Gepubliceerd op: 01-01-1970 01:00

Bron:    

50 soortgelijke opdrachten gevonden!

Projectleider Diversiteit per 1 november
(19-01-2038 04:14)
Tilburg, Noord-Brabant Temployeenet bv
Voor onze directe en vaste opdrachtgever, waar wij reeds sinds juni 2014 meerdere medewerkers hebben geplaatst (de teller staat nu op 12), zoeken wij de volgende kandidaat : Functienaam : Projectleider Diversiteit per 1 november ( M/ V) Wij zoeken een Projectleider Diversiteit / Coach (minimaal een afgeronde erkende HBO-opleiding, bij voorkeur richting [Culturele] Antropologie, Sociale Wetenschappen, Sociologie, HRM. EIS !) Kandidaat moet in de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring hebben met het begeleiden van projecten in aansluiting op cultuurveranderingen en ontwikkeling van een organisatie. Aantoonbare en recente (in de afgelopen 3 jaar) werkervaring met het begeleiden van veranderingen op het gebied van Diversiteit zijn ook harde eisen ! Werklocatie : Tilburg (5044 EL) Geplande start : 1 november (gaarne zsm uw reactie, ivm de snelle afronding de selectie!) De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 6 tot 10 weken, afhankelijk van soort screening) Echter bij sommige functies mogen kandidaten van TemployeeNet reeds starten gedurende de looptijd van de screening ! Dus indien mogelijk ook eerder dan 1 november ! Verwachte duur : minimaal ÉÉN JAAR ! (+ optie op verlengingen tot eind 2019) Uren per week : 36 uur (verdeeld over 5 dagen per week) Indicatie bruto maandsalaris bedraagt 8.000,-- Euro en is gebaseerd op een 36 urige werkweek. Het hierboven genoemde BM is inclusief 8 % vakantiegeld en betaalde vakantiedagen en exclusief woon/werk reiskosten 19 cent per km OF (indicatie) 70,-- Euro per uur voor een ZPP’er. All-in, Excl. btw H.e.e.a. afhankelijk van het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen. Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in week 38, ontvangen wij gaarne ZSM uw CV ! Note: Selectiegesprekken vinden naar “verwachting plaats” op vrijdag 29 september. Op deze dag (op een vooraf reeds bepaald tijdstip) moet u aanwezig kunnen zijn! Dus eind september weet je of je per 1 november kan beginnen. ! Ideaal ivm een evt opzegtermijn ! Opdracht omschrijving: De samenleving verandert en dat vraagt om een sterkere verbinding met de samenleving. De toenemende digitalisering, globalisering en diversiteit in de samenleving maakt dat conflicten die elders in de wereld plaats hebben ook worden gevoeld in ons land. Om deze problematiek het hoofd te kunnen bieden, zowel preventief als reactief, is het noodzakelijk dat de politie nog meer aansluiting bewerkstelligt. Diversiteit is een operationele noodzaak om goed politiewerk te leveren. Begin 2016 is een landelijk programma opgestart om deze beweging te ondersteunen. Tbv dit programma zijn wij op zoek naar een Projectleider/Coach Diversiteit voor de eenheid Zeeland West Brabant. Doelstelling Het regisseren van een verandertraject dmv het tot uitvoer (laten) brengen van de beschreven teamplannen en het bewerkstelligen van de bewustwording op dit onderwerp. Verantwoordelijkheden Uitvoering van de opdrachten in het plan de politie is er voor iedereen. Kandidaat voert uit onder verantwoordelijkheid van de portefeuillehouder diversiteit. Vakmatige taken Organisatorische coordinatie van projecten Coachen Teamontwikkeling Advies mbt diversiteit Vergroten bewustzijn bij politiemedewerkers op het gebied van diversiteit Het op gang krijgen van een veranderdialoog tussen alle nivo’s binnen de organisatie. Leidinggevende taken: Functioneel aansturen projectleden. Contacten: Zijn interne stakeholders en medewerkers op operationeel, tactische en strategische niveau en de inzet is in het project

Feature Engineer Hardware (risk/infra) (QR5015)
(19-01-2038 04:14)
Amsterdam, Noord-Holland Qualogy Resources
Functie: Feature Engineer Hardware (risk/infra) (QR5015) 
Start: 16-10-2017, 36 uur per week 
Periode: 6 mnd+ 
Omgeving: Amsterdam 
 
Omschrijving: 
Voor onze klant in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Feature Engineer Hardware. 
  
Wil jij als IT expert jouw kennis en ervaring inbrengen bij een bank die vooroploopt in innovatieve technologie voor gebruikersvriendelijke en veilige werkplekautomatisering? En dat in een omgeving waar we werken volgens het Agile gedachtegoed en jij alle ruimte hebt om in een zelfsturend multidisciplinair team je ideeën vorm te geven? 
 
Functieomschrijving:
- Je bent op het gebied van Hardware-services (samen met je team) verantwoordelijk voor de service design, het opstellen van de roadmap en het leveren van een set services die voldoen aan de wensen van alle stakeholders, of deze zelfs overtreffen.
- Identificeer, kwalificeer en reduceer je vanuit je ervaring in risk management in de breedste zin de risico’s in je services. Je streeft daarbij altijd naar een optimaal evenwicht tussen gebruiksgemak en veiligheid voor de eindgebruiker. Jouw doel is om grip te houden op de risico’s en zo eventuele schade te voorkomen of te beperken.
- Zorg je voor de marketing & communicatie richting collega’s, voor de verspreiding van kennis over je service(s) en je bent een belangrijke schakel in het partnership met leveranciers.
- Stel je op deelaspecten beleid op en zorg je voor afstemming tussen betrokken partijen.
- Evalueer je NPS-metingen en je stuurt en realiseert serviceverbeteringen voor een nog hogere klanttevredenheid.
- Zorg je ervoor dat je service een excellente user experience heeft, kosteneffectief is en de kosten binnen budget blijven.
- Participeer je in het verwerken van contract changes en service-aanvragen. Deze aanvragen komen van de stakeholders van je team en samen met je team toets je deze op kwaliteit, op alignment met lopende contracten en op volledigheid.

Ontwikkeling en doorgroei:
Binnen de organisatie realiseren we ons dat we voor kwalitatieve groei steeds moeten zorgen dat we de beste mensen op de juiste plek hebben. Daarom investeren we veel in jouw persoonlijke doorgroei en ontwikkeling. Maar we verwachten ook dat je hierin zelf initiatief neemt en jezelf altijd op de hoogte houdt van actuele ontwikkelingen binnen je vakgebied en jezelf blijft verbeteren. We ondersteunen je graag in je doorgroei, zowel horizontaal als verticaal, en we bieden je ongekende carrièrekansen.
 
Profiel:
Wij zoeken: een vakinhoudelijk ijzersterke Feature Engineer Hardware met uitstekende sociale vaardigheden.
Vakinhoudelijk en analytisch ben je een echte hoogvlieger in IT. Als het gaat om kennis op het gebied van werkplekautomatisering heb je namelijk al flink wat bagage in je rugzak. Maar je wilt ook blijven leren, je bent ambitieus, je maakt je nieuwe materie snel eigen en je bent gericht op continu verbeteren. Daarnaast ben je iemand die over de persoonlijkheid en vaardigheden beschikt om op alle niveaus en met veel verschillende partijen meer dan uitstekend te schakelen. Een professional die er elke dag 100% voor gaat om in een zelfsturend team samen met collega’s gezamenlijke doelstellingen te behalen en daar waar mogelijk zelfs te overtreffen. En die als geen ander in staat is om zijn verhaal op een goede manier over de bühne te brengen en anderen mee te krijgen in initiatieven.
   
Daarnaast heb je:

- Een afgeronde (technische) opleiding op minimaal HBO-niveau;
- Ongeveer 3 à 5 jaar relevante IT-werkervaring in een complexe internationale organisatie;
- Goede kennis van en ervaring met IT risk management;
- Diepgaande kennis van het werkveld workplace services en sterke affiniteit met IT-infrastructuur;
- Diepgaande inhoudelijke kennis van hardware (laptop, desktop, thin clients), chipset, hardware support, printing en ervaring in het bieden van global end-to-end services.
- Ook beheers je de Nederlandse en Engelse taal uitstekend, zowel in woord als in geschrift.

Projectleider DMS-Alfresco
(19-01-2038 04:14)
Amsterdam, Noord-Holland Rowica Services BV

Rowica is voor een klant van haar op zoek naar een ervaren Projectleider DMS-Alfresco.

De opdracht:
Heb jij zin in een nieuwe uitdaging binnen een dynamisch team? Dan kan je bij onze klant aan de slag als projectleider DMS-Alfresco. Je komt te werken op de afdeling Informatievoorziening Sociaal van de gemeente Amsterdam.  Deze afdeling heeft de opdracht om een blijvend betrouwbare en samenhangende informatiehuishouding en informatievoorziening te creëren met de daarbij behorende organisatie en bedrijfsvoering, die de primaire processen van de organisatie ondersteunt en een bijdrage levert aan de gemeentebrede processen.

Jij als projectleider gaat de eerste cohort bedrijfsprocessen leiden waarvoor het documentbeheer in het DMS-Alfresco gebruikt gaat worden binnen de gemeente. Voor de inrichting van het DMS-Alfresco zijn cohort inrichtingsprojecten gedefinieerd die in de periode 2017 - 2019 voorbereid en gerealiseerd moeten gaan worden, te weten:
- Proces Inkoop Sociaal waarbij de verbinding wordt gelegd met het stedelijke inkoopproces;
- Koppeling CRM-applicatie Sport met Alfresco voor archivering dossiers
- Binnenkomende postverwerking domeinen Werk, Participatie en Inkomen
- Verstrekken leerlingvervoer (Onderwijs)
- Toekomstige opslag en archivering dossiers domeinen Werk en Inkomen (Edison-project van de vier grote Gemeenten)
- Koppeling met het Subsidiebeheersysteem voor het proces subsidieverstrekking
Mogelijk volgt nog een inrichtingsproject bij de GGD (afhankelijk van besluitvorming)

Als projectleider zal je richting en sturing geven aan het voorbereiden en realiseren van de projecten. Hieraan werken vanuit de betrokken lijnafdelingen en vanuit de afdeling Informatievoorziening verschillende medewerkers mee. Ter bewaking van voortgang en samenhang, is het inrichten van een projectorganisatie per project en strakke leiding nodig.

Het inrichten van het DMS is niet alleen een technische operatie maar betreft ook een veranderingsproces binnen de afdelingen. Dit raakt zowel de werkprocessen als de cultuur van de afdelingen van cluster Sociaal. De werkzaamheden richten zich primair op het voorbereiden en realiseren van de projectplanningen van de deelprojecten. Eventueel worden de werkzaamheden op een later moment overgenomen door een interne projectleider. Het inwerken van de interne projectleider maakt deel uit van de werkzaamheden van de externe projectleider.

 


Senior Windows Systeembeheerder (QR5095)
(19-01-2038 04:14)
Rotterdam, Zuid-Holland Qualogy Resources
Functie: Senior Windows Systeembeheerder (QR5095) 
Start: 27-11-201732-36 uur per week 
Periode: 12 mnd+ 
Omgeving: Rotterdam 
 
Omschrijving: 
Voor onze klant in Rotterdam zijn wij op zoek naar een Senior Windows Systeembeheerder.

