Gepubliceerd op: 01-01-1970 01:00

Bron:    

50 soortgelijke opdrachten gevonden!

Projectleider senior
(27-03-2017 22:00)
Beste Professional, Voor een klant in de regio van Hoofddorp ben ik op zoek naar een ervaren Projectmanager. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de internationalisering van de core business van het bedrijf. Zij zijn al in meerdere landen vertegenwoordigd, maar willen in een aantal specifieke landen een grotere stempel gaan drukken...

Projectmanager
(27-03-2017 22:00)
Start: a.s.a.p. Duration: 12 months Location: Netherlands, various locations For a client of us that is based on several locations in Netherlands, we are looking for an experienced projectmanager. The client has may clinics in the Netherlands and they all use different accounting systems and way of working...

Freelance opdracht: Webredacteur
(27-03-2017 15:02)
Over de functie • Op basis van een migratieplan omzetten van webpagina’s, nieuwsberichten en documenten van de huidige websites  • Het schrijven van intro’s bij webpagina’s, navigatiepagina’s en documenten.  • Ondersteunen bij de laatste check van de nieuwe website voor live gang (streven 1 juli). Frunctie...

Freelance opdracht: Projectmanager Windows 10
(27-03-2017 11:17)
Unit PPM De unit PPM draagt zorg voor de implementatie van IT projecten binnen spir-it en levert projectmanagers aan de klantenunits voor de realisatie van, veelal innovatieve, projecten. De unit is verantwoordelijk voor de kwaliteit van het projectmanagement en portfoliomanagement. Als Projectmanager binnen de unit PPM leid je, in samenwerking met een PMO’er,...

Freelance opdracht: Projectmanager Windows 10 migratie
(27-03-2017 11:15)
De unit PPM draagt zorg voor de implementatie van IT projecten binnen spir-it en levert projectmanagers aan de klantenunits voor de realisatie van, veelal innovatieve, projecten. De unit is verantwoordelijk voor de kwaliteit van het projectmanagement en portfoliomanagement. Als Projectmanager binnen de unit PPM leid je, in samenwerking met een PMO’er, veelal een...

Freelance opdracht: Systeembeheerder
(27-03-2017 10:41)
Citrix is onderdeel van de klassieke infrastructuur van de Dictu en is onderdeel van een migratie naar de nieuwe Cloud oplossing van de Dictu voor haar klanten. De bestaande omgeving zal per applicatie of keten worden gemigreerd, en zal dus krimpen in schaal totdat de migratie is voltooid. Beheer, LCM en proactief onderhoud is nog steeds...

Assistent Projectmanager
(26-03-2017 21:00)
Voor een gemeente in Noord Holland zoeken wij een Assistent Projectmanager, die de Projectmanager gaat ondersteunen bij de voorbereiding, uitvoering en nazorg van het project voor een Ondergronds Afval Transportsysteem. Wat ga je doen: Fungeert als aanspreekpunt voor verschillende betrokkenen Verstrekt procedurele en inhoudelijke informatie Bereidt het bestuurlijke besluitvormingsproces voor Verzamelt benodigde informatie en levert deze op een juiste manier aan Is verantwoordelijk voor het administratief/organisatorisch beheer van het project Plant, organiseert en notuleert projectbijeenkomsten Maakt voortgangsverslagen, notities, rapportages en andere stukken Stelt integrale project- en werkbegroting op en bewaakt budgetten Wat neem je mee: Afgeronde HBO-opleiding Minimaal 2 jaar ervaring opgedaan bij een grotere gemeente Minimaal 1 jaar ervaring als Assistent Projectmanager binnen een grote ambtelijke organisatie met complexe, politieke en bestuurlijke verhoudingen Minimaal 2 jaar ervaring met projectmatig werken in het ruimtelijke domein Minimaal 1 jaar ervaring met het voorbereiden van bestuurlijke besluitvorming Competenties: Creatief Politiek sensitief Communicatief Analytisch Organisatorisch Teamplayer Resultaatgericht Kwaliteitgericht Graag ontvangen wij jouw reactie in word-formaat en in platte tekst...

