Gepubliceerd op: 01-01-1970 01:00

Bron:    

50 soortgelijke opdrachten gevonden!

Project manager Ciso
(28-05-2016 05:30)
Opdrachtspecifiek Vereiste competenties/kennis: - Sterk in stakeholdermanagement - Kennis van en ervaring met Identity and accesmanagement (IAM) - Ervaring met managen van vendoren - Aantoonbare ervaring met end-2-end besturing van complexe (IT) projecten (groot budget >2 mio, strategische impact, uitbesteding van activiteiten en groot team (+/- 10-15 project medewerkers) Gewenst: - Ervaring met ABN AMRO processen is een pré! Project description: A new Identity Foundation layer will be developed that contains all digital identities that have interaction with ABN Amro...

correctoren & vertalers NL-EN/EN-NL.
(28-05-2016 05:30)
Beheers jij de Nederlandse en/of Engelse taal uitstekend en lijkt het je leuk om documenten te redigeren en te voorzien van feedback? Dan ben jij wellicht onze nieuwe freelance editor! Je hebt een intuïtief taalgevoel en affiniteit met tekstredactie & tekstcorrectie...

Directievoerder
(28-05-2016 05:00)
Voor een grote gemeente in Noord Holland zoeken wij een zeer ervaren Directievoerder / Projectleider Uitvoering OMOP bestekken, die de voortgang, kwaliteit en budget van civieltechnische projecten gaat bewaken. Taken: Leiding geven aan het geheel van uitvoerende werkzaamheden op projecten Bewaken van voortgang, kwaliteit en budget van het project Communiceren met alle betrokken partijen Onderhandelen, afstemmen, bijsturen Bewaken van contracten in de uitvoeringsfase Beoordelen van meer- en minderwerk Begeleiden van toezichthouders Voorzitten van bouwvergaderingen Vereisten: HBO werk- en denkniveau binnen het domein van de civiele techniek Aantoonbare relevante ervaring in de afgelopen 10 jaar met directievoering in OMOP-bestekken, maaiveldinrichting, infrastructuur, kabels- en leidingen, verzorgen van BLVC aspecten, bouwprojecten van projectontwikkelaars en andere belanghebbenden, aansturen van werkvoorbereiders In het bezit van een VCA certificaat Aantoonbare relevante ervaring met werken in een complex groot stedelijke omgeving Kennis van wet- en regelgeving op het gebied van contractmanagement en diverse contractvormen Ervaring met VISI en KPD besteksadministratie Kennis van en ervaring met de werkwijze en procedures binnen een G4 gemeenten Kennis van en ervaring met het begeleiden van constructief werk Competenties: Omgevingssensitiviteit Analytisch vermogen Omgevingsbewustzijn Leidinggevende kwaliteiten Klantgerichtheid Samenwerken Resultaatgericht Verantwoordelijkheidsgevoel Bij het ontvangen van uw spoedige reactie (inclusief 2 referenties – zonder referenties wordt uw reactie voor deze aanvraag niet in behandeling genomen- ) gaat H Consultancy Groep b...

Freelance opdracht: Projectleider
(27-05-2016 14:00)
Wij zijn voor een gemeente in de regio Venlo op zoek naar een Projectleider voor 24 uur per week. De Projectleider coördineert het project en bouwt / ontwikkelt tevens het dashboard waarmee de benodigde informatie op een eenduidige manier wordt gepresenteerd. Het dashboard moet modulair worden gebouwd en wordt in beheer genomen door de interne ICT afdeling. Per...

DBA/application engineer DB2
(27-05-2016 14:00)
DBA/application engineer DB2 Deadline: 30-5-2016 12:00 uur Startdatum: 6-6-2016. Einddatum: 31-12-2017, optie verlenging Inzet 40 uur per week. Locatie: Schiphol DBA (Application Engineer). -Database gerelateerde werkzaamheden -Ontwerpen / reviewen van database design van analisten -definiëren van databases in erwin -Implementeren van databases op dev , acc en productie -Bewaken en beheren van het autorisatie scenario (DB2) -Maken van optimalisatie processen (reorg, runstats) -runnen van optimalisatie processen (reorg, runstats) -Patches in de database op verzoek van analisten, programmeurs, FAM -Bewaken van space verbruik, en acties uitvoeren wanneer dat nodig is...

Interim Projectmanager Software
(27-05-2016 14:00)
Wij zijn op zoek naar een zeer ervaren Interim Projectmanager om gedurende een periode van 6 maanden leiding te geven aan een aantal projecten in een gereguleerde en beveiligde omgeving. Je gaat op diverse niveaus sparren, schakelen met ontwikkelaars, testers en klanten en zorg dragen voor het tijdig en binnen budget uitvoeren van diverse projecten...

Ervaringsdeskundige Homologatie van Voertuigen
(27-05-2016 12:30)
Beste freelancers, Wij zoeken iemand die ervaren is met alle praktische zaken omtrent de homologatie van voertuigen. Jij hebt eerder alles geregeld voor bijvoorbeeld een motor-, auto-, tractor- of bromfietsen importeur. In deze opdracht begeleid je ons: wij hebben hulp nodig bij de homologatie van voertuigen...

Projectleider Ketentestomgevingen ISD
(27-05-2016 12:30)
Aanvraag 20119017 Tijdelijke inhuur Voor een overheidsorganisatie zijn wij op zoek naar een Senior Projectleider Ketentestomgevingen ISD. Opdracht omschrijving: Op zeer korte termijn heeft onze opdrachtgever versterking nodig van een parttime, senior projectleider met specifieke kennis en ervaring met het opzetten van Ketentestomgevingen...

Adviseur Risicomanagement
(27-05-2016 12:00)
Rotterdam, Zuid-Holland HerCor BV

Voor een van onze eindklanten zijn wij op zoek naar een Adviseur Risicomanagement

 

Vacaturenummer: 2705

Startdatum: 20-7-2016

Einddatum: 20-7-2017

Optie tot verlenging: ja, maximaal 5 x 1 jaar, uiterlijk tot en met 20-7-2022.

Aantal uur per week: 24

Standplaats: Rotterdam.

          

Functietitel

 

Adviseur projectbeheersing (o.a. risicomanagement)  Eén Rijkswaterstaat Als adviseur projectbeheersing ben je verantwoordelijk voor analyses en advisering (zo nodig uitvoering, ondersteuning) op het gebied van projectbeheersing in het werkproces Aanleg en Onderhoud. Je werkt binnen één of meer projecten op alle specialistische aspecten van het projectbeheersingsproces: risicomanagement, planningsmanagement, kwaliteitsmanagement en financieel management. Je zorgt voor het integreren van informatie, bewerken en analyseren van gegevens en legt verbanden. Met deze gegevens lever je tijdig de juiste rapportages en overzichten aan en adviseer je projectteam(s) of de projectmanager over de beheersing van het project(en) of van het proces daarvan. Op basis van jouw adviezen worden beslissingen over beheersmaatregelen genomen. Die maatregelen inventariseer je, analyseer je, stel je vast en monitor je. Je brengt risico’s en afwijkingen in kaart en draagt (alternatieve) oplossingsvoorstellen aan. Je kunt tijdig (dreigende) issues signaleren voor eventuele escalatie in het kader van projectbeheersing. Ook signaleer en analyseer je ontwikkelingen die de uitvoering van het project kunnen beïnvloeden en adviseer je daarover. Samen met anderen Je werkt actief samen met je collega’s uit projectteam(s). Binnen projectteam(s) zorg je voor het creëren van collectief bewustzijn over het belang van projectbeheersing. Elke dag beter Je draagt aantoonbaar bij aan verbeteringen binnen de processen van (project)beheersing en actuele regelgeving. Ook draag je bij aan het op orde houden van de kwaliteit en kennis binnen het eigen vakgebied.