Technisch beheer is verantwoordelijk voor goed functionerende IT infrastructuur in een beheerde en gemonitorde omgeving, volgens de afgesproken prestatienormen.
De IT infrastructuur is de basis waar applicaties kunnen draaien en bestaat uit het netwerk, de computers, operating systems en overige randapparatuur die door verschillende vakgroepen worden beheerd.

De functie:
Als systeembeheerder ben je onmisbaar in het IT-netwerk. Jij bent verantwoordelijk voor de technische oplossingen en verbeteringen binnen de ITIL beheerprocessen. Ieder technisch verzoek leg je schriftelijk vast via een ‘call’ en koppel je terug aan de opdrachtgever. Daarnaast test en installeer je nieuwe componenten binnen onze IT netwerk infrastructuur, waarbij je zorgt voor een duidelijke overdracht naar collega’s en documentatie. Je bent het aanspreekpunt voor interne afdelingen, leveranciers en eindgebruikers.


 

Projectmanager informatievoorziening
(19-01-2038 04:14)
Amsterdam, Noord-Holland Rowica Services BV

Rowica is voor een klant van haar op zoek naar een ervaren projectmanager Informatievoorziening.

De opdracht:
Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging binnen een dynamische omgeving met eigen verantwoordelijkheid? Dan kan je aan de slag bij onze klant, de gemeente Amsterdam, als projectmanager. Je komt te werken op de afdeling Subsidies en Inkoop Sociaal van de gemeente. Binnen deze afdeling is Team Subsidies (Subsidiebureau) is verantwoordelijk voor het subsidieproces in Amsterdam en heeft daarin een administratieve, coördinerende en faciliterende rol.

Subsidies en Inkoop Sociaal is via het Subsidiebureau proceseigenaar van het subsidieproces en het gemeentelijk subsidiebeheersysteem (SBS). Om de concernrol Subsidies te kunnen waarmaken en te kunnen innoveren in de bedrijfsvoering is een structurele investering in het innoveren en doorontwikkelen van het gemeentelijk subsidiesysteem noodzakelijk. Belangrijk hierbij is dat dit vanaf heden met name een investering zal zijn in een de ontwikkeling van een nieuwe IV oplossing dat voortbouwt op de huidige oplossing, architectuur en procesinrichting. De huidige totaaloplossing zal voor 2020 worden vervangen. Daarbij geldt dat vanuit het in 2017 doorlopen Rethink traject (CTO en rve SIS) de oorspronkelijke programmadoelen zijn herijkt en nieuwe doelstellingen zijn toegevoegd (waaronder integratie met inkoop sociaal). Samen met Informatievoorziening Sociaal, de CTO, CIO, de rve Dienstverlening en Datalab wordt gewerkt aan een programma om het bedrijfsproces subsidies te innoveren en aan te haken op de actuele ontwikkelingen in het Sociale Domein en op het gebied van IV oplossingen om deze doelstellingen te kunnen realiseren. De primaire focus van het innovatietraject ligt samengevat op deze gebieden:
• Van beheersysteem naar systeem voor control en operationele en strategische sturing
• Van een processysteem voor interne bedrijfsvoering naar een dienstverlenend en klantgericht systeem;
• Het professionalisering van het opdrachtgeverschap (relatie met Inkoop Sociaal, en dienstverlening en sturing op grote instellingen).

Om afspraken met stakeholders (zoals IV, CTO, CIO, Dienstverlening, Inkoop) waar te kunnen maken en wordt voor het innovatieprogramma de inzet van een projectleider gevraagd met goede expertise en ervaring.

Jij als projectmanager wordt verantwoordelijk voor het planmatig, gestructureerd en efficiënt managen van het innovatietraject en het initiëren en realiseren van daaruit voorvloeiende IV projecten. De projectresultaten worden opgeleverd tot en met de business implementatie(inclusief borging naar beheer) waarbij een nieuwe toekomstbestendige IV oplossing wordt gerealiseerd dat voortbouwt op de huidige oplossing, architectuur en procesinrichting. Verder vertaal je business ambities in realiseerbare doelstellingen en geeft hierop advies. Ook stuur je externe en interne leveranciers aan. Jij krijgt de verantwoording over Governancemanagement; afstemming opdrachtgever en andere stakeholders, waaronder IV-E's,CTO, CIO, Datalab, Dienstverlening, Subsidiebureau en Inkoop, overige rve's en stadsdelen. Daarnaast bewaak je het budget, planningen capaciteit. Tot slot neem je deel en ondersteun je diverse stuurgroepen en overleggen.


Dev Engineer (automated testing) (QR5155)
(19-01-2038 04:14)
Amsterdam, Noord-Holland Qualogy Resources
Functie: Dev Engineer (automated testing) (QR5155) 
Start: 8-1-201836 uur per week 
Periode: 4 mnd+ 
Omgeving: Amsterdam 
 
Omschrijving: 
For our client in Amsterdam we are looking for a development engineer with a passion for automated testing.

As a dev engineer you will be working in a squad. The squads consist between 7 and 9 persons within the IT Area. It’s a business development team responsible for designing, configuring and testing. 
Maintenance takes place in another team that is responsible for Tallyman, the debt collections system.
Scrum, Agile and Continuous Integration / Delivery are very important within our area. The teams are becoming more mature in automated testing and Continuous Integration / Continuous Delivery but there is still room for improvement.

Job description:
The squads are multidiscipline squads which means the squad is overall responsible. Besides helping us with testing the new functionalities in Tallyman, we need your help for the improvements and configuration in Tallyman. You work closely with other teams that are also involved in Tallyman and automated testing. You take initiative in coordinating dependencies with others and you feel responsible for the quality and availability of our products.

Work environment:
BusDev squads are responsible for the designing, configuration and testing the associated flows in Tallyman. A BusDev squad consists of three roles: Customer Journey Expert, Development Engineer and DataAnalist. Collectively, the BusDev team is responsible for the Development, Quality Assurance of their flows.
We operate according to the Scrum Agile development process and strongly believe in the BusDev approach to deliver successful IT solutions. Our focus is on high-quality mission-critical software delivered in time using iterative development with regular milestone demos to the business, so that at the end there are no surprises about what we build.

Squad Purpose:
Support the business by adding all functionalities (from other systems) used by collectors into Tallyman and minimizing the downtime of the system.


 

Sr. Informatie Analist / Adviseur
(19-01-2038 04:14)
Soesterberg, Utrecht Temployeenet bv
Voor onze directe en vaste opdrachtgever, waar wij reeds sinds juni 2014 meerdere medewerkers hebben geplaatst (de teller staat nu op 15), zoeken wij de volgende kandidaten :
 
Functienaam :  Sr. Informatie Analist / Adviseur      ( 2 fte, M / V)
 
Voor het programma Implementatie Vernieuwing C2000 (IVC) van de Nationale Politie zoeken wij twee Sr. Informatie Analisten / Adviseurs (afgeronde erkende opleiding HBO opleiding richting ICT of Technische Bedrijfskunde is een eis !) met die minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring hebben opgedaan als Sr. Informatie Analist / Adviseur en aantoonbare werkervaring hebben met het analyseren van complexe datamodelleringsvraagstukken in de afgelopen 5 jaar. Aantoonbare werkervaring opgedaan in advisering mbt behoeftestelling en het ontwerpen van oplossingen mbt (optimalisatie) autorisatieprocessen en modellen, is ook een harde EIS !
 
Werklocatie         :   Soesterberg (3762 AV)
 
Geplande start    :   1 februari        (gaarne ZSM uw reactie, ivm snelle afronding selectie!)
 
De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 4 tot 6 weken, het is een korte screening) Echter bij sommige functies mogen kandidaten van TemployeeNet reeds starten gedurende de looptijd van de screening ! Dus indien mogelijk ook eerder dan 1 februari !
 
Verwachte duur :  minimaal 6 maanden !   (optie op verlengingen tot medio 2019 !)     
                                                           
Uren per week     :  gemiddeld 30 uur           (verdeeld over 3 a 4 dagen per week)
 
Indicatie bruto maandsalaris bedraagt 10.000,-- Euro + en is gebaseerd op een 36 urige werkweek. Het hierboven genoemde BM is inclusief 8 % vakantiegeld en betaalde vakantiedagen.
 
Exclusief  woon/werk reiskosten 19 cent per km of per 1ste klas OV
 
OF (indicatie) 85,-- Euro per uur voor een ZPP’er. All-in, Excl. btw
 
H.e.e.a. afhankelijk van het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen.
 
Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in weeknr. 1 , ontvangen wij gaarne ZSM uw CV !
 
Note : 
 
Verificatiegesprekken vinden reeds plaats op vrijdag 12 en maandag 15 januari. Gelieve hier rekening mee te houden !
 
 
Opdracht omschrijving:
 
C2000  is het landelijk systeem dat de communicatie verzorgt  tussen meldkamers en hulpverleningsdiensten in Nederland. Het systeem wordt  7x24 uur gebruikt  door  vooral politie, brandweer, ambulancediensten en bepaalde onderdelen van het ministerie  van Defensie zoals  de Koninklijke Marechaussee. Het netwerk wordt  onderhouden door  een  commerciële organisatie. De overheid is eigenaar van het C2000  communicatie systeem. Het ministerie heeft een aanbesteding uitgevoerd ten behoeve van de vernieuwing van het C2000-netwerk. Hiertoe  is een  programma ingericht dat verantwoordelijk is  om de implementatie van het nieuwe netwerk te realiseren. Het programma  Implementatie Vernieuwing C2000 (IVC) Hiervoor is het ministerie  op zoek naar een senior informatie analist / adviseur C2000 (2x).
 
Doelstelling:
 
Binnen het project C2000 Techniek, wat onderdeel is van het programma vernieuwing C2000,  is de senior informatie analist / adviseur actief op het gebied van datamodellering en inventariseren van dataverzamelingen voor de diverse organisaties in het Openbare Orde en Veiligheidsdomein. De belangrijkste deelgebieden waar de informatieanalist zich op richt zijn de Master Data List (MDL), de Active Directory (AD) bestaande uit rollen en rechten voor gebruikers en het begeleiden van het on-boarding proces gedurende de migratie naar het nieuwe systeem op basis van Role Based Access (RBAC).
 
 
Functie omschrijving: 
 
De belangrijkste taken zijn data modelleren, inventariseren, valideren en ook het adviseren op het gebied van de inrichting, de vulling van de MDL (gebaseerd op o.a. het LKF (landelijk Kader Fleetmap) en de huidige C2000 fleetmap) en het AD en de beheer overdracht aan de C2000 beheerorganisatie. Het einddoel is dat de gebruikers van C2000 straks adequaat hun operationele werkzaamheden kunnen verrichten en het systeem goed te beheren is.
 
