Gepubliceerd op: 01-01-1970 01:00

Bron:    

50 soortgelijke opdrachten gevonden!

Beschrijvingen Schrijven voor Fietsroute Website budget E20-40 per uur
(25-06-2016 18:00)
Beste freelancers, Voor onze website maken wij mooie fietsroutes die beginnen en eindigen bij een horecagelegenheid. Deze fietsroutes lopen via de bekende fietsknooppunten. Wij zijn op zoek naar mensen die een leuk verhaaltje kunnen schrijven bij…

Creatieve Productfotograaf Gezocht (Fashion) budget E20-80 per uur
(25-06-2016 17:30)
Beste freelancers, ? Ik ben op zoek naar een fashion fotograaf met uitgebreide PS kennis en kunde, zwevende foto's in diverse maten, 3D look. Vernieuwend!! - Verdere wensen: flexibel en supersnel werk leveren Ben je…

Applicatie Consultant LMS / LCMS
(25-06-2016 12:30)
Utrecht, Utrecht Temployeenet bv
Voor onze directe opdrachtgever zoeken wij de volgende kandidaat  :
 
Functienaam     :        Applicatie Consultant LMS en LCMS     ( M / V)
 
Standplaats        :       Utrecht 
 
Geplande start    :       4 juli        (ZSM UW REACTIE !)
 
Duur                  :        6 maanden   (+ optie op verlenging)
 
Uren per week     :      36 uur     (7,2 uur verdeeld over 5 dagen per week)           
 
Verloning via onze eigen loonadministratie is mogelijk en kosteloos. Indicatie 5.500,-- BpM gebaseerd op een 40 urige werkweek, 8 % vakantiegeld, opbouw vakantiedagen, woon/werk reiskosten 19 cent per km of (indicatie) 55 Euro p/u zpp’er met nog een geldige VAR 2016. H.e.e.a. afhankelijk v/h het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen. Vanwege de haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in DEZE WEEK, ontvangen wij gaarne zsm uw CV voor donderdag 23 juni 17.00 uur !
 
Note !  
 
Selectiegesprekken zijn REEDS gepland op woensdag 29 juni. Op deze dag (op een vooraf reeds bepaald tijdstip) moet u aanwezig kunnen zijn !
 
Functieomschrijving :
 
De Applicatie Consultant Leertechnologie is een senior medewerker die in staat is om in detail de werking van de leertechnologie en in het bijzonder de applicaties LMS en LCMS te doorgronden en de impact van de invoering van nieuwe functionele wensen op de bestaande werking te overzien. Kandidaat vertaalt deze nieuwe functies in standaard werkwijzen en participeert in (pilot) projecten waarbij nieuwe functies van zowel LMS of LCMS uitgeprobeerd en ingericht worden. Deze nieuwe inrichtingen worden vertaald naar standaard werkwijzen die voor toekomstige inrichtingen als standaard aanpak door HR T&O, Operationeel Beheer, Functioneel Beheer en Business gebruikt gaan worden. Kandidaat is voor T&O het aanspreekpunt om wensen te vertalen naar concept processen, werkwijze en inrichting. Daarnaast is kandidaat voor zowel de afdeling operationeel beheer als functioneel beheer het eerste aanspreekpunt voor de technische consequenties van functionele wensen die niet tot de standaard werkwijze behoren.
 
Taakomschrijving :
 
- Doorgronden van de werking en inrichting bij NS van leerapplicaties, in het bijzonder LMS en LCMS
- Verantwoordelijk voor het “hoe” in de gebruikte leertechnologieën.
- Vertaalt  functionele wensen naar specificaties en technische oplossingen
- Is in staat om collega’s de werking van de gebruikte leertechnologieën uit te leggen en te demonstreren
- Vertaling maken van changes naar de impact in LMS en LCMS
- Doorvoeren van voorgestelde wijzigen inclusief implementatie samen met
  de gebruikersorganisatie in de bestaande leertechnologie.
- Invoeren van de functionele wensen in de LMS / LCMS techniek.
- Naast het overzien van de impact van de oplossing ook de relaties met en consequenties naar van andere processen en systemen kunnen overzien en voorstellen doen voor oplossingen.
- Is de bron voor Functioneel Beheer voor het overzien van de technische consequenties van updates en projecten.
- Overziet alle functionele consequenties op detailniveau van LMS / LCMS in de brede context (processen, systemen, gevolgen voor gebruikers)
- Onderhoudt de contacten met leveranciers voor het afstemmen functionele en
  technische oplossingen m.b.t. de betreffende applicaties
- Is in staat om consequenties van functionele aanpassingen te vertalen naar de technisch invulling in LMS en LCMS
- Is in staat om consequenties van functionele aanpassingen te vertalen naar standaard werkprocessen van Operationeel Beheer
- Is in staat om de consequenties voor de beheer last te overzien en de gebruikers te overzien en helpt hierbij anderen in hun rol