 

Functie-eisen Werk- en denkniveau · Hbo Kennis en ervaring · Je hebt een afgeronde opleiding of certificaten in relevante richting. · Je hebt 1 tot 3 jaar relevante ervaring in uitvoerende, ondersteunende en adviserende werkzaamheden op het vakgebied projectbeheersing. Je hebt kennis van de inhoudelijke beheer aspecten en bent eventueel gespecialiseerd in één van die aspecten en de manier waarop die binnen een project georganiseerd moet worden. · Je hebt kennis van relevante projectmanagementtechnieken. · Je hebt inzicht in relaties die het project heeft met de andere onderdelen van de organisatie. · Je hebt kennis van SCB · Je hebt kennis van de werkwijze Aanleg en Onderhoud in relatie tot je eigen werk. · Je hebt kennis van de informatiesystemen die van toepassing zijn. · Je hebt inzicht in de opbouw en organisatie van Rijkswaterstaat. Meest essentiële competenties · Je bent RADIO-V: resultaat gedreven, aanspreekbaar, dienstverlenend, integer, ondernemend en verbindend. · Analyseren · Plannen en organiseren · Samenwerken · Initiatief ·

 

Voortgangscontrole Voor deze functie geldt het functieprofiel van functiegroep Medewerker Advisering (functiefamilie Advisering) uit het Functiegebouw Rijk. Project-specifieke informatie Algemene informatie Het betreft een tijdelijke inhuur-rol binnen het team van Project Onderhoud Vaste Markeringen Vaarwegen (OVMV) onderdeel van RWS Verkeer en Watermanagement. Werkgebied: Nederland. Uitvalsbasis projectteam: Rotterdam.

 

Taken en werkzaamheden Risicomanagement - Implementeren van risicomanagement in het project - Organiseren van risicosessies (intern en met aannemer), overleggen en individuele challengegesprekken - Kritisch volgen van projectprocessen vanuit de risico-gedachte; pro-actief signaleren van mogelijke risico’s en kansen (en dwarsverbanden) - Bijhouden van risicodossier (Riskscope); zorgen voor een ordelijk, overzichtelijk dossier met het juiste abstractieniveau - In nauwe samenwerking met de toets coördinator organiseren van systeemgerichte contractbeheersing, waarbij risico gestuurd toetsen worden uitgevoerd - Borgen dat deze toetsen dusdanig worden uitgevoerd zodat het achterliggende risico voldoende kan worden beoordeeld en dat deze beoordeling achteraf wordt verwerkt - Leveren van input in overige projectbeheersproducten, zoals ramingen en planningen. Overige projectbeheersing - Indien nodig acteren als vervanger van de Manager Projectbeheersing - Uitvoeren van allerhande overige taken ogv projectbeheersing, zowel gepland als ad hoc, beantwoorden van vragen; oppakken van klussen - In algemene zin, in directe samenwerking met de MPB, zorgen voor een cultuur waarbinnen het project op beheerste wijze wordt uitgevoerd Praktische gegevens - flexibel - Locatie – Kantoor RWS Rotterdam - Flexibel inzetbaar met mogelijkheid tot reizen - Werktijden – in overleg, in elk geval maandag en/of donderdag

 

Aanvraag van de klant sluit op 6-6-om 1600 uur

 

Alleen als uw werkervaring overeenkomt met de aanvraag, ontvangen wij graag uw:

- CV (word-document), maximaal 4 pagina's en geen logo;

- BSN nummer

- Motivatie;

- 2 referenties van een van de laatste relevante opdrachten (referenties worden pas na toestemming gebeld);

- Uurtarief (indicatie);

- Beschikbaarheid en geboekte vakanties;

- Onder vermelding van vacaturenummer: 2705

(goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift).

U kunt uw gegevens sturen naar john@hercor.nl of bellen: 0174-235150.

HerCor BV, Hoek van Holland.


Adviseur Projectbeheersing Financieel
(27-05-2016 12:00)
Rotterdam, Zuid-Holland HerCor BV

Voor een van onze eindklanten zijn wij op zoek naar een Adviseur Projectbeheersing Financieel

 

Vacaturenummer: 27051

Startdatum: 20-7-2016

Einddatum: 20-7-2017

Optie tot verlenging: ja, maximaal 5 x 1 jaar, uiterlijk tot en met 20-7-2022.

Aantal uur per week: 24

Standplaats: Rotterdam.

 

Functietitel

Als adviseur projectbeheersing ben je verantwoordelijk voor analyses en advisering (zo nodig uitvoering, ondersteuning) op het gebied van projectbeheersing in het werkproces Aanleg en Onderhoud. Je werkt binnen één of meer projecten op alle specialistische aspecten van het projectbeheersingsproces: risicomanagement, planningsmanagement, kwaliteitsmanagement en financieel management. Je zorgt voor het integreren van informatie, bewerken en analyseren van gegevens en legt verbanden. Met deze gegevens lever je tijdig de juiste rapportages en overzichten aan en adviseer je projectteam(s) of de projectmanager over de beheersing van het project(en) of van het proces daarvan. Op basis van jouw adviezen worden beslissingen over beheersmaatregelen genomen. Die maatregelen inventariseer je, analyseer je, stel je vast en monitor je. Je brengt risico’s en afwijkingen in kaart en draagt (alternatieve) oplossingsvoorstellen aan. Je kunt tijdig (dreigende) issues signaleren voor eventuele escalatie in het kader van projectbeheersing. Ook signaleer en analyseer je ontwikkelingen die de uitvoering van het project kunnen beïnvloeden en adviseer je daarover.

 

Samen met anderen

Je werkt actief samen met je collega’s uit projectteam(s). Binnen projectteam(s) zorg je voor het creëren van collectief bewustzijn over het belang van projectbeheersing.

 

Elke dag beter

Je draagt aantoonbaar bij aan verbeteringen binnen de processen van (project)beheersing en actuele regelgeving. Ook draag je bij aan het op orde houden van de kwaliteit en kennis binnen het eigen vakgebied.

 

Functie-eisen

Werk- en denkniveau

·         Hbo

 

Kennis en ervaring

·         Je hebt een afgeronde opleiding of certificaten in financiële richting.

·         Je hebt 1 tot 3 jaar relevante ervaring in uitvoerende, ondersteunende en adviserende werkzaamheden op het vakgebied projectbeheersing.

·         Je hebt kennis van de inhoudelijke beheers aspecten en bent eventueel gespecialiseerd in één van die aspecten en de manier waarop die binnen een project georganiseerd moet worden.

·         Je hebt kennis van relevante projectmanagementtechnieken.

·         Je hebt inzicht in relaties die het project heeft met de andere onderdelen van de organisatie.

·         Je hebt kennis van SCB

·         Je hebt kennis van de werkwijze Aanleg en Onderhoud in relatie tot je eigen werk.

·         Je hebt kennis van SAP en uitstekende vaardigheden in MS Excel

·         Je hebt inzicht in de opbouw en organisatie van Rijkswaterstaat.

 

Meest essentiële competenties

Je bent RADIO-V: resultaat gedreven, aanspreekbaar, dienstverlenend, integer, ondernemend en verbindend.

Analyseren

Plannen en organiseren

Samenwerken

Initiatief

Voortgangscontrole

Zorgvuldigheid en accuratesse

Voor deze functie geldt het functieprofiel van functiegroep Medewerker Advisering (functiefamilie Advisering) uit het Functiegebouw Rijk.

 

Project-specifieke informatie

Algemene informatie

Het betreft een tijdelijke inhuur-rol binnen het team van Project Onderhoud Vaste Markeringen Vaarwegen (OVMV) onderdeel van RWS Verkeer en Watermanagement. Werkgebied: Nederland. Uitvalsbasis projectteam: Rotterdam.