Program Mamanager Planon per 29 mei
(24-03-2017 17:00)
Utrecht, Temployeenet bv

Voor onze directe en vaste opdrachtgever, waar wij reeds sinds mei 2014 meerdere medewerkers hebben geplaatst (de teller staat nu op 12),  zoeken wij de volgende kandidaat :
 
Functienaam :     Program Mamanager Planon per 29 mei         (M/ V)
 
Wij zoeken een Program Mamanager Planon met meer dan 10 jaar aantoonbare werkervaring. Bij voorkeur in politiek bestuurlijke en complexe organisatie als business consultant, project manager of programma manager. Heeft ruime ervaring met applicatie portfoliomanagement. De kandidaat heeft ervaring in het facilitaire domein en financiële domein. Kennis van Planon (FMIS) is noodzakelijk, alsmede van financiële systemen en processen.
 
IDEAAL VOOR EEN KANDIDAAT DIE VAN BAAN WIL VERANDEREN OF ZPP’er WIL WORDEN.
 
Werklocatie         :   Utrecht, 3526 KP
 
Geplande start    :    29 mei   (toch gaarne ZSM uw reactie ivm sluitinsdatum aanbieding !)
 
De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 6 tot 14 weken, afhankelijk van soort screening)
Echter bij sommige functies mogen kandidaten van TemployeeNet reeds starten gedurende de looptijd van de screening ! Dus indien mogelijk ook eerder dan 29 mei !
 
Verwachte duur   :    minimaal 6 maanden  !        (+ optie op verlenging tot eind 2018)
 
Uren per week     :    32 uur          (verdeeld over 4 dagen per week)
 
Verloning via onze eigen loonadministratie is mogelijk en kosteloos. Indicatie 9.500,-- BpM gebaseerd op een 36 urige werkweek, 8 % vakantiegeld, opbouw vakantiedagen, woon/werk reiskosten 19 cent per km of (indicatie) 110 Euro p/u zpp’er met nog een geldige VAR 2016. H.e.e.a. afhankelijk v/h het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen. Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in de maand maart, ontvangen wij gaarne zsm uw CV !
 
Note: 
 
Selectiegesprekken zullen plaatsvinden op donderdag 5 april. Op deze dag (op een vooraf reeds bepaald tijdstip) moet u aanwezig kunnen zijn.
 
Dus eind begin april weet je of je per 29 mei kan beginnen.
 
! Ideaal ivm een evt opzegtermijn !
 
 
Opdracht omschrijving :
 
De dienst Facilitair Management (FM) van de Nationale Politie (NP) transformeert naar een dienstverlenende organisatie waarin zij door de nieuwe landelijke werkwijze de eindgebruiker zo optimaal mogelijk van zijn/haar facilitaire product- en dienstverlening voorziet. De dienst FM is onderdeel van het Politie Diensten Centrum (PDC) die de bedrijfsvoering van de Politie centraal organiseert.
 
De dienst FM heeft recentelijk de transitie afgerond waar eenheid voor eenheid de Politie is over gegaan op een nieuwe landelijke werkwijze van de sector Facilitaire Services en de dienstverlening van de landelijke Servicedesk FM. Al onze eindgebruiker kunnen zijn/haar facilitaire product- en dienstverlening halen uit het landelijk standaard assortiment. Zij kunnen dan 24/7 zelf hun facilitaire zaken regelen via het landelijk intranet. Dit wordt ondersteund door het systeem Planon NP die landelijk beschikbaar is.
 
De komende jaren staan in het teken van het verder in werking treden van het en het verder vormgeven van de Dienst FM op diverse gebieden zoals Facilitaire Services, Huisvesting, Inkoop Contractmanagement en Vaar & Voertuigen. Dit betekent onder andere het implementeren van het dienstverleningsmodel, processen, het implementeren van basissystemen en inrichten van basisadministraties.
 
Context project
 
Om de veranderdoelstellingen van de dienst FM te realiseren bestaat er een realisatie organisatie die verantwoordelijk is voor de aansturing en realisatie van de diverse projecten in het veranderportfolio voor 2017 van de dienst FM. Het Planon domein zorgt voor een integrale besturing van de diverse onderliggende projecten en is verantwoordelijk om zorg te dragen dat alle Planon gerelateerde projecten succesvol worden gerealiseerd om daarmee het ABC proces en de basis administraties van FM te ondersteunen. Een specifiek onderdeel is de koppeling met de financiële systemen. Planon en diverse andere applicaties koppelen met financiële systemen om zorg te dragen voor een integraal proces voor het aanvragen/bestellen van producten en de afhandeling van de levering en de factuur.
 
Doelstelling

  • Als program mamanager levert de kandidaat toegevoegde waarde in de verdere doorontwikkeling van de Dienst FM binnen het facilitaire in combinatie met het financiële domein.

