Gepubliceerd op: 01-01-1970 01:00

Bron:    

50 soortgelijke opdrachten gevonden!

Project Lead Platform Offshore
(27-03-2017 17:00)
Tasks and responsibilities will include: As Project Lead Platform you are responsible for the realisation of the Offshore Station (platform) which connects two offshore grid connection systems to the onshore grid. In total 1400 MW offshore wind energy will get connected to the shore in a safe and timely manner and within quality and budget requirements...

Implementatie lead consultant SAP MM, PP en ECC
(27-03-2017 17:00)
Beste professional, Voor een klant in de groothandel, gevestigd in Amsterdam, zoeken wij een ervaren SAP PP, MM en ECC (SD/transportmanagement) implementatie lead. Situatie: De noodzaak voor deze rol is ontstaan vanuit de laatste interne ontwikkelingen: men heeft de benodigde kennis en expertise op dit moment niet in huis om de vernieuwde SAP PP, MM en SD-transportmanagement- modules te laten integreren met de huidige bedrijfsprocessen...

YouTube Kanaal Professioneel Inrichten budget E30-100
(27-03-2017 16:45)
Beste freelancers, Ik zou mijn YouTube kanaal (schaaktrainer van beroep) wat professioneler willen inrichten, zodat ik in de toekomst daar (meer en makkelijker) gebruik van kan maken. Het gaat om het volgende: mijn huidige video's…

Medior data analist
(27-03-2017 16:00)
Amsterdam, Noord-Holland Rowica Services BV

Rowica is voor een klant van haar, de gemeente Amsterdam, op zoek naar een ervaren Medior Analist. Heb jij de juiste kennis en ervaring? Dan ben jij de kandidaat die wij zoeken!

De opdracht:
Het betreft een functie op het Actiecentrum Veiligheid en Zorg (AcVZ). Het AcVZ is een netwerkorganisatie van waaruit verschillende integrale programma’s (oa. Top600, Top400, Treiteraanpak, Radicalisering) worden gecoördineerd en doorontwikkeld. Elk van deze aanpakken (en alle overige activiteiten van het AcVZ) behelst een complexe samenwerking van (vele) organisaties uit de domeinen Veiligheid, Zorg en Sociaal.

De functie van Analist bestaat uit drie hoofdonderdelen:
Analyse. Voor elke aanpak worden monitorrapportages gemaakt. Hiervoor moet data van verschillende organisaties (dus uit complexe datasets)verzameld, geanalyseerd en samengevoegd worden tot een brede monitor waarin de integrale doelen van elk programma terugkomen. Goede kennis en ervaring met (tenminste) SPSS en Excel zijn een vereiste. Je hebt contact met diverse ketenpartners, begrijpt hun werkwijze en positie en regelt alles, van logistiek (data verzamelen) tot het schrijven van de monitor (oa voor bestuurders en gemeenteraad) en de verantwoording op strategisch / bestuurlijk niveau. Eerdere monitors (bv Top600) zijn te vinden op de website van het AcVZ.

Onderzoek. Op zeer diverse deelonderwerpen worden losse onderzoeken uitgevoerd, zowel zelfstandig als samen met andere organisaties. De analist/onderzoeker kan een (vaak open) vraag vanuit strategisch niveau vertalen naar een onderzoeksvraag en –opzet. Je voert het onderzoek deels
zelfstandig uit, waarin je verantwoordelijk bent voor de kwaliteit, de afbakening bewaakt en proactief meedenkt in vorm, richting en uitvoering van het onderzoek. Niet zelden ben je in het onderzoek degene met de meeste onderzoekservaring. Bij het schrijven van de rapportages zijn politiekbestuurlijke sensitiviteit belangrijk, evenals een goed besef van de complexiteiten die een brede samenwerking met veel (maatschappelijke) partners met zich meebrengt.

ICT. Binnen het analisten-team is er behoefte aan een analist / onderzoeker met meer technische kennis op het gebied van ICT algemeen, programmeren en/of databeheer. Er zijn geen specifieke ontwikkel- of programmeer-opdrachten (nu of in de toekomst), maar de monitoring en onderzoeken raken regelmatig de meer technische aspecten zoals het beheer van gegevensbestanden, 4GL programmeren (bv. Tableau) en contact met softwareontwikkelaars over bv. het ontwerp van een applicatie. Technische kennis van zaken is daarom een pré. In het algemeen ben je goed op de hoogte van de beleidsterreinen die binnen het AcVZ relevant zijn: oa. Veiligheid (criminaliteit), Zorg (specifiek GGZ, gezinszorg), Jeugd (forensische jeugdzorg), Wonen en Inkomen. Gezien de soms complexe samenwerking tussen meerdere gemeentelijke diensten en stadsdelen is ervaring in of met de gemeente Amsterdam van meerwaarde. Bestuurlijke sensitiviteit is noodzakelijk, evenals een natuurlijk gevoel voor samenwerking in een diverse omgeving (het is niet ongebruikelijk aan tafel te zitten met analisten van politie, ggd, ggz en een woon- of sociale organisatie tegelijkertijd).

In het werk wordt een behoorlijke mate van zelfredzaamheid, zelf plannen en proactief meedenken en -werken verwacht. Strakke deadlines zijn gebruikelijk, de problemen vaak nog niet strak gedefinieerd en de omgeving is altijd complex en interessant.


Teammanager Proces en Informatiemanagement
(27-03-2017 15:30)
Amsterdam, Rowica Services BV

Rowica is voor een klant van haar, de gemeente Amsterdam, op zoek naar een ervaren Teammanager Proces en Informatiemanagement ( PIM). Ben jij de juiste kandidaat voor ons?

De afdeling:
De organisatie bestaat uit vier clusters (Sociaal, Bedrijfsvoering, Dienstverlening & Informatie en Ruimte & Economie) en zeven samenwerkende stadsdelen. De inrichting van de Informatievoorziening (IV) volgt dezelfde lijn. Er zijn vijf eenheden (IVE’s), die tussen de 80 en 170 fte bevatten; één voor elk cluster en één voor de stadsdelen. Per eenheid is er een Manager Informatievoorziening en is de afdeling verdeeld in een aantal teams:
Proces- en Informatie Management Teams, Functioneel Beheer teams en Informatiebeheer Teams.

