Technisch Tekenaar

Gepubliceerd op: 28-11-2013 12:59

Opdracht voor Technisch Tekenaar in Zoetermeer voor Zelfstandig Professional. Meer info op www.headfirst.nl.

Bron: headfirst   

50 soortgelijke opdrachten gevonden!

DevOps Engineer (Datalake/Datastage/Netezza) (QR4981)
(19-01-2038 04:14)
Amsterdam, Noord-Holland Qualogy Resources
Functie: DevOps Engineer (Datalake/Datastage/Netezza) (QR4981) 
Start: 16-10-2017, 36 uur per week 
Periode: 3 mnd+ 
Omgeving: Amsterdam 
 
Omschrijving: 
Voor onze eindklant in Amsterdam zijn wij op zoek naar een ervaren DevOps Engineer die ervaring heeft met het automatiseren van het beheer van complexe IT omgevingen.
Onze klant bouwt een Data Lake, een ambitieuze datawarehouse implementatie op basis van IBM tools (Datastage, Infosphere, PDA-Netezza). 

Een energieke engineer met passie voor automatisering. 
Binnen de organisatie vinden wij dat een aantoonbare IT achtergrond een vereiste is om de gestelde uitdagingen te kunnen realiseren. Onze engineers worden gekenmerkt door een hoge mate van klantperspectief en marktfocus.

Je komt te werken in een squad wat verantwoordelijk is voor:
- het configureren en beheren van ons Datalake platform
- Datastage / Infosphere / PDA-Netezza
- ondersteunen en faciliteren van content teams
- deze teams ontwikkelen reporting applicaties in het Datalake
- automatische deployment (Git, Jenkins, Artifactory)
- borgen van een compliant en veilige IT omgeving

Belangrijkste aandachtspunt is continuous delivery. 
We willen onze content teams in staat stellen om automatisch applicaties te testen en deployen. 
Wij verwachten dat je de uitdaging van het verder automatiseren en verbeteren van deze skills ambitieus oppakt.

Werkomgeving:
Je komt te werken in een omgeving waar alles in het teken staat van iedere dag verbeteren en zo te borgen dat op professioneel niveau software wordt vervaardigd en beheerd.

Profiel:
- Minimaal IT HBO / WO diploma
- Minimaal 4 jaar werkervaring in een complexe IT omgeving
- Ervaring met Database en Datawarehouse omgevingen
- Kennis en ervaring met werken in Agile teams
- Goede beheersing van de Engelse taal
- Een sterke drive om routinematige werkzaamheden weg te automatiseren
- Je pakt het op en maakt het waar
- Je bent “team first” en neemt verantwoordelijk voor applicaties en team
- Je bent open en eerlijk je deelt je gedachtes over verbeteringen

Technischie kennis/ervaring:
- Red Hat Enterprise Linux OS (6 / 7)
- Shell scripting  Bash
- Continuous Delivery (Ansible / Chef / Puppet, Jenkins en Artifactory)
- Version control (GIT)
- Enterprise datawarehouses
- Pre: ervaring met IBM Pure Data Analytics (Netezza)
- Pre: ervaring met IBM Infosphere (DataStage, TWS, Information Governance Catalog)
- Pre: ervaring met scheduling tools (TWS)

Test Automatiseerder (Java) (QR4986)
(19-01-2038 04:14)
Utrecht, Utrecht Qualogy Resources
Functie: Test Automatiseerder (Java) (QR4986) 
Start: 9-10-2017, 36 uur per week 
Periode: 3 mnd+ 
Omgeving: Utrecht 
 
Omschrijving: 
Voor onze klant in Utrecht zijn wij op zoek naar een Test Automatiseerder (Java). 
 
Doel van de functie:
Inrichten en maken van API unittesten die deel moeten uitmaken van een continuous delivery pipeline van deze API’s.

Werkzaamheden:
De opdracht is specifiek voor het maken van de unittesten van reeds ontwikkelde API’s, aantal API ca 8-10.
- Zelfstandig framework maken voor Unittesten.
- Ontwerp/aanpak moet geaccordeerd worden door de lead JAVA developer.
Na realisatie worden deze testen overdragen aan het huidige team.

Opleiding, Kennis en Werkervaring:  
- Ervaren JAVA programmeur
- HBO werk- en denkniveau (EIS) (technische opleiding is een pre)
- Tenminste 2 jaar ervaring als technisch tester (EIS)
- Ervaring met opzetten van UnitTesten (EIS)
- Je beschikt over een flinke dosis ICT kennis; je hebt ruime ervaring met programmeren in Java (EIS)
- Je bent bekend met formele test methodieken, zoals TMap
- Ervaring met Bamboo
- Bekendheid met Behaviour Driven Development (of ATDD of SpecByExample)
        
Gedrag, Vaardigheden/Competenties:
- Je hebt een intrinsieke interesse in ICT technologie
- Je bent analytisch sterk
- Je bent goed met tooling
- Je kunt methodisch werken
- Zorgvuldig
- Oog voor detail
- Kan goed samenwerken
- Je beschikt over goede communicatie en presentatie vaardigheden
- Doorzetter en je laat niet snel van de wijs brengen
- Een pragmatische en creatieve inslag
- De drang om altijd te blijven verbeteren
- Daadkracht en besluiten durven nemen

Feature Engineer Hardware (risk/infra) (QR5015)
(19-01-2038 04:14)
Amsterdam, Noord-Holland Qualogy Resources
Functie: Feature Engineer Hardware (risk/infra) (QR5015) 
Start: 16-10-2017, 36 uur per week 
Periode: 6 mnd+ 
Omgeving: Amsterdam 
 
Omschrijving: 
Voor onze klant in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Feature Engineer Hardware. 
  
Wil jij als IT expert jouw kennis en ervaring inbrengen bij een bank die vooroploopt in innovatieve technologie voor gebruikersvriendelijke en veilige werkplekautomatisering? En dat in een omgeving waar we werken volgens het Agile gedachtegoed en jij alle ruimte hebt om in een zelfsturend multidisciplinair team je ideeën vorm te geven? 
 
Functieomschrijving:
- Je bent op het gebied van Hardware-services (samen met je team) verantwoordelijk voor de service design, het opstellen van de roadmap en het leveren van een set services die voldoen aan de wensen van alle stakeholders, of deze zelfs overtreffen.
- Identificeer, kwalificeer en reduceer je vanuit je ervaring in risk management in de breedste zin de risico’s in je services. Je streeft daarbij altijd naar een optimaal evenwicht tussen gebruiksgemak en veiligheid voor de eindgebruiker. Jouw doel is om grip te houden op de risico’s en zo eventuele schade te voorkomen of te beperken.
- Zorg je voor de marketing & communicatie richting collega’s, voor de verspreiding van kennis over je service(s) en je bent een belangrijke schakel in het partnership met leveranciers.
- Stel je op deelaspecten beleid op en zorg je voor afstemming tussen betrokken partijen.
- Evalueer je NPS-metingen en je stuurt en realiseert serviceverbeteringen voor een nog hogere klanttevredenheid.
- Zorg je ervoor dat je service een excellente user experience heeft, kosteneffectief is en de kosten binnen budget blijven.
- Participeer je in het verwerken van contract changes en service-aanvragen. Deze aanvragen komen van de stakeholders van je team en samen met je team toets je deze op kwaliteit, op alignment met lopende contracten en op volledigheid.

Ontwikkeling en doorgroei:
Binnen de organisatie realiseren we ons dat we voor kwalitatieve groei steeds moeten zorgen dat we de beste mensen op de juiste plek hebben. Daarom investeren we veel in jouw persoonlijke doorgroei en ontwikkeling. Maar we verwachten ook dat je hierin zelf initiatief neemt en jezelf altijd op de hoogte houdt van actuele ontwikkelingen binnen je vakgebied en jezelf blijft verbeteren. We ondersteunen je graag in je doorgroei, zowel horizontaal als verticaal, en we bieden je ongekende carrièrekansen.
 
Profiel:
Wij zoeken: een vakinhoudelijk ijzersterke Feature Engineer Hardware met uitstekende sociale vaardigheden.
Vakinhoudelijk en analytisch ben je een echte hoogvlieger in IT. Als het gaat om kennis op het gebied van werkplekautomatisering heb je namelijk al flink wat bagage in je rugzak. Maar je wilt ook blijven leren, je bent ambitieus, je maakt je nieuwe materie snel eigen en je bent gericht op continu verbeteren. Daarnaast ben je iemand die over de persoonlijkheid en vaardigheden beschikt om op alle niveaus en met veel verschillende partijen meer dan uitstekend te schakelen. Een professional die er elke dag 100% voor gaat om in een zelfsturend team samen met collega’s gezamenlijke doelstellingen te behalen en daar waar mogelijk zelfs te overtreffen. En die als geen ander in staat is om zijn verhaal op een goede manier over de bühne te brengen en anderen mee te krijgen in initiatieven.
   
Daarnaast heb je:

- Een afgeronde (technische) opleiding op minimaal HBO-niveau;
- Ongeveer 3 à 5 jaar relevante IT-werkervaring in een complexe internationale organisatie;
- Goede kennis van en ervaring met IT risk management;
- Diepgaande kennis van het werkveld workplace services en sterke affiniteit met IT-infrastructuur;
- Diepgaande inhoudelijke kennis van hardware (laptop, desktop, thin clients), chipset, hardware support, printing en ervaring in het bieden van global end-to-end services.
- Ook beheers je de Nederlandse en Engelse taal uitstekend, zowel in woord als in geschrift.

Projectleider DMS-Alfresco
(19-01-2038 04:14)
Amsterdam, Noord-Holland Rowica Services BV

Rowica is voor een klant van haar op zoek naar een ervaren Projectleider DMS-Alfresco.

De opdracht:
Heb jij zin in een nieuwe uitdaging binnen een dynamisch team? Dan kan je bij onze klant aan de slag als projectleider DMS-Alfresco. Je komt te werken op de afdeling Informatievoorziening Sociaal van de gemeente Amsterdam.  Deze afdeling heeft de opdracht om een blijvend betrouwbare en samenhangende informatiehuishouding en informatievoorziening te creëren met de daarbij behorende organisatie en bedrijfsvoering, die de primaire processen van de organisatie ondersteunt en een bijdrage levert aan de gemeentebrede processen.