 
Verantwoordelijkheden

  • De programma manager Planon is verantwoordelijk voor de efficiënte en effectieve realisatie van de diverse Planon gerelateerde projecten en stuurt diverse projectteam aan.

 

  • Tevens is de programma manager verantwoordelijk voor de goede vertaling van business vraagstukken naar IV/ICT-oplossingen op gebied van Planon.

 
Vakmatige taken
 

  • Opstellen van een heldere visie op de project-/ programmaresultaten en de te volgen aanpak in afstemming met de totale strategie van de portfolio, het departement(en) en/of relevante externe partijen.

 

  • Governance en organisatie inrichten over de projecten heen (en hiermee zorg dragen voor een adequate overlegstructuur en inzichtelijke taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden.

 

  • Leiding geven aan de projecten.

 

  • Acteren als opdrachtgever richting de ICT organisatie.

 

  • Zorg dragen voor een programmaplan en de executie van het plan.

 

  • Aansturen van projectmanagers en PMO.

 

  • Bijsturen van de projecten binnen het programma, oplossen van knelpunten en correctieve acties initiëren;

 

  • Meenemen en betrekken van de gebruikersorganisatie.

 

  • Zorg dragen voor communicatie naar alle betrokkenen.

 

  • Draagvlak creëren bij andere partijen.

 

  • Prioriteiten bepalen binnen het programma.

 

  • Resources alloceren op de diverse projecten en medewerkers en bedrijfsmiddelen binnen kwaliteitsnormen doelmatig en doeltreffend inzetten.

 

  • Houdt de samenhang, onderlinge relaties en afhankelijkheden tussen verschillende projecten in de gaten.

 

  • Risico’s management en mitigerende maatregelen initiëren en opvolgen.

 

  • Zorg dragen voor rapportage naar de stuurgroep en informeren van lijnmanagement.

 

  • Samenwerken en aansturen van de IV/ICT organisatie om functionaliteiten te realiseren.

 

  • Zorg dragen voor een stimulerend en goed werkklimaat in het project/programma.

 

  • Motiveren van medewerkers en teams om beoogde uitkomsten te realiseren.

 

  • Kijkt over de grenzen van de eigen afdeling en stemt af met afdelingen, gebieden en projecten.

 
Leidinggevende taken
Ja, leiding geven aan de diverse onderliggende projecten/teams.
 
Contacten
Vanuit deze rol rapporteert de kandidaat aan de realisatie manager en de dienstleiding van de dienst FM. De programmamanager heeft nauw contact met de diverse programma en project managers van de overige projecten binnen de dienst FM, maar ook met de overige diensten en stakeholders in het PDC. Daarnaast is er een intensieve samenwerking van toepassing met de Dienst IV (IM en ICT organisatie).
 
Inzet in de lijn of project: de inzet is in het Project
 


Junior IT Projectmanager
(24-03-2017 15:00)
Minimaal een afgeronde HBO opleiding in de richting van IT, Consultancy of Projectmanagement; Enige ervaring op het gebied van PMO en/of projectmanagement is een pre; Bereidheid om indien nodig te reizen (zowel nationaal als internationaal); Affiniteit met IT; Ambitieus, enthousiast, zelfstandig en een doorzetter; Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;...

Serverbeheerder Storage
(24-03-2017 14:30)
Rol: Serverbeheerder Locatie: Den Haag Start: 01-05-2017 Eind: 30-11-2017, optie op verlenging Inzet: 36 uur Tarief: In overleg Storage is onderdeel van de klassieke infrastructuur van onze opdrachtgever en is onderdeel van een migratie naar de nieuwe Cloud oplossing van de opdrachtgever voor haar klanten...

Projectmanager inhoudelijke domeinkennis, reporting en control
(24-03-2017 14:30)
Deadline: 27-03-2017 10:00 uur Startdatum: zsm. Einddatum: 01-10-2017 half jaar Inzet: 36 uur per week. Locatie: Utrecht Datum intakegesprek: ntb MUST: (zonder deze ervaring NIET reageren svp) • Inhoudelijke domeinkennis, reporting en control • Start van een project van vooronderzoek t/m implementatie...

HP Unix beheerder
(24-03-2017 14:00)
Startdatum: 5-1-2017 Einddatum: 30-11-2017 Sluitingsdatum: 28-3-2017 Sluitingstijd: 12:00 Opdrachtomschrijving: HP-UX is onderdeel van de klassieke infrastructuur van de Dictu en is onderdeel van een migratie naar de nieuwe Cloud oplossing van de Dictu voor haar klanten...