 
Vakmatige taken:
 
Kandidaat analyseert en beschrijft de communicatie- en informatiebehoefte van de organisatie en detailleert schriftelijk de functionele specificaties zowel ten aanzien van de gegevens als de output (vorm). Hierbij rekening houdend met de operationele bruikbaarheid en beheersbaarheid ervan. Communiceert gemakkelijk met eindgebruikers, maar is ook in staat richting meer technische mensen de functionele wensen te vertalen. Kandidaat beschikt over een proactieve houding richting alle stakeholders, denkend vanuit de mogelijkheden (in plaats van de beperkingen) van data en techniek. Begrijpt de noodzaak en implicaties van een agile (co-creërende en faciliterende) gedreven aanpak in plaats van een technologie-gedreven aanpak.
 
 
Verantwoordelijkheden:
 
De kandidaat is verantwoordelijk voor de volgende resultaatgebieden:
 
  • Organiseert zelfstandig en overlegt met stakeholders over de gewenste communicatie en informationele oplossingen. Communiceert proactief omtrent hun requirements en stemt deze met hen af.
 
  • Stemt met leveranciers de gewenste oplossingen af en bewaakt in afstemming met andere IVC deelprojecten, architectuur en de toekomstige beheer organisatie de realisatie ervan.
 
  • Realiseert vooronderzoeken en informatie analyses conform een standaard format. Het resultaat is een heldere, eenduidige en afgestemde MDL (Master Data List) als basis voor de migratie van ‘huidig’ naar ‘nieuw’. Dit voor enerzijds het Test- en Referentiesysteem, en anderzijds het Opleidingssysteemen Productiesysteem.
 
  • Onderzoekt bruikbaarheid en beheersbaarheid van de oplossingen en stelt indien nodig de probleemdefinitie op, voorzien van oplossingsalternatieven in termen van bronnen en informatieproducten. Adviezen bevatten tevens een onderbouwd voorstel voor de te kiezen richting. Adviezen dienen in de context van de totale reeds bestaande omgevingen en de migratie naar de vernieuwde omgeving te worden geplaatst. Ook dienen ze aan te sluiten bij de gehanteerde architectuur, standaarden, PvE en LKF-richtlijnen. Adviezen dienen dusdanig geschreven te zijn dat deze kunnen dienen als beslisdocument ten behoeve van het management c.q de Design Authority.
 
  • Begeleidt/ondersteunt als vraagbaak de testwerkzaamheden, de migratie van data en de overdracht naar beheer. Hierbij lettend op data kwaliteit en integriteit.
 
Geen leidinggevende taken en de inzet is in het project
 
Contacten:
 
De interne en externe stakeholders (tevens contacten): Ministerie van Justitie en Veiligheid, Landelijke Meldkamer Organisatie, Politie, Brandweer, Ambulance, Defensie, beheerorganisaties, leveranciers die via de aanbesteding gecontracteerd zijn om de vernieuwing te realiseren uit Nederland, Duitsland en Oostenrijk).
 
 

Sr. SharePoint Developers per 5 maart
(19-01-2038 04:14)
Den Haag, Zuid-Holland Temployeenet bv
Voor onze directe en vaste opdrachtgever, waar wij reeds sinds juni 2014 meerdere medewerkers hebben geplaatst (de teller staat nu op 15), zoeken wij de volgende kandidaten :
 
Functienaam :    Sr. SharePoint Developers per 5 maart     ( 2 fte, M / V)
 
Wij zoeken twee Sr. SharePoint Developers, die in de afgelopen 5 jaar, minimaal 3 jaar de rol van Senior SharePoint Developer hebben uitgevoerd. Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare kennis en werkervaring met on-premise SharePoint workflows PLUS met SharePoint te integreren Workflow producten in een Agile/SCRUM team zijn ook harde EISEN !
 
IDEAAL VOOR EEN KANDIDAAT DIE VAN BAAN WIL VERANDEREN OF ZPP’er WIL WORDEN.
 
Werklocatie         :   Den Haag  (2491 AA)
 
Geplande start    :   5 maart              (ZSM uw reactie, ivm snelle afronding selectie!)
 
De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 6 tot 14 weken, afhankelijk soort screening) Echter bij sommige functies mogen kandidaten van TemployeeNet reeds starten gedurende de looptijd van de screening ! Dus indien mogelijk ook eerder dan 5 maart
 
Verwachte duur     :  minimaal 4 maanden          (optie op verlengingen tot eind 2018 !)     
                                                           
Uren per week     :   36 uur           (verdeeld over 5 dagen per week)
 
Indicatie bruto maandsalaris bedraagt 9.800,-- Euro en is gebaseerd op een 36 urige werkweek. Het hierboven genoemde BM is inclusief 8 % vakantiegeld en betaalde vakantiedagen.
 
Exclusief  woon/werk reiskosten 19 cent per km of per 1ste klas OV
 
OF (indicatie) 75,-- Euro per uur voor een ZPP’er. All-in, Excl. btw
 
H.e.e.a. afhankelijk van het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen.
 
Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in begin weeknr. 3, ontvangen wij gaarne ZSM jouw CV  !
 
Note 2 : Het verificatiegesprek zal plaatsvinden eind week 4 of begin week 5.
 
- Dus eind januari weet je reeds of je per 5 maart kan beginnen. 
!   Ideaal ivm een evt opzegtermijn !
 
 
Opdracht omschrijving:
 
Voor het vertalen van gewenste functionaliteiten in robuuste en gecertificeerde ICT-oplossingen breidt het softwareontwikkelingsteam van de politie uit. Multidisciplinaire teams van developers, analisten en testers werken continu via de scrum/agile methodiek aan snelle ontwikkeling, bouw en onderhoud van informatiesystemen en politieapplicaties. Cruciale producten voor het politiewerk op straat en in de opsporing. Zo werk je als gedreven IT-er aan een veiliger Nederland.
 
Een van de teams is het DevOps team SharePoint. Het DevOps team opereert met een korte time-to-market oplossingen op het SharePoint platform.
 
Onze missie:
 
"Het DevOps team SharePoint ondersteunt de inzet van het SharePoint platform. Met dit platform ondersteunen we operationele en niet-operationele politieprocessen. Wij garanderen de beschikbaarheid (van de platformfuncties) voor politiemedewerkers via het politienetwerk, altijd en overal.
 
We innoveren de IV ondersteuning van de politieprocessen in directe verbinding en samen met de gebruikers. We leveren en onderhouden specifiek ontwikkelde oplossingen. Wij ondersteunen de politiecollega's bij het realiseren en gebruiken van (maatwerk) SharePoint oplossingen voor de politieprocessen."
 
Dit doen we door een team beschikbaar te hebben van betrokken ICT collega's met uitgebreide kennis en ervaring van het SharePoint platform.
 
Deze collega’s werken intensief samen (zonder grenzen) om de techniek beschikbaar te stellen die politiemedewerkers nodig hebben in hun dagelijks werk.
 
 
Doelstelling:
 
  • Het DevOps team SharePoint versterken met een brede technische SharePoint kennis en ervaring.
  • In het team oplossingen realiseren voor de interne klant op een Agile/SCRUM wijze en regievoeren op de realisatie door het team in de rol als Senior Developer.
 
Verantwoordelijkheden:
 
  • Realiseren van oplossingen
  • Bewaken van de solutionarchitectuur
  • Resultaatgerichtheid van het team bewaken
 
Vakmatige taken:
 
  • Opstellen van het ontwerp van oplossingen (solution design)
 
  • Realiseren van oplossingen
 
  • Uitvoeren van diverse soorten tests
 
  • Uitvoeren van de uitrol van een oplossing naar productie
 
  • Schrijven van handleidingen voor installatie en gebruik van oplossingen
 
  • Opstellen en onderhouden van een architectuur voor oplossingen (solution architecture)
 
  • Oplossen van complexe technisch issues in de infrastructuur en oplossingen (solution trouble shooter)
 
Geen leidinggevende taken en de Inzet is in het project.
 
Contacten zijn met :
 
  • Afdelingen en teams van hosting (beheer en ontwikkeling van infrastructuur)
  • Andere ontwikkelteams t.b.v. integratie binnen applicatielandschap
  • Afdeling functioneel beheer
 
 
Omschrijving juiste en meest ideale kandidaat
 
Opleidingen
 
  • Afgeronde HBO/WO opleiding informatica of gelijkwaardig
  • MCSD SharePoint applications
  • Agile of SCRUM certificering of aantoonbare werkervaring
 
Werkervaring
 
  • 3 jaar de rol van Senior Developer uitgevoerd
  • 3 jaar kennis en ervaring met Provider hosted app development (CAM)
  • 3 jaar kennis en ervaring met SharePoint hosted app development
  • 5 jaar kenns er ervaring met CSS/Javascript/HTML5
  • 3 jaar kennis en ervaring met WCF
  • 3 jaar kennis en ervaring met Powershell voor SharePoint
  • 3 jaar ervaring in een (vergelijkbare) rol als senior-developer
  • 5 jaar ervaring met SharePoint solution development
  • 3 jaar kennis en ervaring van TypeScript en Agular 2
  • Ruime ervaring met werken in een Agile/SCRUM team
 
 

Senior Full Stack Engineer (Cloud/Java/Angular) (QR5219)
(19-01-2038 04:14)
Amsterdam, Noord-Holland Qualogy Resources
Functie: Senior Full Stack Engineer (Cloud/Java/Angular) (QR5219) 
Start: 29-1-201836-40 uur per week 
Periode: 6 mnd+ 
Omgeving: Amsterdam 
 
Omschrijving: 
For our client in Amsterdam we are looking for a Senior Full Stack Engineer for a global fintech innovation project.

We are looking for a Full Stack Engineer who can join our innovation team in Amsterdam. You'll play a crucial role in developing a next-generation platform, based on innovative technology and massive amounts of data. You will work in the Innovation Office. Our tech stack currently consists of Scala and Python code that runs on AWS (Lambda, DynamoDB, Kinesis, CloudFront, S3).

We are looking for a creative and curious Full Stack Engineer, who is eager to solve a wide variety of real-world business problems. From your thorough understanding of the software development patterns and practices, you’re able to see where we can further improve using AI, cloud and open APIs.

About you:
- You are passionate about IT, big data, AI, and FinTech
- You consider yourself a software craftsman
- You are a MSc or PhD with excellent academic results in the field of Computer Science/Artificial Intelligence
- You have 5+ years hands-on experience in IT
- You are ambitious, strive for the best, and have a ‘can do’ mindset that inspires others
- You are keen to work with data scientists and customer experts in a small multidisciplinary team, where the work division is not always clear
- You have an entrepreneurial mindset and start-up spirit
- You are fluent in written and spoken English

Adviseur FM Planmatig Onderhoud per 2 april
(19-01-2038 04:14)
Rotterdam, Zuid-Holland Temployeenet bv
Voor onze directe en vaste opdrachtgever, waar wij reeds sinds 2014 meerdere medewerkers hebben geplaatst (de teller staat nu op 15), zoeken wij de volgende kandidaten :
 
Functienaam :    Adviseur FM Planmatig Onderhoud per 2 april    ( 2 fte M / V)
 
Wij zoeken twee Adviseurs Facility Management Planmatig Onderhoud (afgeronde HBO opleiding in technische of facilitaire richting eis !) met minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider / opdrachtgever van technische onderhoudswerkzaamheden waarbij je verantwoordelijk bent geweest voor de inhuur en de aansturing van externe uitvoeringscapaciteit.
Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met meerjarenonderhoudsplanningen en systemen en heeft aantoonbare werkervaring binnen of in opdracht voor een overheidsorganisatie zijn ook harde EISEN !
 