De taken van de IVE bestaan uit:
• Het op planmatige en gestructureerde wijze ontwikkelen van de informatievoorziening van (de onderdelen van) het cluster of de stadsdelen.
• Het functioneel beheren, onderhouden en beschikbaar stellen van de informatievoorziening van het cluster (applicaties en gegevens).
• Het verzorgen van de documentaire informatievoorziening en archivering;
• Het plannen en bewaken van de bedrijfsvoering van de informatievoorziening.
• De uitdaging voor de komende periode is om synergie en samenhang te creëren in de uitvoering van de IV-taken. Daar hoort een professionaliseringstraject voor de IV- medewerkers bij.
• Daarnaast geven de teammanagers leiding aan de organisatorische doorontwikkeling.
• Naast uniformering van functies en functie-eisen en de inzet van personeel en budget, moeten ook strategische uniformering en standaardisering van processen, gegevens, applicaties en beheer vorm worden gegeven.

De opdracht:
Als teammanager ben je verantwoordelijk voor het volgende:
• Leidinggeven/coachen/begeleiden van max. 15 medewerkers met als taken IV-strategie, architectuur, compliance (open data, privacy, informatiebeveiliging), portfoliomanagement en reporting.
• Leveren van managementrapportages en bewaken van de budgetten.
• Bevorderen van de verbinding tussen organisatie en ICT in de organisatie.
• Leveren van een eigen bijdrage aan de visie en ontwikkeling op het werkveld.
• Gestructureerd vormgeven aan de verdere professionalisering van het team en haar dienst.


vergadering opnemen t.b.v. verslaglegging
(27-03-2017 15:30)
Voor een Engelstalige vergadering op dinsdag 28 maart van 9.00 tot 13.00 uur (omgeving Den Haag) zoek ik een ervaren notulist die: - een geluidsopname maakt; - tijdens de vergadering een draaiboek maakt (noteren agendapunten, aanwezigen, sprekers). Uitwerking van het verslag is niet nodig...

Senior Java Developer / Scrum Master (QR4568)
(27-03-2017 14:00)
Rotterdam, Qualogy Resources
Functie: Senior Java Developer / Scrum Master (QR4568) 
Start: 1-5-2017, 40 uur per week 
Periode: 12 mnd+ 
Omgeving: Rotterdam 
 
Omschrijving: 
Voor onze eindklant in Rotterdam ben ik op zoek naar een senior Java Ontwikkelaar / Scrum Master.

Programmeren is je passie, en je vindt het mooi om voor een wereldstad oplossingen te verzinnen om de burger beter van dienst te zijn en efficiencywinst voor de stad te realiseren.

Functie:
Je wordt ingezet als Senior-Ontwikkelaar binnen afwisselend samengestelde scrumteams die telkens per twee weken werkende software tonen tijdens de sprintdemo binnen de architectuurkaders van de Opdrachtgever.  
Je maakt onderdeel uit van een scrumteam. 
Je werkt aan de door de product owner gewenste userstories, beoordeelt de compleetheid van de user story en maakt een inschatting van de benodigde inzet om de user story voor de product owner te realiseren. 
Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van de broncode en de wijze waarop de software wordt ontwikkeld. Met behulp van code reviews en pair programming ben je in staat om de rol over te nemen van andere senior ontwikkelaars binnen het scrumteam. 
Je geeft advies en oplossingsrichtingen aan de product owner bij het bespreken van de userstories tijdens de sprintdemo's. 
Je rapporteert tijdens de sprint over de voortgang, risico's, wijzigingen en uitzonderingen aan de overige teamleden van het team waar je deel van uit maakt. 
Je beschikt over een diepgaande, hands-on kennis van de benodigde platforms en frameworks.

Als vakvrouw/vakman krijg je veel ruimte om jezelf verder te ontwikkelen, omdat "voortdurende verbetering" voor ons een belangrijke waarde is. We leren van elkaar door het organiseren en bijwonen van code camps en door het uitvoeren van codereviews en samen pairen.

Profiel: 
- Afgeronde HBO opleiding (Technische) Informatica (KO)
- Minimaal 10 jaar ervaring als Software Ontwikkelaar of Senior Java Ontwikkelaar / Scrummaster
- Minimaal 10 jaar Java software ontwikkeling (KO)
- Minimaal 5 jaar ervaring met Spring (KO)
- Minimaal 2 jaar ervaring met AngularJS (1 / 1.5) of Wicket (KO)
- Minimaal 7 jaar ervaring met JPA/ Hibernate (KO)
- Minimaal 7 jaar ervaring met Webservices / SOA / WSDL (KO)
- Minimaal 4 jaar ervaring met Mule / JMS (KO)
- Per 1 mei 2017 beschikbaar voor 40 uur per week (KO)

Pre:
- Minimaal 4 jaar ervaring met Oracle*BPEL
- Minimaal 1 jaar ervaring met Activiti
- Minimaal 10 jaar ervaring met JSF 
- Kennis van Agile
- Kennis van Scrum
- Kennis van Atlassian producten
- Kennis van SOA Architect
- Kennis van Lynxx Service Interface
- Kennis van RDW Service Interface
- Kennis van Omgevingsloket Online
- Kennis van GVOP
- Kennis van n-Office Server Edition
- Kennis van StUF
- Kennis van Gemeentelijke Basis- en kernregistratie

- Je hebt tenminste 5 jaar ervaring met het programmeren in Java met moderne frameworks en tools zoals: Wicket, Hibernate, Maven, Spring, Selenium, Mockito, JUnit, AngularJS en Karma. 

Je hebt ruime ervaring met estimating en planning van projecten en het opstellen van de userstories in overleg met de productowner. 
Je bent een echte teamplayer, sociaal en gericht op het delen van kennis. 
Verder sta je natuurlijk open voor andere ideëen, methoden en technieken. 

Freelance opdracht: Teamleider ICT
(27-03-2017 12:18)
Voor DICTU zijn wij op zoek naar een Teamleider ICT. •Je geeft effectief leiding en coördineert de planning. Daarbij zorg je voor een efficiënte inzet van mensen en middelen, toegekende budgetten en nauwgezette (voortgangs)bewaking •Je past personeelsinstrumenten juist en op tijd toe. Denk aan start-, functionerings- en beoordelingsgesprekken,...