Senior Business Projectmanager
(24-03-2017 14:00)
Voor onze directe eindklant in de regio Utrecht zijn wij op zoek naar een Senior Business Projectmanager. Je bent verantwoordelijk voor de regie en succesvolle invoering van een nieuwe werkwijze voor de gehele organisatie n.a.v. een ERP implementatie (SAP)...

Data Warehouse Designer (Oracle/ BODS) (QR4564)
(24-03-2017 13:30)
Utrecht, Qualogy Resources
Functie: Data Warehouse Designer (Oracle/ BODS) (QR4564) 
Start: 10-4-2017, 36 uur per week 
Periode: 6 mnd+ 
Omgeving: Utrecht 
 
Omschrijving: 
Voor onze eindklant in Utrecht zijn wij op zoek naar een Data Warehouse Designer (Oracle/ BODS).

Bedrijfsonderdeel
De afdeling voorziet Business Intelligence en Analytics voor heel de organisatie. 
Om de kwaliteit van deze dienstverlening te borgen en vergroten, lopen er initiatieven om diverse Datawarehouse oplossingen te migreren naar een volgens het Inmon gemodelleerd Enterprise Data Warehouse. 
Om dit te bereiken hebben wij een Datawarehouse modelleur nodig die ervaring heeft met het designen van het database model in een EDW. 
Wij werken met een Oracle omgeving en SAP Data Service (BODS) als ETL tool, voor de modellering gebruiken wij Enterprise Architect. 
De DM laag wordt op dit moment ontsloten naar de eindgebruiker met SAS VA.
Verder hebben wij diverse legacy Datawarehouses, b.v. SAS DW met SAS-DI als ETL tool, verder Oracle BI en ook Business Objects.
 
Afdeling
IT - Business Intelligence & Analytics
Als Project Architect Data & Analytics val je hiërarchisch onder de Data & Analytics afdeling van de organisatie Groep binnen de afdeling IT Concern Staven. 
De Data Warehouse modelleur werkt samen met de project architect en de lead architect van D&A, rapporteert aan de manager Beheer & Ontwerp binnen D&A en zal functioneel aangestuurd worden door de projectleider. 

Doel van de functie
Wat wij nodig hebben is een Data Warehouse modelleur die data uit diverse databronnen vanuit de organisatie kan modelleren binnen een Enterprise Data Warehouse volgens het Inmon model, waarbij nieuwe stukken van het model geïntegreerd worden met reeds bestaande stukken in de EDW laag. 
Ook het definiëren van nieuw Data Marts en uitbreidingen van bestaande DM horen bij de werkzaamheden. De data modelleur maakt gebruik van het tool Enterprise Architect. De persoon die wij zoeken moet ook aan anderen kunnen uitleggen hoe het data model in elkaar zit en gemaakte keuzes kunnen beredeneren. 
Het model wordt door de architecten gereviewd en moet ook door de ETL-ers begrepen kunnen worden, kortom we zoeken een echte teamplayer.

Profiel:
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als data designer/modelleur  (Eis )
- Minimaal HBO werk- en denkniveau  (Eis)
- Uitstekende beheersing Nederlandse taal in woord en geschrift                     
- Aantoonbare kennis van de BI lagen model (datalake, DWH, datamart)                          
- Kennis van Inmon model                                                                                                   
- Kennis over SAP Data Services (BODS)                                                                               
- Werkzaam geweest in Business Intelligence migratie projecten                                             
- Kennis ontsluiten SAP bronsystemen                                                                                  
- Kennis van SAS Tooling (o.a. SAS VA)                                                                                
- Kennis van/gewerkt bij de NS  

Let op! Gelet op de aard van de opdracht in relatie tot naleving van de wet WWZ en DBA is inzet van een ZZP'er niet mogelijk. 

Functioneel applicatiebeheerder / IT Beheerder
(24-03-2017 10:30)
Functioneel Applicatiebeheerder Ben jij de enthousiaste, spontane en proactieve Applicatiebeheerder die onze partner gaat helpen bij een groot migratieproject?  Als Functioneel Applicatiebeheerder sta je tussen de gebruiker en IT. Je zorgt voor het optimaal functioneren van de in beheer zijnde applicaties (maatwerk en standaardpakketten), de daarbij behorende interfaces en ondersteun je de eindgebruikers...