Jij als projectleider gaat de eerste cohort bedrijfsprocessen leiden waarvoor het documentbeheer in het DMS-Alfresco gebruikt gaat worden binnen de gemeente. Voor de inrichting van het DMS-Alfresco zijn cohort inrichtingsprojecten gedefinieerd die in de periode 2017 - 2019 voorbereid en gerealiseerd moeten gaan worden, te weten:
- Proces Inkoop Sociaal waarbij de verbinding wordt gelegd met het stedelijke inkoopproces;
- Koppeling CRM-applicatie Sport met Alfresco voor archivering dossiers
- Binnenkomende postverwerking domeinen Werk, Participatie en Inkomen
- Verstrekken leerlingvervoer (Onderwijs)
- Toekomstige opslag en archivering dossiers domeinen Werk en Inkomen (Edison-project van de vier grote Gemeenten)
- Koppeling met het Subsidiebeheersysteem voor het proces subsidieverstrekking
Mogelijk volgt nog een inrichtingsproject bij de GGD (afhankelijk van besluitvorming)

Als projectleider zal je richting en sturing geven aan het voorbereiden en realiseren van de projecten. Hieraan werken vanuit de betrokken lijnafdelingen en vanuit de afdeling Informatievoorziening verschillende medewerkers mee. Ter bewaking van voortgang en samenhang, is het inrichten van een projectorganisatie per project en strakke leiding nodig.

Het inrichten van het DMS is niet alleen een technische operatie maar betreft ook een veranderingsproces binnen de afdelingen. Dit raakt zowel de werkprocessen als de cultuur van de afdelingen van cluster Sociaal. De werkzaamheden richten zich primair op het voorbereiden en realiseren van de projectplanningen van de deelprojecten. Eventueel worden de werkzaamheden op een later moment overgenomen door een interne projectleider. Het inwerken van de interne projectleider maakt deel uit van de werkzaamheden van de externe projectleider.

 


Senior Windows Systeembeheerder (QR5095)
(19-01-2038 04:14)
Rotterdam, Zuid-Holland Qualogy Resources
Functie: Senior Windows Systeembeheerder (QR5095) 
Start: 27-11-201732-36 uur per week 
Periode: 12 mnd+ 
Omgeving: Rotterdam 
 
Omschrijving: 
Voor onze klant in Rotterdam zijn wij op zoek naar een Senior Windows Systeembeheerder.

Technisch beheer is verantwoordelijk voor goed functionerende IT infrastructuur in een beheerde en gemonitorde omgeving, volgens de afgesproken prestatienormen.
De IT infrastructuur is de basis waar applicaties kunnen draaien en bestaat uit het netwerk, de computers, operating systems en overige randapparatuur die door verschillende vakgroepen worden beheerd.

De functie:
Als systeembeheerder ben je onmisbaar in het IT-netwerk. Jij bent verantwoordelijk voor de technische oplossingen en verbeteringen binnen de ITIL beheerprocessen. Ieder technisch verzoek leg je schriftelijk vast via een ‘call’ en koppel je terug aan de opdrachtgever. Daarnaast test en installeer je nieuwe componenten binnen onze IT netwerk infrastructuur, waarbij je zorgt voor een duidelijke overdracht naar collega’s en documentatie. Je bent het aanspreekpunt voor interne afdelingen, leveranciers en eindgebruikers.


 

Senior Linux Beheerder (RHEL) (QR5096)
(19-01-2038 04:14)
Rotterdam, Zuid-Holland Qualogy Resources
Functie: Senior Linux Beheerder (RHEL) (QR5096) 
Start: 1-12-201732-40 uur per week 
Periode: 12 mnd+ 
Omgeving: Rotterdam 
 
Omschrijving: 
Voor onze eindklant in Rotterdam zijn wij op zoek naar een ervaren Linux Beheerder (RHEL).

Technisch beheer is verantwoordelijk voor goed functionerende IT infrastructuur ineen beheerde en gemonitorde omgeving, volgens de afgesproken prestatienormen.
De IT infrastructuur is de basis waar applicaties kunnen draaien en bestaat uit het netwerk, de computers, operating systems en overige randapparatuur die door verschillende vakgroepen worden beheerd.

De functie
Je vervult een uitvoerende rol binnen de ITIL beheerprocessen, zoals incident
management, problem management, release management en changemanagement.
Je test en installeert nieuwe componenten binnen een IT netwerk infrastructuur.
Ook ben je bezig met het oplossen van hulpvragen in de 2e lijn en 3e lijn.
Je neem deel aan projecten en zorg je voor het gedocumenteerd overdragen en opleveren van nieuwe servers en van oplossingen die zijn benoemd. 


 

Sr. Informatie Analist / Adviseur
(19-01-2038 04:14)
Soesterberg, Utrecht Temployeenet bv
Voor onze directe en vaste opdrachtgever, waar wij reeds sinds juni 2014 meerdere medewerkers hebben geplaatst (de teller staat nu op 15), zoeken wij de volgende kandidaten :
 
Functienaam :  Sr. Informatie Analist / Adviseur      ( 2 fte, M / V)
 
Voor het programma Implementatie Vernieuwing C2000 (IVC) van de Nationale Politie zoeken wij twee Sr. Informatie Analisten / Adviseurs (afgeronde erkende opleiding HBO opleiding richting ICT of Technische Bedrijfskunde is een eis !) met die minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring hebben opgedaan als Sr. Informatie Analist / Adviseur en aantoonbare werkervaring hebben met het analyseren van complexe datamodelleringsvraagstukken in de afgelopen 5 jaar. Aantoonbare werkervaring opgedaan in advisering mbt behoeftestelling en het ontwerpen van oplossingen mbt (optimalisatie) autorisatieprocessen en modellen, is ook een harde EIS !
 
Werklocatie         :   Soesterberg (3762 AV)
 
Geplande start    :   1 februari        (gaarne ZSM uw reactie, ivm snelle afronding selectie!)
 
De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 4 tot 6 weken, het is een korte screening) Echter bij sommige functies mogen kandidaten van TemployeeNet reeds starten gedurende de looptijd van de screening ! Dus indien mogelijk ook eerder dan 1 februari !
 
Verwachte duur :  minimaal 6 maanden !   (optie op verlengingen tot medio 2019 !)     
                                                           
Uren per week     :  gemiddeld 30 uur           (verdeeld over 3 a 4 dagen per week)
 
Indicatie bruto maandsalaris bedraagt 10.000,-- Euro + en is gebaseerd op een 36 urige werkweek. Het hierboven genoemde BM is inclusief 8 % vakantiegeld en betaalde vakantiedagen.
 
Exclusief  woon/werk reiskosten 19 cent per km of per 1ste klas OV
 
OF (indicatie) 85,-- Euro per uur voor een ZPP’er. All-in, Excl. btw
 
H.e.e.a. afhankelijk van het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen.
 
Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in weeknr. 1 , ontvangen wij gaarne ZSM uw CV !
 
Note : 
 
Verificatiegesprekken vinden reeds plaats op vrijdag 12 en maandag 15 januari. Gelieve hier rekening mee te houden !
 
 
Opdracht omschrijving:
 
C2000  is het landelijk systeem dat de communicatie verzorgt  tussen meldkamers en hulpverleningsdiensten in Nederland. Het systeem wordt  7x24 uur gebruikt  door  vooral politie, brandweer, ambulancediensten en bepaalde onderdelen van het ministerie  van Defensie zoals  de Koninklijke Marechaussee. Het netwerk wordt  onderhouden door  een  commerciële organisatie. De overheid is eigenaar van het C2000  communicatie systeem. Het ministerie heeft een aanbesteding uitgevoerd ten behoeve van de vernieuwing van het C2000-netwerk. Hiertoe  is een  programma ingericht dat verantwoordelijk is  om de implementatie van het nieuwe netwerk te realiseren. Het programma  Implementatie Vernieuwing C2000 (IVC) Hiervoor is het ministerie  op zoek naar een senior informatie analist / adviseur C2000 (2x).
 
Doelstelling:
 
Binnen het project C2000 Techniek, wat onderdeel is van het programma vernieuwing C2000,  is de senior informatie analist / adviseur actief op het gebied van datamodellering en inventariseren van dataverzamelingen voor de diverse organisaties in het Openbare Orde en Veiligheidsdomein. De belangrijkste deelgebieden waar de informatieanalist zich op richt zijn de Master Data List (MDL), de Active Directory (AD) bestaande uit rollen en rechten voor gebruikers en het begeleiden van het on-boarding proces gedurende de migratie naar het nieuwe systeem op basis van Role Based Access (RBAC).
 
 
Functie omschrijving: 
 
De belangrijkste taken zijn data modelleren, inventariseren, valideren en ook het adviseren op het gebied van de inrichting, de vulling van de MDL (gebaseerd op o.a. het LKF (landelijk Kader Fleetmap) en de huidige C2000 fleetmap) en het AD en de beheer overdracht aan de C2000 beheerorganisatie. Het einddoel is dat de gebruikers van C2000 straks adequaat hun operationele werkzaamheden kunnen verrichten en het systeem goed te beheren is.
 
 
Vakmatige taken:
 
Kandidaat analyseert en beschrijft de communicatie- en informatiebehoefte van de organisatie en detailleert schriftelijk de functionele specificaties zowel ten aanzien van de gegevens als de output (vorm). Hierbij rekening houdend met de operationele bruikbaarheid en beheersbaarheid ervan. Communiceert gemakkelijk met eindgebruikers, maar is ook in staat richting meer technische mensen de functionele wensen te vertalen. Kandidaat beschikt over een proactieve houding richting alle stakeholders, denkend vanuit de mogelijkheden (in plaats van de beperkingen) van data en techniek. Begrijpt de noodzaak en implicaties van een agile (co-creërende en faciliterende) gedreven aanpak in plaats van een technologie-gedreven aanpak.
 
 
Verantwoordelijkheden:
 
De kandidaat is verantwoordelijk voor de volgende resultaatgebieden:
 
  • Organiseert zelfstandig en overlegt met stakeholders over de gewenste communicatie en informationele oplossingen. Communiceert proactief omtrent hun requirements en stemt deze met hen af.
 
  • Stemt met leveranciers de gewenste oplossingen af en bewaakt in afstemming met andere IVC deelprojecten, architectuur en de toekomstige beheer organisatie de realisatie ervan.
 
  • Realiseert vooronderzoeken en informatie analyses conform een standaard format. Het resultaat is een heldere, eenduidige en afgestemde MDL (Master Data List) als basis voor de migratie van ‘huidig’ naar ‘nieuw’. Dit voor enerzijds het Test- en Referentiesysteem, en anderzijds het Opleidingssysteemen Productiesysteem.
 
  • Onderzoekt bruikbaarheid en beheersbaarheid van de oplossingen en stelt indien nodig de probleemdefinitie op, voorzien van oplossingsalternatieven in termen van bronnen en informatieproducten. Adviezen bevatten tevens een onderbouwd voorstel voor de te kiezen richting. Adviezen dienen in de context van de totale reeds bestaande omgevingen en de migratie naar de vernieuwde omgeving te worden geplaatst. Ook dienen ze aan te sluiten bij de gehanteerde architectuur, standaarden, PvE en LKF-richtlijnen. Adviezen dienen dusdanig geschreven te zijn dat deze kunnen dienen als beslisdocument ten behoeve van het management c.q de Design Authority.
 
