Gepubliceerd op: 01-01-1970 01:00

Bron:    

50 soortgelijke opdrachten gevonden!

Projectleider Diversiteit per 1 november
(19-01-2038 04:14)
Tilburg, Noord-Brabant Temployeenet bv
Voor onze directe en vaste opdrachtgever, waar wij reeds sinds juni 2014 meerdere medewerkers hebben geplaatst (de teller staat nu op 12), zoeken wij de volgende kandidaat : Functienaam : Projectleider Diversiteit per 1 november ( M/ V) Wij zoeken een Projectleider Diversiteit / Coach (minimaal een afgeronde erkende HBO-opleiding, bij voorkeur richting [Culturele] Antropologie, Sociale Wetenschappen, Sociologie, HRM. EIS !) Kandidaat moet in de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring hebben met het begeleiden van projecten in aansluiting op cultuurveranderingen en ontwikkeling van een organisatie. Aantoonbare en recente (in de afgelopen 3 jaar) werkervaring met het begeleiden van veranderingen op het gebied van Diversiteit zijn ook harde eisen ! Werklocatie : Tilburg (5044 EL) Geplande start : 1 november (gaarne zsm uw reactie, ivm de snelle afronding de selectie!) De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 6 tot 10 weken, afhankelijk van soort screening) Echter bij sommige functies mogen kandidaten van TemployeeNet reeds starten gedurende de looptijd van de screening ! Dus indien mogelijk ook eerder dan 1 november ! Verwachte duur : minimaal ÉÉN JAAR ! (+ optie op verlengingen tot eind 2019) Uren per week : 36 uur (verdeeld over 5 dagen per week) Indicatie bruto maandsalaris bedraagt 8.000,-- Euro en is gebaseerd op een 36 urige werkweek. Het hierboven genoemde BM is inclusief 8 % vakantiegeld en betaalde vakantiedagen en exclusief woon/werk reiskosten 19 cent per km OF (indicatie) 70,-- Euro per uur voor een ZPP’er. All-in, Excl. btw H.e.e.a. afhankelijk van het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen. Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in week 38, ontvangen wij gaarne ZSM uw CV ! Note: Selectiegesprekken vinden naar “verwachting plaats” op vrijdag 29 september. Op deze dag (op een vooraf reeds bepaald tijdstip) moet u aanwezig kunnen zijn! Dus eind september weet je of je per 1 november kan beginnen. ! Ideaal ivm een evt opzegtermijn ! Opdracht omschrijving: De samenleving verandert en dat vraagt om een sterkere verbinding met de samenleving. De toenemende digitalisering, globalisering en diversiteit in de samenleving maakt dat conflicten die elders in de wereld plaats hebben ook worden gevoeld in ons land. Om deze problematiek het hoofd te kunnen bieden, zowel preventief als reactief, is het noodzakelijk dat de politie nog meer aansluiting bewerkstelligt. Diversiteit is een operationele noodzaak om goed politiewerk te leveren. Begin 2016 is een landelijk programma opgestart om deze beweging te ondersteunen. Tbv dit programma zijn wij op zoek naar een Projectleider/Coach Diversiteit voor de eenheid Zeeland West Brabant. Doelstelling Het regisseren van een verandertraject dmv het tot uitvoer (laten) brengen van de beschreven teamplannen en het bewerkstelligen van de bewustwording op dit onderwerp. Verantwoordelijkheden Uitvoering van de opdrachten in het plan de politie is er voor iedereen. Kandidaat voert uit onder verantwoordelijkheid van de portefeuillehouder diversiteit. Vakmatige taken Organisatorische coordinatie van projecten Coachen Teamontwikkeling Advies mbt diversiteit Vergroten bewustzijn bij politiemedewerkers op het gebied van diversiteit Het op gang krijgen van een veranderdialoog tussen alle nivo’s binnen de organisatie. Leidinggevende taken: Functioneel aansturen projectleden. Contacten: Zijn interne stakeholders en medewerkers op operationeel, tactische en strategische niveau en de inzet is in het project

Feature Engineer Hardware (risk/infra) (QR5015)
(19-01-2038 04:14)
Amsterdam, Noord-Holland Qualogy Resources
Functie: Feature Engineer Hardware (risk/infra) (QR5015) 
Start: 16-10-2017, 36 uur per week 
Periode: 6 mnd+ 
Omgeving: Amsterdam 
 
Omschrijving: 
Voor onze klant in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Feature Engineer Hardware. 
  
Wil jij als IT expert jouw kennis en ervaring inbrengen bij een bank die vooroploopt in innovatieve technologie voor gebruikersvriendelijke en veilige werkplekautomatisering? En dat in een omgeving waar we werken volgens het Agile gedachtegoed en jij alle ruimte hebt om in een zelfsturend multidisciplinair team je ideeën vorm te geven? 
 
Functieomschrijving:
- Je bent op het gebied van Hardware-services (samen met je team) verantwoordelijk voor de service design, het opstellen van de roadmap en het leveren van een set services die voldoen aan de wensen van alle stakeholders, of deze zelfs overtreffen.
- Identificeer, kwalificeer en reduceer je vanuit je ervaring in risk management in de breedste zin de risico’s in je services. Je streeft daarbij altijd naar een optimaal evenwicht tussen gebruiksgemak en veiligheid voor de eindgebruiker. Jouw doel is om grip te houden op de risico’s en zo eventuele schade te voorkomen of te beperken.
- Zorg je voor de marketing & communicatie richting collega’s, voor de verspreiding van kennis over je service(s) en je bent een belangrijke schakel in het partnership met leveranciers.
- Stel je op deelaspecten beleid op en zorg je voor afstemming tussen betrokken partijen.
- Evalueer je NPS-metingen en je stuurt en realiseert serviceverbeteringen voor een nog hogere klanttevredenheid.
- Zorg je ervoor dat je service een excellente user experience heeft, kosteneffectief is en de kosten binnen budget blijven.
- Participeer je in het verwerken van contract changes en service-aanvragen. Deze aanvragen komen van de stakeholders van je team en samen met je team toets je deze op kwaliteit, op alignment met lopende contracten en op volledigheid.

Ontwikkeling en doorgroei:
Binnen de organisatie realiseren we ons dat we voor kwalitatieve groei steeds moeten zorgen dat we de beste mensen op de juiste plek hebben. Daarom investeren we veel in jouw persoonlijke doorgroei en ontwikkeling. Maar we verwachten ook dat je hierin zelf initiatief neemt en jezelf altijd op de hoogte houdt van actuele ontwikkelingen binnen je vakgebied en jezelf blijft verbeteren. We ondersteunen je graag in je doorgroei, zowel horizontaal als verticaal, en we bieden je ongekende carrièrekansen.
 
Profiel:
Wij zoeken: een vakinhoudelijk ijzersterke Feature Engineer Hardware met uitstekende sociale vaardigheden.
Vakinhoudelijk en analytisch ben je een echte hoogvlieger in IT. Als het gaat om kennis op het gebied van werkplekautomatisering heb je namelijk al flink wat bagage in je rugzak. Maar je wilt ook blijven leren, je bent ambitieus, je maakt je nieuwe materie snel eigen en je bent gericht op continu verbeteren. Daarnaast ben je iemand die over de persoonlijkheid en vaardigheden beschikt om op alle niveaus en met veel verschillende partijen meer dan uitstekend te schakelen. Een professional die er elke dag 100% voor gaat om in een zelfsturend team samen met collega’s gezamenlijke doelstellingen te behalen en daar waar mogelijk zelfs te overtreffen. En die als geen ander in staat is om zijn verhaal op een goede manier over de bühne te brengen en anderen mee te krijgen in initiatieven.
   
Daarnaast heb je:

- Een afgeronde (technische) opleiding op minimaal HBO-niveau;
- Ongeveer 3 à 5 jaar relevante IT-werkervaring in een complexe internationale organisatie;
- Goede kennis van en ervaring met IT risk management;
- Diepgaande kennis van het werkveld workplace services en sterke affiniteit met IT-infrastructuur;
- Diepgaande inhoudelijke kennis van hardware (laptop, desktop, thin clients), chipset, hardware support, printing en ervaring in het bieden van global end-to-end services.
- Ook beheers je de Nederlandse en Engelse taal uitstekend, zowel in woord als in geschrift.

Projectleider DMS-Alfresco
(19-01-2038 04:14)
Amsterdam, Noord-Holland Rowica Services BV

Rowica is voor een klant van haar op zoek naar een ervaren Projectleider DMS-Alfresco.

De opdracht:
Heb jij zin in een nieuwe uitdaging binnen een dynamisch team? Dan kan je bij onze klant aan de slag als projectleider DMS-Alfresco. Je komt te werken op de afdeling Informatievoorziening Sociaal van de gemeente Amsterdam.  Deze afdeling heeft de opdracht om een blijvend betrouwbare en samenhangende informatiehuishouding en informatievoorziening te creëren met de daarbij behorende organisatie en bedrijfsvoering, die de primaire processen van de organisatie ondersteunt en een bijdrage levert aan de gemeentebrede processen.

Jij als projectleider gaat de eerste cohort bedrijfsprocessen leiden waarvoor het documentbeheer in het DMS-Alfresco gebruikt gaat worden binnen de gemeente. Voor de inrichting van het DMS-Alfresco zijn cohort inrichtingsprojecten gedefinieerd die in de periode 2017 - 2019 voorbereid en gerealiseerd moeten gaan worden, te weten:
- Proces Inkoop Sociaal waarbij de verbinding wordt gelegd met het stedelijke inkoopproces;
- Koppeling CRM-applicatie Sport met Alfresco voor archivering dossiers
- Binnenkomende postverwerking domeinen Werk, Participatie en Inkomen
- Verstrekken leerlingvervoer (Onderwijs)
- Toekomstige opslag en archivering dossiers domeinen Werk en Inkomen (Edison-project van de vier grote Gemeenten)
- Koppeling met het Subsidiebeheersysteem voor het proces subsidieverstrekking
Mogelijk volgt nog een inrichtingsproject bij de GGD (afhankelijk van besluitvorming)

Als projectleider zal je richting en sturing geven aan het voorbereiden en realiseren van de projecten. Hieraan werken vanuit de betrokken lijnafdelingen en vanuit de afdeling Informatievoorziening verschillende medewerkers mee. Ter bewaking van voortgang en samenhang, is het inrichten van een projectorganisatie per project en strakke leiding nodig.