 

Taken en werkzaamheden

Financieel management/beheersing

-           Beheren van de projectbegroting (budget, prognose, meerjarig)

-           Continue beheersing en controle op voortgang betalingen, uitputting prognose, etc.

-           Organiseren van challenge-gesprekken met IPM-leden

-           Samenwerking met kostendeskundigheid organiseren en bewaken (intern RWS en externe uitbestedingen aan de markt)

-           Leveren van financiële rapportages

-           Verantwoordelijk voor projectstructuur in SAP

-           Eerste contactpersoon voor alle overige financiële werkzaamheden (bijv. projectontvangsten, btw-kwesties, BLS-GVKA, EPK-IK etc.)

 

Operationele SAP-werkzaamheden

-           Aanmaken van ATB’s

-           Begeleiden en adviseren bij het aanmaken van bestellingen

-           Begeleiden en adviseren bij het uitvoeren van prestatieverklaringen/betalingen

-           Acteren als vervanger van de contractondersteuner (wederzijds), in die rol oa ook uitvoeren van werkzaamheden in SAP IKD

 

Alleen als uw werkervaring overeenkomt met de aanvraag, ontvangen wij graag uw:

- CV (word-document), maximaal 4 pagina's en geen logo;

- BSN nummer

- Motivatie;

- 2 referenties van een van de laatste relevante opdrachten (referenties worden pas na toestemming gebeld);

- Uurtarief (indicatie);

- Beschikbaarheid en geboekte vakanties;

- Onder vermelding van vacaturenummer: 27051

(goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift).

U kunt uw gegevens sturen naar john@hercor.nl of bellen: 0174-235150.

HerCor BV, Hoek van Holland.


DBA DB2 Application Engineer
(27-05-2016 12:00)
Deadline: 30-5-2016 12:00 uur Startdatum: 6-6-2016. Einddatum: 31-12-2017, optie verlenging Inzet: 40 uur per week. Locatie: Schiphol Tarief: scherp DBA (Application Engineer). -Database gerelateerde werkzaamheden -Ontwerpen / reviewen van database design van analisten -definiëren van databases in erwin -Implementeren van databases op dev , acc en productie -Bewaken en beheren van het autorisatie scenario (DB2) -Maken van optimalisatie processen (reorg, runstats) -runnen van optimalisatie processen (reorg, runstats) -Patches in de database op verzoek van analisten, programmeurs, FAM -Bewaken van space verbruik, en acties uitvoeren wanneer dat nodig is...

Software Tester
(27-05-2016 12:00)
Voor één van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een ervaren Software test engineer Wanneer je voldoet aan onderstaande kennis en ervaring zien wij je reactie graag tegemoet. De eindklant is op zoek naar zeer ervaren Software Tester, die zich heeft bewezen en de benodigde certificaten in zijn bezit heeft...

Projectleider
(27-05-2016 10:30)
Voor een gemeente in Limburg zoeken wij een Projectleider Business Intelligence, die een dashboard voor stuurinformatie gaat ontwikkelen. De gemeente wil meer 'in control' komen en meer resultaatgericht gaan werken. Hiervoor is adequate stuurinformatie nodig...

Freelance opdracht: CRM Manager
(27-05-2016 10:00)
Startdatum: 01-06-2016 Einddatum: 01-10-2016 Optie op verlenging: Ja Aantal uur per week: 24 Sluitingsdatum: 31-05-2016 om 14:00 uur Als CRM manager heb je drie concrete opdrachten: Je beschrijft en implementeert de organisatorische wijzigingen die nodig zijn om de programmaresultaten op het gebied van basis CRM processen relatiebeheer, relatiebeeld,...

Coordinator Wabo
(27-05-2016 10:00)
Voor een 100.000+ gemeente in Noord Holland zijn wij op zoek naar een Coördinator Wabo, die procedures gaat het uitvoeren en bewaken en waar nodig als informant bij bezwaarprocedures zal optreden. Team vergunningen maakt onderdeel uit van de afdeling Vergunningen Toezicht en Handhaving binnen de bestuurscommissie...

Programmeurs en Testers in de Regio Utrecht budget E20-40 per uur
(27-05-2016 09:30)
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar personen die voor ons af en toe opdrachten kunnen oppakken, die wij niet kunnen doen i.v.m. capaciteit gebrek. Daarom willen we een klein bestand van zzp-ers willen opbouwen…

Freelance opdracht: Projectmanager gebiedsontwikkeling
(27-05-2016 09:00)
U bent een projectmanager met ervaring op het gebied van stedelijke vernieuwing en/of gebiedsontwikkeling. Wie? Onze opdrachtgever is een gemeente in Noord-Holland. U bent werkzaam voor het organisatieonderdeel Stadsdeel Nieuw-West. De woningproductie in Nieuw-West neemt fors toe, van 1.400 woningen in 2014 naar 3.200 in 2015 en 3.000 in 2016. Dit is in lijn met de...

Bedrijfsplan voor Muziekstudio Afschrijven budget E250-5000
(26-05-2016 18:00)
Beste freelancers, Ik zoek iemand die mijn bedrijfsplan kan afschrijven voor een nieuw te openen muziekstudio met eigen management/label te Den Haag, producers opleidingen, dj cursussen, verhuur opname studio, verhuur control room, management, label. Ik…

Tekstschrijver voor Redigeren en Optimaliseren Webteksten budget E20-80 per uur
(26-05-2016 17:30)
Beste freelancers, Voor de ontwikkeling van de website voor ons reclamebureau zijn we op zoek naar een tekstschrijver of tekstschrijfster die onze webteksten kan optimaliseren en redigeren. De insteek van de tekst moet vooral zijn…

C#/.net Applicatie voor Real-time Google Analytics Data budget E20-80 per uur
(26-05-2016 17:00)
Beste collega ZZP’ers,  Voor de implementatie van een predictive marketingmodel moet er een C#/.net applicatie worden geschreven. De applicatie moet via de real time Google Analytics api gegevens over halen en doorzetten naar een Event…

Custom-Made Joomla Formulieren Herstellen (PHP) budget E40-100
(26-05-2016 16:30)
Beste freelancers, Mijn boekingsformulier en beschikbaarheidsformulier op mijn website werken niet meer door de upgrade van mijn Joomla installatie van 3.2.3 naar 3.5.1. Het zijn custom made formulieren, volgens mijn hostingpartner moet de PHP-versie vernieuwd worden.…

Implementatiecoordinator
(26-05-2016 16:00)
Delft, Zuid-Holland HerCor BV

Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een Implementatiecoordinator

 

Werkniveau: Senior

Locatie: Delft/Rotterdam

Startdatum: 13-06-2016

Einddatum: 12-06-2017 / Verlengbaar

Aantal uren per week: 36 uur

         

Uiterste aanbiedingsdatum van de klant: 01-06-2016 12:00

         

VACATURE-INFORMATIE

1. Plaats in de organisatie/werkgebied

Rijkswaterstaat is de uitvoeringsorganisatie van het Ministerie van Infrastructuur en Milieu. In

opdracht van de minister en de staatssecretaris werkt Rijkswaterstaat aan het aanleggen, beheren

en ontwikkelen van de infrastructurele hoofdnetwerken van ons land. Rijkswaterstaat is de

beheerder van het nationale rijkswegennetwerk (3260 km), het rijkswaterwegennetwerk (1686 km)

en het landelijke watersysteem (65.250 km2).

 

De Centrale Informatie Voorziening (CIV) voert binnen Rijkswaterstaat landelijke taken uit op het

gebied van inwinning, beheer en verstrekking van data en de ontwikkelt en beheert hoogwaardige

ICT. Het Security Centre is gepositioneerd binnen het CIV en beschermt de data, productie ICT,

industriële automatisering en de door RWS gefaciliteerde rijksbrede voorzieningen tegen cybercrime

en misbruik. Dit doet ze door onder andere het inrichten van een Security Operations Centre (SOC).