Omzetten Boekhouding naar Online (Muziekvereniging) budget E20-50 per uur
(27-03-2017 12:05)
Beste freelancers, Hulp gevraagd bij overzetten van de boekhouding van een muziekvereniging van papieren administratie naar online systeem. Vorig jaar mei heb ik het penningmeesterschap van de vereniging overgenomen. Administratie was geheel op papier, ik…

Aanpasbare App Laten Maken budget E500-3000
(27-03-2017 10:05)
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een simpele app die ik zelf zou moeten kunnen aanpassen. Bij het opstarten moet er een afbeelding komen met verschillende elementen. Als je dan op een element drukt…

Wetenschappelijke Artikelen Samenvatten budget E50-150
(27-03-2017 09:45)
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen bij het samenvatten van 15 wetenschappelijke artikelen op het gebied van innovatie/ strategic technology management. En het samenvatten van 15 wetenschappelijke artikelen op…

Invoeren Gegevens in Excel budget E100-500
(27-03-2017 09:25)
Beste freelancers, Voor een onderzoek heb ik een dataset nodig in excel met alle parlementariërs uit Nederland, Belgie en het VK sinds de Tweede Wereldoorlog. Deze is al gedeeltelijk opgesteld en moet verder worden afgemaakt.…

Tekenaar/Schetser voor Verjaardagcadeau Gezocht budget E100-200
(27-03-2017 06:25)
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een portrettekenaar om voor mijn vader een cadeau te maken. Wij (kinderen en aanhang 5 in totaal) willen graag een schilderij hebben van ons vijf. Wij willen tussen…

Registratie van Presentatie in Utrecht budget E100-500
(27-03-2017 06:05)
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een freelancer voor de registratie en montage van een presentatie/ interview (1 uur). Graag registratie met 2 camera's: 1 op statief, en 1 camera los. Wellicht 2 zenders…

Assistent Projectmanager
(26-03-2017 21:00)
Voor een gemeente in Noord Holland zoeken wij een Assistent Projectmanager, die de Projectmanager gaat ondersteunen bij de voorbereiding, uitvoering en nazorg van het project voor een Ondergronds Afval Transportsysteem. Wat ga je doen: Fungeert als aanspreekpunt voor verschillende betrokkenen Verstrekt procedurele en inhoudelijke informatie Bereidt het bestuurlijke besluitvormingsproces voor Verzamelt benodigde informatie en levert deze op een juiste manier aan Is verantwoordelijk voor het administratief/organisatorisch beheer van het project Plant, organiseert en notuleert projectbijeenkomsten Maakt voortgangsverslagen, notities, rapportages en andere stukken Stelt integrale project- en werkbegroting op en bewaakt budgetten Wat neem je mee: Afgeronde HBO-opleiding Minimaal 2 jaar ervaring opgedaan bij een grotere gemeente Minimaal 1 jaar ervaring als Assistent Projectmanager binnen een grote ambtelijke organisatie met complexe, politieke en bestuurlijke verhoudingen Minimaal 2 jaar ervaring met projectmatig werken in het ruimtelijke domein Minimaal 1 jaar ervaring met het voorbereiden van bestuurlijke besluitvorming Competenties: Creatief Politiek sensitief Communicatief Analytisch Organisatorisch Teamplayer Resultaatgericht Kwaliteitgericht Graag ontvangen wij jouw reactie in word-formaat en in platte tekst...

Korte Film over Bedrijf (Brugge en Gent) budget E150-175
(26-03-2017 12:05)
Beste freelancers, Voor een merchandising project zijn we op zoek naar een filmaker die een professionele korte film van 5 tot 8 minuten wil maken over hoe het er achter de schermen aan toe gaat.…

Website Ontwikkelaar Gevraagd (Kledinglijn) budget E100-500
(26-03-2017 11:45)
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een website maker om een een website te ontwerpen voor een kledinglijn. Er is een budget van 500 euro beschikbaar en thuiswerken is mogelijk. Bij interesse hoor ik…

Krijtbord Tekeningen Smoothie Winkel (Den Haag) budget E10-30 per uur
(25-03-2017 17:45)
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een tekenaar die mooie toepasselijke tekeningen kan maken op een krijtbord die ik nieuw heb geplaatst in mijn smoothie winkel. Er moeten diversen fruitsoorten op komen en ik wil…

Hulp met een Boek Schrijven over Levensverhaal budget E100-800
(25-03-2017 17:25)
Beste freelancers, Ik ben een boek aan het schrijven over mijn leven. Ik ben geen schrijver maar heb het verhaal wel in mijn hoofd en kan het goed vertellen, maar vindt het lastig om dit…

Webtekst Schrijver Gezocht met Online Marketing Affiniteit budget E300-1500
(25-03-2017 17:05)
Beste freelancers, Voor mijn nieuwe website (waarin ik mijn diensten als internet marketeer aanbied) ben ik op zoek naar een tekstschrijver welke affiniteit heeft met de online marketing branche. Voor +/- 10 pagina's (homepagina, over…

Videograaf Gezocht (Ceremonie, Bergen op Zoom) budget E100-250
(25-03-2017 06:45)
Beste freelancers, Ik zoek een freelancer die het leuk vindt om onze ceremonie te filmen. De ceremonie vind plaats in Bergen op Zoom op 26 augustus 2017. Er is een budget vn maximaal 250 euro.…

Eindcontrole qua Spelling en Grammatica (Engels, Nederlands) budget E20-50 per uur
(25-03-2017 06:25)
Beste freelancers, Wij schrijven regelmatig Engelse en Nederlandse teksten. Onder andere persberichten en newsletters. Een laatste kritische eindcontrole op spelling en grammatica is soms nodig. Ad hoc en on request.  Thuiswerken is bij deze opdracht…

Divers Vertaalwerk (Engels-Frans) budget E100-500
(25-03-2017 06:05)
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een freelancer voor divers vertaalwerk vanuit het Engels naar het Frans. Het betreft webpagina's, solution papers en newsletters over IT-oplossingen in duurzame ketens. Als voorbeeld in de bijlage…

Projectcontroller
(24-03-2017 21:30)
Regio: Noord-Holland Startdatum: z.s.m. Periode: 6 maanden, 32-36 uur per week Optie tot verlenging: Mogelijk Gesprekken: Nader te bepalen Referentienummer: 20170324003 Contact: Nadine Ketelaars Organisatie: Het organisatieonderdeel participatie van een gemeente in Noord-Holland is momenteel op zoek naar een Project controller...