Business Projectmanager
(24-03-2017 10:00)
Voor een provincie in het oosten van het land zoeken wij een Business Projectmanager, die processen en procesafspraken gaat actualiseren om vervolgens nieuwe ondersteunende software te selecteren en implementeren eventueel ter vervanging van Oracle EBS...

Freelance opdracht: PMO'er met ervaring binnen rijksoverheid
(24-03-2017 09:23)
Voor onze klant DICTU zijn wij op zoek naar een PMO met ervaring binnen Rijksoverheid. Opdrachtomschrijving: • Verzorgen van de projectrapportages aan de opdrachtgevers van de scrumteams namens de projectmanagers. Belangrijke elementen hierin zijn de behaalde resultaten en bestede kosten. • Ondersteunen van de scrummasters en projectmanagers/leiders...

Freelance opdracht: Projectondersteuner / PMO
(24-03-2017 08:10)
Achtergrond opdracht: Ondersteunen van projectmanagers en programmamanagers voor de projecten die worden ingevuld middels een agile-scrum aanpak. De scrumteams realiseren resultaten voor meerdere opdrachten en opdrachtgevers waardoor toerekening van inzettijd, kosten en rapportage complex is. Hierin is de ondersteuning gevraagd aan de scrummasters, projectmanagers en...

DB2 Specialist
(23-03-2017 21:00)
DB2 specialist - 6 maanden - Rotterdam DB2, ZPARM, SQL, PLSQL, SQLXML, tuning, monitoring, operation, recovery, design, implementatie, audit, clustering, DDF Amoria Bond is op zoek naar een DB2 beheerder met ruime ervaring op het gebied van migraties en beheer...

Projectmanager als coach
(23-03-2017 16:00)
Ik ben op zoek naar een ervaren project manager die samen met mij mijn projectplan goed neer kan zetten en me begeleidt in de komende fasen van het project. Review en opzet projectplan op 27 en 29 maart beide in de ochtend, vervolgafspraak in overleg...

PMO Talent
(23-03-2017 12:30)
Het projectmanagement officer (PMO) talent wordt ingezet op diverse IT (en organisatie) projecten ten behoeve van de rechtspraak. Voor de huidige uitvraag zoekt spir-it een PMO talent dat in staat is in samenspraak met de projectmanagers de benodigde lijnen uit te zetten die leiden tot succesvolle trajecten...

Freelance opdracht: PMO Talent
(23-03-2017 12:25)
Het projectmanagement officer (PMO) talent wordt ingezet op diverse IT (en organisatie) projecten ten behoeve van de rechtspraak. Voor de huidige uitvraag zoekt spir-it een PMO talent dat in staat is in samenspraak met de projectmanagers de benodigde lijnen uit te zetten die leiden tot succesvolle trajecten. Het PMO talent ondersteunt bij de voorbereiding, inrichting en...

Datamigratie developer
(23-03-2017 11:30)
Voor onze klant zijn we op zoek naar een ervaren Datamigratie developer, voor de uitvoering van de volgende werkzaamheden: • Op basis van requirements ontwerpen van een migratie/of validatie engine • Inrichten en beheren van de benodigde OTAP straat • Tot stand brengen van connecties tussen de bron / data migratie engine / doel systemen • Importeren van bestanden om data kwaliteit en integriteit te beoordelen • Analyseren van de structuur van bron/doelbestanden • Ontwikkelen en silo / bilateraal testen van een migratie/of validatie engine • Meewerken aan het runbook voor de executie van de datamigratie • Uitvoeren van operationele activiteiten tijdens de executie Het profiel dat we zoeken: Algemene eisen: • een HBO- of WO-diploma van een IT-gerelateerde studie • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal • Zeer gestructureerd denkvermogen • Hoge communicatieve vaardigheden • Genieten van het werken in grote programma’s Specifieke eisen: • Relevante werkervaring > 3 jaar • Ervaring met Microsoft SQL Server • Ervaring met Microsoft SSIS • Kennis van / ervaring met XFB datacommunicatieverbindingen • Ervaring met minstens een grootschalig datamigratie traject • Bereid om ook buiten kantooruren de nodige executie werkzaamheden uit te voeren Startdatum is 1 april...