IDEAAL VOOR EEN KANDIDAAT DIE VAN BAAN WIL VERANDEREN OF ZPP’er WIL WORDEN.
 
Standplaats         :   Rotterdam, Marten Meesweg 35, (3068 AV) en landelijk 
                               (Haarlem, Amsterdam en Den Haag)
 
Geplande start    :   2 april              (gaarne uw reactie, ivm snelle afronding selectie!)
 
De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 6 tot 14 weken, afhankelijk soort screening)
Echter bij sommige functies mogen kandidaten van TemployeeNet reeds starten gedurende de looptijd van de screening ! Dus indien mogelijk ook eerder 2 april
 
Verwachte duur     :  minimaal 8 maanden !           (optie op verlengingen tot eind 2019 !)     
                                                           
Uren per week     :   36 uur           (verdeeld over 4 of 5 dagen per week)
 
Indicatie bruto maandsalaris bedraagt 8.000,-- Euro en is gebaseerd op een 36 urige werkweek. Het hierboven genoemde BM is inclusief 8 % vakantiegeld en betaalde vakantiedagen.
 
Exclusief  woon/werk reiskosten 19 cent per km of per 1ste klas OV
 
OF (indicatie) 65,-- Euro per uur voor een ZPP’er. All-in, Excl. btw
 
H.e.e.a. afhankelijk van het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen.
 
Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in begin weeknr. 3, ontvangen wij gaarne ZSM jouw CV  !
 
Note 2 :
 
Verificatiegesprekken vinden reeds plaats op woensdag 31 januari te Rotterdam. Gelieve hier rekening mee te houden !
 
- Dus eind januari weet je reeds of je per 2 april kan beginnen. 
 
!   Ideaal ivm een evt opzegtermijn !
 
Opdracht omschrijving
 
De sector Huisvesting van de Dienst Facility Management, onderdeel van het Politiedienstencentrum, bestaat uit de teams Ruimtemanagement, Projectmanagement en Technisch Beheer. De sector richt zich op het optimaal faciliteren van het korps bij de realisatie van zijn huisvestingsbehoefte op functioneel, financieel en technisch gebied. De sector Huisvesting is geconcentreerd ingericht, echter de medewerkers werken daar waar de projecten worden uitgevoerd.
 
Het Team Technisch Beheer heeft als doel het onderhouden en technisch in stand houden van de huisvestingsportefeuille van de Nationale Politie.
 
De Dienst FM heeft Nederland verdeeld in drie verzorgingsgebieden, te weten Noord-Oost-Midden, Noord-West en Zuid. Per verzorgingsgebied heeft team Technisch Beheer een regieteam ingericht voor het (laten) uitvoeren van het onderhoud aan de politieobjecten; dit onder aansturing van een coordinator.
 
Er worden twee identieke functies uitgevraagd. Je geeft, samen met de coördinator Technisch Beheer en met de Technisch Adviseurs van het team, sturing aan het zo optimaal mogelijk laten uitvoeren van de onderhoudswerkzaamheden. Het geografische aandachtsgebied is m.n. het verzorgingsgebied Noord-West (de Politie eenheden Noord Holland, Amsterdam en Den Haag).
 
Het onderhoud jaarplan wordt opgesteld door je collega Technisch adviseurs. Je analyseert de jaarplannen van de drie geografische eenheden binnen het gebied, en maakt een logische uitvoeringsclustering op gebouw- en installatieonderdelen.
 
Je zorgt dat de uitvoerende facilitaire teams, decentraal opgesteld binnen regionale Teams Facilitaire Services (TFS) de werkzaamheden binnen plan en budget uitvoeren, waar nodig ondersteund door extern in te huren flexcapaciteit. Jij bent verantwoordelijk voor de aansturing van deze ‘flexpoolers’. Je rapporteert aan je eigen coördinator Technisch Beheer én (samen met de uitvoerende facilitaire teams) aan de huisvestingscoördinator van TFS.
 
De standplaats is Rotterdam. Je functie is echter een mobiele functie, dat wil zeggen dat je overwegend in de eenheden zult werken, bij en met de regionale TFS teams.
 
Voor wat betreft de duur van de opdracht; voor nu is in de aanvraag 30-06-2018 als einddatum opgenomen, echter wordt het contract in alle waarschijnlijkheid verlengd tot 31-12-2018 met daarna nog een optie op verlenging 2x 12 maanden.
 
Doelstelling:
 
Organiseren en realiseren van de jaarschijf Planmatig Onderhoud dat voortkomt uit het MJOP en eerste aanspreekpunt voor onderhoudswerkzaamheden van team Technisch Beheer in het verzorgingsgebied Noord-West. Het jaarlijkse budget voor Planmatig Onderhoud in het genoemde verzorgingsgebied bedraagt ca. 10 à 12 miljoen Euro.
 
Verantwoordelijkheden:
 
  • Je beoordeelt en accordeert mutaties in het vastgestelde onderhoud jaarplan
 
  • Je bent verantwoordelijk voor de inhuur en de aansturing van externe uitvoeringscapaciteit; deze zogenaamde ‘flexpoolers’ die worden ingezet ter versterking van de uitvoeringscapaciteit van de TFS teams.
 
  • Je bent verantwoordelijk voor de inhuur en de aansturing van externe technisch advies voor advies m.b.t. de realisatie van planmatig onderhoud
 
Vakmatige taken:
 
  • ‘Mandjes’ maken: onderhoudsregels uit de jaarschijven Planmatig Onderhoud voor gelijksoortige gebouwonderdelen of installaties worden doelmatig samengevoegd en gezamenlijk aanbesteed
 
  • Het maken of laten maken van werkomschrijvingen, bestekken e.d.
 
  • Advies en sturing m.b.t. het uitvragen en beoordelen van offertes Planmatig onderhoud waaronder mini-competities
 
  • Voorbereiden van uitvoerings- en adviesopdrachten
 
  • Organiseren van opleveringen
 
  • Opstellen  van voortgangsrapportages Planmatig Onderhoud
 
  • Advies en sturing op organiseren en actueel houden van technische documenten in de regionale huisvestingsarchieven (de pandgegevens worden primair door de RFS teams ontvangen en verwerkt).
 
Contacten:
 
Samenwerking met andere adviseurs planmatig onderhoud, team technisch beheer,  lokale facilitaire medewerkers,  adviseurs inkoop, (regionale en centrale) contractmanagers, leveranciers en andere stakeholders om het beoogde resultaat te bereiken.
 
Geen leidinggevende taken en de inzet is in de lijn
 

PMO met PLANON per 1 maart
(19-01-2038 04:14)
Rotterdam, Zuid-Holland Temployeenet bv
Voor onze directe en vaste opdrachtgever, waar wij reeds sinds 2014 meerdere medewerkers hebben geplaatst (de teller staat nu op 15), zoeken wij de volgende kandidaten :
 
Functienaam :    PMO met PLANON per 1 maart    ( 2 fte M / V)
 
Wij zoeken twee x een PMO PLANON (
of een vergelijkbare FMIS met minimaal een erkende en afgeronde MBO-4 opleiding eis !) met minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectmanagementondersteuner en aantoonbare werkervaring met het werken met Planon of een vergelijkbare FMIS. Het maken en bijhouden van voortgangsplanningen van de opgedragen onderhoudswerkzaamheden zijn ook harde EISEN !
 
IDEAAL VOOR EEN KANDIDAAT DIE VAN BAAN WIL VERANDEREN OF ZPP’er WIL WORDEN.
 
Standplaats         :   Rotterdam, Marten Meesweg 35, (3068 AV)
 
Geplande start    :   1 maart              (gaarne zsm jouw reactie, ivm snelle afronding selectie!)
 
De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 6 tot 14 weken, afhankelijk soort screening)
Echter bij sommige functies mogen kandidaten van TemployeeNet reeds starten gedurende de looptijd van de screening ! Dus indien mogelijk ook eerder 1 maart
 
Verwachte duur     :  minimaal 8 maanden !           (optie op verlengingen tot eind 2019 !)     
                                                           
Uren per week     :   32 a 36 uur           (verdeeld over 4 of 5 dagen per week)
 
Indicatie bruto maandsalaris bedraagt 5.500,-- Euro en is gebaseerd op een 36 urige werkweek. Het hierboven genoemde BM is inclusief 8 % vakantiegeld en betaalde vakantiedagen.
 
Exclusief  woon/werk reiskosten 19 cent per km of per 2de  klas OV
 
OF (indicatie) 45,-- Euro per uur voor een ZPP’er. All-in, Excl. btw
 
H.e.e.a. afhankelijk van het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen.
 
Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in begin weeknr. 3, ontvangen wij gaarne ZSM jouw CV  !
 
Note 2 :
 
Verificatiegesprekken vinden reeds plaats op donderdag 25 januari te Rotterdam. Gelieve hier rekening mee te houden !   
 
- Dus eind januari weet je reeds of je per 1 maart kan beginnen. 
 
!   Ideaal ivm een evt opzegtermijn !
 
Opdracht omschrijving
 
De sector Huisvesting van de Dienst Facility Management, onderdeel van het Politiedienstencentrum, bestaat uit de teams Ruimtemanagement, Projectmanagement en Technisch Beheer.
 
Team Technisch Beheer heeft als doel het onderhouden en technisch in stand houden van de huisvestingsportefeuille van de Nationale Politie. Daarnaast is energiemanagement een kerntaak voor het team.
 
 
De Dienst FM heeft Nederland verdeeld in drie verzorgingsgebieden, te weten Noord-Oost-Midden, Noord-West en Zuid. Per verzorgingsgebied heeft team Technisch Beheer een regieteam ingericht voor het (laten) uitvoeren van het onderhoud aan de politieobjecten; dit onder aansturing van een coordinator.
 
Er zijn twee projectondersteuners (PMO) benodigd.
 
Functie 1) PMO voor verzorgingsgebied Noord-West
 
Je geeft administratieve ondersteuning aan de coördinator Technisch Beheer en (enkele) adviseurs Planmatig Onderhoud, m.n.  binnen het  verzorgingsgebied  Noord-West  (de eenheden Noord-Holland, Amsterdam en Den Haag)
 
Functie 2) PMO voor EnergieManagement
 
Je geeft administatieve ondersteuning voor het behandelen en afhandelen van de energiecontracten en -facturen voor alle objecten van Politie Nederland.
 
In beide functies geldt administratieve ondersteuning voor programmatische onderwerpen waaronder:
 
Voor wat betreft de duur van de opdracht: voor nu is in de aanvraag 30-06-2018 als einddatum opgenomen, echter wordt het contract in alle waarschijnlijkheid verlengd tot 31-12-2018 met daarna nog een optie op verlenging 2 x 12 maanden.
 
 
Doelstelling:
 
Voor beide geldt het administratief ondersteunen van het  team Technisch Beheer
 
Functie 1) bij de realisatie van de jaarschijf Planmatig Onderhoud, dat voortkomt uit het MeerJarenOnderhoudPlan, voor het verzorgingsgebied Noord-West.
 
Functie 2) bij correct en volledig administatief afhandelen van de energieverbruiksgegevens en de financiele afhandeling daarvan.
 