 

Het SOC heeft een eigen Security Incident and Event Management (SIEM)-systeem

geïmplementeerd om adequaat op security incidenten te kunnen reageren. Dit is ook nodig voor het

conformeren aan de beveiligingseisen uit de Baseline Informatiebeveiliging Rijksdienst (BIR).

 

De eerste stap hiertoe is inmiddels gezet door het inrichten van een RWS-eigen basis monitor-,

analyse- en responsfunctie waar RWS-systemen en netwerken zijn aangesloten. Deze basis moet

verder worden uitgebreid voor specifieke toepassingen / areaal-uitbreidingen en objecten (o.a.

aansluiten IenM en interdepartementale partners).

 

3.Taken/werkzaamheden

Primair aanspreekpunt (Single point of Contact) namens CIV zijn voor het:

· Implementeren en on-boarden logging Objecten / HWN / HVWN en Infra;

· Ontsluiten logging specifieke toepassingen naar het SOC;

· Realiseren en implementeren van Use Cases;

· Realiseren van de IV werkzaamheden voor het realiseren de genoemde diensten over de

verschillende CIV disciplines heen;

· Realiseren van de werkzaamheden om deze (log)diensten (zowel de infrastructuur, objecten

en applicatie) onder beheer bij CIV te brengen;

· Coördinatie van de aansturing van leveranciers;

· Rapporteren over de voortgang en knelpunten aan Lead Security Operations Centre;

· Opstellen en bewaken van overall planning;

· Opstellen en onderhouden van een risicolog;

· Beheren van de deliverables uit de verschillende fasen conform een vaste indexering.

 

VERPLICHTE VAARDIGHEDEN

4. Opleiding en kennis

· HBO / WO werk- en denkniveau;

· Je bent gecertificeerd in projectmanagement (IPMA-C en/of Prince2).

· Kennis en aantoonbare ervaring met beheerprocessen en de inregeling hiervan (ITIL en

ASL);

· Kennis van kaders en maatregelen met betrekking tot security.

 

5. Werkervaring

· Je hebt tenminste 5 jaar aantoonbare ervaring

· Je hebt ervaring met de Baseline Informatiebeveiliging Rijksoverheid;

· Je hebt ruime aantoonbare ervaring in het werken in een complexe en politieke

overheidsorganisatie;

· Je hebt gedegen inhoudelijke ICT kennis;

· Je hebt kennis er ervaring met ITIL;

· Je signaleert vroegtijdig risico’s en participeert hierop;

· Je hebt ruime ervaring in het coördineren van de aansturing van leveranciers (intern /

extern) en bent in staat om op resultaat te sturen;

· Je hebt ruime aantoonbare ervaring in het werken in een complexe en politieke

overheidsorganisatie;

· Je hebt aantoonbare ervaring met soortgelijke opdrachten.

 

Wensen

· Ruime kennis en ervaring met regievoering, aansturen van partners en leveranciers;

· Bekendheid met de Rijkswaterstaat organisatie;

De werkzaamheden worden uitgevoerd vanuit de Standplaats Delft. Er zal regelmatig overleg in

Rotterdam zijn. Er kunnen ook werkzaamheden op andere locaties plaatsvinden.

 

GEDRAGSKENMERKEN

· Kan op objectieve wijze vraagstukken aanpakken en oplossen;

· Weet verbindend en motiverend te opereren;

· Is resultaatgericht, heeft drive om deadlines te halen;

· Goed georganiseerd, stipt;

· Geen negen-tot-vijf mentaliteit;

· Communicatieve vaardigheid, kunnen acteren in zowel een formele evenals informele

setting;

· Een stevige persoonlijkheid met overtuigingskracht, kunnen omgaan met weerstand in een

veranderende omgeving.

 

EXTRA INFORMATIE

Rijkswaterstaat, Centrale Informatievoorziening, te Delft en Rotterdam en incidenteel is het mogelijk dat de kandidaat nog elders zijn werkzaamheden dient uit te voeren.

 

Alleen als uw werkervaring overeenkomt met de aanvraag, ontvangen wij graag uw:

- CV (word-document), maximaal 5 pagina's en geen logo;

- Motivatie;

- 2 referenties van een van de laatste relevante opdrachten (referenties worden pas na toestemming gebeld);

- Uurtarief (indicatie);

- Beschikbaarheid en geboekte vakanties;

- Onder vermelding van vacaturenummer: 26054

(goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift).

U kunt uw gegevens sturen naar john@hercor.nl of bellen: 0174-235150.

HerCor BV, Hoek van Holland.


Ervaren Sketchup Specialist Gezocht budget E20-30 per uur
(26-05-2016 16:00)
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een gedreven Sketchup tekenaar die hoogwaardige 3D modellen kan maken van voornamelijk woningen en kantoren.  De 3D modellen zullen gebruikt worden voor het uitwerken van 3D visualisaties in…

Spaanse en Poolse vertaler
(26-05-2016 16:00)
Op zoek naar een Spaanse en Poolse vertaler die (medische) teksten willen vertalen van het Nederlands naar het Spaans en Pools. Liefst een native speaker. Op regelmatige basis ontvang je korte teksten om te vertalen. Heb je interesse? Laat een berichtje achter, zodat we het verder kunnen bespreken...

Front End Developer
(26-05-2016 16:00)
Voor mijn eindklant in Breda zoek ik z.s.m. een Front End Developer met Angular skills, op locatie. Deze moet de conversie optimalisatie punten oppakken voor een complexe email marketing systeem. Benodigde skills: • SASS • HTML5 • Angular + de wil om Angular2 te leren • Javascript Graag deze week reageren!...

PHP Developer Amsterdam met Spoed budget E6000-8000
(26-05-2016 15:30)
Beste freelancers, Wij zijn met spoed op zoek naar een PHP developer. Het liefst een senior developer met veel ervaring! Het betreft een opdracht waarvan de front-end al volledig ontwikkeld is. Het gaat om 40 uur in…

Project Manager IT
(26-05-2016 14:30)
Start datum: 01/06/2016 Eind datum: 31/12/2016 Uren per week: 40 Locatie: Den Bosch Benodigde ervaring: - Meer dan 7 jaar ervaring als projectleider/projectmanager. - Ervaring met Agile/Scrum methodiek. - Ervaring met online marketing projecten...

Wordpress Editor met Photoshop Skills en Oog voor Detail Gezocht budget E1000-1200
(26-05-2016 13:00)
Beste freelancers, Met terugwerkende kracht zijn we al onze content op onze website “netjes” aan het maken. Hierbij zijn we op zoek naar de volgende aanpassingen: 1. We maken bij elk artikel een mooi plaatje.…

Software Engineer
(26-05-2016 12:00)
Gouda, Zuid-Holland HerCor BV

Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een Software Engineer

 

Vacaturenummer: 26051

Locatie: Gouda

Startdatum: Asap

Einddatum: November

Uren Per week: 36

 

Automation Software Engineer

 

De afdeling Process Automation is verantwoordelijk voor de gehele proces automatisering van alle productlijnen binnen ANDRITZ Gouda. Als Automation Software Engineer, ben je onze specialist op het gebied van PLC besturingssoftware voor de door ons verkochte machines. Je schrijft de software code voor diverse ANDRITZ Gouda projecten. Hierbij zorg je voor een goede beschrijving en documentatie van het  software design.  Indien nodig zorg je voor ondersteuning en troubleshooting bij de klant. Dit kan zijn vanuit ons kantoor, maar indien gewenst ook on-site (voor zowel hardware als software).