Nederlandse Menukaart Vertalen naar Spaans budget E20-80 per uur
(25-06-2016 12:00)
Beste freelancers, Ik zoek iemand die mijn Nederlandse menukaart in het Spaans kan vertalen. Graag verneem ik wat hiervoor de kosten zouden zijn. Ik zie graag een reactie tegemoet.

Vertaler webshopteksten via exel naar engels
(25-06-2016 08:30)
Beste Freelancer, Wij ontvangen graag met spoed een fixed price voor vertaling van een exelsheet met produktteksten vanuit een webshop. Omschrijving: Voor een van onze klanten in de make-upindustrie met een webshop willen wij graag alle produktteksten laten vertalen...

SPSS Expert Gezocht budget E20-50 per uur
(25-06-2016 06:30)
Beste freelancers, Ik het kader van mijn scriptie ben ik opzoek naar een expert op het gebied van SPSS. Iemand die data kan inlezen, interpreteren en analyseren. Het liefst vanaf 25 juni en uiterlijk 26…

Data migratie
(24-06-2016 17:30)
WTS Detachering is voor haar opdrachtgever op zoek naar een geschikte kandidaat die kan bijspringen bij een datamigratie traject. Vanwege de overstap naar een nieuw CRM pakket dienen alle data overgezet te worden. Voor deze opdracht is specifieke kennis van Scribe nodig...

Transcriberen Interviews budget E200-300
(24-06-2016 17:00)
Beste freelancers, Ik heb 12 interviews die ik graag wil laten transcriberen. Het zijn interviews van ongeveer 30min met Engelssprekende Chinezen. Graag verneem of iemand dit gedaan krijgt met daarbij de kosten en de tijd die hiervoor…

Presentatie Maken (Den Haag) budget E30-100
(24-06-2016 16:30)
Wij zijn op zoek naar een persoon die een mooie professionele presentatie kan maken. Dus geen standaard Powerpoint presentatie. Het werk moet op locatie te Den Haag uitgevoerd worden. We hebben geen idee wat een presentatie mag…

PSD Ontwerpen Omzetten naar HTML/CSS of WordPress budget E500-5000
(24-06-2016 16:00)
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een ervaren developer die op regelmatige basis PSD ontwerpen kan omzetten naar html/css of WordPress. Heb jij oog voor detail en een passie voor moderne en strakke vormgeving?…

Ervaren Freelancer voor Updaten Bestaand Businessplan budget E2500-5000
(24-06-2016 14:00)
Beste freelancers, Wij zoeken een ervaren freelancer die een bestaand businessplan (snel en inhoudelijk) zowel bedrijfskundig als juridisch tegen het licht kan houden en deze zo nodig kan wijzigen. Wij leveren u de opdracht geheel…

Business Intelligence (BI) Specialist
(24-06-2016 14:00)
Beste Freelancer, Voor Stichting #ICTU is #Hinttech Staffing op zoek naar een <b>Business Intelligence (BI) Specialist</b> Inzet: Locatie: ICTU, Den Haag Gewenste aanvangsdatum: z.s.m. Verwachte einddatum: 31 december 2016 met optie op verlenging Aantal uren inzet per week: 36 uur <i>Reageren uiterlijk: Woensdag 29 juni 10...

Ervaren Freelancer voor Wijzigen Businessplan budget E2500-5000
(24-06-2016 13:30)
Beste freelancers, Ik zoek een ervaren businessplan schrijver die voor mij een gedegen en volledig plan kan wijzigen en aanpassen, zodat dit voldoet aan de huidige eisen. Dit moet zowel in bedrijfsmatig als in juridisch…

Designer voor Bedrijfspasjes budget E20-80 per uur
(24-06-2016 13:00)
Beste freelancers, Wij zijn opzoek naar een designer die een bedrijfspas voor ons kan ontwerpen. De opdracht moet op korte termijn af zijn. Het liefst voor aankomende dinsdag. Wij komen graag zo snel mogelijk in…

3D persoon animeren
(24-06-2016 13:00)
Voor een te ontwikkelen App hebben we iemand nodig die voor ons een 3D filmpje maakt. Het moet een 3D persoon zijn die verschillende menselijke bewegingen (denk aan bukken) zo realistisch mogelijk maakt. Het moet heel simpel zijn en de omgeving is helemaal wit...