Verantwoordelijkheden:
 
  • Accuraat verwerken en administreren van gegevens
 
Vakmatige taken:
 
  • Maken en bijhouden van planningen
 
  • Het uitwerken, verzend gereed maken en registreren van opdrachten
 
  • Het administratieve proces in de financiële afwikkeling met de leveranciers en ingehuurde adviseurs regelen, waaronder het zijn van de gedelegeerd prestatieverklaarder voor onderhoudsprojecten  in samenspraak met de verantwoordelijke contractmanager, adviseur Planmatig Onderhoud, coördinator of teamchef
 
  • Administratieve beoordeling facturen, offertes, rapportages, e.d.
 
  • Gestructureerde ondersteuning van de vele parallel lopende projecten en taken
 
  • Beheer en distributie afdelingsmailbox en inkomende en uitgaande poststukken, in samenspraak met de andere projectondersteuners
 
  • Notuleren van gesprekken en de diverse overleggen
 
  • Documentenbeheer
 
  • Het werken met en uitvoeren van mutaties in het landelijke FMIS systeem Planon
 
Contacten
Samenwerking met andere project ondersteuners, adviseurs planmatig onderhoud, leden van team technisch beheer, de lokale facilitaire organisatie, ingehuurde externe projectleiders of technisch adviseurs, leveranciers en andere stakeholders om het beoogde resultaat te bereiken.
 
Inzet in de lijn of project
Voor beide functies betreft het een lijnfunctie.

DevOps Engineer (Data Lake/DataStage) (QR5227)
(19-01-2038 04:14)
amsterdam, Noord-Holland Qualogy Resources
Functie: DevOps Engineer (Data Lake/DataStage) (QR5227) 
Start: 29-1-201836-40 uur per week 
Periode: 12 mnd+ 
Omgeving: Amsterdam 
 
Omschrijving: 
For our client in Amsterdam we are looking for Data DevOps Engineers (Data Lake/DataStage).

We are building a state-of-the-art Data Lake. An ambitious project based on technologies like IBM InfoSphere (Datastage, TWS-D and Information Governance Catalog), Netezza, Cognos and Hadoop.

Your job:
As an DevOps engineer you will be working in a scrum content squad of 6-8 people consisting of three or four other DevOps engineers and two or three data analysts from business-side. In addition to this there will be a product owner who decides on the priority of the user stories. Each data content squad is responsible of their own source, from the extraction of the data source in either real-time or batch to delivering Data Marts for Cognos Reporting.

You will be responsible of analysing the data and building the physical model at the various stages of the data pipeline – Operational Status, Information Warehouse and Data Marts. The physical modelling method used in our environment is what we call: ‘Key-Version’ modelling. It’s a mix between relational modelling and Data Vault. You will also model our Data Marts, these are modelled by the Dimensional Model method.

You will also spend another day in the sprint designing, developing, testing and deploying IBM Information Server artifacts mainly involving datastage. On another day you will spend time developing cool new frameworks and packages using Cognos Analytics.

Maintaining the applications running in datalake is the operations part of your job. You and your fellow engineers are not only responsible for what you build but also for maintaining and monitoring which includes incident management and bug fixing. You will also be responsible for keeping the operational controls which is a key part of the risk appetite in the bank up to date as well.

Your activities start at analysis and end at operations. As such you are a true DevOps engineer!

Your work environment:
We work in multi-disciplinary teams based on Agile and DevOps principles.
We addopted the ‘Spotify’ model, which means that you are part of a matrix organization. You work in your squad but are also part of a chapter, an expertise focused group that shares knowledge and creates and governs standards. Your chapter will be ‘Data Processing’.

Who are you?
- You are an enthusiastic, motivated engineer who likes to work in a team on complex data integration solutions. Doing things smarter and continuous personal development is in your engineering DNA. Your goal is to make yourself redundant! Rather than repeatedly building the same job, you standardize and automate work to provide you with the time to take on other engineering challenges to further develop yourself as an engineer.
- Automation is not limited to Datastage, but to the complete end-to-end delivery, including automated testing, continuous delivery and operations.
- You have a mentality that aligns with our culture where you ‘Take it on and make it happen’.

Profile:
- A minimum of 5 years of experience as a DevOps engineer in similar environments
- DataStage design and development (or similar ETL tooling*)
- Data modelling like Data Vault, Dimensional modelling, etc.
- Netezza, Oracle, SQL server or similar databases
- Scheduling tools like TWS-d, Autosys
- SQL
- Bash Scripting
- GIT (or similar version control system)
- End-to-end delivery of data integration
- Fluent communication skills in English and/or Dutch
- Agile development (SCRUM, Kanban)
- Teamplayer
- Reporting tools such as Cognos Analytics, Business Objects etc.
- Development and Operations roles
- Infosphere Information Server Enterprise Edition suite components like Information Governance Catalog, Information Analyzer etc. (nice to have)
- Programming language like Java/Python (nice to have)
- Hive/Hadoop (nice to have)

Projectleider Cyber Ontwikkelingsprojecten
(19-01-2038 04:14)
Den Haag, Zuid-Holland Temployeenet bv
Voor onze opdrachtgever zoeken wij de volgende kandidaat
 
Functienaam   :     Projectleider Cyber Ontwikkelingsprojecten      (M/ V)
 
Voor het ministerie van Defensie zoeken wij een Projectleider Cyber Ontwikkelingsprojecten (Algemene Cyber Security Awareness opleidingen is een eis!) met ruime aantoonbare werkervaring in/met project-, test- en programmamanagement en met innovatieprojecten en experimenten. Enige ervaring in/met het cyberdomein is ook een harde eis !
 
Werklocatie        :     Den Haag (2511 CB)
 
Geplande start    :     Geplande start 12 maart     (gaarne ZSM uw reactie)
 
Kandidaat dient bereid te zijn mee te werken aan een veiligheidsonderzoek. De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 4 a 6 weken) Reeds in het bezit van een nog geldige MIVD verklaring, start op 22 februari, anders tussen 12 maart en 1 april )
 
Verwachte duur   :    minimaal ÉÉN JAAR !        (+ optie op verlenging tot eind 2019)
 
Uren per week     :    minimaal 38 uur       (verdeeld over 5 dagen per week)
 
Indicatie bruto maandsalaris bedraagt 12.000,-- Euro + en is gebaseerd op een 38 urige werkweek. Het hierboven genoemde BM is inclusief 8 % vakantiegeld en betaalde vakantiedagen.
 
Exclusief  woon/werk reiskosten 19 cent per km of per 1ste klas OV
 
OF (indicatie max.) 110,-- Euro per uur voor een ZPP’er. All-in, Excl. btw
 
H.e.e.a. afhankelijk van het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen.
 
Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in weeknr. 4 (22 tot 27 januari), ontvangen wij gaarne zsm uw CV !
 
Note:  
 
Selectiegesprekken zullen reeds plaatsvinden in weeknr. 5 (29 jan. t/m 2 feb)
 
Opdracht en Functieomschrijving :
 
De werkzaamheden worden verricht binnen de afdeling Kennisopbouw van het Defensie Cyber Expertise Centrum (DCEC). Het DCEC is de centrale entiteit voor de versterking van de kennispositie en als gevolg daarvan het innovatieve vermogen van Defensie in het cyberdomein. Het DCEC verzamelt, ontwikkelt, borgt en verspreidt alle relevante cyberkennis om daarmee een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling en inzet van drie cybercapaciteiten bij Defensie (Defensief, Inlichtingen en Offensief).
 
De afdeling Kennisopbouw heeft tot doel dé voor Defensie noodzakelijke Cyberkennis, -concepten en -doctrine te verzamelen, op te stellen of te ontwikkelen (via Research & Development (R&D) en Concept Development & Experimentation (CD&E)) om daarmee de kennispositie van defensie te versterken. Daarnaast test de afdeling bestaande cyberinstrumenten (tools) en cybermaatregelen op bruikbaarheid, effectiviteit en efficiency. De afdeling vormt het innovatiecentrum binnen het cyberdomein.
 
De afdeling bestaat uit een Hfd Afd Kennisopbouw/Projectmanager Sr, Projectmanager Sr (bgr) en een deelprojectleider (totaal 3 VTEtn). Het Hfd Afd. Kennisopbouw/Projectmanager Sr is verantwoordelijk voor de opzet en uitvoering van kennisontwikkelings- en testprojecten, het actualiseren van de Cyberdoctrine en geeft tevens leiding aan de afdeling. De projectmanager Sr. is belast met het opzetten en uitvoeren van kennisontwikkelings- en testprojecten en het adviseren van behoeftestellers en gebruikers. De deelprojectlelder houdt zich bezig met het verzamelen van cyberkennis, het opzetten en uitvoeren van eenvoudige kennisontwikkelings- en testprojecten en levert een bijdrage aan grotere kennisontwikkelings- en testprojecten.
 
De projectmanager is belast met:
 
1. het opzetten en realiseren van kennisontwikkelingsprojecten (R&D), testprojecten en experimenten (CD&E) op het gebied van Cyber.
2. Het adviseren van behoeftestellers en gebruikers
3. Onderhouden van contacten met opdrachtgevers, kennisinstituten en industrie
 
Werkzaamheden:
 
1. Opzetten, aansturen en realiseren van meerdere Cyber ontwikkelingsprojecten, testprojecten en experimenten, door:
a. het vertalen van innovatiedoelstellingen en onderzoeksvraagstukken naar concrete project- en experiment voorstellen.
b. het opstellen van project, test- en experimenteerplannen, inclusief planning, begroting en bijbehorende (rand-)voorwaarden i.s.m. stafgroep en behoeftesteller(s).
c. het besturen en realiseren van de activiteiten in cle diverse fasen van een project/experiment (initiatie, definitie, ontwerp, voorbereiding, realisatie en afronding) het aansturen van een multidisciplinair projectteam.
d. het sturen op bedrijfsvoering aspecten en daarbij zorg dragen voor een efficiënte inzet van mensen en middelen, toegekende budgetten en nauwgezette (voortgangs)bewaking en monitoring. e. het afstemmen met opdrachtgevers, verwervers, marktpartijen en interne en externe uitvoerders.
f. het analyseren van de projectresultaten op consequenties en mogelijkheden voor de Organisatie
g. het vastleggen en presenteren van managementinformatie en projectresultaten voor opdrachtgevers en kennisbank van DCEC
 
 
Speelruimte
 
Projectleider is verantwoording verschuldigd aan Hfd Afd Kennisopbouw over zijn functioneren en over de efficiëntie en effectiviteit van de verschillende projecten. Projectleider is verantwoording verschuldigd aan de opdrachtgever, behoeftesteller en/of gebruiker over de bruikbaarheid en kwaliteit van de projectresultaten en adviezen.
 
Als basis voor de uitvoering van de werkzaamheden gelden:
 
- Specifieke beleids- en innovatiedoelstellingen (o.a. vastgelegd in K&l-plan),
- Richtlijnen van opdrachtgever, C-DCEC en Hfd Afd Kennisverzameling en-ontwikkeling
- (internationale) procedures en richtlijnen op het gebied van (operationele) bedrijfsvoering, projectmanagement, testen en Concept Development & Experimentation.
 