  • Begeleidt/ondersteunt als vraagbaak de testwerkzaamheden, de migratie van data en de overdracht naar beheer. Hierbij lettend op data kwaliteit en integriteit.
 
Geen leidinggevende taken en de inzet is in het project
 
Contacten:
 
De interne en externe stakeholders (tevens contacten): Ministerie van Justitie en Veiligheid, Landelijke Meldkamer Organisatie, Politie, Brandweer, Ambulance, Defensie, beheerorganisaties, leveranciers die via de aanbesteding gecontracteerd zijn om de vernieuwing te realiseren uit Nederland, Duitsland en Oostenrijk).
 
 

Sr. SharePoint Developers per 5 maart
(19-01-2038 04:14)
Den Haag, Zuid-Holland Temployeenet bv
Voor onze directe en vaste opdrachtgever, waar wij reeds sinds juni 2014 meerdere medewerkers hebben geplaatst (de teller staat nu op 15), zoeken wij de volgende kandidaten :
 
Functienaam :    Sr. SharePoint Developers per 5 maart     ( 2 fte, M / V)
 
Wij zoeken twee Sr. SharePoint Developers, die in de afgelopen 5 jaar, minimaal 3 jaar de rol van Senior SharePoint Developer hebben uitgevoerd. Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare kennis en werkervaring met on-premise SharePoint workflows PLUS met SharePoint te integreren Workflow producten in een Agile/SCRUM team zijn ook harde EISEN !
 
IDEAAL VOOR EEN KANDIDAAT DIE VAN BAAN WIL VERANDEREN OF ZPP’er WIL WORDEN.
 
Werklocatie         :   Den Haag  (2491 AA)
 
Geplande start    :   5 maart              (ZSM uw reactie, ivm snelle afronding selectie!)
 
De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 6 tot 14 weken, afhankelijk soort screening) Echter bij sommige functies mogen kandidaten van TemployeeNet reeds starten gedurende de looptijd van de screening ! Dus indien mogelijk ook eerder dan 5 maart
 
Verwachte duur     :  minimaal 4 maanden          (optie op verlengingen tot eind 2018 !)     
                                                           
Uren per week     :   36 uur           (verdeeld over 5 dagen per week)
 
Indicatie bruto maandsalaris bedraagt 9.800,-- Euro en is gebaseerd op een 36 urige werkweek. Het hierboven genoemde BM is inclusief 8 % vakantiegeld en betaalde vakantiedagen.
 
Exclusief  woon/werk reiskosten 19 cent per km of per 1ste klas OV
 
OF (indicatie) 75,-- Euro per uur voor een ZPP’er. All-in, Excl. btw
 
H.e.e.a. afhankelijk van het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen.
 
Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in begin weeknr. 3, ontvangen wij gaarne ZSM jouw CV  !
 
Note 2 : Het verificatiegesprek zal plaatsvinden eind week 4 of begin week 5.
 
- Dus eind januari weet je reeds of je per 5 maart kan beginnen. 
!   Ideaal ivm een evt opzegtermijn !
 
 
Opdracht omschrijving:
 
Voor het vertalen van gewenste functionaliteiten in robuuste en gecertificeerde ICT-oplossingen breidt het softwareontwikkelingsteam van de politie uit. Multidisciplinaire teams van developers, analisten en testers werken continu via de scrum/agile methodiek aan snelle ontwikkeling, bouw en onderhoud van informatiesystemen en politieapplicaties. Cruciale producten voor het politiewerk op straat en in de opsporing. Zo werk je als gedreven IT-er aan een veiliger Nederland.
 
Een van de teams is het DevOps team SharePoint. Het DevOps team opereert met een korte time-to-market oplossingen op het SharePoint platform.
 
Onze missie:
 
"Het DevOps team SharePoint ondersteunt de inzet van het SharePoint platform. Met dit platform ondersteunen we operationele en niet-operationele politieprocessen. Wij garanderen de beschikbaarheid (van de platformfuncties) voor politiemedewerkers via het politienetwerk, altijd en overal.
 
We innoveren de IV ondersteuning van de politieprocessen in directe verbinding en samen met de gebruikers. We leveren en onderhouden specifiek ontwikkelde oplossingen. Wij ondersteunen de politiecollega's bij het realiseren en gebruiken van (maatwerk) SharePoint oplossingen voor de politieprocessen."
 
Dit doen we door een team beschikbaar te hebben van betrokken ICT collega's met uitgebreide kennis en ervaring van het SharePoint platform.
 
Deze collega’s werken intensief samen (zonder grenzen) om de techniek beschikbaar te stellen die politiemedewerkers nodig hebben in hun dagelijks werk.
 
 
Doelstelling:
 
  • Het DevOps team SharePoint versterken met een brede technische SharePoint kennis en ervaring.
  • In het team oplossingen realiseren voor de interne klant op een Agile/SCRUM wijze en regievoeren op de realisatie door het team in de rol als Senior Developer.
 
Verantwoordelijkheden:
 
  • Realiseren van oplossingen
  • Bewaken van de solutionarchitectuur
  • Resultaatgerichtheid van het team bewaken
 
Vakmatige taken:
 
  • Opstellen van het ontwerp van oplossingen (solution design)
 
  • Realiseren van oplossingen
 
  • Uitvoeren van diverse soorten tests
 
  • Uitvoeren van de uitrol van een oplossing naar productie
 
  • Schrijven van handleidingen voor installatie en gebruik van oplossingen
 
  • Opstellen en onderhouden van een architectuur voor oplossingen (solution architecture)
 
  • Oplossen van complexe technisch issues in de infrastructuur en oplossingen (solution trouble shooter)
 
Geen leidinggevende taken en de Inzet is in het project.
 
Contacten zijn met :
 
  • Afdelingen en teams van hosting (beheer en ontwikkeling van infrastructuur)
  • Andere ontwikkelteams t.b.v. integratie binnen applicatielandschap
  • Afdeling functioneel beheer
 
 
Omschrijving juiste en meest ideale kandidaat
 
Opleidingen
 
  • Afgeronde HBO/WO opleiding informatica of gelijkwaardig
  • MCSD SharePoint applications
  • Agile of SCRUM certificering of aantoonbare werkervaring
 
Werkervaring
 
  • 3 jaar de rol van Senior Developer uitgevoerd
  • 3 jaar kennis en ervaring met Provider hosted app development (CAM)
  • 3 jaar kennis en ervaring met SharePoint hosted app development
  • 5 jaar kenns er ervaring met CSS/Javascript/HTML5
  • 3 jaar kennis en ervaring met WCF
  • 3 jaar kennis en ervaring met Powershell voor SharePoint
  • 3 jaar ervaring in een (vergelijkbare) rol als senior-developer
  • 5 jaar ervaring met SharePoint solution development
  • 3 jaar kennis en ervaring van TypeScript en Agular 2
  • Ruime ervaring met werken in een Agile/SCRUM team
 
 

Adviseur FM Planmatig Onderhoud per 2 april
(19-01-2038 04:14)
Rotterdam, Zuid-Holland Temployeenet bv
Voor onze directe en vaste opdrachtgever, waar wij reeds sinds 2014 meerdere medewerkers hebben geplaatst (de teller staat nu op 15), zoeken wij de volgende kandidaten :
 
Functienaam :    Adviseur FM Planmatig Onderhoud per 2 april    ( 2 fte M / V)
 
Wij zoeken twee Adviseurs Facility Management Planmatig Onderhoud (afgeronde HBO opleiding in technische of facilitaire richting eis !) met minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider / opdrachtgever van technische onderhoudswerkzaamheden waarbij je verantwoordelijk bent geweest voor de inhuur en de aansturing van externe uitvoeringscapaciteit.
Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met meerjarenonderhoudsplanningen en systemen en heeft aantoonbare werkervaring binnen of in opdracht voor een overheidsorganisatie zijn ook harde EISEN !
 
IDEAAL VOOR EEN KANDIDAAT DIE VAN BAAN WIL VERANDEREN OF ZPP’er WIL WORDEN.
 
Standplaats         :   Rotterdam, Marten Meesweg 35, (3068 AV) en landelijk 
                               (Haarlem, Amsterdam en Den Haag)
 
Geplande start    :   2 april              (gaarne uw reactie, ivm snelle afronding selectie!)
 
De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 6 tot 14 weken, afhankelijk soort screening)
Echter bij sommige functies mogen kandidaten van TemployeeNet reeds starten gedurende de looptijd van de screening ! Dus indien mogelijk ook eerder 2 april
 
Verwachte duur     :  minimaal 8 maanden !           (optie op verlengingen tot eind 2019 !)     
                                                           
Uren per week     :   36 uur           (verdeeld over 4 of 5 dagen per week)
 
Indicatie bruto maandsalaris bedraagt 8.000,-- Euro en is gebaseerd op een 36 urige werkweek. Het hierboven genoemde BM is inclusief 8 % vakantiegeld en betaalde vakantiedagen.
 
Exclusief  woon/werk reiskosten 19 cent per km of per 1ste klas OV
 
OF (indicatie) 65,-- Euro per uur voor een ZPP’er. All-in, Excl. btw
 
H.e.e.a. afhankelijk van het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen.
 
Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in begin weeknr. 3, ontvangen wij gaarne ZSM jouw CV  !
 
Note 2 :
 
Verificatiegesprekken vinden reeds plaats op woensdag 31 januari te Rotterdam. Gelieve hier rekening mee te houden !
 
- Dus eind januari weet je reeds of je per 2 april kan beginnen. 
 
!   Ideaal ivm een evt opzegtermijn !
 
Opdracht omschrijving
 
De sector Huisvesting van de Dienst Facility Management, onderdeel van het Politiedienstencentrum, bestaat uit de teams Ruimtemanagement, Projectmanagement en Technisch Beheer. De sector richt zich op het optimaal faciliteren van het korps bij de realisatie van zijn huisvestingsbehoefte op functioneel, financieel en technisch gebied. De sector Huisvesting is geconcentreerd ingericht, echter de medewerkers werken daar waar de projecten worden uitgevoerd.
 
Het Team Technisch Beheer heeft als doel het onderhouden en technisch in stand houden van de huisvestingsportefeuille van de Nationale Politie.
 
De Dienst FM heeft Nederland verdeeld in drie verzorgingsgebieden, te weten Noord-Oost-Midden, Noord-West en Zuid. Per verzorgingsgebied heeft team Technisch Beheer een regieteam ingericht voor het (laten) uitvoeren van het onderhoud aan de politieobjecten; dit onder aansturing van een coordinator.
 
Er worden twee identieke functies uitgevraagd. Je geeft, samen met de coördinator Technisch Beheer en met de Technisch Adviseurs van het team, sturing aan het zo optimaal mogelijk laten uitvoeren van de onderhoudswerkzaamheden. Het geografische aandachtsgebied is m.n. het verzorgingsgebied Noord-West (de Politie eenheden Noord Holland, Amsterdam en Den Haag).
 