Projectmanager Informatiemanagement (Gezondheidszorg)
(23-03-2017 11:30)
Cloud9 Staffing is per direct op zoek naar een Project Manager met bij voorkeur gezondheidszorg ervaring. Initiële ‘interim’ contractduur zal zijn voor drie tot zes maanden met een optie tot een verlenging. Wervelden; • Opslag en archivering van gegevens...

Freelance opdracht: Projectmanager
(23-03-2017 10:05)
Ter ondersteuning van het project eNIK zijn wij op zoek naar een specialist die kan bijdragen aan het verder detailleren van de eisen die gesteld moeten worden aan de eNIK zelf en het systeemlandschap waarin deze functioneert. De specialist zal dit in gezamenlijkheid doen met de andere disciplines uit het projectteam. De focus van de specialist zal liggen...

OS Linux Specialis bij KPN
(23-03-2017 10:00)
Voor KPN in Beek is Harvey Nash op zoek naar een OS Linux Specialist. (met kennis en ervaring van SAP migraties) Start: z.s.m. Duur: 6 maanden optie op verlenging Inzet: 36 uur per week Functie-eisen Aantal jaar werkervaring : Minimaal 4 jaar Relevante werkervaring : Minimaal 4 jaar Branche ervaring : IT Opleidingsniveau : HBO Studierichting : IT Talen : Nederlands en Engels Systeemkennis : Linux en SAP Functiebeschrijving Taken & verantwoordelijkheden Globale opdrachtomschrijving: Technische migraties van virtual machines van bestaand platform uflex naar nieuwe Mission Critical Platform Doel opdracht: Uitvoeren van alle OS Linux activiteiten om de nieuwe virtual machines te creëren en het operating systeem te migreren t...

Freelance opdracht: Projectmanager Applicatie Ontwikkeling
(23-03-2017 09:06)
Binnen de keten Maatschappelijke opvang/Beschermd Wonen (MO/BW) wordt de applicatie Trajectus gebruikt. Trajectus is door de GGD ontwikkeld en is in 2014 ook verder ontwikkeld voor Beschermd Wonen. Daarvoor werd het door de GGD al gebruikt als cliëntvolgsysteem binnen de MO. In trajectus worden cliënten aangemeld, gevolgd, en wordt er een beschikking afgegeven....

Project Manager
(22-03-2017 17:30)
PROJECT MANAGER - 9 maanden - Rotterdam Project Manager, Migraties, Datacenter, Netwerken, IT landschap, Ordening Amoria Bond is op dit moment op zoek naar een Project Manager voor een opdrachtgever in Rotterdam. Je zal verantwoordelijk worden voor een of meerdere projecten...

Projectmanager
(22-03-2017 15:32)
Opdracht voor Projectmanager in Utrecht voor Zelfstandig Professional. Meer info op select.headfirst.nl.

Projectmanager Applicatieontwikkeling
(22-03-2017 12:00)
<b>Bedrijfsomschrijving</b> Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook met kandidaten die open staan voor een tijdelijk loondienstverband op basis van gewerkte uren via onze payroll organisatie...

2 MS BI developers (SSIS/T-SQL) voor grote datamigratie
(22-03-2017 11:30)
Voor mijn internationaal opererende klant in regio Utrecht ben ik hard op zoek naar 2 MS BI developers. In een team ga je werken aan een twee grote complexe datamigraties. Goede Kennis van SQL / en SSIS is vereist. Vanuit een functioneel ontwerp moet je goed kunnen lezen en goed begrijpen wat er gebouwd moet worden...

Projectmanager ZAPP
(22-03-2017 11:28)
Opdracht voor Projectmanager ZAPP in Den Haag voor Zelfstandig Professional. Meer info op select.headfirst.nl.

Medior Windows 10 Migratie Specialist
(22-03-2017 09:16)
Opdracht voor Medior Windows 10 Migratie Specialist in Zwolle voor Zelfstandig Professional. Meer info op select.headfirst.nl.

Projectmanager
(21-03-2017 21:30)
Voor een gemeente in Noord Brabant zoeken wij een Projectmanager, die de omgevingsfactoren met betrekking tot de ontwikkeling, voorbereiding en uitvoering van een infrastructureel project gaat managen (reconstructie doorgaande route). Taken: Initiëren, organiseren en coördineren van taken binnen het project o...

Freelance opdracht: Medior .Net Ontwikkelaar
(21-03-2017 18:44)
Positie van de Medior Ontwikkelaar: De medior ontwikkelaar opereert organisatorisch binnen de portefeuille Operatie De medior ontwikkelaar ontvangt hiërarchische leiding van de Teamleider AO en kan daarnaast functioneel leiding ontvangen en rapporteren aan een projectmanager. Essentie van de functie: De medior ontwikkelaar houdt zich bezig met alle aspecten van...