Kandidaat neemt beslissingen over:
- De opzet van de projecten - de uitvoering van de projectleiding
- De inzet en aansturing van mensen en middelen
- De wijze waarop de verschillende projectfasen worden doorlopen
- De oplevering van de projectresultaten en diverse bijdragen en adviezen.
 
Contacten zijn met :
 
- Met managers of projectleiders van de Defensie onderdelen, in bijzonder MIVD en DefCERT - (als behoeftesteller) over de verzameling/ontwikkeling van Cyberkennis die hen in staat stelt op te kunnen treden in het Cyberdomein om af te stemmen, te adviseren en te onderhandelen over de haalbaarheid en belangentegenstellingen te over bruggen.
 
- Met de DCEC/stafgroep over de toewijzing van personeel en middelen voor de projecten om hierover af te stemmen en de projecten te kunnen opzetten, aansturen en realiseren.
 
- Met externe kennisinstituten (zoals TNO, universiteiten) en bedrijfsleven over samenwerking in projecten en kennisuitwisseling om:

o inhoudelijke afspraken te maken over cle opzet, uitvoering en Defensie bijdrage aan deze gezamenlijke projecten en uiteenlopende belangen samen te brengen
o uitvoering van het project op juiste wijze te laten verlopen
o kennis uit te wisselen
 

Sr. Systeemspecialist VMware per 7 mei
(19-01-2038 04:14)
Zwolle, Overijssel Temployeenet bv
Voor onze directe en vaste opdrachtgever, waar wij reeds sinds juni 2014 meerdere medewerkers hebben geplaatst (de teller staat nu op 15), zoeken wij de volgende kandidaat :
 
Functienaam :    Sr. Systeemspecialist VMware per 7 mei    ( M / V)
 
Wij zoeken een Sr. Systeemspecialist VMware die in de afgelopen 7 jaar, minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring heeft als systeemspecialist VMware.(HBO opleiding in de richting van Informatica of Systeembeheer PLUS VMware VCP6 en Cisco CCNP gecertificeerd EIS !)
Aantoonbare werkervaring met Vblock Converged Infrastructure zijn ook harde EISEN !
 
IDEAAL VOOR EEN KANDIDAAT DIE VAN BAAN WIL VERANDEREN OF ZPP’er WIL WORDEN.
 
Werklocatie         :   Zwolle   (8011 CW)
 
Geplande start    :   7 mei           (ZSM uw reactie, ivm snelle afronding selectie!)
 
De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 6 tot 14 weken, afhankelijk soort screening)
Echter bij sommige functies mogen kandidaten van TemployeeNet reeds starten gedurende de looptijd van de screening ! Dus indien mogelijk ook eerder 7 mei
 
Verwachte duur     :  ÉÉN JAAR  !            (optie op verlengingen tot eind 2019 !)     
                                                           
Uren per week     :   36 uur           (verdeeld over 5 dagen per week)
 
Indicatie bruto maandsalaris bedraagt 9.000,-- Euro en is gebaseerd op een 36 urige werkweek. Het hierboven genoemde BM is inclusief 8 % vakantiegeld en betaalde vakantiedagen.
 
Exclusief  woon/werk reiskosten 19 cent per km of per 1ste klas OV
 
OF (indicatie) 75,-- Euro per uur voor een ZPP’er. All-in, Excl. btw
 
H.e.e.a. afhankelijk van het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen.
 
Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in weeknr. 4 (22 tot 27 januari), ontvangen wij gaarne zsm uw CV !
 
Note:  
 
Selectiegesprekken zullen reeds plaatsvinden in weeknr. 5  (29 jan. t/m 2 feb)
 
- Dus begin februari weet je reeds of je per 7 mei kan beginnen. 
 
!   Ideaal ivm een evt opzegtermijn !
 
Functie omschrijving:
 
Het Speciaal Beheer Team (SBT) is onderdeel van Dienst-ICT van de Nationale Politie. Het SBT ondersteund o.a. de technische infrastructuur van de teams digitale opsporing en cybercrime (TDO). Als 'Senior Converged Infrastructure Engineer' bij het SBT ben je betrokken bij het beheer van het 'Digitaal Transferium' op basis van Converged Infrastructuur (DellEMC Vblock) en de diverse projecten die door dit team worden uitgevoerd. De opdracht omvat het (in samenwerking) ontwerpen en realiseren van een goed beheerbare, betrouwbare en vooral veilige ICT infrastructuur. Voor de functie is brede kennis en ervaring nodig op het vlak van vmware, cisco netwerkinfrastructuur, cisco ucs serverinfrastructuur, emc storage (vnx en isilon).
 
 
Doelstelling:
 
  • Het doorontwikkelen en beheren van een betrouwbaar VMware platform op basis van Vblock Converged Infrastructuur.
 
Verantwoordelijkheden:
 
  • Opstellen en implementeren van realisatieadviezen voor meer complexe/samengestelde systemen
 
  • Expertise gerelateerde incidenten/problemen afhandelen
 
  • Migratiewerkzaamheden voorbereiden en uitvoeren
 
  • Participeren in projecten en in een multidisciplinair (scrum)team
 
  • Voortgang rapporteren van de werkzaamheden
 
  • Documentatie van de ontwikkeling en wijziging verzorgen
 
Vakmatige taken:
 
  • Adviseren, ontwerpen, beheren en documenteren van ICT infrastructuur van het Digitale Transferium.
 
  • In staat om complexe technische vraagstukken te vertalen naar begrijpbare, onderbouwde keuzes voor beslissers.
 
 
Geen leidinggevende taken en de inzet is zowel in de Lijn als in het Ptoject
Het betreft meerdere projectwerkzaamheden.
 
Contacten
Samenwerking met alle collega's die direct betrokken zijn bij het Digitaal Transferium en landelijke (netwerk)infrastructuur. Daarnaast contacten met leverancier (voornamelijk engelstalig).
 
 
                               Omschrijving juiste en meest ideale kandidaat :
 
Opleiding
  • Een afgeronde en geaccreditteerde HBO/WO opleiding in de richting van Informatica of Systeembeheer
  • VMware VCP6
  • Cisco CCNP
  • Microsoft MCSE
 
Werkervaring
  • In de afgelopen 7 jaar, minimaal 5 jaar relevante ervaring als systeemspecialist VMware;
  • Aantoonbare werkervaring met Cisco routers/switches en (Juniper) firewalls;
  • Aantoonbare werkervaring met Vblock Converged Infrastructure;
  • Aantoonbare werkervaring met EMC VNX en Isilon storage;
  • Ervaring met Citrix XenDesktop en/of VMware NSX;
  • Werkervaring bij de overheid.

Oracle DBA (QR5247)
(19-01-2038 04:14)
Utrecht, Utrecht Qualogy Resources
Functie: Oracle DBA (QR5247) 
Start: 5-2-201840 uur per week 
Periode: 3 mnd+ 
Omgeving: Utrecht 
 
Omschrijving: 

Voor onze klant in Utrecht zijn we op zoek naar een Oracle DBA.

Het middleware team van domein distributie heeft behoefte aan senior DBA expertise. Let wel, er is niet afdoende werk voor een full time DBA maar zijn op zoek naar een gedreven hands-on persoon, iemand die breder inzetbaar is binnen een devops team van Middleware Services.

Qua projecten komt er voor 2018 weer veel werk aan, o.a.: Oracle DB upgrade 11-12, BPEL SOA platform migreren van 11-12 door oa. MyST tool (provisioning), robuust maken van platformen en DB’s, en ook de nodige cloud trajecten (API/OIC). Binnen Agile/Scrum werkwijze gebruiken wij m.n. confluence, Git, Jenkins, Jira, Nexus en MyST.

Skills set:
- Oracle Database 11g
- Oracle Data Guard
- Oracle RAC
- PL/SQL
- Basiskennis Oracle Fusion Middleware
- Dev/Ops (mentaliteit)
- RedHat Linux / Oracle Linux
 
Pré:
- Oracle Database 12c en migratietrajecten van 11g naar 12c
- Oracle Database performance tuning
- Oracle HTTP Server 12c
- Oracle WebLogic 11g/12c
- Oracle SOA Suite 11g/12c
- Oracle Service Bus 12c
- Oracle APEX
- MyST

Java Developer/ Scrummaster (Spring/Hibernate) (QR5292)
(19-01-2038 04:14)
rotterdam, Zuid-Holland Qualogy Resources
Functie: Java Developer/ Scrummaster (Spring/Hibernate) (QR5292) 
Start: 26-2-201836 - 40 uur per week 
Periode: 12 mnd+ 
Omgeving: Rotterdam 
 
Omschrijving: 
Voor onze klant in Rotterdam zijn wij op zoek naar een Java Scrummaster (Spring/ SOA/ JPA/ JMS)

Je wordt ingezet als Scrummaster binnen het scrumteam . Per twee weken wordt werkende software getoond tijdens de sprintdemo binnen de architectuurkaders. 

Je maakt onderdeel uit van bovengenoemd scrumteam. Je werkt aan de door de product owner gewenste userstories, beoordeelt de compleetheid van de user story en maakt een inschatting van de benodigde inzet om de user story voor de product owner te realiseren. Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van de broncode en de wijze waarop de software wordt ontwikkeld. Met behulp van code reviews en pair programming ben je in staat om de rol over te nemen van andere senior ontwikkelaars binnen het scrumteam. Je geeft advies en oplossingsrichtingen aan de product owner bij het bespreken van de userstories tijdens de sprintdemo’s. Je rapporteert tijdens de sprint over de voortgang, risico’s, wijzigingen en uitzonderingen aan de overige teamleden van het team waar je deel van uit maakt. Je beschikt over een diepgaande, hands-on kennis van de benodigde platforms en frameworks.