Het onderhoud jaarplan wordt opgesteld door je collega Technisch adviseurs. Je analyseert de jaarplannen van de drie geografische eenheden binnen het gebied, en maakt een logische uitvoeringsclustering op gebouw- en installatieonderdelen.
 
Je zorgt dat de uitvoerende facilitaire teams, decentraal opgesteld binnen regionale Teams Facilitaire Services (TFS) de werkzaamheden binnen plan en budget uitvoeren, waar nodig ondersteund door extern in te huren flexcapaciteit. Jij bent verantwoordelijk voor de aansturing van deze ‘flexpoolers’. Je rapporteert aan je eigen coördinator Technisch Beheer én (samen met de uitvoerende facilitaire teams) aan de huisvestingscoördinator van TFS.
 
De standplaats is Rotterdam. Je functie is echter een mobiele functie, dat wil zeggen dat je overwegend in de eenheden zult werken, bij en met de regionale TFS teams.
 
Voor wat betreft de duur van de opdracht; voor nu is in de aanvraag 30-06-2018 als einddatum opgenomen, echter wordt het contract in alle waarschijnlijkheid verlengd tot 31-12-2018 met daarna nog een optie op verlenging 2x 12 maanden.
 
Doelstelling:
 
Organiseren en realiseren van de jaarschijf Planmatig Onderhoud dat voortkomt uit het MJOP en eerste aanspreekpunt voor onderhoudswerkzaamheden van team Technisch Beheer in het verzorgingsgebied Noord-West. Het jaarlijkse budget voor Planmatig Onderhoud in het genoemde verzorgingsgebied bedraagt ca. 10 à 12 miljoen Euro.
 
Verantwoordelijkheden:
 
  • Je beoordeelt en accordeert mutaties in het vastgestelde onderhoud jaarplan
 
  • Je bent verantwoordelijk voor de inhuur en de aansturing van externe uitvoeringscapaciteit; deze zogenaamde ‘flexpoolers’ die worden ingezet ter versterking van de uitvoeringscapaciteit van de TFS teams.
 
  • Je bent verantwoordelijk voor de inhuur en de aansturing van externe technisch advies voor advies m.b.t. de realisatie van planmatig onderhoud
 
Vakmatige taken:
 
  • ‘Mandjes’ maken: onderhoudsregels uit de jaarschijven Planmatig Onderhoud voor gelijksoortige gebouwonderdelen of installaties worden doelmatig samengevoegd en gezamenlijk aanbesteed
 
  • Het maken of laten maken van werkomschrijvingen, bestekken e.d.
 
  • Advies en sturing m.b.t. het uitvragen en beoordelen van offertes Planmatig onderhoud waaronder mini-competities
 
  • Voorbereiden van uitvoerings- en adviesopdrachten
 
  • Organiseren van opleveringen
 
  • Opstellen  van voortgangsrapportages Planmatig Onderhoud
 
  • Advies en sturing op organiseren en actueel houden van technische documenten in de regionale huisvestingsarchieven (de pandgegevens worden primair door de RFS teams ontvangen en verwerkt).
 
Contacten:
 
Samenwerking met andere adviseurs planmatig onderhoud, team technisch beheer,  lokale facilitaire medewerkers,  adviseurs inkoop, (regionale en centrale) contractmanagers, leveranciers en andere stakeholders om het beoogde resultaat te bereiken.
 
Geen leidinggevende taken en de inzet is in de lijn
 

PMO met PLANON per 1 maart
(19-01-2038 04:14)
Rotterdam, Zuid-Holland Temployeenet bv
Voor onze directe en vaste opdrachtgever, waar wij reeds sinds 2014 meerdere medewerkers hebben geplaatst (de teller staat nu op 15), zoeken wij de volgende kandidaten :
 
Functienaam :    PMO met PLANON per 1 maart    ( 2 fte M / V)
 
Wij zoeken twee x een PMO PLANON (
of een vergelijkbare FMIS met minimaal een erkende en afgeronde MBO-4 opleiding eis !) met minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectmanagementondersteuner en aantoonbare werkervaring met het werken met Planon of een vergelijkbare FMIS. Het maken en bijhouden van voortgangsplanningen van de opgedragen onderhoudswerkzaamheden zijn ook harde EISEN !
 
IDEAAL VOOR EEN KANDIDAAT DIE VAN BAAN WIL VERANDEREN OF ZPP’er WIL WORDEN.
 
Standplaats         :   Rotterdam, Marten Meesweg 35, (3068 AV)
 
Geplande start    :   1 maart              (gaarne zsm jouw reactie, ivm snelle afronding selectie!)
 
De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 6 tot 14 weken, afhankelijk soort screening)
Echter bij sommige functies mogen kandidaten van TemployeeNet reeds starten gedurende de looptijd van de screening ! Dus indien mogelijk ook eerder 1 maart
 
Verwachte duur     :  minimaal 8 maanden !           (optie op verlengingen tot eind 2019 !)     
                                                           
Uren per week     :   32 a 36 uur           (verdeeld over 4 of 5 dagen per week)
 
Indicatie bruto maandsalaris bedraagt 5.500,-- Euro en is gebaseerd op een 36 urige werkweek. Het hierboven genoemde BM is inclusief 8 % vakantiegeld en betaalde vakantiedagen.
 
Exclusief  woon/werk reiskosten 19 cent per km of per 2de  klas OV
 
OF (indicatie) 45,-- Euro per uur voor een ZPP’er. All-in, Excl. btw
 
H.e.e.a. afhankelijk van het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen.
 
Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in begin weeknr. 3, ontvangen wij gaarne ZSM jouw CV  !
 
Note 2 :
 
Verificatiegesprekken vinden reeds plaats op donderdag 25 januari te Rotterdam. Gelieve hier rekening mee te houden !   
 
- Dus eind januari weet je reeds of je per 1 maart kan beginnen. 
 
!   Ideaal ivm een evt opzegtermijn !
 
Opdracht omschrijving
 
De sector Huisvesting van de Dienst Facility Management, onderdeel van het Politiedienstencentrum, bestaat uit de teams Ruimtemanagement, Projectmanagement en Technisch Beheer.
 
Team Technisch Beheer heeft als doel het onderhouden en technisch in stand houden van de huisvestingsportefeuille van de Nationale Politie. Daarnaast is energiemanagement een kerntaak voor het team.
 
 
De Dienst FM heeft Nederland verdeeld in drie verzorgingsgebieden, te weten Noord-Oost-Midden, Noord-West en Zuid. Per verzorgingsgebied heeft team Technisch Beheer een regieteam ingericht voor het (laten) uitvoeren van het onderhoud aan de politieobjecten; dit onder aansturing van een coordinator.
 
Er zijn twee projectondersteuners (PMO) benodigd.
 
Functie 1) PMO voor verzorgingsgebied Noord-West
 
Je geeft administratieve ondersteuning aan de coördinator Technisch Beheer en (enkele) adviseurs Planmatig Onderhoud, m.n.  binnen het  verzorgingsgebied  Noord-West  (de eenheden Noord-Holland, Amsterdam en Den Haag)
 
Functie 2) PMO voor EnergieManagement
 
Je geeft administatieve ondersteuning voor het behandelen en afhandelen van de energiecontracten en -facturen voor alle objecten van Politie Nederland.
 
In beide functies geldt administratieve ondersteuning voor programmatische onderwerpen waaronder:
 
Voor wat betreft de duur van de opdracht: voor nu is in de aanvraag 30-06-2018 als einddatum opgenomen, echter wordt het contract in alle waarschijnlijkheid verlengd tot 31-12-2018 met daarna nog een optie op verlenging 2 x 12 maanden.
 
 
Doelstelling:
 
Voor beide geldt het administratief ondersteunen van het  team Technisch Beheer
 
Functie 1) bij de realisatie van de jaarschijf Planmatig Onderhoud, dat voortkomt uit het MeerJarenOnderhoudPlan, voor het verzorgingsgebied Noord-West.
 
Functie 2) bij correct en volledig administatief afhandelen van de energieverbruiksgegevens en de financiele afhandeling daarvan.
 
Verantwoordelijkheden:
 
  • Accuraat verwerken en administreren van gegevens
 
Vakmatige taken:
 
  • Maken en bijhouden van planningen
 
  • Het uitwerken, verzend gereed maken en registreren van opdrachten
 
  • Het administratieve proces in de financiële afwikkeling met de leveranciers en ingehuurde adviseurs regelen, waaronder het zijn van de gedelegeerd prestatieverklaarder voor onderhoudsprojecten  in samenspraak met de verantwoordelijke contractmanager, adviseur Planmatig Onderhoud, coördinator of teamchef
 
  • Administratieve beoordeling facturen, offertes, rapportages, e.d.
 
  • Gestructureerde ondersteuning van de vele parallel lopende projecten en taken
 
  • Beheer en distributie afdelingsmailbox en inkomende en uitgaande poststukken, in samenspraak met de andere projectondersteuners
 
  • Notuleren van gesprekken en de diverse overleggen
 
  • Documentenbeheer
 
  • Het werken met en uitvoeren van mutaties in het landelijke FMIS systeem Planon
 
Contacten
Samenwerking met andere project ondersteuners, adviseurs planmatig onderhoud, leden van team technisch beheer, de lokale facilitaire organisatie, ingehuurde externe projectleiders of technisch adviseurs, leveranciers en andere stakeholders om het beoogde resultaat te bereiken.
 
Inzet in de lijn of project
Voor beide functies betreft het een lijnfunctie.

Sr. Systeemspecialist VMware per 7 mei
(19-01-2038 04:14)
Zwolle, Overijssel Temployeenet bv
Voor onze directe en vaste opdrachtgever, waar wij reeds sinds juni 2014 meerdere medewerkers hebben geplaatst (de teller staat nu op 15), zoeken wij de volgende kandidaat :
 
Functienaam :    Sr. Systeemspecialist VMware per 7 mei    ( M / V)
 
Wij zoeken een Sr. Systeemspecialist VMware die in de afgelopen 7 jaar, minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring heeft als systeemspecialist VMware.(HBO opleiding in de richting van Informatica of Systeembeheer PLUS VMware VCP6 en Cisco CCNP gecertificeerd EIS !)
Aantoonbare werkervaring met Vblock Converged Infrastructure zijn ook harde EISEN !
 
IDEAAL VOOR EEN KANDIDAAT DIE VAN BAAN WIL VERANDEREN OF ZPP’er WIL WORDEN.
 
Werklocatie         :   Zwolle   (8011 CW)
 
Geplande start    :   7 mei           (ZSM uw reactie, ivm snelle afronding selectie!)
 