Het inrichten van het DMS is niet alleen een technische operatie maar betreft ook een veranderingsproces binnen de afdelingen. Dit raakt zowel de werkprocessen als de cultuur van de afdelingen van cluster Sociaal. De werkzaamheden richten zich primair op het voorbereiden en realiseren van de projectplanningen van de deelprojecten. Eventueel worden de werkzaamheden op een later moment overgenomen door een interne projectleider. Het inwerken van de interne projectleider maakt deel uit van de werkzaamheden van de externe projectleider.

 


Senior Windows Systeembeheerder (QR5095)
(19-01-2038 04:14)
Rotterdam, Zuid-Holland Qualogy Resources
Functie: Senior Windows Systeembeheerder (QR5095) 
Start: 27-11-201732-36 uur per week 
Periode: 12 mnd+ 
Omgeving: Rotterdam 
 
Omschrijving: 
Voor onze klant in Rotterdam zijn wij op zoek naar een Senior Windows Systeembeheerder.

Technisch beheer is verantwoordelijk voor goed functionerende IT infrastructuur in een beheerde en gemonitorde omgeving, volgens de afgesproken prestatienormen.
De IT infrastructuur is de basis waar applicaties kunnen draaien en bestaat uit het netwerk, de computers, operating systems en overige randapparatuur die door verschillende vakgroepen worden beheerd.

De functie:
Als systeembeheerder ben je onmisbaar in het IT-netwerk. Jij bent verantwoordelijk voor de technische oplossingen en verbeteringen binnen de ITIL beheerprocessen. Ieder technisch verzoek leg je schriftelijk vast via een ‘call’ en koppel je terug aan de opdrachtgever. Daarnaast test en installeer je nieuwe componenten binnen onze IT netwerk infrastructuur, waarbij je zorgt voor een duidelijke overdracht naar collega’s en documentatie. Je bent het aanspreekpunt voor interne afdelingen, leveranciers en eindgebruikers.


 

Projectmanager informatievoorziening
(19-01-2038 04:14)
Amsterdam, Noord-Holland Rowica Services BV

Rowica is voor een klant van haar op zoek naar een ervaren projectmanager Informatievoorziening.

De opdracht:
Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging binnen een dynamische omgeving met eigen verantwoordelijkheid? Dan kan je aan de slag bij onze klant, de gemeente Amsterdam, als projectmanager. Je komt te werken op de afdeling Subsidies en Inkoop Sociaal van de gemeente. Binnen deze afdeling is Team Subsidies (Subsidiebureau) is verantwoordelijk voor het subsidieproces in Amsterdam en heeft daarin een administratieve, coördinerende en faciliterende rol.

Subsidies en Inkoop Sociaal is via het Subsidiebureau proceseigenaar van het subsidieproces en het gemeentelijk subsidiebeheersysteem (SBS). Om de concernrol Subsidies te kunnen waarmaken en te kunnen innoveren in de bedrijfsvoering is een structurele investering in het innoveren en doorontwikkelen van het gemeentelijk subsidiesysteem noodzakelijk. Belangrijk hierbij is dat dit vanaf heden met name een investering zal zijn in een de ontwikkeling van een nieuwe IV oplossing dat voortbouwt op de huidige oplossing, architectuur en procesinrichting. De huidige totaaloplossing zal voor 2020 worden vervangen. Daarbij geldt dat vanuit het in 2017 doorlopen Rethink traject (CTO en rve SIS) de oorspronkelijke programmadoelen zijn herijkt en nieuwe doelstellingen zijn toegevoegd (waaronder integratie met inkoop sociaal). Samen met Informatievoorziening Sociaal, de CTO, CIO, de rve Dienstverlening en Datalab wordt gewerkt aan een programma om het bedrijfsproces subsidies te innoveren en aan te haken op de actuele ontwikkelingen in het Sociale Domein en op het gebied van IV oplossingen om deze doelstellingen te kunnen realiseren. De primaire focus van het innovatietraject ligt samengevat op deze gebieden:
• Van beheersysteem naar systeem voor control en operationele en strategische sturing
• Van een processysteem voor interne bedrijfsvoering naar een dienstverlenend en klantgericht systeem;
• Het professionalisering van het opdrachtgeverschap (relatie met Inkoop Sociaal, en dienstverlening en sturing op grote instellingen).

Om afspraken met stakeholders (zoals IV, CTO, CIO, Dienstverlening, Inkoop) waar te kunnen maken en wordt voor het innovatieprogramma de inzet van een projectleider gevraagd met goede expertise en ervaring.

Jij als projectmanager wordt verantwoordelijk voor het planmatig, gestructureerd en efficiënt managen van het innovatietraject en het initiëren en realiseren van daaruit voorvloeiende IV projecten. De projectresultaten worden opgeleverd tot en met de business implementatie(inclusief borging naar beheer) waarbij een nieuwe toekomstbestendige IV oplossing wordt gerealiseerd dat voortbouwt op de huidige oplossing, architectuur en procesinrichting. Verder vertaal je business ambities in realiseerbare doelstellingen en geeft hierop advies. Ook stuur je externe en interne leveranciers aan. Jij krijgt de verantwoording over Governancemanagement; afstemming opdrachtgever en andere stakeholders, waaronder IV-E's,CTO, CIO, Datalab, Dienstverlening, Subsidiebureau en Inkoop, overige rve's en stadsdelen. Daarnaast bewaak je het budget, planningen capaciteit. Tot slot neem je deel en ondersteun je diverse stuurgroepen en overleggen.


Dev Engineer (automated testing) (QR5155)
(19-01-2038 04:14)
Amsterdam, Noord-Holland Qualogy Resources
Functie: Dev Engineer (automated testing) (QR5155) 
Start: 8-1-201836 uur per week 
Periode: 4 mnd+ 
Omgeving: Amsterdam 
 
Omschrijving: 
For our client in Amsterdam we are looking for a development engineer with a passion for automated testing.

As a dev engineer you will be working in a squad. The squads consist between 7 and 9 persons within the IT Area. It’s a business development team responsible for designing, configuring and testing. 
Maintenance takes place in another team that is responsible for Tallyman, the debt collections system.
Scrum, Agile and Continuous Integration / Delivery are very important within our area. The teams are becoming more mature in automated testing and Continuous Integration / Continuous Delivery but there is still room for improvement.

Job description:
The squads are multidiscipline squads which means the squad is overall responsible. Besides helping us with testing the new functionalities in Tallyman, we need your help for the improvements and configuration in Tallyman. You work closely with other teams that are also involved in Tallyman and automated testing. You take initiative in coordinating dependencies with others and you feel responsible for the quality and availability of our products.

Work environment:
BusDev squads are responsible for the designing, configuration and testing the associated flows in Tallyman. A BusDev squad consists of three roles: Customer Journey Expert, Development Engineer and DataAnalist. Collectively, the BusDev team is responsible for the Development, Quality Assurance of their flows.
We operate according to the Scrum Agile development process and strongly believe in the BusDev approach to deliver successful IT solutions. Our focus is on high-quality mission-critical software delivered in time using iterative development with regular milestone demos to the business, so that at the end there are no surprises about what we build.

Squad Purpose:
Support the business by adding all functionalities (from other systems) used by collectors into Tallyman and minimizing the downtime of the system.


 

Sr. Informatie Analist / Adviseur
(19-01-2038 04:14)
Soesterberg, Utrecht Temployeenet bv
Voor onze directe en vaste opdrachtgever, waar wij reeds sinds juni 2014 meerdere medewerkers hebben geplaatst (de teller staat nu op 15), zoeken wij de volgende kandidaten :
 
Functienaam :  Sr. Informatie Analist / Adviseur      ( 2 fte, M / V)
 
Voor het programma Implementatie Vernieuwing C2000 (IVC) van de Nationale Politie zoeken wij twee Sr. Informatie Analisten / Adviseurs (afgeronde erkende opleiding HBO opleiding richting ICT of Technische Bedrijfskunde is een eis !) met die minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring hebben opgedaan als Sr. Informatie Analist / Adviseur en aantoonbare werkervaring hebben met het analyseren van complexe datamodelleringsvraagstukken in de afgelopen 5 jaar. Aantoonbare werkervaring opgedaan in advisering mbt behoeftestelling en het ontwerpen van oplossingen mbt (optimalisatie) autorisatieprocessen en modellen, is ook een harde EIS !
 
Werklocatie         :   Soesterberg (3762 AV)
 
Geplande start    :   1 februari        (gaarne ZSM uw reactie, ivm snelle afronding selectie!)
 
De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 4 tot 6 weken, het is een korte screening) Echter bij sommige functies mogen kandidaten van TemployeeNet reeds starten gedurende de looptijd van de screening ! Dus indien mogelijk ook eerder dan 1 februari !
 
Verwachte duur :  minimaal 6 maanden !   (optie op verlengingen tot medio 2019 !)     
                                                           
Uren per week     :  gemiddeld 30 uur           (verdeeld over 3 a 4 dagen per week)
 
Indicatie bruto maandsalaris bedraagt 10.000,-- Euro + en is gebaseerd op een 36 urige werkweek. Het hierboven genoemde BM is inclusief 8 % vakantiegeld en betaalde vakantiedagen.
 
Exclusief  woon/werk reiskosten 19 cent per km of per 1ste klas OV
 
OF (indicatie) 85,-- Euro per uur voor een ZPP’er. All-in, Excl. btw
 
H.e.e.a. afhankelijk van het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen.
 
Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in weeknr. 1 , ontvangen wij gaarne ZSM uw CV !
 
Note : 
 
Verificatiegesprekken vinden reeds plaats op vrijdag 12 en maandag 15 januari. Gelieve hier rekening mee te houden !
 