Interaction visueel App design
(24-06-2016 12:30)
Omschrijving Holder ontwikkelt in opdracht van klanten zeer uiteenlopende Web, iOS- en Android App's. Regelmatig komt het voor dat we ondersteuning nodig hebben bij het ontwerp van een userinterface. Wij zijn op dit moment op zoek naar een designer die een voor een nieuwe Innovatieve Fashion App een interface kan designen...

Procescoordinator Verkeersmanagement
(24-06-2016 12:00)
Rotterdam, Zuid-Holland HerCor BV

Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een Procescoördinator Verkeersmanagement

 

Werkniveau: Senior

Locatie: Rotterdam

Startdatum: 01-07-2016

Einddatum: 30-06-2017 Verlengbaar

Aantal uren per week: 36 uur

         

         

Uiterste aanbiedingsdatum van de klant: 29-06-2016 17:00

         

VACATURE-INFORMATIE

Algemene informatie CIV

Rijkswaterstaat Centrale Informatievoorziening (RWS CIV) regisseert de levering en de ontwikkeling van diensten op het gebied van de informatievoorziening, het samenstel van gegevens, applicaties, databases en de achterliggende technische infrastructuur, op basis van de afgestemde vraag vanuit de RWS-processen en onderdelen van Rijkswaterstaat. Het terrein loopt van het zorgen dat de technische specificaties voor een aanlegproject goed worden opgenomen in een contract, tot aan het inwinnen van de stroefheidsdata van het asfalt op de snelweg.

 

Directie Ontwikkeling Services RWS (OSR)

De directie Ontwikkeling Services RWS (OSR) is verantwoordelijk voor de IV-dienstverlening, inclusief vernieuwingen en de grote vernieuwingsprogramma’s zoals IDVV, binnen de vastgestelde kaders en gebruikmakend van generieke bouwstenen. De directie levert geautomatiseerde gegevens & -informatiediensten door middel van applicaties en verzorgt, door het ontwikkelen en beheren van deze diensten, in feite de integratie van data en ICT tot integrale IV. De ingang voor de organisatieonderdelen ligt bij de Service afdelingen, waarbij er vanuit het bestaande serviceportfolio gekeken wordt, of de klantvraag kan worden geleverd.

Wanneer de bestaande services geen of niet volledig invulling kunnen geven aan de vraag, dan wordt de ontwikkelafdeling ingeschakeld om de service te ontwikkelen. De directie is daarmee de logische ingang voor de vraagzijde op tactisch niveau, zowel voor de verschillende organisatieonderdelen, als voor de RWS-processen. Dit geldt voorafgaand ten behoeve van de programmering, en tijdens de productie vanuit de OG-ON-relatie. Op dit gebied is verbetering nodig, zowel in het aanscherpen van de vraagsturing, als in het efficiënt en flexibel leveren van de dienstverlening.

 

De afdeling - Verkeersmanagement Services

De afdeling VM Services zorgt ervoor dat het bedrijfsproces Verkeersmanagement HWN wordt ondersteund met goed werkende Informatievoorziening. Op operationeel niveau gaat het om de levering en het beheer van het met de klant overeengekomen serviceportfolio voor het domein Verkeersmanagement. Hieronder vallen onder andere de systemen ten behoeve van het hoofdwegennet en verkeersdoorstroming op de weg, zoals GladheidsMeldSysteem en Motorway Traffic Management. Deze systemen ondersteunen de primaire doelstellingen van Rijkswaterstaat en dienen daarom volcontinue (en dus 24x7) beschikbaar te zijn.

 

Binnen de afdeling VM Services is er plaats voor een Procescoördinator. Deze medewerker is in het team verantwoordelijk voor de coördinatie en uitvoering van de operationele processen.

 

Binnen het team moet worden samengewerkt met medewerkers met uiteenlopende expertises, waaronder Windows beheerders, Linux beheerders en Oracle DBA’s.