De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 6 tot 14 weken, afhankelijk soort screening)
Echter bij sommige functies mogen kandidaten van TemployeeNet reeds starten gedurende de looptijd van de screening ! Dus indien mogelijk ook eerder 7 mei
 
Verwachte duur     :  ÉÉN JAAR  !            (optie op verlengingen tot eind 2019 !)     
                                                           
Uren per week     :   36 uur           (verdeeld over 5 dagen per week)
 
Indicatie bruto maandsalaris bedraagt 9.000,-- Euro en is gebaseerd op een 36 urige werkweek. Het hierboven genoemde BM is inclusief 8 % vakantiegeld en betaalde vakantiedagen.
 
Exclusief  woon/werk reiskosten 19 cent per km of per 1ste klas OV
 
OF (indicatie) 75,-- Euro per uur voor een ZPP’er. All-in, Excl. btw
 
H.e.e.a. afhankelijk van het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen.
 
Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in weeknr. 4 (22 tot 27 januari), ontvangen wij gaarne zsm uw CV !
 
Note:  
 
Selectiegesprekken zullen reeds plaatsvinden in weeknr. 5  (29 jan. t/m 2 feb)
 
- Dus begin februari weet je reeds of je per 7 mei kan beginnen. 
 
!   Ideaal ivm een evt opzegtermijn !
 
Functie omschrijving:
 
Het Speciaal Beheer Team (SBT) is onderdeel van Dienst-ICT van de Nationale Politie. Het SBT ondersteund o.a. de technische infrastructuur van de teams digitale opsporing en cybercrime (TDO). Als 'Senior Converged Infrastructure Engineer' bij het SBT ben je betrokken bij het beheer van het 'Digitaal Transferium' op basis van Converged Infrastructuur (DellEMC Vblock) en de diverse projecten die door dit team worden uitgevoerd. De opdracht omvat het (in samenwerking) ontwerpen en realiseren van een goed beheerbare, betrouwbare en vooral veilige ICT infrastructuur. Voor de functie is brede kennis en ervaring nodig op het vlak van vmware, cisco netwerkinfrastructuur, cisco ucs serverinfrastructuur, emc storage (vnx en isilon).
 
 
Doelstelling:
 
  • Het doorontwikkelen en beheren van een betrouwbaar VMware platform op basis van Vblock Converged Infrastructuur.
 
Verantwoordelijkheden:
 
  • Opstellen en implementeren van realisatieadviezen voor meer complexe/samengestelde systemen
 
  • Expertise gerelateerde incidenten/problemen afhandelen
 
  • Migratiewerkzaamheden voorbereiden en uitvoeren
 
  • Participeren in projecten en in een multidisciplinair (scrum)team
 
  • Voortgang rapporteren van de werkzaamheden
 
  • Documentatie van de ontwikkeling en wijziging verzorgen
 
Vakmatige taken:
 
  • Adviseren, ontwerpen, beheren en documenteren van ICT infrastructuur van het Digitale Transferium.
 
  • In staat om complexe technische vraagstukken te vertalen naar begrijpbare, onderbouwde keuzes voor beslissers.
 
 
Geen leidinggevende taken en de inzet is zowel in de Lijn als in het Ptoject
Het betreft meerdere projectwerkzaamheden.
 
Contacten
Samenwerking met alle collega's die direct betrokken zijn bij het Digitaal Transferium en landelijke (netwerk)infrastructuur. Daarnaast contacten met leverancier (voornamelijk engelstalig).
 
 
                               Omschrijving juiste en meest ideale kandidaat :
 
Opleiding
  • Een afgeronde en geaccreditteerde HBO/WO opleiding in de richting van Informatica of Systeembeheer
  • VMware VCP6
  • Cisco CCNP
  • Microsoft MCSE
 
Werkervaring
  • In de afgelopen 7 jaar, minimaal 5 jaar relevante ervaring als systeemspecialist VMware;
  • Aantoonbare werkervaring met Cisco routers/switches en (Juniper) firewalls;
  • Aantoonbare werkervaring met Vblock Converged Infrastructure;
  • Aantoonbare werkervaring met EMC VNX en Isilon storage;
  • Ervaring met Citrix XenDesktop en/of VMware NSX;
  • Werkervaring bij de overheid.

Netwerk Engineer (Cisco CCNP/Routing) (QR5287)
(19-01-2038 04:14)
Rotterdam, Zuid-Holland Qualogy Resources
Functie: Netwerk Engineer (Cisco CCNP/Routing) (QR5287) 
Start: 12-3-201832-40 uur per week 
Periode: 12 mnd+ 
Omgeving: Rotterdam 
 
Omschrijving: 
Voor onze klant in Rotterdam zijn wij op zoek naar een Netwerk Engineer (Cisco CCNP/Routing).

Technisch beheer is verantwoordelijk voor een goed functionerende IT infrastructuur in een beheerde en gemonitorde omgeving volgens de afgesproken prestatienormen. 
De IT infrastructuur is de basis waar applicaties kunnen draaien en bestaat uit het netwerk, de computers, operating systems en overige randapparatuur die door verschillende vakgroepen worden beheerd. 

De functie 
In verband met het uitvoeren van projecten zijn we op zoek naar netwerk consultants met ervaring binnen een complexe enterprise netwerkinfrastructuur.
De kandidaat moet in staat zijn om in een projectteam onder tijdsdruk de afgesproken resultaten te behalen.
Het is vanzelf sprekend dat je vanuit je kennis en ervaring bijdraagt aan de ontwikkeling van de netwerkinfrastructuur.
Daarbij zijn we op zoek naar enthousiaste en communicatief vaardige kandidaat, die naast het investeren in zichzelf ook bereid is om de netwerkinfrastructuur verder te ontwikkelen.

Eisen:
- Afgeronde opleiding op HBO of WO niveau
- Cisco CCNP
- Minimaal 5 jaar ervaring als Netwerk Engineer
- Minimaal 3 jaar ervaring als Netwerkbeheer op enterpriseniveau (>5000 mdw, +80 locaties)
- Minimaal 2 jaar ervaring met ITIL
- Minimaal 2 jaar ervaring met routing, switching, wifi- en serviceprovidernetwerken
- Minimaal 1 jaar ervaring met het bouwen van oplossingen met Cisco producten
- Beschikt over beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
- Kandidaten moeten bereid zijn om buiten de reguliere kantoortijden werkzaamheden aan deze infrastructuur te verrichten

Pré: 
- Cisco CCNA
- Cisco CCDP security
- Cisco CCNA security
- MPLS
- BGP
- OSPF
- Infoblox (gebruikersniveau)
- Cisco Prime (gebruikersniveau)
- Cisco ISE (gebruikersniveau)
- Cisco ASA  Firewall, Ipsec en VPN tunnels (gebruikersniveau)
- Nexus 7000, 5000 en 6880 (gebruikersniveau)

Integratie Specialist (SOA/MQ) (QR5289)
(19-01-2038 04:14)
Woerden, Utrecht Qualogy Resources
Functie: Integratie Specialist (SOA/MQ) (QR5289) 
Start: 21-2-201840 uur per week 
Periode: 12 mnd+ 
Omgeving: Woerden 
 
Omschrijving: 
Voor onze klant in Woerden zijn wij op zoek naar een Integratie Specialist (SOA/MQ).

Wat ga je doen:
Als integratiespecialist ga je te werk in scrum teams in een devops omgeving en voer je zowel technische als functionele werkzaamheden uit. Technische werkzaamheden zoals het implementeren, onderhouden en migreren van infrastructurele componenten in de middelwarelaag, en functioneel het opstellen van o.a. requirements, het inventariseren van de klantwens en dit vertalen naar de techniek. De nadruk zal liggen op het begeleiden van en meewerken in projecten, en participatie in innovatievraagstukken. Je hebt een actieve rol in het uitdragen van integratiemogelijkheden, richtlijnen en kennis. Hierbij valt te denken aan presentaties, documentatie, begeleiding van ontwikkelaars en testers.

Je hebt het overzicht over de verschillende informatiedomeinen binnen de organisatie en weet je hoe deze domeinen op elkaar aansluiten. Je bent (inhoudelijk) goed op de hoogte van de ontwikkelingen op jouw vakgebied. Je bent innovatief bezig, en altijd op zoek naar de beste oplossingen voor de vragen en technische uitdagingen die aangedragen worden. Daarbij neem je belangen van alle stakeholders (business, project, beheer, architectuur, klant) in overweging.
Je bent in staat om zelfstandig keuzes te maken die binnen de kaders van de Enterprise architectuur passen. Je hebt ervaring met zowel complexe projecten en systeemontwikkeling als met beheertaken. Door de proactieve instelling ben je in staat vroegtijdig problemen te signaleren, en hiervoor passende oplossingen aan te dragen.
Je overziet de delen en het geheel van ontwikkelingen, vraagstukken, gegevens, opdrachten en projecten en begrijpt hoe deze elementen met elkaar samenhangen. Je kan dit inzicht op effectieve manier vertalen naar handelen.

Eisen:
- Minimaal een afgeronde HBO opleiding op het gebied van ICT
- Kennis van SOA, SSL, Webservices, REST, SOAP XML
- Minimaal 2 jaar ervaring met beheerorganisaties (DevOps)

Pré:
- Messaging DATAPOWER, MQ, CA API MGT GATEAWAY
- Minimaal 2 jaar ervaring met databases in conceptvorm (NOSQL, DB2, Oracle)
- Minimaal 2 jaar ervaring met Systeemontwikkeling (Enterprise, Java, etc.)
- Minimaal 2 jaar ervaring met Performanceanalyse

Persoonlijke vaardigheden:
- Team speler
- Zekere mate van assertiviteit
- Communicatief vaardig in woord en geschrift
- Analytisch (waaronder helikopter view)
- Je wilt graag tot de kern van problemen doordringen (5 x waarom regel)
- Innovatief en creatief (je legt je niet neer bij de oplossing)
- Je bent altijd kritisch tav de gekozen oplossing
- Je bent realistisch (stelt alles ter discussie)

Java Developer/ Scrummaster (Spring/Hibernate) (QR5292)
(19-01-2038 04:14)
rotterdam, Zuid-Holland Qualogy Resources
Functie: Java Developer/ Scrummaster (Spring/Hibernate) (QR5292) 
Start: 26-2-201836 - 40 uur per week 
Periode: 12 mnd+ 
Omgeving: Rotterdam 
 
Omschrijving: 
Voor onze klant in Rotterdam zijn wij op zoek naar een Java Scrummaster (Spring/ SOA/ JPA/ JMS)

Je wordt ingezet als Scrummaster binnen het scrumteam . Per twee weken wordt werkende software getoond tijdens de sprintdemo binnen de architectuurkaders. 