 
Opdracht omschrijving:
 
C2000  is het landelijk systeem dat de communicatie verzorgt  tussen meldkamers en hulpverleningsdiensten in Nederland. Het systeem wordt  7x24 uur gebruikt  door  vooral politie, brandweer, ambulancediensten en bepaalde onderdelen van het ministerie  van Defensie zoals  de Koninklijke Marechaussee. Het netwerk wordt  onderhouden door  een  commerciële organisatie. De overheid is eigenaar van het C2000  communicatie systeem. Het ministerie heeft een aanbesteding uitgevoerd ten behoeve van de vernieuwing van het C2000-netwerk. Hiertoe  is een  programma ingericht dat verantwoordelijk is  om de implementatie van het nieuwe netwerk te realiseren. Het programma  Implementatie Vernieuwing C2000 (IVC) Hiervoor is het ministerie  op zoek naar een senior informatie analist / adviseur C2000 (2x).
 
Doelstelling:
 
Binnen het project C2000 Techniek, wat onderdeel is van het programma vernieuwing C2000,  is de senior informatie analist / adviseur actief op het gebied van datamodellering en inventariseren van dataverzamelingen voor de diverse organisaties in het Openbare Orde en Veiligheidsdomein. De belangrijkste deelgebieden waar de informatieanalist zich op richt zijn de Master Data List (MDL), de Active Directory (AD) bestaande uit rollen en rechten voor gebruikers en het begeleiden van het on-boarding proces gedurende de migratie naar het nieuwe systeem op basis van Role Based Access (RBAC).
 
 
Functie omschrijving: 
 
De belangrijkste taken zijn data modelleren, inventariseren, valideren en ook het adviseren op het gebied van de inrichting, de vulling van de MDL (gebaseerd op o.a. het LKF (landelijk Kader Fleetmap) en de huidige C2000 fleetmap) en het AD en de beheer overdracht aan de C2000 beheerorganisatie. Het einddoel is dat de gebruikers van C2000 straks adequaat hun operationele werkzaamheden kunnen verrichten en het systeem goed te beheren is.
 
 
Vakmatige taken:
 
Kandidaat analyseert en beschrijft de communicatie- en informatiebehoefte van de organisatie en detailleert schriftelijk de functionele specificaties zowel ten aanzien van de gegevens als de output (vorm). Hierbij rekening houdend met de operationele bruikbaarheid en beheersbaarheid ervan. Communiceert gemakkelijk met eindgebruikers, maar is ook in staat richting meer technische mensen de functionele wensen te vertalen. Kandidaat beschikt over een proactieve houding richting alle stakeholders, denkend vanuit de mogelijkheden (in plaats van de beperkingen) van data en techniek. Begrijpt de noodzaak en implicaties van een agile (co-creërende en faciliterende) gedreven aanpak in plaats van een technologie-gedreven aanpak.
 
 
Verantwoordelijkheden:
 
De kandidaat is verantwoordelijk voor de volgende resultaatgebieden:
 
  • Organiseert zelfstandig en overlegt met stakeholders over de gewenste communicatie en informationele oplossingen. Communiceert proactief omtrent hun requirements en stemt deze met hen af.
 
  • Stemt met leveranciers de gewenste oplossingen af en bewaakt in afstemming met andere IVC deelprojecten, architectuur en de toekomstige beheer organisatie de realisatie ervan.
 
  • Realiseert vooronderzoeken en informatie analyses conform een standaard format. Het resultaat is een heldere, eenduidige en afgestemde MDL (Master Data List) als basis voor de migratie van ‘huidig’ naar ‘nieuw’. Dit voor enerzijds het Test- en Referentiesysteem, en anderzijds het Opleidingssysteemen Productiesysteem.
 
  • Onderzoekt bruikbaarheid en beheersbaarheid van de oplossingen en stelt indien nodig de probleemdefinitie op, voorzien van oplossingsalternatieven in termen van bronnen en informatieproducten. Adviezen bevatten tevens een onderbouwd voorstel voor de te kiezen richting. Adviezen dienen in de context van de totale reeds bestaande omgevingen en de migratie naar de vernieuwde omgeving te worden geplaatst. Ook dienen ze aan te sluiten bij de gehanteerde architectuur, standaarden, PvE en LKF-richtlijnen. Adviezen dienen dusdanig geschreven te zijn dat deze kunnen dienen als beslisdocument ten behoeve van het management c.q de Design Authority.
 
  • Begeleidt/ondersteunt als vraagbaak de testwerkzaamheden, de migratie van data en de overdracht naar beheer. Hierbij lettend op data kwaliteit en integriteit.
 
Geen leidinggevende taken en de inzet is in het project
 
Contacten:
 
De interne en externe stakeholders (tevens contacten): Ministerie van Justitie en Veiligheid, Landelijke Meldkamer Organisatie, Politie, Brandweer, Ambulance, Defensie, beheerorganisaties, leveranciers die via de aanbesteding gecontracteerd zijn om de vernieuwing te realiseren uit Nederland, Duitsland en Oostenrijk).
 
 

Sr. SharePoint Developers per 5 maart
(19-01-2038 04:14)
Den Haag, Zuid-Holland Temployeenet bv
Voor onze directe en vaste opdrachtgever, waar wij reeds sinds juni 2014 meerdere medewerkers hebben geplaatst (de teller staat nu op 15), zoeken wij de volgende kandidaten :
 
Functienaam :    Sr. SharePoint Developers per 5 maart     ( 2 fte, M / V)
 
Wij zoeken twee Sr. SharePoint Developers, die in de afgelopen 5 jaar, minimaal 3 jaar de rol van Senior SharePoint Developer hebben uitgevoerd. Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare kennis en werkervaring met on-premise SharePoint workflows PLUS met SharePoint te integreren Workflow producten in een Agile/SCRUM team zijn ook harde EISEN !
 
IDEAAL VOOR EEN KANDIDAAT DIE VAN BAAN WIL VERANDEREN OF ZPP’er WIL WORDEN.
 
Werklocatie         :   Den Haag  (2491 AA)
 
Geplande start    :   5 maart              (ZSM uw reactie, ivm snelle afronding selectie!)
 
De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 6 tot 14 weken, afhankelijk soort screening) Echter bij sommige functies mogen kandidaten van TemployeeNet reeds starten gedurende de looptijd van de screening ! Dus indien mogelijk ook eerder dan 5 maart
 
Verwachte duur     :  minimaal 4 maanden          (optie op verlengingen tot eind 2018 !)     
                                                           
Uren per week     :   36 uur           (verdeeld over 5 dagen per week)
 
Indicatie bruto maandsalaris bedraagt 9.800,-- Euro en is gebaseerd op een 36 urige werkweek. Het hierboven genoemde BM is inclusief 8 % vakantiegeld en betaalde vakantiedagen.
 
Exclusief  woon/werk reiskosten 19 cent per km of per 1ste klas OV
 
OF (indicatie) 75,-- Euro per uur voor een ZPP’er. All-in, Excl. btw
 
H.e.e.a. afhankelijk van het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen.
 
Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in begin weeknr. 3, ontvangen wij gaarne ZSM jouw CV  !
 
Note 2 : Het verificatiegesprek zal plaatsvinden eind week 4 of begin week 5.
 
- Dus eind januari weet je reeds of je per 5 maart kan beginnen. 
!   Ideaal ivm een evt opzegtermijn !
 
 
Opdracht omschrijving:
 
Voor het vertalen van gewenste functionaliteiten in robuuste en gecertificeerde ICT-oplossingen breidt het softwareontwikkelingsteam van de politie uit. Multidisciplinaire teams van developers, analisten en testers werken continu via de scrum/agile methodiek aan snelle ontwikkeling, bouw en onderhoud van informatiesystemen en politieapplicaties. Cruciale producten voor het politiewerk op straat en in de opsporing. Zo werk je als gedreven IT-er aan een veiliger Nederland.
 
Een van de teams is het DevOps team SharePoint. Het DevOps team opereert met een korte time-to-market oplossingen op het SharePoint platform.
 
Onze missie:
 
"Het DevOps team SharePoint ondersteunt de inzet van het SharePoint platform. Met dit platform ondersteunen we operationele en niet-operationele politieprocessen. Wij garanderen de beschikbaarheid (van de platformfuncties) voor politiemedewerkers via het politienetwerk, altijd en overal.
 
We innoveren de IV ondersteuning van de politieprocessen in directe verbinding en samen met de gebruikers. We leveren en onderhouden specifiek ontwikkelde oplossingen. Wij ondersteunen de politiecollega's bij het realiseren en gebruiken van (maatwerk) SharePoint oplossingen voor de politieprocessen."
 
Dit doen we door een team beschikbaar te hebben van betrokken ICT collega's met uitgebreide kennis en ervaring van het SharePoint platform.
 
Deze collega’s werken intensief samen (zonder grenzen) om de techniek beschikbaar te stellen die politiemedewerkers nodig hebben in hun dagelijks werk.
 
 
Doelstelling:
 
  • Het DevOps team SharePoint versterken met een brede technische SharePoint kennis en ervaring.
  • In het team oplossingen realiseren voor de interne klant op een Agile/SCRUM wijze en regievoeren op de realisatie door het team in de rol als Senior Developer.
 
Verantwoordelijkheden:
 
  • Realiseren van oplossingen
  • Bewaken van de solutionarchitectuur
  • Resultaatgerichtheid van het team bewaken
 
Vakmatige taken:
 
  • Opstellen van het ontwerp van oplossingen (solution design)
 
  • Realiseren van oplossingen
 
  • Uitvoeren van diverse soorten tests
 
  • Uitvoeren van de uitrol van een oplossing naar productie
 
  • Schrijven van handleidingen voor installatie en gebruik van oplossingen
 
  • Opstellen en onderhouden van een architectuur voor oplossingen (solution architecture)
 
  • Oplossen van complexe technisch issues in de infrastructuur en oplossingen (solution trouble shooter)
 
Geen leidinggevende taken en de Inzet is in het project.
 