Teammanager Proces- en informatiemanagement
(24-03-2017 21:30)
Voor een gemeente in Noord Holland zoeken wij een Teammanager Proces- en informatiemanagement, die leiding gaat geven aan een team met als taken IV-strategie, architectuur, compliance, portfoliomanagement en reporting. Taken: Leveren van managementrapportages en bewaken van de budgetten Bevorderen van de verbinding tussen organisatie en ICT in de organisatie Leveren van een eigen bijdrage aan de visie en ontwikkeling op het werkveld Gestructureerd vormgeven aan de verdere professionalisering van het team en haar dienst Eisen: Afgeronde WO opleiding informatiekunde, bedrijfskunde of informatica Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie bij een gemeente en is in staat een team aan te sturen in een periode van opbouw, verandering en professionalisering Minimaal 3 jaar ervaring met het betrekken van werkvloer en management bij IV-vraagstukken en aantoonbaar succes in een zelfde type functie bij een G4 gemeente Brede ervaring met IV methoden en technieken in bij voorkeur diverse werkgebieden zoals informatie-analyse, systeemontwerp, projectleiding, systeemrealisatie en –beheer, informatieplanning en informatiemanagement Kennis van en ervaring met kennisintensieve klantomgevingen: de bedrijfsprocessen en hun onderlinge samenhang Competenties: Analytisch Kwaliteitsgericht Klant georiënteerd Communicatief vaardig Overtuigingskracht Inspirator Bij het ontvangen van uw motivatie en c...

Program Mamanager Planon per 29 mei
(24-03-2017 17:00)
Utrecht, Temployeenet bv

Voor onze directe en vaste opdrachtgever, waar wij reeds sinds mei 2014 meerdere medewerkers hebben geplaatst (de teller staat nu op 12),  zoeken wij de volgende kandidaat :
 
Functienaam :     Program Mamanager Planon per 29 mei         (M/ V)
 
Wij zoeken een Program Mamanager Planon met meer dan 10 jaar aantoonbare werkervaring. Bij voorkeur in politiek bestuurlijke en complexe organisatie als business consultant, project manager of programma manager. Heeft ruime ervaring met applicatie portfoliomanagement. De kandidaat heeft ervaring in het facilitaire domein en financiële domein. Kennis van Planon (FMIS) is noodzakelijk, alsmede van financiële systemen en processen.
 
IDEAAL VOOR EEN KANDIDAAT DIE VAN BAAN WIL VERANDEREN OF ZPP’er WIL WORDEN.
 
Werklocatie         :   Utrecht, 3526 KP
 
Geplande start    :    29 mei   (toch gaarne ZSM uw reactie ivm sluitinsdatum aanbieding !)
 
De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 6 tot 14 weken, afhankelijk van soort screening)
Echter bij sommige functies mogen kandidaten van TemployeeNet reeds starten gedurende de looptijd van de screening ! Dus indien mogelijk ook eerder dan 29 mei !
 
Verwachte duur   :    minimaal 6 maanden  !        (+ optie op verlenging tot eind 2018)
 
Uren per week     :    32 uur          (verdeeld over 4 dagen per week)
 
Verloning via onze eigen loonadministratie is mogelijk en kosteloos. Indicatie 9.500,-- BpM gebaseerd op een 36 urige werkweek, 8 % vakantiegeld, opbouw vakantiedagen, woon/werk reiskosten 19 cent per km of (indicatie) 110 Euro p/u zpp’er met nog een geldige VAR 2016. H.e.e.a. afhankelijk v/h het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen. Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in de maand maart, ontvangen wij gaarne zsm uw CV !
 
Note: 
 
Selectiegesprekken zullen plaatsvinden op donderdag 5 april. Op deze dag (op een vooraf reeds bepaald tijdstip) moet u aanwezig kunnen zijn.
 
Dus eind begin april weet je of je per 29 mei kan beginnen.
 
! Ideaal ivm een evt opzegtermijn !
 
 
Opdracht omschrijving :
 
De dienst Facilitair Management (FM) van de Nationale Politie (NP) transformeert naar een dienstverlenende organisatie waarin zij door de nieuwe landelijke werkwijze de eindgebruiker zo optimaal mogelijk van zijn/haar facilitaire product- en dienstverlening voorziet. De dienst FM is onderdeel van het Politie Diensten Centrum (PDC) die de bedrijfsvoering van de Politie centraal organiseert.
 
De dienst FM heeft recentelijk de transitie afgerond waar eenheid voor eenheid de Politie is over gegaan op een nieuwe landelijke werkwijze van de sector Facilitaire Services en de dienstverlening van de landelijke Servicedesk FM. Al onze eindgebruiker kunnen zijn/haar facilitaire product- en dienstverlening halen uit het landelijk standaard assortiment. Zij kunnen dan 24/7 zelf hun facilitaire zaken regelen via het landelijk intranet. Dit wordt ondersteund door het systeem Planon NP die landelijk beschikbaar is.
 
De komende jaren staan in het teken van het verder in werking treden van het en het verder vormgeven van de Dienst FM op diverse gebieden zoals Facilitaire Services, Huisvesting, Inkoop Contractmanagement en Vaar & Voertuigen. Dit betekent onder andere het implementeren van het dienstverleningsmodel, processen, het implementeren van basissystemen en inrichten van basisadministraties.
 
Context project
 
Om de veranderdoelstellingen van de dienst FM te realiseren bestaat er een realisatie organisatie die verantwoordelijk is voor de aansturing en realisatie van de diverse projecten in het veranderportfolio voor 2017 van de dienst FM. Het Planon domein zorgt voor een integrale besturing van de diverse onderliggende projecten en is verantwoordelijk om zorg te dragen dat alle Planon gerelateerde projecten succesvol worden gerealiseerd om daarmee het ABC proces en de basis administraties van FM te ondersteunen. Een specifiek onderdeel is de koppeling met de financiële systemen. Planon en diverse andere applicaties koppelen met financiële systemen om zorg te dragen voor een integraal proces voor het aanvragen/bestellen van producten en de afhandeling van de levering en de factuur.
 
Doelstelling

  • Als program mamanager levert de kandidaat toegevoegde waarde in de verdere doorontwikkeling van de Dienst FM binnen het facilitaire in combinatie met het financiële domein.

 
Verantwoordelijkheden

  • De programma manager Planon is verantwoordelijk voor de efficiënte en effectieve realisatie van de diverse Planon gerelateerde projecten en stuurt diverse projectteam aan.

 

  • Tevens is de programma manager verantwoordelijk voor de goede vertaling van business vraagstukken naar IV/ICT-oplossingen op gebied van Planon.

 
Vakmatige taken
 

  • Opstellen van een heldere visie op de project-/ programmaresultaten en de te volgen aanpak in afstemming met de totale strategie van de portfolio, het departement(en) en/of relevante externe partijen.