Je maakt onderdeel uit van bovengenoemd scrumteam. Je werkt aan de door de product owner gewenste userstories, beoordeelt de compleetheid van de user story en maakt een inschatting van de benodigde inzet om de user story voor de product owner te realiseren. Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van de broncode en de wijze waarop de software wordt ontwikkeld. Met behulp van code reviews en pair programming ben je in staat om de rol over te nemen van andere senior ontwikkelaars binnen het scrumteam. Je geeft advies en oplossingsrichtingen aan de product owner bij het bespreken van de userstories tijdens de sprintdemo’s. Je rapporteert tijdens de sprint over de voortgang, risico’s, wijzigingen en uitzonderingen aan de overige teamleden van het team waar je deel van uit maakt. Je beschikt over een diepgaande, hands-on kennis van de benodigde platforms en frameworks.

Eisen
- Opleiding op HBO niveau, of hoger.
- Afgeronde opleiding: HBO/WO (Technische) informatica
- Minimaal 10 jaar evraring op het gebied van JAVA als softwareontwikkelaar
- Minimaal 5 jaar ervaring met Spring
- Minimaal 7 jaar ervaring met JPA/Hibernate/ORM
- Minimaal 7 jaar ervaring met Webservices / REST  / SOA / WSDL
- Minimaal 1 jaar ervaring met JMS/Mule
- Beschikt over beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Pré
- Minimaal 2 jaar ervaring met Angular 1 of 1.5
- Minimaal 1 jaar ervaring met FOP/ XSLT/ XPATH
- Agile werken / Scrum
- Atlassian producten
- StUF
- Qmatic / Logis P
- Alfresco DMS of gelijksoortig
- SAML
- Bernus/ Idensys / DigiD
- Splunk
- Infinispan
- Docker
- JBos/EAP

Transitiemanager ICT
(19-01-2038 04:14)
Amsterdam, Rowica Services BV
Rowica is voor een klant van haar op zoek naar een ervaren Transitiemanager ICT voor minimaal 20 uur en maximaal 36 uur per week. De opdracht: Heb jij zin in een nieuwe uitdagende opdracht met verantwoordelijkheid en afwisseling in een dynamische omgeving? Dan kan je bij onze klant de gemeente Amsterdam aan de slag als transitiemanager ICT. Je komt te werken op de afdeling ICT van de gemeente. Deze afdeling is verantwoordelijk voor het leveren van een betrouwbare en veilige ICT-infrastructuur (netwerk, datacenters, werkplekken, technisch applicatiebeheer en telefonie) voor de gemeente Amsterdam. Daarmee vormt de ICT-infrastructuur een stabiele basis voor de gemeentelijke informatievoorziening en waar nodig die van haar ketenpartners waarlangs producten en diensten worden geleverd aan burgers, bedrijfsleven en publieke organisaties. De gemeente Amsterdam is volop in ontwikkeling naar een moderne overheid waarin digitalisering, zoals innovaties op het gebied van data een grote rol speelt. Organisatieonderdeel ICT is een belangrijke speler in deze ontwikkeling. Als Transitiemanager ben je verantwoordelijk voor de transitie van een aanbod georiënteerde naar een vraag georiënteerde dienstverlening van de afdeling ICT Operations. Hierbij hoort het formaliseren en implementeren van het transitieplan bij de vastgestelde bouwblokken op grond waarvan ICT Operations deze transitie naar een op regie gebaseerde organisatie gaat doorvoeren. Deze transitie gebeurt door middel van begeleiding en advisering aan het management van het organisatieonderdeel ICT van de gemeente en specifiek ten behoeve van de afdeling ICT Operations in nauwe samenwerking met het management van de Regieorganisatie. Verder zorg je voor het formaliseren en implementeren van het transitieplan op grond waarvan ICT Operations de transitie naar een op regie gebaseerde organisatie gaat doorvoeren. Ook formaliseer en implementeer je een communicatieplan t.b.v. de communicatie van de transitie naar betrokken stakeholders, zowel intern bij ICT, IVE's, als externe partners waarmee ICT samenwerkt. e.e.a. in samenwerking met de afdeling ICT Regie en Communicatie. Je coacht, adviseert en begeleidt alle leidinggevenden van ICT Operations bij het uitwerken en implementeren van de managementrollen in de uitvoering van het transitieplan. Deze rollen hebben een relatie met het Strategisch Personeel Plan (SPP). Tenslotte stem je het transitieplan met alle stakeholders af en rapporteer je maandelijks over de voortgang van de opdracht aan opdrachtgever.

Windows Systeembeheerder (Powershell) (QR5318)
(19-01-2038 04:14)
Rotterdam, Zuid-Holland Qualogy Resources
Functie: Windows Systeembeheerder (Powershell) (QR5318) Start: 8-3-2018, 32-36 uur per week Periode: 9 mnd+ Omgeving: Rotterdam Omschrijving: Voor onze klant in Rotterdam zijn wij op zoek naar een Systeembeheerder Microsoft (ITIL/MSCA/Powershell scripts) Technisch beheer is verantwoordelijk voor goed functionerende IT infrastructuur in een beheerde en gemonitorde omgeving, volgens de afgesproken prestatienormen. De IT infrastructuur is de basis waar applicaties kunnen draaien en bestaat uit het netwerk, de computers, operating systems en overige randapparatuur die door verschillende vakgroepen worden beheerd. De functie Als systeembeheerder ben je onmisbaar in het IT-netwerk van de klant. Jij bent verantwoordelijk voor de technische oplossingen en verbeteringen binnen de ITIL beheerprocessen. Ieder technisch verzoek leg je schriftelijk vast via een ‘call’ en koppel je terug aan de opdrachtgever. Daarnaast test en installeer je nieuwe componenten binnen onze IT netwerk infrastructuur, waarbij je zorgt voor een duidelijke overdracht naar collega’s en documentatie. Je bent het aanspreekpunt voor interne afdelingen, leveranciers en eindgebruikers. Eisen - Minimaal HBO afgeronde opleiding - Minimaal 5 jaar ervaring als systeembeheerder - ITIL - Minimaal 3 jaar ervaring in enterprise omgevingen - Minimaal 5 jaar ervaring met Windows Server 2008/2012 R2/2016 - Minimaal 3 jaar ervaring met het begrijpen (lezen) van powershell scripts - Microsoft MCSA/MCSE - Beschikt over beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. - Representatief, Integriteit, Communicatief vaardig in woord en geschrift, Analytisch, Flexibel, Onder hoge druk kunnen/blijven presteren Kennis van de volgende systemen is een pré voor deze functie: - Citrix Netscaler (CNS-205) - Microsoft ADFS - 6 jaar of meer ervaring als systeembeheerder - 4 jaar of meer Ervaring in enterprise omgevingen - 6 jaar of meer ervaring met Microsoft Windows server 2008/2012 R2/2016 - 4 jaar of meer ervaring met het begrijpen (lezen) van powershell scripts - Ervaring op het gebied van security - Ervaring met change processen in grote omgevingen - Safenet Authentication Services (SAS) - Windows Terminal Services - RES Workspace Manager - Powershell - UMRA/IAM - Trend Micro Suite - VMWare - Safenet Authentication Services - Je vindt het niet erg om buiten kantoortijd te werken

Airbrush Tekenaar Gezocht budget E20-80 per uur
(19-02-2018 08:45)
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een tekenaar die voor ons voor reclame doeleinden ons nog niet bestaande product wil tekenen. Het liefst zouden wij het in airbrush willen laten maken. Wij horen graag…

Technische Architectuur
(16-02-2018 15:52)
Opdracht voor Technische Architectuur in Den Haag voor Zelfstandig Professional. Meer info op select.headfirst.nl.

Full Stack Ontwikkelaar (Node.js, MYSQL, JavaScript) (QR5331)
(16-02-2018 13:00)
Amsterdam, Zuid-Holland Qualogy Resources
Functie: Full Stack Ontwikkelaar (Node.js, MYSQL, JavaScript) (QR5331) Start: 5-3-2018, 24-36 uur per week Periode: 3 mnd+ Omgeving: Amsterdam Omschrijving: Voor onze eindklant zijn wij op zoek naar een ervaren Full Stack Ontwikkelaar (Node.js,MYSQL, JavaScript). Ben jij een enthousiaste Full Stack ontwikkelaar? Vind je het leuk om software op maat te ontwikkelen en uit te vinden of digitale middelen ingezet kunnen worden. Een klein innovatieteam dat op maat interactieve webapplicaties bouwt in lopende participatietrajecten van de gemeente, vaak in aanvulling op traditionele inspraak. Het team zoekt versterking voor haar projecten. Het team heeft de afgelopen maanden op basis van uitgebreid behoefte- en gebruikersonderzoek een ontwerp gemaakt voor een platform. Inwoners die een activiteit willen organiseren voor hun buurt kunnen in de toekomst op dit platform op eenvoudige manier een aanvraag indienen voor financiering van hun plan; op het platform kunnen andere buurtbewoners meepraten over de plannen. Op basis van het functioneel en visueel ontwerp bouw jij het platform, in afstemming met de developer. Je programmeert front end en back end en maakt waar mogelijk, gebruik van bestaande codes die het team al heeft ontwikkeld. Naast het maken en testen van prototypes verwachten we van jou als developer dat je als lid van het team af en toe meedraait in kwalitatieve testsessies met bewoners en/of ambtenaren en bestuurders. Werkzaamheden: - Ontwikkelen / bouwen van een platform buurtbudget en testen ervan met gebruikers ism de developer en de interaction designer (op basis van wireframes); - Deelnemen aan afstemmings en teamactiviteiten, sessies met eindgebruikers. Profiel: - Minimaal afgeronde HBO opleiding (KO) - in de afgelopen 7 jaar, minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring opgedaan met back- en front-end development (KO) - In de afgelopen 4 jaar, minimaal 2 jaar aantoonbare kennis en werkervaring opgedaan met de volgende relevante programmeertalen en database systemen: Javascript, Node.js, MYSQL, HTML, CSS (KO) - Aantoonbare werkervaring opgedaan met projectbegeleiding (KO) - Scrum, Agile & Git - Ervaring met het werken in vergelijkbare (kleine) innovatieteams in gemeentelijke contex - Werkervaring opgedaan met eindgebruikers, zijnde niet organisaties, denk aan burgers, ondernemers en overige gebruikers? - Aantoonbare werkervaring opgedaan in projecten waarbij hij/zij niet alleen technische oplossingen maakt op basis van schermen en wireframes, maar ook meedenkt met de interaction designer/UXer over visueel en functioneel ontwerp. (KO) * - Affiniteit met maatschappelijke context van het platform dat hij / zij bouwt en met de eindgebruikers: Ambtenaren ** * Voeg een motivatie toe en geef daar in maximaal 2 pagina's aan waar en hoe de gevraagde ervaring is opgedaan. Waar de gevraagde ervaring is opgedaan dient ook duidelijk te blijken uit het cv. ** Voeg een motivatie van maximaal 1 pagina toe waaruit de gevraagde affiniteit blijkt.