 

Je bent mede verantwoordelijk voor het opzetten en onderhouden van de standaardisatie van de besturingssoftware voor de ANDRITZ Gouda apparatuur. Hiervoor heb je regelmatig contact met de ANDRITZ Automation afdeling van onze moedermaatschappij en andere samenwerkingspartners

 

Daarnaast ondersteun je ook bij het functioneel ontwerp van de procesbesturing en het definiëren van de hardware configuratie.

 

Profiel kandidaat

Minimaal een technische HBO opleiding in een passende studierichting

Enkele jaren werkervaring in een vergelijkbare functie

Aantoonbare ervaring in het programmeren van machinebesturingen in  Siemens S7 (kennis en ervaring met Allen Bradley is een pré)

Kennis van elektrotechniek en  hardware voor machinebesturingen

Kennis van de Engelse taal (kennis van de Duitse taal is een pré)

Bereidheid tot wereldwijd reizen (incidenteel)

 

Aanvraag van de klant sluit op 11-06 om 1600 uur

 

Alleen als uw werkervaring overeenkomt met de aanvraag, ontvangen wij graag uw:

- CV (word-document), maximaal 5 pagina's en geen logo;

- Motivatie;

- 2 referenties van een van de laatste relevante opdrachten (referenties worden pas na toestemming gebeld);

- Uurtarief (indicatie);

- Beschikbaarheid en geboekte vakanties;

- Onder vermelding van vacaturenummer: 26051

(goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift).

U kunt uw gegevens sturen naar john@hercor.nl of bellen: 0174-235150.

HerCor BV, Hoek van Holland.


Ervaringsdeskundige Homologatie van Voertuigen budget E20-80 per uur
(26-05-2016 12:00)
Beste freelancers, Wij zoeken iemand die ervaren is met alle praktische zaken omtrent de homologatie van voertuigen. Jij hebt eerder alles geregeld voor bijvoorbeeld een motor-, auto-, tractor- of bromfietsen importeur. In deze opdracht begeleid…

Vertalers Gezocht naar EN - IT - FR - ES budget E20-80 per uur
(26-05-2016 12:00)
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar vertaler(s) die kunnen vertalen van Nederlands en/of Engels naar Italiaans Frans Spaans Engels Het zal voornamelijk gaan om product vertalingen en instructies die vertaald moeten worden. Het varieert…

Projectondersteuner
(26-05-2016 11:30)
Utrecht, Utrecht HerCor BV

Voor een van onze eindklanten zijn wij op zoek naar een Projectondersteuner

 

Vacaturenummer: 2605

Startdatum: 1-7-2016

Einddatum: 7-7-2017

Optie tot verlenging: Ja, 1 x 1 jaar tot maximaal 7-7-2018

Aantal uur per week: 24

Standplaats : Utrecht

 

Projectondersteuner Project Realisatiebureau Intelligent Transport Systems (RITS) is de partner binnen Rijkswaterstaat die DVM en ITS maatregelen integraal realiseert en zo nodig ook weer verwijdert. RITS doet dit met kennis van zaken van het gehele systeem in samenwerking met zowel de interne RWS organisatie als de marktpartijen. Onder de DVM maatregelen vallen o.a.: drip’s, matrixsignaalgevers, camera’s, verkeersregelinstallaties, verkeersignalering, toeritdoseerinstallaties, rotatiepanelen, weg kantstations, centrale VICnet ruimtes en glasvezeltrajecten. RITS is als cluster binnen RWS ondergebracht onder PPO en voert meerdere projecten uit voor diverse RWS organisatieonderdelen. Functieomschrijving RITS van het organisatie onderdeel Programma’s, Projecten en Onderhoud (PPO), zoekt voor de ondersteuning van het project een Projectondersteuner. De Manager Projectbeheersing vormt met de Projectmanager, Technisch Manager, Contractmanager en de Omgevingsmanager het zogeheten IPM team van het Cluster RITS. De Projectondersteuner werkt onder verantwoordelijkheid van de Manager Projectbeheersing en heeft o.a. de volgende taken: · Het zelfstandig en pro actief uitvoeren van project ondersteunende werkzaamheden (administratieve, secretarieel, informatievoorziening en contractueel) · Inzichtelijk maken van de informatiestromen · Op orde brengen van het informatiemanagement · Structuren van de informatiedragers · Bijdragen aan het kwaliteitsmanagement · Opstellen actielijsten · Archiveren van documentatie en informatie

Functie-eisen Werk- en denkniveau · HBO werk en denkniveau Kennis en ervaring · Minimaal 3 jaar werkervaring als managementassistente of projectondersteuner · Ruime ervaring met en in het gebruik van MS Office pakketten is een vereiste. · Ruime ervaring op het gebied van notuleren · Ruime ervaring met complex agendabeheer is een vereiste · Ervaring bij Rijkswaterstaat of andere (rijks)overheden is gewenst.

Meest essentiële competenties · Je bent RADIO-V: resultaat gedreven, aanspreekbaar, dienstverlenend, integer, ondernemend en verbindend. · Flexibiliteit · Doorzettingsvermogen · Plannen en organiseren · Schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.

Organisatieonderdeel RWS PPO Rijkswaterstaat is de uitvoeringsorganisatie van het ministerie van Infrastructuur en Milieu. We beheren en ontwikkelen de rijkswegen, -vaarwegen en –wateren en zetten in op een duurzame leefomgeving. Samen met anderen werken we aan een land dat beschermd is tegen overstromingen. Waar voldoende groen is, en voldoende en schoon water. En waar je vlot en veilig van A naar B kunt. Samenwerken aan een veilig, leefbaar en bereikbaar Nederland. Dat is Rijkswaterstaat.

 

Aanvraag van de klant sluit op 3-6-om 1600 uur.

 

Alleen als uw werkervaring overeenkomt met de aanvraag, ontvangen wij graag uw:

- CV (word-document), maximaal 4 pagina's en geen logo;

- BSN nummer

- Motivatie;

- 2 referenties van een van de laatste relevante opdrachten (referenties worden pas na toestemming gebeld);

- Uurtarief (indicatie);

- Beschikbaarheid en geboekte vakanties;

- Onder vermelding van vacaturenummer: 2605

(goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift).

U kunt uw gegevens sturen naar john@hercor.nl of bellen: 0174-235150.

HerCor BV, Hoek van Holland.


Projectmanager
(26-05-2016 10:00)
Voor onze relatie zijn we op zoek naar een: Projectmanager Functieomschrijving Projectmanager Je werkt nauw samen met de projectleider vervangingsproject Rijkspas om de benodigde gegevens set op orde te krijgen en te houden. Dit betekent het organiseren van het inwinnen van gegevens via alternatieve wegen voor de klant middels het inventariseren van deelpopulaties, uitwerken scenario’s, communicatie, uitvoering plannen, uitvoeren en nazorg en bemensen...

Grappige Tekening van Twee Koks in een Keuken budget E80-250
(26-05-2016 09:30)
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een tekenaar die voor mij een tekening kan maken die ik cadeau kan doen. De tekening moet op een grappige manier een gebeurtenis weergeven. De gebeurtenis heeft plaatsgevonden…

Freelance opdracht: Projectmanager
(26-05-2016 09:00)
Voor onze relatie zijn we op zoek naar een: Projectmanager Functieomschrijving Projectmanager Je werkt nauw samen met de projectleider vervangingsproject Rijkspas om de benodigde gegevens set op orde te krijgen en te houden. Dit betekent het organiseren van het inwinnen van gegevens via alternatieve wegen voor de klant middels het inventariseren van...