 

  • Governance en organisatie inrichten over de projecten heen (en hiermee zorg dragen voor een adequate overlegstructuur en inzichtelijke taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden.

 

  • Leiding geven aan de projecten.

 

  • Acteren als opdrachtgever richting de ICT organisatie.

 

  • Zorg dragen voor een programmaplan en de executie van het plan.

 

  • Aansturen van projectmanagers en PMO.

 

  • Bijsturen van de projecten binnen het programma, oplossen van knelpunten en correctieve acties initiëren;

 

  • Meenemen en betrekken van de gebruikersorganisatie.

 

  • Zorg dragen voor communicatie naar alle betrokkenen.

 

  • Draagvlak creëren bij andere partijen.

 

  • Prioriteiten bepalen binnen het programma.

 

  • Resources alloceren op de diverse projecten en medewerkers en bedrijfsmiddelen binnen kwaliteitsnormen doelmatig en doeltreffend inzetten.

 

  • Houdt de samenhang, onderlinge relaties en afhankelijkheden tussen verschillende projecten in de gaten.

 

  • Risico’s management en mitigerende maatregelen initiëren en opvolgen.

 

  • Zorg dragen voor rapportage naar de stuurgroep en informeren van lijnmanagement.

 

  • Samenwerken en aansturen van de IV/ICT organisatie om functionaliteiten te realiseren.

 

  • Zorg dragen voor een stimulerend en goed werkklimaat in het project/programma.

 

  • Motiveren van medewerkers en teams om beoogde uitkomsten te realiseren.

 

  • Kijkt over de grenzen van de eigen afdeling en stemt af met afdelingen, gebieden en projecten.

 
Leidinggevende taken
Ja, leiding geven aan de diverse onderliggende projecten/teams.
 
Contacten
Vanuit deze rol rapporteert de kandidaat aan de realisatie manager en de dienstleiding van de dienst FM. De programmamanager heeft nauw contact met de diverse programma en project managers van de overige projecten binnen de dienst FM, maar ook met de overige diensten en stakeholders in het PDC. Daarnaast is er een intensieve samenwerking van toepassing met de Dienst IV (IM en ICT organisatie).
 
Inzet in de lijn of project: de inzet is in het Project
 


Java Ontwikkelaar
(24-03-2017 17:00)
Voor onze eindklant, een overheidsinstantie in Rotterdam, zijn wij op zoek naar een: Functie: Senior Java Ontwikkelaar Locatie: Rotterdam Opdrachtgever: Overheid Start: 01-05-2017 Duur: 12 maanden Optie tot verlenging: JA Uren: 40 uur per week Aanbieden tot: 29-03-2017 15...

Inkoper gemeente
(24-03-2017 17:00)
Regio: Utrecht Startdatum: z.s.m. Periode: 12 maanden, 32 uur per week Optie tot verlenging: Mogelijk Gesprekken: 11 april Referentienummer: 20170324002 Contact: Nadine Ketelaars Organisatie: Een gemeente in de provincie Utrecht is op zoek naar een inkoper...

Consulent Werk
(24-03-2017 16:00)
Voor een gemeente in Zuid Holland zoeken wij een Consulent Werk, die verantwoordelijk wordt voor de begeleiding van cliënten en de regie gaat voeren over de eigen caseload. Wat ga je doen: - Actief bij het realiseren van de doelstelling om zoveel mogelijk uitstroom te bevorderen - Leidt de cliënten toe naar regulier werk door intensief en veelvuldig contact te hebben met hen - Draagt er zorg voor dat er breder gekeken wordt binnen alle leefgebieden, zodat waar nodig ingezet kan worden op zaken die belemmerend zouden kunnen werken in een traject - Voert het lik-op-stuk beleid uit conform de Participatiewet - Vindt de weg naar betrokken organisaties, indien een cliënt problemen heeft - Is deels verantwoordelijk voor de rechtmatigheidskant en vraagt door en bekijkt of er (nog) recht is op een uitkering participatiewet Wat neem je mee: - Afgeronde HBO-opleiding - Minimaal 2 jaar ervaring als Consulent Werk bij een gemeente - Minimaal 1 jaar ervaring met GWS4all - Kennis van Suwinet en GBA - Ervaring met re-integratie van werkzoekenden en zelfstandig projecten geïnitieerd om de kansen op de arbeidsmarkt van de cliënten te vergroten - Ervaring buiten de gemeentelijke re-integratieactiviteiten Competenties: - Proactief - Fraudealert - Flexibel - Creatief - Doortastend - Stressbestendig - Resultaatgericht - Teamplayer Graag ontvangen wij jouw reactie in word-formaat en in platte tekst...

Logo Laten Maken (Hobbyfotograaf) budget E10-60
(24-03-2017 15:05)
Beste freelancers, Ik ben hobbyfotograaf en zou graag een logo laten maken dat op mijn foto's kan geplaatst worden. Er is een budget van maximaal 60 euro. In het logo zouden ergens mijn naam of…

Junior IT Projectmanager
(24-03-2017 15:00)
Minimaal een afgeronde HBO opleiding in de richting van IT, Consultancy of Projectmanagement; Enige ervaring op het gebied van PMO en/of projectmanagement is een pre; Bereidheid om indien nodig te reizen (zowel nationaal als internationaal); Affiniteit met IT; Ambitieus, enthousiast, zelfstandig en een doorzetter; Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;...

Civieltechnisch Voorbereider
(24-03-2017 15:00)
Voor een gemeente in Noord Holland zoeken wij een Civieltechnisch Voorbereider, die diverse werkzaamheden op het gebied van projecten in de openbare ruimte gaat verrichten. Taken: - Maken van tekeningen, blvc-plannen, bestek-posten en onderzoeksnotities - Verrichten van taken op ad hoc-basis naar aanleiding van een probleem in de uitvoering - Zorgdragen voor de benodigde engineeringsproducten om tot een technische oplossing te komen Vereisten: - Afgeronde HBO opleiding (Civiele Techniek) - Minimaal 3 jaar ervaring met AutocadCAD of MS MicroStation of Civil 3D in de rol van civieltechnisch voorbereider - Minimaal 3 jaar ervaring met het opstellen van RAW bestekken en UAV bij een gemeentelijke organisatie - Minimaal 1 jaar ervaring met civieltechnische voorbereiding van werkzaamheden in een stedelijke omgeving Competenties: - Flexibiliteit - Klant- en resultaatgericht - Samenwerkend - Analytisch - Omgevingsbewust Bij het ontvangen van uw motivatie en c...