Contacten zijn met :
 
  • Afdelingen en teams van hosting (beheer en ontwikkeling van infrastructuur)
  • Andere ontwikkelteams t.b.v. integratie binnen applicatielandschap
  • Afdeling functioneel beheer
 
 
Omschrijving juiste en meest ideale kandidaat
 
Opleidingen
 
  • Afgeronde HBO/WO opleiding informatica of gelijkwaardig
  • MCSD SharePoint applications
  • Agile of SCRUM certificering of aantoonbare werkervaring
 
Werkervaring
 
  • 3 jaar de rol van Senior Developer uitgevoerd
  • 3 jaar kennis en ervaring met Provider hosted app development (CAM)
  • 3 jaar kennis en ervaring met SharePoint hosted app development
  • 5 jaar kenns er ervaring met CSS/Javascript/HTML5
  • 3 jaar kennis en ervaring met WCF
  • 3 jaar kennis en ervaring met Powershell voor SharePoint
  • 3 jaar ervaring in een (vergelijkbare) rol als senior-developer
  • 5 jaar ervaring met SharePoint solution development
  • 3 jaar kennis en ervaring van TypeScript en Agular 2
  • Ruime ervaring met werken in een Agile/SCRUM team
 
 

Senior Full Stack Engineer (Cloud/Java/Angular) (QR5219)
(19-01-2038 04:14)
Amsterdam, Noord-Holland Qualogy Resources
Functie: Senior Full Stack Engineer (Cloud/Java/Angular) (QR5219) 
Start: 29-1-201836-40 uur per week 
Periode: 6 mnd+ 
Omgeving: Amsterdam 
 
Omschrijving: 
For our client in Amsterdam we are looking for a Senior Full Stack Engineer for a global fintech innovation project.

We are looking for a Full Stack Engineer who can join our innovation team in Amsterdam. You'll play a crucial role in developing a next-generation platform, based on innovative technology and massive amounts of data. You will work in the Innovation Office. Our tech stack currently consists of Scala and Python code that runs on AWS (Lambda, DynamoDB, Kinesis, CloudFront, S3).

We are looking for a creative and curious Full Stack Engineer, who is eager to solve a wide variety of real-world business problems. From your thorough understanding of the software development patterns and practices, you’re able to see where we can further improve using AI, cloud and open APIs.

About you:
- You are passionate about IT, big data, AI, and FinTech
- You consider yourself a software craftsman
- You are a MSc or PhD with excellent academic results in the field of Computer Science/Artificial Intelligence
- You have 5+ years hands-on experience in IT
- You are ambitious, strive for the best, and have a ‘can do’ mindset that inspires others
- You are keen to work with data scientists and customer experts in a small multidisciplinary team, where the work division is not always clear
- You have an entrepreneurial mindset and start-up spirit
- You are fluent in written and spoken English

Adviseur FM Planmatig Onderhoud per 2 april
(19-01-2038 04:14)
Rotterdam, Zuid-Holland Temployeenet bv
Voor onze directe en vaste opdrachtgever, waar wij reeds sinds 2014 meerdere medewerkers hebben geplaatst (de teller staat nu op 15), zoeken wij de volgende kandidaten :
 
Functienaam :    Adviseur FM Planmatig Onderhoud per 2 april    ( 2 fte M / V)
 
Wij zoeken twee Adviseurs Facility Management Planmatig Onderhoud (afgeronde HBO opleiding in technische of facilitaire richting eis !) met minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider / opdrachtgever van technische onderhoudswerkzaamheden waarbij je verantwoordelijk bent geweest voor de inhuur en de aansturing van externe uitvoeringscapaciteit.
Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met meerjarenonderhoudsplanningen en systemen en heeft aantoonbare werkervaring binnen of in opdracht voor een overheidsorganisatie zijn ook harde EISEN !
 
IDEAAL VOOR EEN KANDIDAAT DIE VAN BAAN WIL VERANDEREN OF ZPP’er WIL WORDEN.
 
Standplaats         :   Rotterdam, Marten Meesweg 35, (3068 AV) en landelijk 
                               (Haarlem, Amsterdam en Den Haag)
 
Geplande start    :   2 april              (gaarne uw reactie, ivm snelle afronding selectie!)
 
De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 6 tot 14 weken, afhankelijk soort screening)
Echter bij sommige functies mogen kandidaten van TemployeeNet reeds starten gedurende de looptijd van de screening ! Dus indien mogelijk ook eerder 2 april
 
Verwachte duur     :  minimaal 8 maanden !           (optie op verlengingen tot eind 2019 !)     
                                                           
Uren per week     :   36 uur           (verdeeld over 4 of 5 dagen per week)
 
Indicatie bruto maandsalaris bedraagt 8.000,-- Euro en is gebaseerd op een 36 urige werkweek. Het hierboven genoemde BM is inclusief 8 % vakantiegeld en betaalde vakantiedagen.
 
Exclusief  woon/werk reiskosten 19 cent per km of per 1ste klas OV
 
OF (indicatie) 65,-- Euro per uur voor een ZPP’er. All-in, Excl. btw
 
H.e.e.a. afhankelijk van het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen.
 
Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in begin weeknr. 3, ontvangen wij gaarne ZSM jouw CV  !
 
Note 2 :
 
Verificatiegesprekken vinden reeds plaats op woensdag 31 januari te Rotterdam. Gelieve hier rekening mee te houden !
 
- Dus eind januari weet je reeds of je per 2 april kan beginnen. 
 
!   Ideaal ivm een evt opzegtermijn !
 
Opdracht omschrijving
 
De sector Huisvesting van de Dienst Facility Management, onderdeel van het Politiedienstencentrum, bestaat uit de teams Ruimtemanagement, Projectmanagement en Technisch Beheer. De sector richt zich op het optimaal faciliteren van het korps bij de realisatie van zijn huisvestingsbehoefte op functioneel, financieel en technisch gebied. De sector Huisvesting is geconcentreerd ingericht, echter de medewerkers werken daar waar de projecten worden uitgevoerd.
 
Het Team Technisch Beheer heeft als doel het onderhouden en technisch in stand houden van de huisvestingsportefeuille van de Nationale Politie.
 
De Dienst FM heeft Nederland verdeeld in drie verzorgingsgebieden, te weten Noord-Oost-Midden, Noord-West en Zuid. Per verzorgingsgebied heeft team Technisch Beheer een regieteam ingericht voor het (laten) uitvoeren van het onderhoud aan de politieobjecten; dit onder aansturing van een coordinator.
 
Er worden twee identieke functies uitgevraagd. Je geeft, samen met de coördinator Technisch Beheer en met de Technisch Adviseurs van het team, sturing aan het zo optimaal mogelijk laten uitvoeren van de onderhoudswerkzaamheden. Het geografische aandachtsgebied is m.n. het verzorgingsgebied Noord-West (de Politie eenheden Noord Holland, Amsterdam en Den Haag).
 
Het onderhoud jaarplan wordt opgesteld door je collega Technisch adviseurs. Je analyseert de jaarplannen van de drie geografische eenheden binnen het gebied, en maakt een logische uitvoeringsclustering op gebouw- en installatieonderdelen.
 
Je zorgt dat de uitvoerende facilitaire teams, decentraal opgesteld binnen regionale Teams Facilitaire Services (TFS) de werkzaamheden binnen plan en budget uitvoeren, waar nodig ondersteund door extern in te huren flexcapaciteit. Jij bent verantwoordelijk voor de aansturing van deze ‘flexpoolers’. Je rapporteert aan je eigen coördinator Technisch Beheer én (samen met de uitvoerende facilitaire teams) aan de huisvestingscoördinator van TFS.
 
De standplaats is Rotterdam. Je functie is echter een mobiele functie, dat wil zeggen dat je overwegend in de eenheden zult werken, bij en met de regionale TFS teams.
 
Voor wat betreft de duur van de opdracht; voor nu is in de aanvraag 30-06-2018 als einddatum opgenomen, echter wordt het contract in alle waarschijnlijkheid verlengd tot 31-12-2018 met daarna nog een optie op verlenging 2x 12 maanden.
 
Doelstelling:
 
Organiseren en realiseren van de jaarschijf Planmatig Onderhoud dat voortkomt uit het MJOP en eerste aanspreekpunt voor onderhoudswerkzaamheden van team Technisch Beheer in het verzorgingsgebied Noord-West. Het jaarlijkse budget voor Planmatig Onderhoud in het genoemde verzorgingsgebied bedraagt ca. 10 à 12 miljoen Euro.
 
Verantwoordelijkheden:
 
  • Je beoordeelt en accordeert mutaties in het vastgestelde onderhoud jaarplan
 
  • Je bent verantwoordelijk voor de inhuur en de aansturing van externe uitvoeringscapaciteit; deze zogenaamde ‘flexpoolers’ die worden ingezet ter versterking van de uitvoeringscapaciteit van de TFS teams.
 
  • Je bent verantwoordelijk voor de inhuur en de aansturing van externe technisch advies voor advies m.b.t. de realisatie van planmatig onderhoud
 
Vakmatige taken:
 
  • ‘Mandjes’ maken: onderhoudsregels uit de jaarschijven Planmatig Onderhoud voor gelijksoortige gebouwonderdelen of installaties worden doelmatig samengevoegd en gezamenlijk aanbesteed
 
  • Het maken of laten maken van werkomschrijvingen, bestekken e.d.
 
  • Advies en sturing m.b.t. het uitvragen en beoordelen van offertes Planmatig onderhoud waaronder mini-competities
 
  • Voorbereiden van uitvoerings- en adviesopdrachten
 
  • Organiseren van opleveringen
 
  • Opstellen  van voortgangsrapportages Planmatig Onderhoud
 
  • Advies en sturing op organiseren en actueel houden van technische documenten in de regionale huisvestingsarchieven (de pandgegevens worden primair door de RFS teams ontvangen en verwerkt).
 
Contacten:
 
Samenwerking met andere adviseurs planmatig onderhoud, team technisch beheer,  lokale facilitaire medewerkers,  adviseurs inkoop, (regionale en centrale) contractmanagers, leveranciers en andere stakeholders om het beoogde resultaat te bereiken.
 