Ontwerper voor Brand Styling Opdracht budget E200-600
(26-05-2016 06:30)
Beste freelancers, Ontwerper gezocht voor Brand Styling opdracht. Wij zoeken iemand die de look & feel wil bedenken en uitvoeren rondom een nieuw merk in video-producties. Brand uitstraling, verpakking, logo, iconen, email layout/briefpapier, folder, advertentie etc. We zijn…

Medewerker Advisering
(25-05-2016 23:00)
Start: 1 juli 2016 Einde: 7 juli 2017 Verlenging: ja Uren: 24 Indienen: 1juli 2016 Detabem is op zoek naar een Project ondersteuner voor in Utrecht. Project Realisatiebureau Intelligent Transport Systems (RITS) is de partner binnen Rijkswaterstaat die DVM en ITS maatregelen integraal realiseert en zonodig ook weer verwijdert...

Business Consultant
(25-05-2016 19:00)
Voor onze relatie zijn we op zoek naar een: Business Consultant Functieomschrijving Business Consultant: • Je analyseert breed gedefinieerde projectdoelstellingen teneinde tot een duidelijk afgebakende project scope te komen en maakt een impactanalyse op • Je documenteert functionele en niet-functionele business requirements en maakt deze inzichtelijk ten aanzien van nieuwe applicatie functionaliteit • Je past proces- en gegevensmodellen toe om zo de business requirements aan te scherpen en te structureren • Je treedt op als SPOC vanuit IT tijdens de “feasibility phase” van een project en zorgt voor de nodige afstemming met alle betrokken IT project stakeholders • Je ondersteunt de business bij het opstellen van business cases • Je brengt mogelijke alternatieven en scenario’s in kaart met bijhorende voor- en nadelen en de impact op de business case • Je adviseert business departementen over de mogelijkheden van IT voor de bedrijfsvoering • Je ondersteunt de business bij het ontwerpen van administratieve procedures om de informatievoorziening in te bedden in de bedrijfsprocessen • Je evalueert de baten van opgeleverde projecten aan de hand van de eerder opgestelde business cases om het effect van optimalisaties te meten en te rapporteren Functie Eisen Business Consultant: • Je hebt 10 jaar ervaring in een IT-omgeving waarvan bij voorkeur enkele jaren in de Telecom sector • Je hebt ervaring als (business) analyst binnen een complex “business application” landschap • Je hebt een brede kennis van Telecom producten (internet, telefonie, mobiel & iDTV) en/of • een brede kennis van Telecom business processen (ordering, provisioning, billing, customer service) • Je kan “out of the box” denken en kan ook relevante externe ervaring binnen de Telenet bedrijfscontext aanwenden • Je bent communicatief sterk en in staat om ook op management niveau je voorstellen toe te lichten Overige informatie Business Consultant: Locatie: Mechelen Start: 15-6-2016, 40 uur per week Duur: 3 maanden, met optie tot verlenging Recruiter: Jered Badal PS...

Technical Writer
(25-05-2016 16:00)
's-Gravenhage, Zuid-Holland HerCor BV

Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij opzoek naar een Technical Writer

 

Werkniveau: Senior

Locatie: Den Haag

Startdatum: 17-06-2016

Einddatum: 01-01-2017

Aantal uren per week: 40 uur

         

Uiterste aanbiedingsdatum van de klant: 01-06-2016 12:00

         

VACATURE-INFORMATIE

TAAK

Omschrijving taak:

•    Op basis van functionele eisen uit de business en de IT de primaire rol van auteur voor het opstellen van een programma van eisen voor een innovatieve Europese aanbesteding

•    In het project actieve deelname met rol van projectsecretaris. Achter geplande zaken aanzit, taken uitzet bij projectdeelnemers, achter de resultaten aanzit, blinde vlekken signaleert, blinde vlekken signaleren en bijbehorende besluiten voorbereiden voor de stuurgroep.

•    Het omzetten van de verzameling van eisen en wensen naar een coherent set documenten die voldoet aan de regels voor de Europese aanbesteding, in nauwe samenwerking met de HIS.

 

Omschrijving resultaatgebieden:

WERKOMGEVING

De technical writer dient inhoudelijk primair aanspreekpunt te zijn in zowel het opstellen als meewerken aan het programma van eisen in een innovatief Europees aanbestedingstraject.

Daarnaast wordt een actieve participatie verwacht in de rol van de projectsecretaris. Je werkt in het dagelijks traject samen met de voorzitter van de stuurgroep en de contract manager.

De samenstelling van de verschillende werkgroepen is dynamisch van aard; leden worden opgeroepen als er behoefte is. Je maakt deel uit van dit soort klankbordgroep(en) met vertegenwoordigers van verschillende directies van het ministerie.

 

VERPLICHTE VAARDIGHEDEN

Hieronder vindt u een aantal harde eisen en enige overige eisen en wensen waaraan de kandidaat moet voldoen! In de motivatie dient te worden aangetoond dat aan alle harde eisen wordt voldaan. Dat betekent: kort, puntsgewijs per eis motiveren waar deze kennis of ervaring is opgedaan en in welke periode. Daarbij moet het voldoen aan de eisen ook duidelijk en onvoorwaardelijk naar voren komen in het CV. Aanbiedingen die hieraan niet voldoen kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.

 

HARDE EISEN WAARAAN KANDIDAAT MOET VOLDOEN:

•    Aantoonbare kennis van en ervaring (min. 4 jaar) in de beschreven taakgebied.

•    Je bent uitstekend op de hoogte rondom de wet- en regelgeving van de Europese aanbesteding.

•    Je hebt ervaring met Europese aanbestedingen in een IV/IT-omgeving

•    Je hebt ervaring als IT-projectleider, project- of programma-secretaris

•    Aantoonbare ervaring in uitdagende bestuurlijke (overheid) omgevingen.

•    Je kunt goed omgaan met tegengestelde belangen.

•    Goede mondelinge/schriftelijke communicatie.

 

GEDRAGSKENMERKEN

•    Analytisch denkvermogen;

•    Resultaatgerichtheid;

•    Strategisch inzicht;

•    Overtuigingskracht;

•    Constructief kritische houding;

•    Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;

•    Teamspeler

•    Plannen en organiseren

 

EXTRA INFORMATIE

Indien kandidaten worden uitgenodigd voor een intakegesprek, dan zal dat plaatsvinden op:

10 juni 2016 tussen 09:30 uur en 12:00 uur

Kandidaat dient aanwezig te kunnen zijn op de aangegeven datum van intake. Indien dit niet het geval is, kan de kandidaat helaas niet meegenomen worden in de selectieprocedure.

 

Alleen als uw werkervaring overeenkomt met de aanvraag, ontvangen wij graag uw:

- CV (word-document), maximaal 5 pagina's en geen logo;

- Motivatie;

- 2 referenties van een van de laatste relevante opdrachten (referenties worden pas na toestemming gebeld);

- Uurtarief (indicatie);

- Beschikbaarheid en geboekte vakanties;

- Onder vermelding van vacaturenummer: 25054

(goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift).

U kunt uw gegevens sturen naar john@hercor.nl of bellen: 0174-235150.

HerCor BV, Hoek van Holland.