Tekstschrijver voor Nieuwsartikelen (ZZP) budget E10-35
(24-03-2017 14:45)
Beste freelancers, Wij zijn per direct op zoek naar enkele tekstschrijvers aan wie we periodiek onze opdrachten voor kunnen leggen. Je taken zullen er in hoofdlijnen als volgt uitzien: - Je zoekt relevant nieuws voor…

Informatie architect
(24-03-2017 14:30)
Amsterdam, Noord-Holland Rowica Services BV

Rowica is voor een klant van haar, de gemeente Amsterdam, op zoek naar een ervaren Informatie architect. Je komt te werken op een dynamische afdeling binnen een enthousiast team. Ben jij de kandidaat die voldoet aan de eisen? En het team komt versterken met jouw expertise? Dan zijn wij op zoek naar jou!

De opdracht:
Digitaal Spoor Omgevingswet (DSO) is een belangrijk spoor van het programma implementatie van de Omgevingswet. De omgevingswet is een stelselherziening waardoor:
- Wet en regelgeving wordt vereenvoudigd en gebundeld voor de fysieke leefomgeving
- Relevante data, regels en producten worden samengevoegd en digitaal beschikbaar wordt gesteld (DSO)
- Nieuwe instrumenten worden ontwikkeld (plannen voor fysieke leefomgeving)

Dit vraagt een andere manier van (samen)werken tussen de diverse beleidsterreinen en de diverse ketenpartners (integraal achter één loket ). In 2019 vervangt het landelijk DSO de landelijke voorzieningen en start met 1 loket waarin aanvragen kunnen worden gedaan, informatie kan worden
opgevraagd en dat toegang geeft tot ruimtelijke plannen en informatiehuis Ruimte die voldoen aan landelijke standaarden.

In 2024 is het landelijk digitaal stelsel uitgebouwd tot een geordend, verbonden en samenhangend geheel van wet en regelgeving, afspraken en digitale voorzieningen, gegevens en bronnen.
Om te weten welke stappen Amsterdam moet zetten om haar doelen te realiseren, voeren we in de eerste helft van 2017 een verkenning uit waarbij wordt gekeken naar:
1. Wat is nodig om in 2019 aan te sluiten op het DSO (basis werkpakket)?
2. Wat moet Amsterdam uitvoeren om doelen voor het beter en anders werken met Ruimtelijke Informatie te realiseren (plus werkpakket)?

De architect zal de volgende werkzaamheden uitvoeren. In teamverband:
• Opstellen van doelontwerp DSO Amsterdam
• Op basis van doelontwerp DST uitvoeren van de readiness assessment, van analyse tot het opstellen van scenario’s
• Vanuit architectuurrol bijdrage aan een Amsterdamse visie op Ruimtelijke Informatie en twee proeftuinen / hackethons. De hackethons worden met interne medewerkers van de gemeente Amsterdam en externe partijen gehouden.


Senior Informatie Analist
(24-03-2017 14:30)
Senior Informatie Analist: Functie eisen: • Kennis van IAM processen en (business)architecturen; • Hoge mate van bewustzijn op het gebied van informatiebeveiliging (BIR); • Kennis van NORA, Web richtlijnen en Rijkshuisstijl. • Aantoonbare ervaring (minimaal 3 jaar) met het opstellen en reviewen van programma van eisen, functionele en technische ontwerpen inclusief datamodellen; • Kennis en ervaring met het werken met Use Cases; Wensen: • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, in het Nederlands en Engels zowel mondeling als schriftelijk; • Je bent resultaat- en klantgericht, organisatiesensitief; • Je bent geen IT’ er maar wel IT affiniteit, je spreekt met name de taal van de business; • Je kunt op effectieve wijze doelen en prioriteiten bepalen; • Je bent initiatiefrijk en kunt indien nodig snel handelen; • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en weet van aanpakken; • Je bent doortastend en kunt goed in teamverband werken; • Je bent klantgericht, proactief en stressbestendig...

Projectleider ICT
(24-03-2017 14:00)
Amsterdam, Noord-Holland Rowica Services BV

Rowica is voor een klant van haar, de gemeente Amsterdam, op zoek naar een ervaren Projectleider ICT. Voldoe jij aan alle eisen? En ben je toe aan een uitdagend project? Dan bij jij de geschikte kandidaat voor ons.

De organisatie:
De gemeente Amsterdam wil optimale dienstverlening leveren aan Amsterdammers, publieke organisaties en bedrijven. Daarvoor is een duurzame,betrouwbare en veilige ICT-infrastructuur nodig. ICT verzorgt dit, samen met haar partners. Medewerkers van de gemeente Amsterdam gebruiken de ICT-infrastructuur om hun dagelijkse werk te doen. De gemeentelijke ICT-infrastructuur
bestaat onder andere uit een netwerk met datacenters, maar ook uit bijvoorbeeld computers, telefoons en Wi-Fi. Dit alles wordt beheerd door ICT. Zij verzorgen ook de inkoop van nieuwe voorzieningen voor de ICT-infrastructuur.

Naast het verzorgen van de ICT-infrastructuur die medewerkers gebruiken, ondersteunt de afdeling ICT ook bij het optimaal vastleggen en ontsluiten van informatie binnen de gemeente. Met die informatie kan de gemeente Amsterdam haar interne processen goed inrichten, zodat optimale
dienstverlening geleverd kan worden aan Amsterdammers, publieke organisaties en ondernemers.
Kortom, ICT verbindt Amsterdam en haar omgeving.

De opdracht:
De projectleider is werkzaam binnen de afdeling Projecten en verantwoordelijk voor het realiseren van grote projecten op het gebied van serviceverlening, binnen tijd, budget en conform de acceptatiecriteria van de opdrachtgever. De functie wordt gekenmerkt door het voorbereiden en
begeleiden van projecten van grote omvang en/of complexiteit. De afdeling projecten bestaat uit projectleiders, -managers, programmamanagers, architecten en project management officers. Het team rapporteert aan de manager van de afdeling.