Geen leidinggevende taken en de inzet is in de lijn
 

PMO met PLANON per 1 maart
(19-01-2038 04:14)
Rotterdam, Zuid-Holland Temployeenet bv
Voor onze directe en vaste opdrachtgever, waar wij reeds sinds 2014 meerdere medewerkers hebben geplaatst (de teller staat nu op 15), zoeken wij de volgende kandidaten :
 
Functienaam :    PMO met PLANON per 1 maart    ( 2 fte M / V)
 
Wij zoeken twee x een PMO PLANON (
of een vergelijkbare FMIS met minimaal een erkende en afgeronde MBO-4 opleiding eis !) met minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectmanagementondersteuner en aantoonbare werkervaring met het werken met Planon of een vergelijkbare FMIS. Het maken en bijhouden van voortgangsplanningen van de opgedragen onderhoudswerkzaamheden zijn ook harde EISEN !
 
IDEAAL VOOR EEN KANDIDAAT DIE VAN BAAN WIL VERANDEREN OF ZPP’er WIL WORDEN.
 
Standplaats         :   Rotterdam, Marten Meesweg 35, (3068 AV)
 
Geplande start    :   1 maart              (gaarne zsm jouw reactie, ivm snelle afronding selectie!)
 
De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 6 tot 14 weken, afhankelijk soort screening)
Echter bij sommige functies mogen kandidaten van TemployeeNet reeds starten gedurende de looptijd van de screening ! Dus indien mogelijk ook eerder 1 maart
 
Verwachte duur     :  minimaal 8 maanden !           (optie op verlengingen tot eind 2019 !)     
                                                           
Uren per week     :   32 a 36 uur           (verdeeld over 4 of 5 dagen per week)
 
Indicatie bruto maandsalaris bedraagt 5.500,-- Euro en is gebaseerd op een 36 urige werkweek. Het hierboven genoemde BM is inclusief 8 % vakantiegeld en betaalde vakantiedagen.
 
Exclusief  woon/werk reiskosten 19 cent per km of per 2de  klas OV
 
OF (indicatie) 45,-- Euro per uur voor een ZPP’er. All-in, Excl. btw
 
H.e.e.a. afhankelijk van het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen.
 
Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in begin weeknr. 3, ontvangen wij gaarne ZSM jouw CV  !
 
Note 2 :
 
Verificatiegesprekken vinden reeds plaats op donderdag 25 januari te Rotterdam. Gelieve hier rekening mee te houden !   
 
- Dus eind januari weet je reeds of je per 1 maart kan beginnen. 
 
!   Ideaal ivm een evt opzegtermijn !
 
Opdracht omschrijving
 
De sector Huisvesting van de Dienst Facility Management, onderdeel van het Politiedienstencentrum, bestaat uit de teams Ruimtemanagement, Projectmanagement en Technisch Beheer.
 
Team Technisch Beheer heeft als doel het onderhouden en technisch in stand houden van de huisvestingsportefeuille van de Nationale Politie. Daarnaast is energiemanagement een kerntaak voor het team.
 
 
De Dienst FM heeft Nederland verdeeld in drie verzorgingsgebieden, te weten Noord-Oost-Midden, Noord-West en Zuid. Per verzorgingsgebied heeft team Technisch Beheer een regieteam ingericht voor het (laten) uitvoeren van het onderhoud aan de politieobjecten; dit onder aansturing van een coordinator.
 
Er zijn twee projectondersteuners (PMO) benodigd.
 
Functie 1) PMO voor verzorgingsgebied Noord-West
 
Je geeft administratieve ondersteuning aan de coördinator Technisch Beheer en (enkele) adviseurs Planmatig Onderhoud, m.n.  binnen het  verzorgingsgebied  Noord-West  (de eenheden Noord-Holland, Amsterdam en Den Haag)
 
Functie 2) PMO voor EnergieManagement
 
Je geeft administatieve ondersteuning voor het behandelen en afhandelen van de energiecontracten en -facturen voor alle objecten van Politie Nederland.
 
In beide functies geldt administratieve ondersteuning voor programmatische onderwerpen waaronder:
 
Voor wat betreft de duur van de opdracht: voor nu is in de aanvraag 30-06-2018 als einddatum opgenomen, echter wordt het contract in alle waarschijnlijkheid verlengd tot 31-12-2018 met daarna nog een optie op verlenging 2 x 12 maanden.
 
 
Doelstelling:
 
Voor beide geldt het administratief ondersteunen van het  team Technisch Beheer
 
Functie 1) bij de realisatie van de jaarschijf Planmatig Onderhoud, dat voortkomt uit het MeerJarenOnderhoudPlan, voor het verzorgingsgebied Noord-West.
 
Functie 2) bij correct en volledig administatief afhandelen van de energieverbruiksgegevens en de financiele afhandeling daarvan.
 
Verantwoordelijkheden:
 
  • Accuraat verwerken en administreren van gegevens
 
Vakmatige taken:
 
  • Maken en bijhouden van planningen
 
  • Het uitwerken, verzend gereed maken en registreren van opdrachten
 
  • Het administratieve proces in de financiële afwikkeling met de leveranciers en ingehuurde adviseurs regelen, waaronder het zijn van de gedelegeerd prestatieverklaarder voor onderhoudsprojecten  in samenspraak met de verantwoordelijke contractmanager, adviseur Planmatig Onderhoud, coördinator of teamchef
 
  • Administratieve beoordeling facturen, offertes, rapportages, e.d.
 
  • Gestructureerde ondersteuning van de vele parallel lopende projecten en taken
 
  • Beheer en distributie afdelingsmailbox en inkomende en uitgaande poststukken, in samenspraak met de andere projectondersteuners
 
  • Notuleren van gesprekken en de diverse overleggen
 
  • Documentenbeheer
 
  • Het werken met en uitvoeren van mutaties in het landelijke FMIS systeem Planon
 
Contacten
Samenwerking met andere project ondersteuners, adviseurs planmatig onderhoud, leden van team technisch beheer, de lokale facilitaire organisatie, ingehuurde externe projectleiders of technisch adviseurs, leveranciers en andere stakeholders om het beoogde resultaat te bereiken.
 
Inzet in de lijn of project
Voor beide functies betreft het een lijnfunctie.

DevOps Engineer (Data Lake/DataStage) (QR5227)
(19-01-2038 04:14)
amsterdam, Noord-Holland Qualogy Resources
Functie: DevOps Engineer (Data Lake/DataStage) (QR5227) 
Start: 29-1-201836-40 uur per week 
Periode: 12 mnd+ 
Omgeving: Amsterdam 
 
Omschrijving: 
For our client in Amsterdam we are looking for Data DevOps Engineers (Data Lake/DataStage).

We are building a state-of-the-art Data Lake. An ambitious project based on technologies like IBM InfoSphere (Datastage, TWS-D and Information Governance Catalog), Netezza, Cognos and Hadoop.

Your job:
As an DevOps engineer you will be working in a scrum content squad of 6-8 people consisting of three or four other DevOps engineers and two or three data analysts from business-side. In addition to this there will be a product owner who decides on the priority of the user stories. Each data content squad is responsible of their own source, from the extraction of the data source in either real-time or batch to delivering Data Marts for Cognos Reporting.

You will be responsible of analysing the data and building the physical model at the various stages of the data pipeline – Operational Status, Information Warehouse and Data Marts. The physical modelling method used in our environment is what we call: ‘Key-Version’ modelling. It’s a mix between relational modelling and Data Vault. You will also model our Data Marts, these are modelled by the Dimensional Model method.

You will also spend another day in the sprint designing, developing, testing and deploying IBM Information Server artifacts mainly involving datastage. On another day you will spend time developing cool new frameworks and packages using Cognos Analytics.

Maintaining the applications running in datalake is the operations part of your job. You and your fellow engineers are not only responsible for what you build but also for maintaining and monitoring which includes incident management and bug fixing. You will also be responsible for keeping the operational controls which is a key part of the risk appetite in the bank up to date as well.

Your activities start at analysis and end at operations. As such you are a true DevOps engineer!

Your work environment:
We work in multi-disciplinary teams based on Agile and DevOps principles.
We addopted the ‘Spotify’ model, which means that you are part of a matrix organization. You work in your squad but are also part of a chapter, an expertise focused group that shares knowledge and creates and governs standards. Your chapter will be ‘Data Processing’.

Who are you?
- You are an enthusiastic, motivated engineer who likes to work in a team on complex data integration solutions. Doing things smarter and continuous personal development is in your engineering DNA. Your goal is to make yourself redundant! Rather than repeatedly building the same job, you standardize and automate work to provide you with the time to take on other engineering challenges to further develop yourself as an engineer.
- Automation is not limited to Datastage, but to the complete end-to-end delivery, including automated testing, continuous delivery and operations.
- You have a mentality that aligns with our culture where you ‘Take it on and make it happen’.

Profile:
- A minimum of 5 years of experience as a DevOps engineer in similar environments
- DataStage design and development (or similar ETL tooling*)
- Data modelling like Data Vault, Dimensional modelling, etc.
- Netezza, Oracle, SQL server or similar databases
- Scheduling tools like TWS-d, Autosys
- SQL
- Bash Scripting
- GIT (or similar version control system)
- End-to-end delivery of data integration
- Fluent communication skills in English and/or Dutch
- Agile development (SCRUM, Kanban)
- Teamplayer
- Reporting tools such as Cognos Analytics, Business Objects etc.
- Development and Operations roles
- Infosphere Information Server Enterprise Edition suite components like Information Governance Catalog, Information Analyzer etc. (nice to have)
- Programming language like Java/Python (nice to have)
- Hive/Hadoop (nice to have)

Projectleider Cyber Ontwikkelingsprojecten
(19-01-2038 04:14)
Den Haag, Zuid-Holland Temployeenet bv
Voor onze opdrachtgever zoeken wij de volgende kandidaat
 
Functienaam   :     Projectleider Cyber Ontwikkelingsprojecten      (M/ V)
 
Voor het ministerie van Defensie zoeken wij een Projectleider Cyber Ontwikkelingsprojecten (Algemene Cyber Security Awareness opleidingen is een eis!) met ruime aantoonbare werkervaring in/met project-, test- en programmamanagement en met innovatieprojecten en experimenten. Enige ervaring in/met het cyberdomein is ook een harde eis !
 