Projectmanager IAM
(21-03-2017 17:00)
Startdatum: 30-3-2017 Einddatum: 13-9-2017 Indicatie intakegesprek: 27-3-2017 Indicatie besluitvorming: 28-3-2017 Sluitingsdatum: 22-3-2017 Sluitingstijd: 12:00 Klant: SSC-ICT Opdrachtomschrijving: Projectmanagement inzake de (door)ontwikkeling van de Identity & Access Management Systemen van de Rijksoverheid in beheer bij SSC-ICT...

Senior Exchange Specialist
(21-03-2017 17:00)
Voor een opdrachtgever in de regio Rotterdam zoeken we een senior exchange specialist. Naast dagelijkse beheer werkzaamheden van de Windows en VM Ware omgeving houd je je vooral bezig met Microsoft Exchange. Voor deze opdracht is het belangrijk dat je meerdere jaren aantoonbare ervaring hebt met migraties van een Microsoft Exchange implementatie...

Projectmanager binnen het IT domein voor Finance & Risk
(21-03-2017 17:00)
Functieomschrijving: Een ervaren IT Project Manager in het Finance & Risk domein. De projecten werken volgens de Agile / Scrum methodiek. Kennis van Scrum en Agile is een pre. Kennis van het Finance & Risk domein is een vereiste voor deze rol. Daarnaast is ervaring met het definiëren en implementeren van een oplossing om te voldoen aan externe regelgeving gewenst...

Microsoft Windows Migratie Specialist
(21-03-2017 16:00)
Startdatum: 1-4-2017 Einddatum: 30-6-2017 Indicatie intakegesprek: 27-3-2017 Indicatie besluitvorming: 28-3-2017 Sluitingsdatum: 22-3-2017 Sluitingstijd: 10:00 Klant: SSC-ICT Opdrachtomschrijving: De volgende taken en resultaatgebieden worden onderkend • Het behandelen van nieuw binnen gekomen aanvragen middels het change proces...

Projectmanager aanbesteding
(21-03-2017 13:30)
Ben jij de projectmanager die onze klant zoekt? Reageer dan snel! <b>Functiebeschrijving</b> <b>Projectomschrijving:</b> Het project realiseert de rechtmatige inkoop (middels een Europese Aanbesteding) van de ‘kern' van een Learning Management Systeem (LMS)...

Webdeveloper met Affiniteit van Magento & WordPress budget E20-80 per uur
(21-03-2017 10:25)
Beste freelancers, Wegens snelle groei van ons bedrijf zijn wij op zoek naar een All-round webdeveloper voor Magento en WordPress projecten. Op dit moment hebben we handjes nodig in een Magento 2 project (migratiepad van…

Freelance opdracht: Projectmanager
(21-03-2017 09:23)
De afdeling van onze klant maakt onderdeel uit van de IT van het bedrijf en heeft als primaire doel het ondersteunen van alle Staf afdelingen en commerciële activiteiten op het gebied van IT.   Wat ga je doen als Agile Project Manager Bij een van de meest toonaangevende bedrijven ter wereld, ben jij als Agile Project Manager verantwoordelijk voor het...

Projectmanager Identity & Accesmanagement (IAM).
(21-03-2017 00:30)
Aanvraag 20120499 Tijdelijke inhuur Voor Gemeente Utrecht zijn we op zoek naar een Projectmanager Identity & Accesmanagement (IAM). Dit is de opdracht: Wij zijn op zoek naar een projectmanager voor het uitvoeren van het Project Identity & Accesmanagement (IAM)...