Bruidsfotograaf plus Film Gezocht (Camera, Drone) budget E50-700
(25-05-2016 16:00)
Beste freelancers, Wij zijn Louis en Linda en wij zoeken een bruidsfotograaf die onze mooiste dag wil vastleggen met foto's en film. Het filmen graag ook een deel met drone vanwege de mooie locatie. Het betreft…

Productfotograaf voor Internationaal Kledingmerk budget E20-80 per uur
(25-05-2016 16:00)
Beste freelancers, Voor een bestaand, internationaal kledingmerk ben ik zoek naar een productfotograaf. Het gaat om de popfotografie van broeken en tops op pop en op model. Beide type foto's worden geschoten op een witte…

Aquima Specialist
(25-05-2016 14:01)
Assen, Drenthe HerCor BV

Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een Aquima Specialist

 

Werkniveau: Senior

Locatie: Assen

Startdatum: 01-07-2016

Einddatum: 01-12-2016

Aantal uren per week: 36

         

Uiterste aanbiedingsdatum van de klant: 30-05-2016 09:00

         

VACATURE-INFORMATIE

Het Uitvoerings Platform is een model gestuurd platform dat beoogt een fors aantal standaard diensten aan te bieden, om regelingen (met name uiteenlopende subsidieregelingen) te kunnen modelleren. Uitdagingen zijn de technische en ontwikkelomgeving, testbaar maken van componenten, en het model gedreven generieke concept. We maken generieke software die pas echt wordt gebruikt als deze concreet wordt ingezet voor een regeling. De onderlinge componenten hebben vaak onderlinge afhankelijkheden. Aantonen dat de software werkt en goed is daarom soms een uitdaging.

 

Het Uitvoerings Platform is een platform bestaand uit een SOA-laag, een Oracle-Apex deel en de rule engine en klant/gebruikersdialogen in Aquima/Blueriq. Er wordt een Aquima specialist (senior) gezocht met ruime ervaring die zich bezig houdt met het ontwikkelen in Aquima van functionaliteit die nodig is om de regelingen van het Europese Uitvoeringsplatform uit te voeren.

 

VERPLICHTE VAARDIGHEDEN

De kandidaat:

- Moet een academische of HBO achtergrond in bedrijfskundige informatica, kunstmatige intelligentie, kennistechnologie, informatica of aanverwante studies hebben;

- Beschikt over een uitstekend analytisch vermogen;

 -Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;

- Een teamspeler met een klantgerichte instelling;

- Gedreven, talentvol, creatief en doelgericht en weet je om te gaan met complexe materies en omstandigheden.

- Moet in staat zijn business requirements en wensen van de opdrachtgever snel en accuraat in werkende Aquima modellen om te zetten.

- Moet 3-4 jaar ervaring hebben met werken en modelleren in Aquima versie 8 en/of 9. Tevens is gewenst dat de kandidaat ervaring heeft met het werken in een Agile omgeving en indien nodig hierin kan faciliteren.

 

- Uitgebreide en aantoonbare ervaring met Aquima/Blueriq versie 8 en 9

- Advanced Aquima/Blueriq opleiding

- Ervaring met servicemapping SOAP

- modelleren en opleveren van software via met Aquima/Blueriq

- Ervaring met versie- en Configuratiebeheer op een project in Aquima/Blueriq

- Ervaring met opleveren van projecten en maken van libraries

- Ervaring met Aquima/Blueriq as a service is een pre

- Ervaring met SCRUM & DevOps

- Minimaal 3-4 jaar werkervaring

 

werkdagen ma-vr, 36 uur p/w

standplaats Assen, bij voorkeur iemand uit de regio. Indien niet woonachtig in de regio is flexibiliteit in reizen een voorwaarde.

Een software developer, iemand die softwareontwikkeling en ook beheer leuk vindt. De kandidaat moet beschikken over uitstekende communicatieve vaardigheden.

Geen aantoonbare Aquima/Blueriq expertise betekent knock-out.

 

Alleen als uw werkervaring overeenkomt met de aanvraag, ontvangen wij graag uw:

- CV (word-document), maximaal 5 pagina's en geen logo;

- Motivatie;

- 2 referenties van een van de laatste relevante opdrachten (referenties worden pas na toestemming gebeld);

- Uurtarief (indicatie);

- Beschikbaarheid en geboekte vakanties;

- Onder vermelding van vacaturenummer: 25057

(goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift).

U kunt uw gegevens sturen naar john@hercor.nl of bellen: 0174-235150.

HerCor BV, Hoek van Holland.


Projectleider
(25-05-2016 14:01)
's-Gravenhage, Zuid-Holland HerCor BV

Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een Projectleider

 

Werkniveau: Senior

Locatie: Den Haag

Startdatum: 13-06-2016

Einddatum: 01-01-2017

Aantal uren per week: 40 uur

         

Uiterste aanbiedingsdatum van de klant: 30-05-2016 12:00

         

VACATURE-INFORMATIE

TAAK

Omschrijving taak:

•    Geeft leiding aan het project van aanbestedingsstrategie tm gegund contract

•    Werkt samen met en rapporteert aan de stuurgroep

•    Levert met een team van experts de aanbestedingsstrategie voor de EU-aanbesteding van de applicatiemantel

•    Stelt plan van aanpak op incl. planning voor de aanbesteding van de applicatiemantel

•    Legt planning en cruciale besluiten voor aan de stuurgroep

•    Signaleert veranderingen in de BZ-organisatie tgv. gemaakte aanbestedingskeuzes

 

WERKOMGEVING

Bij BZ zijn wereldwijd circa 5000 medewerkers werkzaam op vertegenwoordigingen in ca. 130 landen. Deze vertegenwoordigingen zijn verbonden in één wereldwijde ICT-infrastructuur bestaande uit diverse informatiesystemen, netwerken en communicatiemiddelen.

 

Binnen BZ zijn een groot aantal IV-taken gebundeld in de Informatievoorzieningscluster van de Directie Bedrijfsvoering (DBV/IV). DBV/IV regisseert oa. de relatie tussen klanten/opdrachtgevers en leveranciers, met als doel de primaire processen van BZ optimaal te ondersteunen en de medewerkers van BZ zo flexibel mogelijk te laten werken met een eigentijdse, veilige en betrouwbare digitale werkomgeving.

 

Het beheer en onderhoud van de ICT-omgeving (applicaties en techniek) van het Ministerie van Buitenlandse Zaken (BZ) is uitbesteed aan diverse leveranciers, zowel commerciële marktpartijen als overheidsinstellingen. De DBV/IV-organisatie is verantwoordelijk voor strategische regievoering en ondersteuning van de CIO bij het uitvoeren van zijn (inter)departementale taken op bestuursniveau alsmede voor tactische regievoering (vraag van projectleiders en directeuren/ aanbod van SSC’s en andere externe leveranciers) en operationeel niveau (vraag van verschillende gebruikersgroepen en aanbod van specifieke diensten door derden).

Het project zet een aanbesteding in de markt voor de zogenaamde applicatiemantel. Deze vormt de basis voor de dienstverlening (ontwikkeling en beheer) voor alle applicaties voor het ministerie exclusief de dienstverlening op ERP en consulair vlak.

 

VERPLICHTE VAARDIGHEDEN

Hieronder vindt u een aantal harde eisen en enige overige eisen en wensen waaraan de kandidaat moet voldoen! In de motivatie dient te worden aangetoond dat aan alle harde eisen wordt voldaan. Dat betekent: kort, puntsgewijs per eis motiveren waar deze kennis of ervaring is opgedaan en in welke periode. Daarbij moet het voldoen aan de eisen ook duidelijk en onvoorwaardelijk naar voren komen in het CV. Aanbiedingen die hieraan niet voldoen kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.

 

HARDE EISEN WAARAAN KANDIDAAT MOET VOLDOEN:

•    Academisch /HBO werk- en denkniveau, of een vergelijkbare combinatie van kennis en ervaring,

•    Je hebt aantoonbaar ruime kennis van en ervaring met projectmanagement in een complexe omgeving (vaktechnisch of beleidsmatig, grootschalig, groot aantal partijen, tegengestelde belangen, verwachtingenmanagement)

•    Je hebt aantoonbare ervaring met het leiden van Europese aanbestedingen

•    Je bent in staat om partijen met tegengestelde belangen op één lijn te brengen met een aanvaardbaar en te behalen resultaat voor ogen binnen tijd en budget.

•    Je bent in staat tijdig risico’s te onderkennen en te managen,

•    Je hebt een brede kennis en ervaring op het IT-domein van applicaties.