Werkzaamheden:
- stemt af met bij de implementatie van projecten met betrokken partijen
- zorgdragen voor de adequate aansturing en bezetting van het projectteam
- (mede) uitvoeren van (delen van) het project
- realiseren van de uitvoering van het projectplan, alsmede zorgdragen voor periodieke rapportages over voortgang, uitputting van middelen en beslismomenten
- bewaken en bevorderen van de samenhang tussen verschillende met elkaar verbonden projecten
- stelt een eindverslag op met verantwoording voor gebruikte tijd en middelen
- toetsen van de opgeleverde projectresultaten aan het projectplan en, na het bereiken van de gewenste projectdoelstellingen, overdragen van relevante kennis en documenten aan de PMO en Team Projecten
- doen van voorstellen tot processen productverbetering o.b.v. 'lessons learned'


Data Warehouse Designer (Oracle/ BODS) (QR4564)
(24-03-2017 13:30)
Utrecht, Qualogy Resources
Functie: Data Warehouse Designer (Oracle/ BODS) (QR4564) 
Start: 10-4-2017, 36 uur per week 
Periode: 6 mnd+ 
Omgeving: Utrecht 
 
Omschrijving: 
Voor onze eindklant in Utrecht zijn wij op zoek naar een Data Warehouse Designer (Oracle/ BODS).

Bedrijfsonderdeel
De afdeling voorziet Business Intelligence en Analytics voor heel de organisatie. 
Om de kwaliteit van deze dienstverlening te borgen en vergroten, lopen er initiatieven om diverse Datawarehouse oplossingen te migreren naar een volgens het Inmon gemodelleerd Enterprise Data Warehouse. 
Om dit te bereiken hebben wij een Datawarehouse modelleur nodig die ervaring heeft met het designen van het database model in een EDW. 
Wij werken met een Oracle omgeving en SAP Data Service (BODS) als ETL tool, voor de modellering gebruiken wij Enterprise Architect. 
De DM laag wordt op dit moment ontsloten naar de eindgebruiker met SAS VA.
Verder hebben wij diverse legacy Datawarehouses, b.v. SAS DW met SAS-DI als ETL tool, verder Oracle BI en ook Business Objects.
 
Afdeling
IT - Business Intelligence & Analytics
Als Project Architect Data & Analytics val je hiërarchisch onder de Data & Analytics afdeling van de organisatie Groep binnen de afdeling IT Concern Staven. 
De Data Warehouse modelleur werkt samen met de project architect en de lead architect van D&A, rapporteert aan de manager Beheer & Ontwerp binnen D&A en zal functioneel aangestuurd worden door de projectleider. 

Doel van de functie
Wat wij nodig hebben is een Data Warehouse modelleur die data uit diverse databronnen vanuit de organisatie kan modelleren binnen een Enterprise Data Warehouse volgens het Inmon model, waarbij nieuwe stukken van het model geïntegreerd worden met reeds bestaande stukken in de EDW laag. 
Ook het definiëren van nieuw Data Marts en uitbreidingen van bestaande DM horen bij de werkzaamheden. De data modelleur maakt gebruik van het tool Enterprise Architect. De persoon die wij zoeken moet ook aan anderen kunnen uitleggen hoe het data model in elkaar zit en gemaakte keuzes kunnen beredeneren. 
Het model wordt door de architecten gereviewd en moet ook door de ETL-ers begrepen kunnen worden, kortom we zoeken een echte teamplayer.

Profiel:
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als data designer/modelleur  (Eis )
- Minimaal HBO werk- en denkniveau  (Eis)
- Uitstekende beheersing Nederlandse taal in woord en geschrift                     
- Aantoonbare kennis van de BI lagen model (datalake, DWH, datamart)                          
- Kennis van Inmon model                                                                                                   
- Kennis over SAP Data Services (BODS)                                                                               
- Werkzaam geweest in Business Intelligence migratie projecten                                             
- Kennis ontsluiten SAP bronsystemen                                                                                  
- Kennis van SAS Tooling (o.a. SAS VA)                                                                                
- Kennis van/gewerkt bij de NS  

Let op! Gelet op de aard van de opdracht in relatie tot naleving van de wet WWZ en DBA is inzet van een ZZP'er niet mogelijk. 

Informatiemanager Ruimtelijk domein
(24-03-2017 13:30)
Amsterdam, Noord-Holland Rowica Services BV

Rowica is voor een klant van haar, de gemeente Amsterdam, op zoek naar een ervaren Informatiemanager Ruimtelijke Domein. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging binnen een dynamisch en enthousiast team? Dan ben jij wellicht de geschikte kandidaat die wij zoeken voor onze klant.

De opdracht:
Digitaal Spoor Omgevingswet (DSO) is een belangrijk spoor van het programma implementatie van de Omgevingswet. De omgevingswet is een stelselherziening waardoor:
- Wet en regelgeving wordt vereenvoudigd en gebundeld voor de fysieke leefomgeving
- Relevante data, regels en producten worden samengevoegd en digitaal beschikbaar wordt gesteld (DSO)
- Nieuwe instrumenten worden ontwikkeld (plannen voor fysieke leefomgeving)

Dit vraagt een andere manier van (samen)werken tussen de diverse beleidsterreinen en de diverse ketenpartners (integraal achter één loket).In 2019 vervangt het landelijk DSO de landelijke voorzieningen en start met 1 loket waarin aanvragen kunnen worden gedaan, informatie kan worden
opgevraagd en dat toegang geeft tot ruimtelijke plannen en informatiehuis Ruimte die voldoen aan landelijke standaarden.

In 2024 is het landelijk digitaal stelsel uitgebouwd tot een geordend, verbonden en samenhangend geheel van wet en regelgeving, afspraken en digitale voorzieningen, gegevens en bronnen.
Om te weten welke stappen Amsterdam moet zetten om haar doelen te realiseren, voeren we in de eerste helft van 2017 een verkenning uit waarbij wordt gekeken naar:
1. Wat is nodig om in 2019 aan te sluiten op het DSO (basis werkpakket)?
2. Wat moet Amsterdam uitvoeren om doelen voor het beter en anders werken met Ruimtelijke Informatie te realiseren (plus werkpakket)?

De informatiemanager zal de volgende werkzaamheden uitvoeren. In teamverband:
• Inhoudelijke bijdrage aan de readiness assessment, van analyse tot het opstellen van scenario’s
• Inhoudelijk voorbereiden van twee werkconferenties waarbij een Amsterdamse visie op Ruimtelijke Informatie wordt opgesteld;
• Inhoudelijk voorbereiden van twee proeftuinen / hackethons, de werksessies en hackethons worden met interne medewerkers van de gemeente
Amsterdam en externe partijen gehouden;
• Inhoudelijke bijdragen aan de (basis en doel) ontwerp;
• Waar wenselijk / noodzakelijk faciliteren.