Werklocatie        :     Den Haag (2511 CB)
 
Geplande start    :     Geplande start 12 maart     (gaarne ZSM uw reactie)
 
Kandidaat dient bereid te zijn mee te werken aan een veiligheidsonderzoek. De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 4 a 6 weken) Reeds in het bezit van een nog geldige MIVD verklaring, start op 22 februari, anders tussen 12 maart en 1 april )
 
Verwachte duur   :    minimaal ÉÉN JAAR !        (+ optie op verlenging tot eind 2019)
 
Uren per week     :    minimaal 38 uur       (verdeeld over 5 dagen per week)
 
Indicatie bruto maandsalaris bedraagt 12.000,-- Euro + en is gebaseerd op een 38 urige werkweek. Het hierboven genoemde BM is inclusief 8 % vakantiegeld en betaalde vakantiedagen.
 
Exclusief  woon/werk reiskosten 19 cent per km of per 1ste klas OV
 
OF (indicatie max.) 110,-- Euro per uur voor een ZPP’er. All-in, Excl. btw
 
H.e.e.a. afhankelijk van het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen.
 
Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in weeknr. 4 (22 tot 27 januari), ontvangen wij gaarne zsm uw CV !
 
Note:  
 
Selectiegesprekken zullen reeds plaatsvinden in weeknr. 5 (29 jan. t/m 2 feb)
 
Opdracht en Functieomschrijving :
 
De werkzaamheden worden verricht binnen de afdeling Kennisopbouw van het Defensie Cyber Expertise Centrum (DCEC). Het DCEC is de centrale entiteit voor de versterking van de kennispositie en als gevolg daarvan het innovatieve vermogen van Defensie in het cyberdomein. Het DCEC verzamelt, ontwikkelt, borgt en verspreidt alle relevante cyberkennis om daarmee een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling en inzet van drie cybercapaciteiten bij Defensie (Defensief, Inlichtingen en Offensief).
 
De afdeling Kennisopbouw heeft tot doel dé voor Defensie noodzakelijke Cyberkennis, -concepten en -doctrine te verzamelen, op te stellen of te ontwikkelen (via Research & Development (R&D) en Concept Development & Experimentation (CD&E)) om daarmee de kennispositie van defensie te versterken. Daarnaast test de afdeling bestaande cyberinstrumenten (tools) en cybermaatregelen op bruikbaarheid, effectiviteit en efficiency. De afdeling vormt het innovatiecentrum binnen het cyberdomein.
 
De afdeling bestaat uit een Hfd Afd Kennisopbouw/Projectmanager Sr, Projectmanager Sr (bgr) en een deelprojectleider (totaal 3 VTEtn). Het Hfd Afd. Kennisopbouw/Projectmanager Sr is verantwoordelijk voor de opzet en uitvoering van kennisontwikkelings- en testprojecten, het actualiseren van de Cyberdoctrine en geeft tevens leiding aan de afdeling. De projectmanager Sr. is belast met het opzetten en uitvoeren van kennisontwikkelings- en testprojecten en het adviseren van behoeftestellers en gebruikers. De deelprojectlelder houdt zich bezig met het verzamelen van cyberkennis, het opzetten en uitvoeren van eenvoudige kennisontwikkelings- en testprojecten en levert een bijdrage aan grotere kennisontwikkelings- en testprojecten.
 
De projectmanager is belast met:
 
1. het opzetten en realiseren van kennisontwikkelingsprojecten (R&D), testprojecten en experimenten (CD&E) op het gebied van Cyber.
2. Het adviseren van behoeftestellers en gebruikers
3. Onderhouden van contacten met opdrachtgevers, kennisinstituten en industrie
 
Werkzaamheden:
 
1. Opzetten, aansturen en realiseren van meerdere Cyber ontwikkelingsprojecten, testprojecten en experimenten, door:
a. het vertalen van innovatiedoelstellingen en onderzoeksvraagstukken naar concrete project- en experiment voorstellen.
b. het opstellen van project, test- en experimenteerplannen, inclusief planning, begroting en bijbehorende (rand-)voorwaarden i.s.m. stafgroep en behoeftesteller(s).
c. het besturen en realiseren van de activiteiten in cle diverse fasen van een project/experiment (initiatie, definitie, ontwerp, voorbereiding, realisatie en afronding) het aansturen van een multidisciplinair projectteam.
d. het sturen op bedrijfsvoering aspecten en daarbij zorg dragen voor een efficiënte inzet van mensen en middelen, toegekende budgetten en nauwgezette (voortgangs)bewaking en monitoring. e. het afstemmen met opdrachtgevers, verwervers, marktpartijen en interne en externe uitvoerders.
f. het analyseren van de projectresultaten op consequenties en mogelijkheden voor de Organisatie
g. het vastleggen en presenteren van managementinformatie en projectresultaten voor opdrachtgevers en kennisbank van DCEC
 
 
Speelruimte
 
Projectleider is verantwoording verschuldigd aan Hfd Afd Kennisopbouw over zijn functioneren en over de efficiëntie en effectiviteit van de verschillende projecten. Projectleider is verantwoording verschuldigd aan de opdrachtgever, behoeftesteller en/of gebruiker over de bruikbaarheid en kwaliteit van de projectresultaten en adviezen.
 
Als basis voor de uitvoering van de werkzaamheden gelden:
 
- Specifieke beleids- en innovatiedoelstellingen (o.a. vastgelegd in K&l-plan),
- Richtlijnen van opdrachtgever, C-DCEC en Hfd Afd Kennisverzameling en-ontwikkeling
- (internationale) procedures en richtlijnen op het gebied van (operationele) bedrijfsvoering, projectmanagement, testen en Concept Development & Experimentation.
 
Kandidaat neemt beslissingen over:
- De opzet van de projecten - de uitvoering van de projectleiding
- De inzet en aansturing van mensen en middelen
- De wijze waarop de verschillende projectfasen worden doorlopen
- De oplevering van de projectresultaten en diverse bijdragen en adviezen.
 
Contacten zijn met :
 
- Met managers of projectleiders van de Defensie onderdelen, in bijzonder MIVD en DefCERT - (als behoeftesteller) over de verzameling/ontwikkeling van Cyberkennis die hen in staat stelt op te kunnen treden in het Cyberdomein om af te stemmen, te adviseren en te onderhandelen over de haalbaarheid en belangentegenstellingen te over bruggen.
 
- Met de DCEC/stafgroep over de toewijzing van personeel en middelen voor de projecten om hierover af te stemmen en de projecten te kunnen opzetten, aansturen en realiseren.
 
- Met externe kennisinstituten (zoals TNO, universiteiten) en bedrijfsleven over samenwerking in projecten en kennisuitwisseling om:

o inhoudelijke afspraken te maken over cle opzet, uitvoering en Defensie bijdrage aan deze gezamenlijke projecten en uiteenlopende belangen samen te brengen
o uitvoering van het project op juiste wijze te laten verlopen
o kennis uit te wisselen
 

Sr. Systeemspecialist VMware per 7 mei
(19-01-2038 04:14)
Zwolle, Overijssel Temployeenet bv
Voor onze directe en vaste opdrachtgever, waar wij reeds sinds juni 2014 meerdere medewerkers hebben geplaatst (de teller staat nu op 15), zoeken wij de volgende kandidaat :
 
Functienaam :    Sr. Systeemspecialist VMware per 7 mei    ( M / V)
 
Wij zoeken een Sr. Systeemspecialist VMware die in de afgelopen 7 jaar, minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring heeft als systeemspecialist VMware.(HBO opleiding in de richting van Informatica of Systeembeheer PLUS VMware VCP6 en Cisco CCNP gecertificeerd EIS !)
Aantoonbare werkervaring met Vblock Converged Infrastructure zijn ook harde EISEN !
 
IDEAAL VOOR EEN KANDIDAAT DIE VAN BAAN WIL VERANDEREN OF ZPP’er WIL WORDEN.
 
Werklocatie         :   Zwolle   (8011 CW)
 
Geplande start    :   7 mei           (ZSM uw reactie, ivm snelle afronding selectie!)
 
De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 6 tot 14 weken, afhankelijk soort screening)
Echter bij sommige functies mogen kandidaten van TemployeeNet reeds starten gedurende de looptijd van de screening ! Dus indien mogelijk ook eerder 7 mei
 
Verwachte duur     :  ÉÉN JAAR  !            (optie op verlengingen tot eind 2019 !)     
                                                           
Uren per week     :   36 uur           (verdeeld over 5 dagen per week)
 
Indicatie bruto maandsalaris bedraagt 9.000,-- Euro en is gebaseerd op een 36 urige werkweek. Het hierboven genoemde BM is inclusief 8 % vakantiegeld en betaalde vakantiedagen.
 
Exclusief  woon/werk reiskosten 19 cent per km of per 1ste klas OV
 
OF (indicatie) 75,-- Euro per uur voor een ZPP’er. All-in, Excl. btw
 
H.e.e.a. afhankelijk van het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen.
 
Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in weeknr. 4 (22 tot 27 januari), ontvangen wij gaarne zsm uw CV !
 
Note:  
 
Selectiegesprekken zullen reeds plaatsvinden in weeknr. 5  (29 jan. t/m 2 feb)
 
- Dus begin februari weet je reeds of je per 7 mei kan beginnen. 
 
!   Ideaal ivm een evt opzegtermijn !
 
Functie omschrijving:
 
Het Speciaal Beheer Team (SBT) is onderdeel van Dienst-ICT van de Nationale Politie. Het SBT ondersteund o.a. de technische infrastructuur van de teams digitale opsporing en cybercrime (TDO). Als 'Senior Converged Infrastructure Engineer' bij het SBT ben je betrokken bij het beheer van het 'Digitaal Transferium' op basis van Converged Infrastructuur (DellEMC Vblock) en de diverse projecten die door dit team worden uitgevoerd. De opdracht omvat het (in samenwerking) ontwerpen en realiseren van een goed beheerbare, betrouwbare en vooral veilige ICT infrastructuur. Voor de functie is brede kennis en ervaring nodig op het vlak van vmware, cisco netwerkinfrastructuur, cisco ucs serverinfrastructuur, emc storage (vnx en isilon).
 
 
Doelstelling:
 
  • Het doorontwikkelen en beheren van een betrouwbaar VMware platform op basis van Vblock Converged Infrastructuur.
 