Applicatiebeheerder
(20-03-2017 16:30)
Voor een gemeente in Noord Holland zoeken wij een Applicatiebeheerder, die integratie oplossingen en koppelingen gaat beschrijven en ontwerpen. Taken: - Inventariseren en intaken van te migreren serverapplicaties met bijbehorende systemen en services - Reguliere beheertaken back-end applicaties - Vertaling van IST naar SOLL volgens architectuurrichtlijnen - Uitvoeren van de ‘hands-on’ backendmigraties - Troubleshooten op servervlak indien er problemen zijn na een migratie - Schrijven, aanvullen en verbeteren van technische documentatie, procedures en richtlijnen - Coördinerende rol innemen in (deel)projecten - Vakinhoudelijk ondersteunen van management en optreden als vraagbaak Eisen: - Afgeronde HBO opleiding in de richting Informatica of Bedrijfskundige Informatica - In de afgelopen 9 jaar minimaal 5 jaar ervaring opgedaan in een soortgelijke functie met vergelijkbare verantwoordelijkheden en taken bij een G4 gemeente - Prince 2 Foundation,  ITIL v3 Foundation en ASL Foundation certificaten - MCSA: SQL Server 2012/2014 of MCSA Windows 2012 server certificaat - Recente ervaring met het innemen van een coördinerende rol in (deel)projecten Competenties: - Oordeelsvorming - Klantgerichtheid - Stressbestendigheid - Snelheid van begrip Bij het ontvangen van uw motivatie en c...

Applicatiebeheerder
(20-03-2017 15:00)
Amsterdam, Noord-Holland Rowica Services BV

Rowica is voor een klant van haar, de gemeente Amsterdam, op zoek naar een ervaren Applicatiebeheerder. Je komt te werken op de afdeling ICT van het cluster bedrijfsvoering.

De afdeling:
De afdeling ICT van de gemeente Amsterdam is verantwoordelijk voor het leveren van een toekomstvaste,betrouwbare en veilige ICT-infrastructuur (netwerk, datacenters, werkplekken, technisch applicatiebeheer en telefonie) voor de gemeente Amsterdam. Daarmee vormt de
ICT-infrastructuur een stabiele basis voor de gemeentelijke informatievoorziening en waar nodig die van haar ketenpartners waarlangs producten en diensten worden geleverd aan burgers, bedrijfsleven en publieke organisaties.

De opdracht:

Beschrijven en ontwerpen van integratie oplossingen en
koppelingen.
De werkzaamheden bestaan uit:
1. Inventariseren en intaken van te migreren serverapplicaties
met bijbehorende systemen en services.
2. Reguliere beheertaken back-end applicaties.
3. Vertaling van IST naar SOLL volgens architectuurrichtlijnen.
4. Uitvoeren van de ‘hands-on’ backendmigraties.
5. Troubleshooten op servervlak indien er problemen zijn na een migratie.
6. Schrijven, aanvullen en verbeteren van technischedocumentatie, procedures en richtlijnen.
7. Coördinerende rol innemen in (deel)projecten.
8. Vakinhoudelijk ondersteunen van management en optreden als vraagbaak.


Microsoft Migratie Specialist
(17-03-2017 16:30)
De Microsoft Migratie Specialist is verantwoordelijk voor: De volgende taken en resultaatgebieden worden onderkend: • Het behandelen van nieuw binnen gekomen aanvragen middels het change proces. Dit betekent dat aanvragen vanaf binnenkomst tot aan de in beheer name geborgd moeten zijn conform vastgestelde planning...

Freelance opdracht: Microsoft Migratie Specialist
(17-03-2017 16:08)
De Microsoft Migratie Specialist is verantwoordelijk voor: De volgende taken en resultaatgebieden worden onderkend: • Het behandelen van nieuw binnen gekomen aanvragen middels het change proces. Dit betekent dat aanvragen vanaf binnenkomst tot aan de in beheer name geborgd moeten zijn conform vastgestelde planning. • Het uitvoeren van technische...

Interim Financial Controller
(17-03-2017 10:00)
Profiel: Voor het verder uitbouwen en professionaliseren van de financiële rapportage structuren is FinTree voor haar klant op zoek naar een een enthousiaste, ervaren, gekwalificeerde aanpakker met voldoende ervaring van accounting, control, AO/IC en bij voorkeur ERP-migraties...

Migratie traject Active Directory
(15-03-2017 10:30)
Wij zijn op zoek naar een AD specialist die ons wil assisteren in een AD migratietraject van meerdere AD domeinen naar 1 centraal AD domein....

Identity management - IBIS applicatie
(14-03-2017 22:30)
FixedToday BV bemiddelt tussen opdrachtgevers en opdrachtnemers op gebied van ICT en management. Voor onze directe opdrachtgever, DUO (samenwerkingsverband met Atos), zijn wij op zoek naar een Opdracht: Het ontwikkelen, adviseren, ondersteunen en implementeren van het IdM-systeem bij DICTU (IBIS en ILM) en gekoppelde systemen waaronder de migratie van ILM naar MIM en het migreren naar de Cloud van de IdM-keten...