Vertaling Webshopteksten van Nederlands naar Engels budget E500-1300
(24-03-2017 10:05)
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een freelancer die onze webteksten (van webshop handelend in bier, wijn en dranken) kan vertalen van het Nederlands naar het Engels. Het gaat onder andere om: - productbeschrijvingen…

Projectleider ICT
(24-03-2017 10:00)
Voor een gemeente in Noord Holland zoeken wij een Projectleider ICT, die projecten van grote omvang en complexiteit gaat voorbereiden en begeleiden. Taken: - Afstemmen bij de implementatie van projecten met betrokken partijen - Zorgdragen voor de adequate aansturing en bezetting van het projectteam - Realiseren van de uitvoering van het projectplan, alsmede zorgdragen voor periodieke rapportages over voortgang, uitputting van middelen en beslismomenten - Bewaken en bevorderen van de samenhang tussen verschillende met elkaar verbonden projecten - Opstellen eindverslag met verantwoording voor gebruikte tijd en middelen - Toetsen van de opgeleverde projectresultaten aan het projectplan Eisen: - Minimaal een afgeronde HBO opleiding bedrijfskunde of informatietechnologie - De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het managen van projectbudgetten van €100k – €500k...

Problem- en Procescoördinator
(24-03-2017 10:00)
Kan jij de kwaliteit om proces en problem werkzaamheden in te richten en te stroomlijnen? Beschik je daarnaast over de nodige technische kennis? Dan is dit jouw opdracht! Voor een project bij onze eindklant in de omgeving Leiden met ongeveer 2.500 ondersteunde gebruikers zijn wij op zoek naar een Problem- en Procescoördinator...

Opmaak online nieuwsbrief
(24-03-2017 10:00)
Beste online wizards, Als designer, met name werkzaam op het vlak van de gedrukte media heb ik hulp nodig bij het maken van een effectieve online nieuwsbrief. De werkzaamheden bestaan uit: - Account aanmaken bij Mailchimp of vergelijkbare mailingdienst...

Freelance opdracht: Business Controller - Financial Services
(24-03-2017 09:34)
Taken en verantwoordelijkheden • Set up and maintenance of KPI's and MIS • Set up and monitoring of profit and loss statement and balance sheet for banking products • Monitor operational performance of Commercial Departments • Coordinate annual budget procedures • Analytical review of operational costs • Review daily reports...

Freelance opdracht: Projectleider Sport en Culturtechniek
(24-03-2017 09:16)
Projectleider Sport en Cultuurtechniek. Binnen beschikbaar gestelde budget de diverse sportobjecten realiseren op GOTIK onderdelen. “Monodisciplinaire” projecten waarbij wel sport-, civiel- en cultuurtechnische en bestuurlijke sensitiviteit en kennis benodigd is. Gemiddelde bestuurlijke risico’s, mits tijdige terugkoppeling van projectleider naar...

Ceremonie Filmen Bergen op Zoom (26-8-2017) budget E50-300
(24-03-2017 09:05)
Beste freelancers, Ik zoek een freelancer die het leuk vindt om onze ceremonie te filmen. De ceremonie vind plaats in Bergen op Zoom op 26 augustus 2017. Wie kan ons helpen?

Tekeningen Laten Maken (Huiskamer) budget E20-80 per uur
(24-03-2017 06:25)
Beste freelancers, Wij hebben het plan om onze huiskamer te gaan aanpassen. Wij zoeken iemand die voor ons tekeningen kan maken en ons eventueel van kleuradvies kan voorzien. Meer informatie kunnen we u bij interesse…

Ondernemingsplan Maken (Startende Onderneming, Vastgoed) budget E50-250
(24-03-2017 06:05)
Beste freelancers, Wij hebben voor onze startende onderneming een ondernemingsplan nodig. Wij zullen panden/woningen in zijn beheer nemen en daarnaast alle administratieve werkzaamheden overnemen van vastgoed eigenaren. Budget is 250 euro. Wil jij ons helpen…

Adwords Campagne voor Duitse Markt budget E20-80 per uur
(23-03-2017 18:05)
Beste freelancers, voor mijn website ben ik opzoek die mijn duitse adwords campagne kan onderhouden voor een aantal uren per maand. Ik ben opzoek naar iemand die ervaring heeft met de Duitse markt en de…

Freelance opdracht: Serverbeheerder/systeembeheerder
(23-03-2017 16:18)
Samen met het team draag je zorg voor het beheer van alle windows systemen. Dagelijks controleer je systemen op fouten en op updates. Maandelijks verzorg je ook de security patches. Je installeert nieuwe servers en doet de af configuratie hiervan volgens standaarden. Je monitort de systemen en neemt direct actie waar nodig. Ook draai je mee met telefoondiensten waar...

Inkoper sociaal domein
(23-03-2017 15:30)
Waddinxveen, Zuid-Holland Rowica Services BV
Rowica is voor een klant van haar, de gemeente Waddinxveen, op zoek naar een ervaren beleidsmedewerker/inkoper sociaal domein.

De gemeente Waddinxveen
De gemeente Waddinxveen is een dynamische organisatie die staat voor professionele dienstverlening en die als slagvaardig partner een brug kan slaan naar de samenleving. “Met hart voor de Waddinxveense samenleving gaan we voor resultaat”. Dat is onze missie voor de organisatie. Hiermee willen wij uitdragen dat je de inwoners en externe relaties ziet als partners aan wie je met zorg professionele diensten verleent en met wie je goede resultaten bereikt. Deze missie is geen papieren tijger, iedere dag weer zijn wij met elkaar bezig hier verder vorm aan te geven.
Onze missie sluit aan bij de kernwaarden van waaruit wij willen werken: verbinden, vertrouwen, verantwoordelijkheid, resultaatgerichtheid en flexibiliteit. Wij verwachten van onze medewerkers dat zij deze kernwaarden uitdragen.

Je hebt de volgende taken:
• Inkopen van maatwerkvoorzieningen met name op het terrein van WMO en (evt) Re-integratie.
• Deelname in regionale inkoopteams op dit vlak.
• Beheren van contracten.
• Afstemming zoeken met het Sociaal Team over gewenste producten en diensten.
• Advisering aan College en Raad.
• Budgetbeheer en een bijdrage leveren aan de P&C cyclus.
• Productinnovatie vormgeven.