Eisen
- Opleiding op HBO niveau, of hoger.
- Afgeronde opleiding: HBO/WO (Technische) informatica
- Minimaal 10 jaar evraring op het gebied van JAVA als softwareontwikkelaar
- Minimaal 5 jaar ervaring met Spring
- Minimaal 7 jaar ervaring met JPA/Hibernate/ORM
- Minimaal 7 jaar ervaring met Webservices / REST  / SOA / WSDL
- Minimaal 1 jaar ervaring met JMS/Mule
- Beschikt over beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Pré
- Minimaal 2 jaar ervaring met Angular 1 of 1.5
- Minimaal 1 jaar ervaring met FOP/ XSLT/ XPATH
- Agile werken / Scrum
- Atlassian producten
- StUF
- Qmatic / Logis P
- Alfresco DMS of gelijksoortig
- SAML
- Bernus/ Idensys / DigiD
- Splunk
- Infinispan
- Docker
- JBos/EAP

Transitiemanager ICT
(19-01-2038 04:14)
Amsterdam, Rowica Services BV
Rowica is voor een klant van haar op zoek naar een ervaren Transitiemanager ICT voor minimaal 20 uur en maximaal 36 uur per week. De opdracht: Heb jij zin in een nieuwe uitdagende opdracht met verantwoordelijkheid en afwisseling in een dynamische omgeving? Dan kan je bij onze klant de gemeente Amsterdam aan de slag als transitiemanager ICT. Je komt te werken op de afdeling ICT van de gemeente. Deze afdeling is verantwoordelijk voor het leveren van een betrouwbare en veilige ICT-infrastructuur (netwerk, datacenters, werkplekken, technisch applicatiebeheer en telefonie) voor de gemeente Amsterdam. Daarmee vormt de ICT-infrastructuur een stabiele basis voor de gemeentelijke informatievoorziening en waar nodig die van haar ketenpartners waarlangs producten en diensten worden geleverd aan burgers, bedrijfsleven en publieke organisaties. De gemeente Amsterdam is volop in ontwikkeling naar een moderne overheid waarin digitalisering, zoals innovaties op het gebied van data een grote rol speelt. Organisatieonderdeel ICT is een belangrijke speler in deze ontwikkeling. Als Transitiemanager ben je verantwoordelijk voor de transitie van een aanbod georiënteerde naar een vraag georiënteerde dienstverlening van de afdeling ICT Operations. Hierbij hoort het formaliseren en implementeren van het transitieplan bij de vastgestelde bouwblokken op grond waarvan ICT Operations deze transitie naar een op regie gebaseerde organisatie gaat doorvoeren. Deze transitie gebeurt door middel van begeleiding en advisering aan het management van het organisatieonderdeel ICT van de gemeente en specifiek ten behoeve van de afdeling ICT Operations in nauwe samenwerking met het management van de Regieorganisatie. Verder zorg je voor het formaliseren en implementeren van het transitieplan op grond waarvan ICT Operations de transitie naar een op regie gebaseerde organisatie gaat doorvoeren. Ook formaliseer en implementeer je een communicatieplan t.b.v. de communicatie van de transitie naar betrokken stakeholders, zowel intern bij ICT, IVE's, als externe partners waarmee ICT samenwerkt. e.e.a. in samenwerking met de afdeling ICT Regie en Communicatie. Je coacht, adviseert en begeleidt alle leidinggevenden van ICT Operations bij het uitwerken en implementeren van de managementrollen in de uitvoering van het transitieplan. Deze rollen hebben een relatie met het Strategisch Personeel Plan (SPP). Tenslotte stem je het transitieplan met alle stakeholders af en rapporteer je maandelijks over de voortgang van de opdracht aan opdrachtgever.

Bedrijfspresentatie voor Sociaal Investeringsfonds in Tanzania budget E20-80 per uur
(19-02-2018 10:25)
Beste freelancers, Wij zijn een bedrijf dat rurale, agrarische, MKB-bedrijven in Afrika d.m.v. kennis en leningen helpt om zich te ontwikkelen en groeien. Je zou kunnen zeggen dat het de moderne manier van ontwikkelingshulp is,…

Businessplan Cafe in Hoorn budget E25-35 per uur
(19-02-2018 10:05)
Beste freelancers, Ik ben opzoek naar iemand om voor mij een volledig bedrijfsplan te creëren. Het betreft een horeca onderneming voor in de gemeente hoorn. Het plan is als volgt: ik heb een redelijk groot…

Enthousiast Bruidspaar Zoekt Energieke Muzikant budget E20-150
(19-02-2018 09:45)
Beste freelancers, Wij zoeken een muzikant die tijdens de ceremonie van ons huwelijk 3 a 4 nummers wil zingen. Liefst begeleid door piano, viool of harp. Plaats van de ceremonie is in de omgeving van…

Vertaler voor Casino-Website Gezocht (NL naar Eng) budget E20-80 per uur
(19-02-2018 09:25)
Beste freelancers, Wij willen onze Nederlandse casino-site vertaald hebben naar het Engels. In eerste instantie willen wij een aantal basis teksten vertaald hebben, dit zijn tot dusver 14 webpagina’s welke verschillen qua woorden aantal tussen…

Ontwerpen Zwart-Wit Poster Huwelijkscadeau budget E75-125
(19-02-2018 09:05)
Beste freelancers, We willen als cadeau voor een bruidspaar een zwart wit poster laten ontwerpen, waarbij woorden en evt ook illustraties worden gecombineerd (input wordt geleverd door ongeveer 45 koppels in de vorm van een…

Airbrush Tekenaar Gezocht budget E20-80 per uur
(19-02-2018 08:45)
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een tekenaar die voor ons voor reclame doeleinden ons nog niet bestaande product wil tekenen. Het liefst zouden wij het in airbrush willen laten maken. Wij horen graag…

Financieel Adviseur voor Expatgezin budget E20-80 per uur
(18-02-2018 12:05)
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een financieel adviseur/accountant voor een gezin dat voor 4 jaar van nederland naar Bosnië gaat verhuizen. De echtgenote werkt bij buitenlandse zaken en zal daar op de ambassade…

Prezi Presentatie Maken budget E100-175
(18-02-2018 11:45)
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een ontwerper die een powerpoint presentatie om kan zetten naar een Prezi presentatie. Graag zie ik jullie reacties tegemoet.

2 Uur Ondersteuning bij CSS / HTML Gevraagd budget E75-120 per uur
(17-02-2018 11:45)
Beste freelancers, Ik zoek wat ondersteuning voor CSS en HTML aan mijn website. Ik zoek een programmeur die ervaring heeft met CSS / HTML. De begindatum zo snel mogelijk en duur 2 uurtjes. Ik heb geen…

Drie Interviews Woordelijk Uittypen budget E60-180
(17-02-2018 10:05)
 Beste freelancers, Ik zoek iemand die drie interviews van elk 1.5 uur woordelijk kan uittypen tussen nu en mei. Het eerste interview moet tussen 20 en 28 februari uitgetypt worden. De andere twee volgen daarna…

Creatieve blogger Gezocht (Beauty, Gezondheid, Travel, Zakelijk) budget E250-500
(16-02-2018 18:05)
Beste freelancers, Ik zoek iemand die één of meerdere weblogs wil gaan onderhouden. Ik ben op zoek naar geïnteresseerden voor verschillende onderwerpen, waaronder: - Beauty - Gezondheid (eten, recepten, gezondheid algemeen, sporten, fitness, medisch) -…

Ondernemingsplan Opstellen voor Horeca Zaak budget E500-850
(16-02-2018 16:45)
Beste freelancers, Voor het opstarten van mijn nieuwe horeca zaak ben ik op zoek naar iemand die mij kan helpen met het schrijven van een ondernemersplan. Graag zou ik het ondernemingsplan ook voorzien van onder…

Fotograaf voor in Beeld Brengen van Nieuwe Huisstijl budget E20-80 per uur
(16-02-2018 13:45)
Beste freelancers, Makelaarskantoor uit Rotterdam wil zich onderscheiden door andere inzichten te verduidelijken met een nieuwe imago reportage. Wij zoeken een fotograaf met een frisse blik op Rotterdam die ons onderscheidend vermogen kan uitbeelden. Foto's…

Brief Schrijven voor Potentiële Opdrachtgevers budget E20-60
(16-02-2018 13:05)
Beste freelancers, Wij zoeken iemand voor het maken van een brief voor opdrachtgevers waarbij wij onze kwaliteiten goed op papier kunnen zetten en professioneel overkomen bij de potentiële opdrachtgever. De brief kan ook via mail…

Full Stack Ontwikkelaar (Node.js, MYSQL, JavaScript) (QR5331)
(16-02-2018 13:00)
Amsterdam, Zuid-Holland Qualogy Resources
Functie: Full Stack Ontwikkelaar (Node.js, MYSQL, JavaScript) (QR5331) Start: 5-3-2018, 24-36 uur per week Periode: 3 mnd+ Omgeving: Amsterdam Omschrijving: Voor onze eindklant zijn wij op zoek naar een ervaren Full Stack Ontwikkelaar (Node.js,MYSQL, JavaScript). Ben jij een enthousiaste Full Stack ontwikkelaar? Vind je het leuk om software op maat te ontwikkelen en uit te vinden of digitale middelen ingezet kunnen worden. Een klein innovatieteam dat op maat interactieve webapplicaties bouwt in lopende participatietrajecten van de gemeente, vaak in aanvulling op traditionele inspraak. Het team zoekt versterking voor haar projecten. Het team heeft de afgelopen maanden op basis van uitgebreid behoefte- en gebruikersonderzoek een ontwerp gemaakt voor een platform. Inwoners die een activiteit willen organiseren voor hun buurt kunnen in de toekomst op dit platform op eenvoudige manier een aanvraag indienen voor financiering van hun plan; op het platform kunnen andere buurtbewoners meepraten over de plannen. Op basis van het functioneel en visueel ontwerp bouw jij het platform, in afstemming met de developer. Je programmeert front end en back end en maakt waar mogelijk, gebruik van bestaande codes die het team al heeft ontwikkeld. Naast het maken en testen van prototypes verwachten we van jou als developer dat je als lid van het team af en toe meedraait in kwalitatieve testsessies met bewoners en/of ambtenaren en bestuurders. Werkzaamheden: - Ontwikkelen / bouwen van een platform buurtbudget en testen ervan met gebruikers ism de developer en de interaction designer (op basis van wireframes); - Deelnemen aan afstemmings en teamactiviteiten, sessies met eindgebruikers. Profiel: - Minimaal afgeronde HBO opleiding (KO) - in de afgelopen 7 jaar, minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring opgedaan met back- en front-end development (KO) - In de afgelopen 4 jaar, minimaal 2 jaar aantoonbare kennis en werkervaring opgedaan met de volgende relevante programmeertalen en database systemen: Javascript, Node.js, MYSQL, HTML, CSS (KO) - Aantoonbare werkervaring opgedaan met projectbegeleiding (KO) - Scrum, Agile & Git - Ervaring met het werken in vergelijkbare (kleine) innovatieteams in gemeentelijke contex - Werkervaring opgedaan met eindgebruikers, zijnde niet organisaties, denk aan burgers, ondernemers en overige gebruikers? - Aantoonbare werkervaring opgedaan in projecten waarbij hij/zij niet alleen technische oplossingen maakt op basis van schermen en wireframes, maar ook meedenkt met de interaction designer/UXer over visueel en functioneel ontwerp. (KO) * - Affiniteit met maatschappelijke context van het platform dat hij / zij bouwt en met de eindgebruikers: Ambtenaren ** * Voeg een motivatie toe en geef daar in maximaal 2 pagina's aan waar en hoe de gevraagde ervaring is opgedaan. Waar de gevraagde ervaring is opgedaan dient ook duidelijk te blijken uit het cv. ** Voeg een motivatie van maximaal 1 pagina toe waaruit de gevraagde affiniteit blijkt.