Verantwoordelijkheden:
 
  • Opstellen en implementeren van realisatieadviezen voor meer complexe/samengestelde systemen
 
  • Expertise gerelateerde incidenten/problemen afhandelen
 
  • Migratiewerkzaamheden voorbereiden en uitvoeren
 
  • Participeren in projecten en in een multidisciplinair (scrum)team
 
  • Voortgang rapporteren van de werkzaamheden
 
  • Documentatie van de ontwikkeling en wijziging verzorgen
 
Vakmatige taken:
 
  • Adviseren, ontwerpen, beheren en documenteren van ICT infrastructuur van het Digitale Transferium.
 
  • In staat om complexe technische vraagstukken te vertalen naar begrijpbare, onderbouwde keuzes voor beslissers.
 
 
Geen leidinggevende taken en de inzet is zowel in de Lijn als in het Ptoject
Het betreft meerdere projectwerkzaamheden.
 
Contacten
Samenwerking met alle collega's die direct betrokken zijn bij het Digitaal Transferium en landelijke (netwerk)infrastructuur. Daarnaast contacten met leverancier (voornamelijk engelstalig).
 
 
                               Omschrijving juiste en meest ideale kandidaat :
 
Opleiding
  • Een afgeronde en geaccreditteerde HBO/WO opleiding in de richting van Informatica of Systeembeheer
  • VMware VCP6
  • Cisco CCNP
  • Microsoft MCSE
 
Werkervaring
  • In de afgelopen 7 jaar, minimaal 5 jaar relevante ervaring als systeemspecialist VMware;
  • Aantoonbare werkervaring met Cisco routers/switches en (Juniper) firewalls;
  • Aantoonbare werkervaring met Vblock Converged Infrastructure;
  • Aantoonbare werkervaring met EMC VNX en Isilon storage;
  • Ervaring met Citrix XenDesktop en/of VMware NSX;
  • Werkervaring bij de overheid.

Oracle DBA (QR5247)
(19-01-2038 04:14)
Utrecht, Utrecht Qualogy Resources
Functie: Oracle DBA (QR5247) 
Start: 5-2-201840 uur per week 
Periode: 3 mnd+ 
Omgeving: Utrecht 
 
Omschrijving: 

Voor onze klant in Utrecht zijn we op zoek naar een Oracle DBA.

Het middleware team van domein distributie heeft behoefte aan senior DBA expertise. Let wel, er is niet afdoende werk voor een full time DBA maar zijn op zoek naar een gedreven hands-on persoon, iemand die breder inzetbaar is binnen een devops team van Middleware Services.

Qua projecten komt er voor 2018 weer veel werk aan, o.a.: Oracle DB upgrade 11-12, BPEL SOA platform migreren van 11-12 door oa. MyST tool (provisioning), robuust maken van platformen en DB’s, en ook de nodige cloud trajecten (API/OIC). Binnen Agile/Scrum werkwijze gebruiken wij m.n. confluence, Git, Jenkins, Jira, Nexus en MyST.

Skills set:
- Oracle Database 11g
- Oracle Data Guard
- Oracle RAC
- PL/SQL
- Basiskennis Oracle Fusion Middleware
- Dev/Ops (mentaliteit)
- RedHat Linux / Oracle Linux
 
Pré:
- Oracle Database 12c en migratietrajecten van 11g naar 12c
- Oracle Database performance tuning
- Oracle HTTP Server 12c
- Oracle WebLogic 11g/12c
- Oracle SOA Suite 11g/12c
- Oracle Service Bus 12c
- Oracle APEX
- MyST

Java Developer/ Scrummaster (Spring/Hibernate) (QR5292)
(19-01-2038 04:14)
rotterdam, Zuid-Holland Qualogy Resources
Functie: Java Developer/ Scrummaster (Spring/Hibernate) (QR5292) 
Start: 26-2-201836 - 40 uur per week 
Periode: 12 mnd+ 
Omgeving: Rotterdam 
 
Omschrijving: 
Voor onze klant in Rotterdam zijn wij op zoek naar een Java Scrummaster (Spring/ SOA/ JPA/ JMS)

Je wordt ingezet als Scrummaster binnen het scrumteam . Per twee weken wordt werkende software getoond tijdens de sprintdemo binnen de architectuurkaders. 

Je maakt onderdeel uit van bovengenoemd scrumteam. Je werkt aan de door de product owner gewenste userstories, beoordeelt de compleetheid van de user story en maakt een inschatting van de benodigde inzet om de user story voor de product owner te realiseren. Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van de broncode en de wijze waarop de software wordt ontwikkeld. Met behulp van code reviews en pair programming ben je in staat om de rol over te nemen van andere senior ontwikkelaars binnen het scrumteam. Je geeft advies en oplossingsrichtingen aan de product owner bij het bespreken van de userstories tijdens de sprintdemo’s. Je rapporteert tijdens de sprint over de voortgang, risico’s, wijzigingen en uitzonderingen aan de overige teamleden van het team waar je deel van uit maakt. Je beschikt over een diepgaande, hands-on kennis van de benodigde platforms en frameworks.

Eisen
- Opleiding op HBO niveau, of hoger.
- Afgeronde opleiding: HBO/WO (Technische) informatica
- Minimaal 10 jaar evraring op het gebied van JAVA als softwareontwikkelaar
- Minimaal 5 jaar ervaring met Spring
- Minimaal 7 jaar ervaring met JPA/Hibernate/ORM
- Minimaal 7 jaar ervaring met Webservices / REST  / SOA / WSDL
- Minimaal 1 jaar ervaring met JMS/Mule
- Beschikt over beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Pré
- Minimaal 2 jaar ervaring met Angular 1 of 1.5
- Minimaal 1 jaar ervaring met FOP/ XSLT/ XPATH
- Agile werken / Scrum
- Atlassian producten
- StUF
- Qmatic / Logis P
- Alfresco DMS of gelijksoortig
- SAML
- Bernus/ Idensys / DigiD
- Splunk
- Infinispan
- Docker
- JBos/EAP

Transitiemanager ICT
(19-01-2038 04:14)
Amsterdam, Rowica Services BV
Rowica is voor een klant van haar op zoek naar een ervaren Transitiemanager ICT voor minimaal 20 uur en maximaal 36 uur per week. De opdracht: Heb jij zin in een nieuwe uitdagende opdracht met verantwoordelijkheid en afwisseling in een dynamische omgeving? Dan kan je bij onze klant de gemeente Amsterdam aan de slag als transitiemanager ICT. Je komt te werken op de afdeling ICT van de gemeente. Deze afdeling is verantwoordelijk voor het leveren van een betrouwbare en veilige ICT-infrastructuur (netwerk, datacenters, werkplekken, technisch applicatiebeheer en telefonie) voor de gemeente Amsterdam. Daarmee vormt de ICT-infrastructuur een stabiele basis voor de gemeentelijke informatievoorziening en waar nodig die van haar ketenpartners waarlangs producten en diensten worden geleverd aan burgers, bedrijfsleven en publieke organisaties. De gemeente Amsterdam is volop in ontwikkeling naar een moderne overheid waarin digitalisering, zoals innovaties op het gebied van data een grote rol speelt. Organisatieonderdeel ICT is een belangrijke speler in deze ontwikkeling. Als Transitiemanager ben je verantwoordelijk voor de transitie van een aanbod georiënteerde naar een vraag georiënteerde dienstverlening van de afdeling ICT Operations. Hierbij hoort het formaliseren en implementeren van het transitieplan bij de vastgestelde bouwblokken op grond waarvan ICT Operations deze transitie naar een op regie gebaseerde organisatie gaat doorvoeren. Deze transitie gebeurt door middel van begeleiding en advisering aan het management van het organisatieonderdeel ICT van de gemeente en specifiek ten behoeve van de afdeling ICT Operations in nauwe samenwerking met het management van de Regieorganisatie. Verder zorg je voor het formaliseren en implementeren van het transitieplan op grond waarvan ICT Operations de transitie naar een op regie gebaseerde organisatie gaat doorvoeren. Ook formaliseer en implementeer je een communicatieplan t.b.v. de communicatie van de transitie naar betrokken stakeholders, zowel intern bij ICT, IVE's, als externe partners waarmee ICT samenwerkt. e.e.a. in samenwerking met de afdeling ICT Regie en Communicatie. Je coacht, adviseert en begeleidt alle leidinggevenden van ICT Operations bij het uitwerken en implementeren van de managementrollen in de uitvoering van het transitieplan. Deze rollen hebben een relatie met het Strategisch Personeel Plan (SPP). Tenslotte stem je het transitieplan met alle stakeholders af en rapporteer je maandelijks over de voortgang van de opdracht aan opdrachtgever.

Opmaak Tekst voor Lifestyle Magazine budget E500-650
(23-04-2018 10:45)
Beste freelancers, Gezocht: grafisch ontwerper voor opmaak van een lifestyle magazine. Opmaak van ongeveer 24 pagina's tekst plus een inhoudsopgave. Wij zijn een uitgever van diverse media. Wij starten op 1 juni 2018. Graag een…

Website voor Ballon Kunstenaar budget E200-450
(23-04-2018 10:05)
Beste freelancers, Ik ben een ballon kunstenaar en wil me richten op ballon decor en ballon sculpturen. Dit zijn niet de eenvoudige boogjes en pilaren of hondjes, ik werk meer volgens artistieke vrijheid. Ik ben…

Freelance opdracht: Senior Webredacteur
(23-04-2018 10:04)
Detachering OVER DE FUNCTIE Op de website www.ondernemersplein.nl zijn flinke kwaliteitsachterstanden opgelopen en is er een senior webredacteur nodig om alle content na te lopen en op orde te brengen. Daarnaast zal je als senior webredacteur de huidige redacteuren bij te spijkeren op hoe de teksten op DOP horen te staan. FUNCTIE-EISEN Ervaring met SEO en...