Sr. ICT Projectmanager per 1 mei
(16-02-2018 12:00)
Odijk, Utrecht Temployeenet bv
Voor onze directe en vaste opdrachtgever, waar wij reeds sinds juni 2014 meerdere medewerkers hebben geplaatst (de teller staat nu op 15), zoeken wij de volgende kandidaat : Functie : Sr. ICT Projectmanager per 1 mei (M/ V) Wij zoeken een Sr. ICT Projectmanagers die in de afgelopen 10 jaar, minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring hebben met het operationeel leidinggeven aan projectteams, die zijn samengesteld uit meerdere disciplines (bv beheerders, analisten, ontwikkelaars). Een IPMA C of gelijkwaardig (bijv. CAPM of PMP) is ook een harde EIS ! IDEAAL VOOR EEN KANDIDAAT DIE VAN BAAN WIL VERANDEREN OF ZPP’er WIL WORDEN. Werklocatie : Odijk (3984 NC) en Utrecht Geplande start : 1 mei (toch ZSM uw reactie ivm snelle afronding selectie ! ) De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 6 tot 14 weken, afhankelijk van soort screening) Echter bij sommige functies mogen kandidaten van TemployeeNet reeds starten gedurende de looptijd van de screening ! Dus indien mogelijk ook eerder dan 1 mei ! Verwachte duur : minimaal 8 maanden (+ opties op verlengingen tot evt eind 2019 !) Uren per week : 36 uur (verdeeld over 5 dagen per week) Indicatie bruto maandsalaris bedraagt 9.800,-- Euro en is gebaseerd op een 36 urige werkweek. Het hierboven genoemde BM is inclusief 8 % vakantiegeld en betaalde vakantiedagen en exclusief woon/werk reiskosten 19 cent per km OF (indicatie) 85,-- Euro per uur voor een ZPP’er. All-in, Excl. btw H.e.e.a. afhankelijk van het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen. Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in weeknr. 8 (19 t/m 24 feb.) , ontvangen wij gaarne ZSM uw CV ! Note : De selectiegesprekken zullen reeds plaatsvinden in op woensdag 14 maart. Gelieve hier renening met houden. - Dus begin weet je reeds of je per 1 december kan beginnen. ! Ideaal ivm een evt opzegtermijn ! Opdracht omschrijving : De Dienst Informatie en Communicatie Technologie (ICT) is onderdeel van het Politiedienstencentrum (PDC) en is de organisatie voor de totstandkoming en continuïteit van de ICT. Zij zorgt voor de beschikbaarheid van de Informatievoorziening (IV) (waar nodig 24/7) en de gebruikersondersteuning. Tevens ontwikkelt de dienst nieuwe functionaliteit en is verantwoordelijk voor doorontwikkeling en het onderhoud van de bestaande IV-applicaties. Binnen de dienst ICT voert de sector PPI het IV project- en programmamanagement en Interimmanagement met als doel een goede samenwerking tussen de business en de diensten Informatiemanagement (IM) en ICT bij de uitvoering van projecten en programma's. Naast borging van de continuïteit en kwaliteit van de dienstverlening voert de dienst regie op uitbestede services. De sector Programma-. Project- en Interim management (PPI) levert capaciteit voor het leiden van programma's en projecten binnen de politie. Deze programma's en projecten betreffen de realisatie, invoering en ingebruikname van nieuwe of gewijzigde IV- en/of ICT-producten en -diensten. Ook levert de sector professionele medewerkers voor het leiden en ondersteunen van alle programma's en projecten die door de Project Control Board in opdracht worden gegeven aan de diensten Informatiemanagement (IM) en ICT. Denk hierbij aan integrale IV-ontwikkel- en - implementatieprojecten, maar ook aan technische ICT projecten. Jij gaat hiermee aan de slag vanuit de standplaats Odijk. Doelstelling Uitvoeren van diverse IV gerelateerde projecten binnen het programma Voorzieningen Bedrijfsvoering. Verantwoordelijkheden Als senior projectmanager sta jij stevig in je schoenen. Je bent een volwaardige gesprekspartner voor de leiding, maar ook voor je medewerkers, wat blijkt uit je senioriteit en vakbekwaamheid. Jij schakelt moeiteloos op verschillende niveau's, bent maatschappelijk georiënteerd, klantgericht en hebt goede netwerkvaardigheden. Bij alles wat je doet ben je je bewust van jouw positie binnen de organisatie: hieruit blijkt jouw sterke politieke en organisatiesensitiviteit. Je bent mede verantwoordelijk voor de realisatie van een complex (sterk organisatorisch) project op het terrein van informatievoorziening, en je draagt zorg voor de implementatie van de oplossingen. Vakmatige taken Je ontwikkelt in afstemming met de opdrachtgever IV oplossingen en bent verantwoordelijk voor de implementatie hiervan binnen de organisatie(eenheden). Je overlegt binnen de context van het project met de gebruikersorganisatie en externe partners om de implementatieactiviteiten op elkaar af te stemmen. Je draagt zorg voor tijdige oplevering van alle projectmanagement producten vanaf start tot einde project Je zorgt voor planning, voortgang, kwaliteit, kostenbewaking en op te leveren eindresultaat voor de eigen projecten. Je coacht en begeleidt medewerkers binnen je project in hun vakinhoudelijke ontwikkeling. Leidinggevende taken Je leidt en geeft operationeel en organisatorisch leiding aan projecten om wijzigingen in bestaande informatiesystemen danwel nieuwe informatiesystemen te realiseren en/of te implementeren. Je geeft operationeel leiding aan projectgroepen, die zijn samengesteld uit meerdere disciplines. De grootte van de teams waaraan je leiding geeft zijn afhankelijk van het project. Contacten zijn met leveranciers van hard en software, leveranciers van diensten en Projectmedewerkers, collega's van andere lijn afdelingen. De inzet is in de projectorganisatie.

4x Technisch Architectuur
(16-02-2018 10:59)
Opdracht voor 4x Technisch Architectuur in Utrecht voor Zelfstandig Professional. Meer info op select.headfirst.nl.

Sr. Software Asset Management consultant
(16-02-2018 10:00)
Den Haag, Zuid-Holland Rowica Services BV
Rowica is voor een klant van haar op zoek naar een ervaren sr. Software Asset Management Consultant. De opdracht: Heb je zin in een uitdagende opdracht met afwisseling en verantwoordelijkheid in een dynamische omgeving? Dan kan je aan de slag bij onze klant als sr. Software asset management consultant. Als SAM consultant ben je onderdeel van het SAM Rijk Programmamanagement team. Het doel van het programma SAM Rijk is het inzichtelijk maken welke softwareproducten rijksbreed in gebruik zijn, welke waarde deze producten vertegenwoordigen en welke gebruiksrechten hierop van toepassing zijn. Op die manier neemt de kans toe dat Rijksbrede resources beter worden benut, door bijvoorbeeld actief hergebruik te stimuleren. Binnen het team ben je verantwoordelijk voor het afnemen van SAM Maturity assessment bij de verschillende uitvoeringsorganisaties op basis van de ISO-19770-1 SAM standaard om huidige volwassenheidsniveau te bepalen. Je stelt het SAM Implementatieplan op ter verhoging van SAM volwassenheidsniveau. Ook ontwerp je (functioneel en technisch) en implementeer je het Informatie Platform SAM Rijk waarmee Rijksbrede inzichten in verbruik van software, software contracten en spreiding van software worden vergaard. Tenslotte ben je als SAM consultant voorzitter van de Kerngroep SAM Tooling waarin SAM Tooling experts in een thematische setting periodiek bij elkaar komen om ervaringen uit te wisselen en zo gebruik van SAM tooling binnen het Rijk te stimuleren en te optimaliseren. Kortom; Een uitdaging waarbij jouw aandeel een belangrijke bijdrage levert aan het doel van onze klant.

Data Analist (R/Python/SQL) (QR5327)
(15-02-2018 16:30)
Amsterdam, Qualogy Resources
Functie: Data Analist (R/Python/SQL) (QR5327) Start: 1-3-2018, 36 uur per week Periode: 12 mnd+ Omgeving: Amsterdam Omschrijving: Voor onze eindklant in Amsterdam zijn wij op zoek naar een enthousiaste Data Analist die energie krijgt van het genereren van inzichten om klanten met betalingsproblemen te helpen om duurzaam te herstellen. Werkzaamheden: Als data analist neem je het initiatief bij het genereren, monitoren, presenteren en ‘fact-based’ analyseren van relevante inzichten. Zodanig dat deze kunnen worden gebruikt voor het ontwikkelen en verbeteren van relevante en innovatieve adviezen en diensten aan onze achterstandsklanten. Samen met jouw squadleden bedenk en ontwikkel je data-driven oplossingen. Je werkomgeving: We zijn dagelijks bezig om onze processen te verbeteren om de klant beter en effectiever te helpen. Door klanten met betalingsproblemen in een zo vroeg mogelijk stadium passende en persoonlijke oplossingen te bieden kan een klant sneller duurzaam herstellen. Je maakt als data analist ook onderdeel uit van het Analytics chapter met data analisten en data scientists. Een ambitieus en gedreven chapter dat samenwerkt om continu de kennis op het gebied van analysetechnieken en voorspelmodellen te ontwikkelen. De standplaats voor deze functie is Amsterdam. Aangezien de werkzaamheden zowel in Amsterdam als Leeuwarden plaatsvinden, wordt verwacht dat je af en toe bereid bent om ook in Leeuwarden te werken. Gevraagde vaardigheden: Een enthousiaste professional die energie krijgt van het werken aan concrete en tastbare resultaten. Je vindt het leuk om dit in een agile werkomgeving te doen en gezamenlijk verantwoordelijkheid te nemen voor het realiseren van de doelstelling van jouw squad. Je neemt initiatief, opereert zelfstandig maar je hecht even zo zeer aan samenwerking en het gezamenlijk realiseren van de doelstellingen. Je bent gedreven om je eigen expertise continu verder te ontwikkelen en/of te verbreden, zowel technisch als op persoonlijk vlak. Je hebt aantoonbare ervaring met: - R en/of Python - SQL - Het initiëren, vormgeven en uitvoeren van kwantitatief en kwalitatief onderzoek Je hebt de volgende achtergrond: - Relevante academische opleiding - Ervaring met agile/scrum is een pre Je bezit de volgende competenties en vaardigheden: - Je kunt goed samenwerken met technische en niet-technische stakeholders. - Je kunt zelfstandig werken en samenwerken met anderen binnen en buiten je squad. - Je denkt altijd één stap vooruit, bijvoorbeeld bij het adviseren over de beste wijze om tot impact te komen. - Je hebt ervaring met programmeren en het data-driven doorvoeren van verbeteringen, bijvoorbeeld middels A/B pilots om daarmee impact te meten. - Jouw analyses en je communicatie zijn scherp, bondig en 'to the point' en weten te overtuigen. - Je houdt het overzicht in complexe situaties. - Je kunt goed communiceren, presenteren en verkopen van jouw ideeën. - Je bent flexibel. - Je bent enthousiast en een echte teamplayer én je bent doortastend door zelf naar nieuwe verbeteringen op zoek te gaan en deze te implementeren.