•    Je beschikt bij voorkeur over PRINCE2 Practitioner (of vergelijkbare methode), MSP en Management of Risk (is een pré).

 

GEDRAGSKENMERKEN

•    Analytisch denkvermogen;

•    Resultaatgerichtheid;

•    Strategisch inzicht;

•    Overtuigingskracht;

•    Constructief kritische houding;

•    Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;

•    Teamspeler

•    Plannen en organiseren

 

 

Indien kandidaten worden uitgenodigd voor een intakegesprek, dan zal dat plaatsvinden op:

6 juni 2017 tussen 12:00 uur en 15:00 uur.

 

Alleen als uw werkervaring overeenkomt met de aanvraag, ontvangen wij graag uw:

- CV (word-document), maximaal 5 pagina's en geen logo;

- Motivatie;

- 2 referenties van een van de laatste relevante opdrachten (referenties worden pas na toestemming gebeld);

- Uurtarief (indicatie);

- Beschikbaarheid en geboekte vakanties;

- Onder vermelding van vacaturenummer: 25053

(goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift).

U kunt uw gegevens sturen naar john@hercor.nl of bellen: 0174-235150.

HerCor BV, Hoek van Holland.


Maatschappelijk werker m/v - Leiden
(25-05-2016 12:30)
Het Rijnlands Revalidatie Centrum (RRC) biedt met ruim 400 medewerkers, moderne voorzieningen en vestigingen in Leiden en Alphen aan den Rijn, medisch specialistische revalidatie in de regio. In onz...

Programmeur uit Omgeving Barneveld budget E20-40 per uur
(25-05-2016 11:00)
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een programmeur die ontworpen websites responsive kan maken (geschikt voor elk beeldscherm). Als grafisch ontwerper geeft ik de websites vorm. Ik ben op zoek naar een programmeur die het ontwerp…

System Engineer Office 365
(25-05-2016 10:30)
Voor een project bij onze klant heb ik iemand nodig die remote ondersteuning gaat leveren bij het activeren van diverse cloud diensten. Dit doen ze vanaf een kantoor in Haarlem, de klanten zijn Europees. De kennis die je moeten hebben is: Office 365 (PRE= EMS...

Systeembeheerder
(25-05-2016 10:00)
Citrix Xenserver en Citrix Storefront Microsoft SQL Microsoft Exchange Microsoft Windows (waaronder ADFS, WDS en DFS) Rol beschrijving ITIL Definitie: Deze rol biedt gedetailleerde technische competenties en middelen die nodig zijn om de lopende exploitatie van IT-services en het beheer van de IT-infrastructuur te ondersteunen...

Service Delivery Manager
(25-05-2016 09:00)
Rotterdam, Zuid-Holland Team ICT
Voor onze opdrachtgever, gevestigd in de provincie Zuid - Holland, zijn wij op zoek naar een Service Delivery Manager.

Functieomschrijving:
Service Delivery Manager

Ingang:                      
ASAP

Duur inzet:                 
3 mnd +

Regio:                        
Rotterdam

Type klant:                 
(semi)overheid

Tariefindicatie:           
zo scherp mogelijk!
 
Bedrijfsprofiel:

De klant is een nieuwe organisatie die is ontstaan door het samengaan van verschillende bedrijven. Daarnaast is de klant ook leverancier voor de ICT- diensten van partijen in België. De ICT is onderdeel van het primaire (zorg)proces bij de klant. Daardoor zal ICT zich ook in de toekomst vooral bezighouden met het bieden van (voor gebruikers) herkenbare ICT- services, die goed end-to-end te managen zijn en zal de focus op het beheren van techniek steeds meer afnemen. Servicegerichtheid is dan ook een zeer belangrijk uitgangspunt voor ICT bij de klant. Zowel onderling, naar gebruikers als naar externe ICT- partners.

De omgeving is zeer uitdagend:
· Het is een zeer dynamische omgeving waarbij in de komende jaren de gebruikersorganisatie ongeveer 3 keer zo groot zal worden;
· Om deze groei te kunnen faciliteren zijn er binnen ICT veel projecten, zowel op technisch, organisatorisch als op applicatie- gebied.

Functieomschrijving:

Als Service Delivery Manager ben je de spil tussen de gebruikers en de ICT- organisatie en ben je operationeel verantwoordelijk voor alle taken binnen de ICT- omgeving. Je hebt een uitstekende kennis van zaken als ITIL/ISM/Prince II/Togaf/Callregistratiesystemen (Autotask)/Operationeel Management/etc., waardoor complexe ICT- projecten en ICT- inrichtingen uitstekend gaan aansluiten bij de wensen van de gebruikers. Verder lever je een zeer professionele bijdrage aan het verder professionaliseren van het team op het gebied van ICT dienstverlening en het verlenen van uitstekende service.
Het verlenen van service is echt als vanzelfsprekend voor jou: dat wil zeggen dat werken conform processen en standaarden altijd primair is, maar dat daarboven altijd de tevredenheid van de gebruiker primair is, ook al zal dat soms betekenen (zeker in een sterk veranderende organisatie) dat de processen en standaarden `even moeten wijken` om zorg te dragen dat de gebruiker accuut zal worden geholpen.
Wij vergelijken dit graag met een Hotelmanager: deze is er primair om te zorgen dat de gasten het naar de zin hebben en achter de schermen zal deze persoon alles op alles zetten om de ICT- organisatie daarin mee te krijgen. Dit zijn `soft skills` die essentieel zijn om van deze (nieuwe) functie een succes te maken en deze eigenschappen zijn minstens zo belangrijk als de uitstekende

Resultaatgebieden:

· Je bent verantwoordelijk voor het efficiënt laten verlopen / verbeteren van de ICT- dienstverlening.
· Je hebt een uitstekende houding en communicatie richting de gebruikers, richting de ICT afdeling en richting 3e partijen.
· Je zorgt voor de implementatie van de benodigde ITIL/ISM- processen.
· Je verantwoordelijk voor het (helpen) inrichten/uitbreiden van het Callregistratiesysteem (Autotask) op basis van passende rapportage over (voor gebruikers) herkenbare ICT- services.
· Je bent duidelijk betrokken bij het maken van de juiste contractuele afspraken met onderaannemers en bewaakt de nakoming hiervan .
· Samen met de benodigde specialisten weet je de  vanuit de gebruikersorganisatie geuitte wensen te vertalen naar concrete technische oplossingen. Dit vraagt om een pro- actieve houding en om een uitstekende samenwerking met de CIO, gebruikersgroepen, CAB, Architecture Board, etc.
· Je bent duidelijk betrokken bij het opstellen van jaarplannen (o.a. projecten) en het bewaken van de budgetten.
· Je zorgt dat de projecten conform de richtlijnen (gebruik templates, deadlines, overlegstructuur, etc.) worden uitgevoerd.
· Het voeren van plannings- en evaluatiegesprekken (ook met 3e partijen).
· Het verzorgen van rapportage aan en overleg met de CIO.


 

3D Designer Ontwerpen Sieraden Gezocht budget E20-50 per uur
(25-05-2016 09:00)
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar iemand met enige ervaring in het ontwerpen van 3D sieraden. Er hoeft niet geprint te worden, wij hebben alleen de digitale tekeningen nodig. De sieraden kunnen vrij gedetailleerd…

Freelance opdracht: Manager Financial Planning & Analysis
(25-05-2016 08:30)
Introductie Voor een van onze opdrachtgevers binnen de telecom zijn we op zoek naar een Freelance Manager Financial Planning & Analysis. Deze rol dient fulltime ingevuld te worden en de start is per 1 juli t/m februari 2017. Functie Als Freelance Manager Financial Planning & Analysis ben je verantwoordelijk voor de planning, budgettering en forecasting...