Applicatie Bouwen (Educatieve Simulatie Game) budget E5000-20000
(23-04-2018 09:45)
Beste freelancers, Voor mijn studenten wil ik graag een professionele educatieve simulatie game maken die op Windows kan draaien en via de website bereikt kan worden. Door op de website met user credentials in te…

Flyers Maken voor Koningsnacht en Koningsdag (Spoed) budget E20-80
(23-04-2018 09:25)
Beste freelancers, Ik ben met spoed op zoek naar iemand die voor een vaste prijs flyers kan maken. Ik wil ze het liefst vanavond af hebben. De flyers die gemaakt moeten worden zijn voor feesten, zoals…

Hulp Nodig bij Concrete5 Website budget E20-30 per uur
(23-04-2018 09:05)
Beste freelancers, Ik heb hulp nodig specifiek voor een Concrete5 website. De website content wordt al door mezelf geschreven, maar de technische details geven me vaak problemen die me veel tijd kosten. Ik zoek een…

Logo voor Uitnodiging van een Bruiloft budget E50-100
(23-04-2018 08:45)
Beste freelancers, Voor de uitnodiging van onze bruiloft hebben wij een 'logo' in gedachten. Zelf hebben we een basis uitwerking gemaakt (zie bijlage) en we zoeken iemand die dit voor ons kan perfectioneren. Het gaat…

Zweedse ZZP'er zoekt Hulp bij Aangifte en Boekhouding budget E150-200
(21-04-2018 17:25)
Beste freelancers, Kort geleden ben ik gestart als freelance vertaler Engels-Zweeds, hier in Nederland. Omdat ik diverse facturen heb van en naar verschillende landen, ben ik op zoek naar iemand die veel weet van BTW (ook…

Financieel Plan voor Start-up in Dubai budget E20-80 per uur
(21-04-2018 17:05)
Beste freelancers, Voor mijn start-up based in Dubai heb ik een financieel plan nodig. Mijn business plan is afgerond maar voor het financiële gedeelte heb ik nodig: forecast income statement, forecast balance sheet, forecast cash…

Emotie Kaartjes Ontwerpen voor Coaching budget E20-80 per uur
(21-04-2018 16:45)
Beste freelancers, Wie zou 10 kaartjes kunnen ontwerpen in een kunstzinnige stijl over 10 verschillende emoties afgeleverd op karton? Kaartjes moeten ongeveer A6 formaat zijn. De emoties zijn: blij, boos, verdrietig, gefrustreerd, bang, zenuwachtig, vermoeid,…

Online Quiz Maken voor Website budget E20-80 per uur
(21-04-2018 16:25)
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar iemand die een korte online quiz kan maken die ik op mijn website kan plaatsen. - Het gaat om 7 vragen waarbij de deelnemer een score van 1…

Tijdelijke en Simpele Website voor Verkoop Huis budget E150-450
(21-04-2018 16:05)
Beste freelancers, Het betreft het maken van een simpele en tijdelijke website voor de verkoop van een huis. Foto's en filmpjes, tekeningen en tekst worden aangeleverd. Wie zou mij hiermee verder kunnen helpen? Ik zie…

2D Tekenaar voor Design van Tas budget E20-50 per uur
(21-04-2018 15:45)
Beste freelancers, Opdracht: Op zoek naar een 2D tekenaar met oog op luxe en marketing! Ik ben op zoek naar een 2D tekenaar die me kan helpen om mijn design tas visueel te maken a.d.h.v. mijn…

ZZP'er zoekt Boekhouder (Hulp bij Aangifte Omzetbelasting) budget E50-200
(20-04-2018 16:25)
Beste freelancers, Ik ben een parttime startende ZZP'er (gevestigd in Den Haag/Rijswijk) en wil graag hulp bij mijn aangifte omzetbelasting eerste kwartaal. Ik heb in dat kwartaal nog niks verdiend, wel kosten gemaakt (laptop, domeinnaam,…

Technisch Tekenaar Gezocht voor Camera Rugzak budget E30-50 per uur
(20-04-2018 16:05)
Beste freelancers, Voor een nieuw te ontwerpen camera rugzak zijn wij op zoek naar een technisch tekenaar die op basis van aanwijzingen en ruwe schetsen een detail tekening kan maken. Het bestand moet uiteindelijk in…

Freelance Business English Copywriter Gezocht budget E20-100 per uur
(20-04-2018 15:45)
Beste freelancers, We zoeken naar een Business English copywriter. Bij voorkeur afkomstig uit Nederland. Graag laten we onze corporate communicatie controleren/omzetten: 2500-3000 woorden. Een pré is dat de copywriter bekend is met retail, apps, shoppers…

Ontwerp voor Tattoo Sleeve budget E20-80 per uur
(20-04-2018 14:45)
Beste freelancer, Ik zoek een creatief persoon die voor mij een tattoo sleeve kan/wil maken. De sleeve bevat een aantal elementen uit mijn eigen levensloop en moet één geheel been vullen van mooie plaatjes met vloeiende…

Commerciele Tekst voor Werving voor Opleiding Intercedent budget E1000-1650
(20-04-2018 14:25)
Beste freelancers, Het schrijven van een commerciële tekst voor een opleiding Intercedent. De tekst wordt gebruikt voor een papieren brochure. De webtekst is er al en we kunnen een voorbeeld van een andere opleiding als…

Gezocht Press Release Schrijver (Native English) budget E100-250
(20-04-2018 12:45)
Beste freelancers, Wij willen kenbaar maken dat we een mooie app hebben ontwikkeld waarmee de reiziger de mooiste exotische stranden in Thailand kan vinden. We willen nu de app gaan promoten bij magazines, reiswebsites, bloggers,…

Freelance opdracht: Verbindingsmanager
(20-04-2018 12:10)
De functie Als onderzoeker en verbinder verwachten we dat je de benodigde onderzoeken verricht, soms achter je bureau maar ook vaak op locatie. Vanuit deze onderzoeken zul je experimenten faciliteren die leiden tot minder regelgeving. Om deze experimenten tot een succes te maken is het van belang dat je in staat ben om alle stakeholders mee te nemen in deze...

Hands-On UX Designer voor Innovatief Product budget E40-80 per uur
(20-04-2018 10:05)
Beste freelancers, Voor het uitwerken van een innovatief product om te verduurzamen zoeken wij een ervaren en hands-on UX designer. Het project beslaat een week, wij zijn zeer flexibel in de uitvoering en willen a.s.a.p.…

Triquetra Symbool Uitwerken budget E25-75
(20-04-2018 09:45)
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar iemand die voor ons het Triquetra symbool ombuigen voor ons en in alle bestanden voor druk en digitaal wilt maken De Triniteits-knoop (de knoop van de drie-eenheid) willen…

Vaste Freelancer voor Logo en Huisstijl Ontwerpen budget E20-80 per uur
(20-04-2018 09:25)
Beste freelancers, We zijn een mediabureau en proberen vaak het totaal pakket te verkopen van logo, website tot online marketing. Echter zijn we redelijk technisch en gespecialiseerd in video's. En zijn dus op zoek naar…

Vaste Freelance Marketing en Sales Professional budget E20-80 per uur
(20-04-2018 09:05)
Beste freelancers, Als Marketing en Sales Professional zet jij je expertise in om ons bedrijf te promoten als een niche speler, een ‘thought leader’ op het gebied van vastgoedadvies exclusief voor gebruikers van vastgoed. Dit…

Logo Upgrade voor Bestaand Logo budget E20-60 per uur
(20-04-2018 08:45)
Beste freelancers, Ik heb een bestaand logo, althans een concept dat gemaakt is in een simpel bewerkingsprogramma echter moet dit nog ge-upgrade worden (juiste formaat etc.). Het gaat nu slechts om een aanpassing van een…

Tekst voor de Lunchroom Website (Twee Pagina's) budget E25-50
(20-04-2018 08:25)
Beste freelancers, Ik ben bezig om een website te maken voor een lunchroom / kattencafe. Foto's en invulling is geen probleem alleen de tekst vind ik wat lastig om zelf op me te nemen. Het…

Freelance opdracht: Projectleider / Inkoper
(19-04-2018 21:28)
Functieomschrijving De projectleider / inkoper Wagenpark voert gelijktijdig een aantal aanbestedingstrajecten uit specifiek voor wagenparkbeheer. Hij/zij voert de regie op het gehele aanbestedingstraject: van het inventariseren van eisen en wensen tot het ondertekenen van het contract. De projectleider/inkoper stelt zelfstandig de benodigde aanbestedingsdocumenten op,...

Logo voor Bedrijf Laten Maken (Fotocursussen) budget E20-80 per uur
(19-04-2018 14:45)
Beste freelancers, Ik wil een mooi logo voor mijn bedrijf laten maken. Wij verzorgen fotocursussen (masterclasses voor bedrijven). We zien graag een reactie tegemoet.

Boek Vertalen van Nederlands naar Engels budget E20-80 per uur
(19-04-2018 13:45)
Beste freelancers, Ik zoek een vertaalster voor mijn boek naar het Engels toe. Het zijn 221 blz. tekst. Mijn vraag is op wat voor een bedrag dat uitkomt. Ik zie graag een reactie tegemoet.

Voedselfotograaf voor Biologische Snacks budget E100-800
(19-04-2018 13:25)
Beste freelancers, Voor onze website en promotie activiteiten zijn wij op zoek naar een: Voedselfotograaf die de fotografie van onze bitterballen en kroketten tot in de puntjes kan verzorgen. Wij hebben echt creatieve oplossingen nodig.…

Engelse Tekstschrijver met Affiniteit voor Techniek budget E20-55 per uur
(19-04-2018 11:25)
Beste freelancers, Voor het inrichten van de nieuwe (Engelstalige) website zijn we op zoek naar een gedreven tekstschrijver. Wij leveren al jaren wereldwijd nieuwe, gebruikte en gereviseerde onderdelen voor alle soorten van verticaal transportmaterieel. We hebben…

Ondernemingsplan voor Discotheek budget E20-65 per uur
(19-04-2018 10:45)
Beste freelancers, Ik heb een ondernemingsplan nodig voor een discotheek welke ik wil overnemen in het zuiden van het land. Helaas ontbreekt bij mij de ervaring en bij mijn boekhouder de tijd om deze te…

Poster Opmaken via InDesign budget E25-100
(18-04-2018 16:25)
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar iemand met goede kennis van InDesign. Dit omdat ik graag een poster wil maken voor mijn organisatie. Men start van een bestaande poster die ik al eerder heb…