Gastblogger voor Veganistische Sportvoeding budget E50-75
(16-02-2018 12:45)
Beste freelancers, Voor een nieuw op te richten webshop zoek ik een gastblogger met verstand van voeding en sporten en iemand met lekkere veganistische recepten. De webshop gaat veganistische voedingsrepen aanbieden voor (duur)sporters. Ik wil…

MS-Access Programmeur voor Project van 6 Maanden budget E20-80 per uur
(16-02-2018 12:05)
Beste freelancers, Binnen onze organisatie zijn diverse MS-Access applicaties in gebruik. Wij zijn op zoek naar een programmeur die in staat is deze applicaties te onderhouden. Bij voorkeur zoeken wij iemand die op locatie (Amsterdam…

Sr. ICT Projectmanager per 1 mei
(16-02-2018 12:00)
Odijk, Utrecht Temployeenet bv
Voor onze directe en vaste opdrachtgever, waar wij reeds sinds juni 2014 meerdere medewerkers hebben geplaatst (de teller staat nu op 15), zoeken wij de volgende kandidaat : Functie : Sr. ICT Projectmanager per 1 mei (M/ V) Wij zoeken een Sr. ICT Projectmanagers die in de afgelopen 10 jaar, minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring hebben met het operationeel leidinggeven aan projectteams, die zijn samengesteld uit meerdere disciplines (bv beheerders, analisten, ontwikkelaars). Een IPMA C of gelijkwaardig (bijv. CAPM of PMP) is ook een harde EIS ! IDEAAL VOOR EEN KANDIDAAT DIE VAN BAAN WIL VERANDEREN OF ZPP’er WIL WORDEN. Werklocatie : Odijk (3984 NC) en Utrecht Geplande start : 1 mei (toch ZSM uw reactie ivm snelle afronding selectie ! ) De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 6 tot 14 weken, afhankelijk van soort screening) Echter bij sommige functies mogen kandidaten van TemployeeNet reeds starten gedurende de looptijd van de screening ! Dus indien mogelijk ook eerder dan 1 mei ! Verwachte duur : minimaal 8 maanden (+ opties op verlengingen tot evt eind 2019 !) Uren per week : 36 uur (verdeeld over 5 dagen per week) Indicatie bruto maandsalaris bedraagt 9.800,-- Euro en is gebaseerd op een 36 urige werkweek. Het hierboven genoemde BM is inclusief 8 % vakantiegeld en betaalde vakantiedagen en exclusief woon/werk reiskosten 19 cent per km OF (indicatie) 85,-- Euro per uur voor een ZPP’er. All-in, Excl. btw H.e.e.a. afhankelijk van het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen. Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in weeknr. 8 (19 t/m 24 feb.) , ontvangen wij gaarne ZSM uw CV ! Note : De selectiegesprekken zullen reeds plaatsvinden in op woensdag 14 maart. Gelieve hier renening met houden. - Dus begin weet je reeds of je per 1 december kan beginnen. ! Ideaal ivm een evt opzegtermijn ! Opdracht omschrijving : De Dienst Informatie en Communicatie Technologie (ICT) is onderdeel van het Politiedienstencentrum (PDC) en is de organisatie voor de totstandkoming en continuïteit van de ICT. Zij zorgt voor de beschikbaarheid van de Informatievoorziening (IV) (waar nodig 24/7) en de gebruikersondersteuning. Tevens ontwikkelt de dienst nieuwe functionaliteit en is verantwoordelijk voor doorontwikkeling en het onderhoud van de bestaande IV-applicaties. Binnen de dienst ICT voert de sector PPI het IV project- en programmamanagement en Interimmanagement met als doel een goede samenwerking tussen de business en de diensten Informatiemanagement (IM) en ICT bij de uitvoering van projecten en programma's. Naast borging van de continuïteit en kwaliteit van de dienstverlening voert de dienst regie op uitbestede services. De sector Programma-. Project- en Interim management (PPI) levert capaciteit voor het leiden van programma's en projecten binnen de politie. Deze programma's en projecten betreffen de realisatie, invoering en ingebruikname van nieuwe of gewijzigde IV- en/of ICT-producten en -diensten. Ook levert de sector professionele medewerkers voor het leiden en ondersteunen van alle programma's en projecten die door de Project Control Board in opdracht worden gegeven aan de diensten Informatiemanagement (IM) en ICT. Denk hierbij aan integrale IV-ontwikkel- en - implementatieprojecten, maar ook aan technische ICT projecten. Jij gaat hiermee aan de slag vanuit de standplaats Odijk. Doelstelling Uitvoeren van diverse IV gerelateerde projecten binnen het programma Voorzieningen Bedrijfsvoering. Verantwoordelijkheden Als senior projectmanager sta jij stevig in je schoenen. Je bent een volwaardige gesprekspartner voor de leiding, maar ook voor je medewerkers, wat blijkt uit je senioriteit en vakbekwaamheid. Jij schakelt moeiteloos op verschillende niveau's, bent maatschappelijk georiënteerd, klantgericht en hebt goede netwerkvaardigheden. Bij alles wat je doet ben je je bewust van jouw positie binnen de organisatie: hieruit blijkt jouw sterke politieke en organisatiesensitiviteit. Je bent mede verantwoordelijk voor de realisatie van een complex (sterk organisatorisch) project op het terrein van informatievoorziening, en je draagt zorg voor de implementatie van de oplossingen. Vakmatige taken Je ontwikkelt in afstemming met de opdrachtgever IV oplossingen en bent verantwoordelijk voor de implementatie hiervan binnen de organisatie(eenheden). Je overlegt binnen de context van het project met de gebruikersorganisatie en externe partners om de implementatieactiviteiten op elkaar af te stemmen. Je draagt zorg voor tijdige oplevering van alle projectmanagement producten vanaf start tot einde project Je zorgt voor planning, voortgang, kwaliteit, kostenbewaking en op te leveren eindresultaat voor de eigen projecten. Je coacht en begeleidt medewerkers binnen je project in hun vakinhoudelijke ontwikkeling. Leidinggevende taken Je leidt en geeft operationeel en organisatorisch leiding aan projecten om wijzigingen in bestaande informatiesystemen danwel nieuwe informatiesystemen te realiseren en/of te implementeren. Je geeft operationeel leiding aan projectgroepen, die zijn samengesteld uit meerdere disciplines. De grootte van de teams waaraan je leiding geeft zijn afhankelijk van het project. Contacten zijn met leveranciers van hard en software, leveranciers van diensten en Projectmedewerkers, collega's van andere lijn afdelingen. De inzet is in de projectorganisatie.

Financieel- en Bedrijfsplan voor Wasstraat budget E20-80 per uur
(16-02-2018 10:25)
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een freelancer die mij kan helpen met het schrijven van een bedrijfsplan voor onze wasstraat. Graag zou ik in het bedrijfsplan ook een marketingplan en een financieel plan terug…

Webshop Voorzien van Winkelmand (OpenCart) budget E20-400
(16-02-2018 09:05)
Beste freelancers, Wij hebben een webshop met feestartikelen en willen hier graag een winkelmand aan toevoegen. Daarom zoeken wij een programmeur die bekend is met OpenCart om de winkelmand te plaatsen onder de producten.  Als een klant dan…

Freelance opdracht: Interne Communciatie medewerker
(16-02-2018 08:57)
Detachering De opdrachtgever is een Nederlands overheidsbedrijf dat zich bezighoudt met drinkwatervoorziening, riolering en waterbeheer. Achtergrond opdracht De opdrachtgever is op zoek naar een tijdelijke interne communicatie medewerker voor ten minste een jaar. De versterking is nodig omdat de opdrachtgever in hoog tempo aan het veranderen is. Digitalisering...

Vaste DTP-er Gezocht voor 50-Plus Krant budget E30-60 per uur
(16-02-2018 06:05)
Beste freelancers, Voor een nieuw 50-plus platform, waarvoor eens per maand een gratis krant zal worden uitgegeven, zijn wij op zoek naar een freelance DTP-er. De opdracht is tweeledig: Het ontwikkelen van een huisstijl voor…

Hardware en Software Engineer Gezocht budget E20-80 per uur
(15-02-2018 16:25)
Beste freelancers, Ons bedrijf is op zoek naar een engineer die ervaring heeft op gebied van hardware en software ontwikkeling. Wij zoeken iemand voor de doorontwikkeling van een aantal van onze digitale testapparatuur. Daarbij kun…

Inleidende Tekst voor Website (Entourage Verlovingsring) budget E45-50
(15-02-2018 16:05)
Beste freelancers,  Wij hebben een collectie verlovingsringen online staan, die de klant naar wens kan aanpassen op metaalsoort (platina, goud of zilver) en de edelsteenkeuze. Jouw verhaal gaat over de solitaire verlovingsring. Hierdoor krijg je…

Website Introductietekst Schrijven (Halo Verlovingsring) budget E45-50
(15-02-2018 15:45)
Beste freelancers, Introductietekst voor webstie (500 – 800 woorden). Wij hebben een collectie verlovingsringen online staan, die de klant naar wens kan aanpassen op metaalsoort (platina, goud of zilver) en de edelsteenkeuze. Jouw verhaal gaat over…

Doorontwikkeling en Uitbreiding Applicatie budget E20-80 per uur
(15-02-2018 15:25)
Beste freelancers, Wij zijn een grote grote en dynamische organisatie gespecialiseerd in de ontwikkeling van maintenance software. Wij zoeken een developer met kennis van en ervaring met o.a. .Net, C#, Microsoft SQL en Visual Studio. Het…

Security Developers Gezocht budget E20-100 per uur
(15-02-2018 15:05)
Beste freelancers, Vanwege uitbreiding van capaciteit zijn wij op zoek naar freelancers met de volgende kennis:   Installeren en programmeren van Django Servers onder Linux Vaardigheden in administer Linux server systems Praktische ervaring in GIT…

Freelance opdracht: Project manager officer
(15-02-2018 13:03)
Voor een overheidsorganisatie in Den Haag zijn wij op zoek naar een Project Management Officer. Het gaat om een opdracht van 6 maanden met optie tot verlenging voor 32 uur per week. Jouw werkzaamheden: • Beheer projectovereenkomsten, incl. vastlegging wijzigingen • Beheer project financiën, inclusief budgetbewaking en financiële jaarplanning...

Hulp bij Maken Onderwijs Opdracht budget E20-70 per uur
(15-02-2018 12:45)
Beste freelancers, Ik ben docent en ik ben op zoek naar hulp. Mijn baan is nogal druk en ik zoek iemand die mij zou willen helpen met het maken van een aantal school opdrachten. Heb…

Ghostblogger Gezocht voor Softwarepakket budget E250-255
(15-02-2018 12:25)
Beste freelancers, Voor ons softwarepakket zijn wij op zoek naar een ghostblogger die ons om de week van een blog kan voorzien, inclusief bijpassende social mediaberichten voor LinkedIn en Twitter. Jouw creativiteit, input en ideeën…

Vlog Workshop voor YouTube budget E150-200
(15-02-2018 12:05)
Beste freelancers, Mijn dochter van 8 jaar wilt graag een eigen "vlog" YouTube filmpje maken. Ze heeft er al genoeg ideeën over. Ik zou het leuk vinden als iemand met ervaring haar een soort van…

Website Omzetten naar WordPress (Wielermuseum) budget E350-750
(15-02-2018 10:45)
Beste freelancers, Onze huidige website is niet gebruiksvriendelijk. Het betreft een website voor een wielermuseum/bezoekerscentrum in Vlaanderen. Graag willen we deze omzetten naar een WordPress website. Graag ontvang ik een all in-prijs, dus geen uurtarief. Uiteraard…

Snijtekeningen (CAD) voor Machinehandel (Samenwerking) budget E20-40 per uur
(15-02-2018 10:25)
Beste freelancers, Wij zijn een middelgroot bedrijf en werkzaam in de veevoeder machine industrie. Nu zijn wij op zoek naar een CAD tekenaar die ons kan helpen met het maken van snijtekeningen van machine onderdelen. Oude CAD…