Freelance opdracht: Civiel- en cultuurtechnisch toezichthouder
(15-02-2018 13:53)
Opdracht Tijdens de realisatie van een project is de toezichthouder samen met de directievoerder de vertegenwoordiger en belangenbehartiger van de opdrachtgever. Hij of zij is tijdens de uitvoeringsfase namens de opdrachtgever het eerste aanspreekpunt voor alle betrokken partijen. Toezichthouders zijn proactief aanwezig in het uitvoeringsproces. De toezichthouder maakt...

Snijtekeningen (CAD) voor Machinehandel (Samenwerking) budget E20-40 per uur
(15-02-2018 10:25)
Beste freelancers, Wij zijn een middelgroot bedrijf en werkzaam in de veevoeder machine industrie. Nu zijn wij op zoek naar een CAD tekenaar die ons kan helpen met het maken van snijtekeningen van machine onderdelen. Oude CAD…

Sketchup Tekenaar voor Freelance Opdrachten budget E25-35 per uur
(15-02-2018 06:05)
Beste freelancers, I.v.m. de snelle groei van ons bedrijf zijn wij op zoek naar een Sketchup tekenaar die op freelance basis 3d tekeningen kan maken. De opdrachten bestaan uit het tekenen en renderen van complete…

Freelance opdracht: Senior Integratie / Automation Engineer (Microsoft
(13-02-2018 16:57)
Als Integratie / Automation Engineer ben je verantwoordelijk voor het automatiseren van Infrastructure Delivery en vorm je de brug tussen de klant, Infrastructuur en beheer. Je draagt zorg voor het designen en implementeren (migreren) van de technische oplossing en de processen ten behoeve van het automatiseren van diverse taken. Zaken die je onder andere gaat tegenkomen...

Freelance opdracht: Microsoft Windows Specialist
(13-02-2018 15:52)
De functie Als systeembeheerder ben je onmisbaar in het IT-netwerk van de gemeente. Jij bent verantwoordelijk voor de technische oplossingen en verbeteringen binnen de ITIL beheerprocessen. Ieder technisch verzoek leg je schriftelijk vast via een ‘call’ en koppel je terug aan de opdrachtgever. Daarnaast test en installeer je nieuwe componenten binnen onze...

Freelance opdracht: Windows Systeembeheerder (Powershell) (QR5318)
(13-02-2018 12:31)
Functie: Windows Systeembeheerder (Powershell) (QR5318) Start: 8-3-2018, 32-36 uur per week Periode: 9 mnd+ Omgeving: Rotterdam Omschrijving: Voor onze klant in Rotterdam zijn wij op zoek naar een Systeembeheerder Microsoft (ITIL/MSCA/Powershell scripts) Technisch beheer is verantwoordelijk voor goed functionerende IT infrastructuur in een beheerde en...

Freelance opdracht: Projectleider Techniek CLINSH
(13-02-2018 12:07)
Opdrachtomschrijving: Een technisch projectleider die de context begrijpt van de rol van de lead partner (Provincie Zuid-Holland), de 16 partners van CLINSH en de stakeholders (overheden op Europees, nationaal en regionaal niveau), brancheorganisaties, kennisinstellingen en ondernemers die zich momenteel inzetten voor schone binnenvaart en het krachtenveld waar deze...

Freelance opdracht: Fullstack developer (Java/Angular) (85 EUR/uur)
(12-02-2018 21:54)
Wat ga je doen? Als onze Fullstack developer bedenk en realiseer jij de beste oplossingen om onze producten nog mooier, gebruiksvriendelijker en effectiever te maken. Een baan met inhoud In jouw functie als fullstack developer speel je een belangrijke rol bij de technische vertaling van onze Propositie-strategie, UX-designs en user stories voor de doorontwikkeling...

Freelance opdracht: Project Manager Netwerk Projecten
(12-02-2018 17:26)
Je bent een ondernemend persoon die ervoor zorgt dat de technische netwerk projecten binnen Network Operations uitgevoerd worden. Voor elk project stel je een projectplan op met daarin alle relevante aandachtsgebieden zoals planning, resources, risico’s en randvoorwaarden. Je monitoort het project op de deliverables en communiceert met je stakeholders over de...

Technisch Beheerder Netwerken
(12-02-2018 15:03)
Opdracht voor Technisch Beheerder Netwerken in Den Haag voor Zelfstandig Professional. Meer info op select.headfirst.nl.

3D Animatie voor Uitleg van Technisch Product budget E500-1500
(12-02-2018 12:05)
Beste freelancers, Voor een nieuw (technisch) installatie product zouden wij graag een professioneel animatie filmpje willen laten maken. Het betreft een behoorlijk technisch verhaal dat wij willen gebruiken als uitleg aan onze klanten Wij hebben een…

Illustrator voor Uitwerking Abstracte Tattoo Gezocht budget E40-120
(12-02-2018 06:05)
Beste freelancers, Tekenaar/illustrator gezocht om mijn schets voor kleine tattoo uit te werken. Vier jaar geleden is ons dochtertje met vijf maanden zwangerschap overleden, ze was ziek. Nu is het tijd om een passend symbool…

Freelance SolidWorks Tekenaar voor RVS Producten budget E500-5000
(08-02-2018 14:45)
Beste freelancers, Opdracht: SolidWorks sheet metal, RVS werkbanken en hangkasten uittekenen. Wij hebben 4 producten die uitgetekend moeten worden. Op locatie moet het getekend worden. de producten hebben wij hier liggen en die moeten uitgetekend worden. Het…

Restylen van Bestaand Verenigingslogo budget E50-400
(31-01-2018 14:25)
Beste freelancers, We zijn op zoek naar een illustrator / tekenaar die ons logo meer eigentijds wilt maken. Ons officiële logo bestaat uit onze naam en een vrolijk, eigenwijs poppetje dat de speelsheid van onze…

Bouwkundig CAD Tekenaar Gezocht budget E20-80 per uur
(29-01-2018 13:05)
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een CAD tekenaar die op basis van pointclouds (laserscandata) plattegronden, doorsnedes en aanzichten kan maken. Je bent vrij om te kiezen hoe je met de scandata aan de…

Tekenaar voor Uitnodiging Gezocht (Plattegrond Amsterdam) budget E30-80
(29-01-2018 09:05)
Beste freelancers, Wij zoeken voor een uitnodiging een tekenaar die op komische/ speelse wijze een gedeelte van de plattegrond van de stad Amsterdam kan tekenen met enkele highlights. Het mag lijken op een ouderwetse plattegrond…

Patroontekenaar Gezocht voor Kinderkleding budget E20-80 per uur
(19-01-2018 17:45)
Beste freelancers, Voor een kinderkleding label zijn wij op zoek naar een patroon tekenaar met ervaring die gespecialiseerd in kinderkleding. Heb jij hier ervaring mee? Dan zien wij graag een reactie inclusief portfolio tegemoet.

3D tekenaar/ontwerper voor 3D printing budget E20-60 per uur
(19-01-2018 14:05)
Beste freelancers, Ik ben een 3D printerwinkel in Alkmaar gestart. Zoek samenwerking met 3D tekenaars die ervaring hebben in ontwerpen voor 3D printers. Mijn bedoeling, dat mensen elke dag met plezier thuis naar een uniek…

Tekenaar Gezocht voor Huwelijksuitnodiging budget E35-70
(17-01-2018 07:05)
Beste freelancers, Wij zoek een tekenaar voor de huwelijksuitnodiging. Graag een handgetekende illustratie - strakke stijl met oog voor detail. Op zoek naar iemand die een Amsterdamse 'skyline' kan tekenen van een paar specifieke huisjes/gebouwen.…

Illustrator van Etiketten voor Bierbrouwerij budget E50-350
(16-01-2018 10:05)
Beste freelancers, Wij zijn een kleine Zeeuwse Bierbrouwerij en hebben een serie nieuwe biersoorten gebrouwen. Hiervoor zijn wij op zoek naar een tekenaar / illustrator die klassieke strip-stijl afbeeldingen voor een serie bier-etiketten kan maken. Wij hebben reeds een…

Gezocht Freelance Tekenaar Geboortekaartje budget E20-80 per uur
(06-01-2018 11:45)
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een tekenaar die ons kan helpen met ons geboortekaartje. Wij hebben een schets en een idee maar we zijn beide niet goed in tekenen. Heb jij hier meer…

Tekenaar bestemmingsplan
(21-12-2017 13:00)
<b>Bedrijfsomschrijving</b> Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook obv een tijdelijk loondienstverband of met andere detacheerders. U krijgt van ons altijd een terugkoppeling...

Tekenaar voor Scenario over 9/11 budget E20-80 per uur
(14-12-2017 17:05)
Beste freelancers, Ik heb een scenario geschreven voor een documentaire graphic novel over 9/11. Het scenario bestaat uit ongeveer 60 pagina's en gaat in op alle onvolkomenheden uit het officiële onderzoek.  Om dit Scenario kracht bij…

Tekenaar installatietechniek
(07-12-2017 12:00)
Wij zijn op zoek naar een ZZP/interim Tekenaar met vakkennis, ervaring binnen de installatietechniek W! A. de Jong Groep is een familiebedrijf met bijna 140 jaar ervaring op het gebied van energie- en milieutechnologie. De organisatie bestaat uit een viertal ondernemingen waarbij A...

AutoCAD of SketchUp 3D tekening + animatie
(06-12-2017 12:00)
Tekenaar gezocht die een vrij eenvoudige AutoCAD of SketchUp 3D tekening kan maken, eventueel met een simpele animatie. Het betreft RVS plaat die bewerkt moet worden op een CNC stansmachine....

Karikatuurtekenaar Gezocht voor Afbeelding Gezin budget E20-80 per uur
(05-12-2017 10:25)
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar iemand die een parodie/karikatuur kan tekenen van een pastiche/cover in een  Kuifje/Tintin-achtige stijl waar mijn gezin op staat afgebeeld. Deze tekening zou ik graag gebruiken voor een uitnodiging en mogelijk ook…

Karikatuurtekenaar Gezocht voor Afbeelding Gezin (Kuifje Stijl) budget E20-80 per uur
(05-12-2017 10:25)
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar iemand die een parodie/karikatuur kan tekenen van een pastiche/cover in een  Kuifje/Tintin-achtige stijl waar mijn gezin op staat afgebeeld. Deze tekening zou ik graag gebruiken voor een uitnodiging en mogelijk ook…