 

Organisatiecultuur en professionaliteit

Naast de kernwaarden van RWS (RADIO-V = resultaatgedreven, aanspreekbaar, dienstverlenend, integer, ondernemend en verbindend), vindt het management van VM Services het belangrijk dat er door de medewerkers eigenaarschap wordt getoond en er een natuurlijke neiging is om permanent te verbeteren.

 

Van de medewerker wordt verwacht dat hij participeert in projecten en hierin de afdeling VM Services kan vertegenwoordigen. Hij/zij moet de gehanteerde standaarden kunnen uitdragen en consequenties op de dienstverlening kunnen inschatten.

 

Taken/Werkzaamheden:

1.    Plannen, coördineren en monitoren van incidenten, wijzigingen en problemen, indien nodig over de verschillende domeinen heen

2.    Het (laten) maken van risico- en impactanalyses van changes

3.    Het ondersteunen van service delivery- en procesmanagers en het maken van diverse rapportages (o.a. incident evaluatierapporten, SLA- en ad-hoc rapportages)

4.    Het ontwerpen, implementeren en uitvoeren van procedures en werkinstructies voor incident-, change-, problem- en configuratiemanagement

5.    Het adviseren van het management, het doen van voorstellen m.b.t. verbeteringen binnen de bedrijfsvoering en het ondersteunen van projecten binnen VM Services

 

VERPLICHTE VAARDIGHEDEN

Opleiding

1.    HBO/MBO, richting ICT, management of soortgelijk

2.    Minimaal ITIL v3 Foundation

 

Werkervaring

•    Ervaring als procesmanager/coördinator (3 jaar)

•    Kennis en ervaring met incident-, problem-, change- en configuratiemanagement (3 jaar)

•    Ervaring binnen een ITIL georiënteerde organisatie (3 jaar)

•    Kennis en ervaring van TOPdesk of andere service management tooling (2 jaar)

 

 Wensen

1.    Bekendheid met de RWS organisatie/applicaties en de geldende procedures

2.    Affiniteit of ervaring met beheer van Windows- of Linux-omgevingen

3.    Affiniteit met verkeersmanagement

4.    Maximaal 45 minuten reisafstand van Rotterdam-Centrum

 

GEDRAGSKENMERKEN

1.    Proactieve houding en instelling

2.    Team- en klantgerichtheid, initiatiefrijk, zelfstandig en stressbestendig

3.    Uitstekende communicatieve eigenschappen, zowel mondeling als schriftelijk

4.    Organisatiesensitief; in staat om effectief in een politieke omgeving te opereren

 

Alleen als uw werkervaring overeenkomt met de aanvraag, ontvangen wij graag uw:

- CV (word-document), maximaal 5 pagina's en geen logo;

- Motivatie;

- 2 referenties van een van de laatste relevante opdrachten (referenties worden pas na toestemming gebeld);

- Uurtarief (indicatie);

- Beschikbaarheid en geboekte vakanties;

- Onder vermelding van vacaturenummer: 2506

(goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift).

U kunt uw gegevens sturen naar john@hercor.nl of bellen: 0174-235150.

HerCor BV, Hoek van Holland.


Freelance opdracht: Procescoördinator Verkeersmanagement
(24-06-2016 12:00)
Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een Procescoördinator Verkeersmanagement Werkniveau: Senior Locatie: Rotterdam Startdatum: 01-07-2016 Einddatum: 30-06-2017 Verlengbaar Aantal uren per week: 36 uur Uiterste aanbiedingsdatum van de klant: 29-06-2016 17:00 VACATURE-INFORMATIE Algemene informatie CIV Rijkswaterstaat...

Design voor Merk budget E30-60 per uur
(24-06-2016 12:00)
Beste freelancers, Voor een schoolopdracht moet ik een design hebben voor het opstarten van een eigen merk. Ik zoek iemand die mijn idee kan uitbeelden. Zie de bijlage voor eerste indruk van de opdracht. Mijn…

Bedrijfsplan voor Moderne Lounge budget E300-600
(24-06-2016 11:30)
Beste freelancers, Ik wil graag een bedrijfsplan laten schijven voor een moderne lounge te Rotterdam. Ik ben op zoek naar iemand met ervaring. Ik zie jullie reacties graag tegemoet.

Advies Redacteur van Biografie budget E20-80 per uur
(24-06-2016 11:00)
Beste freelancers, Mijn vader (* 1927 /+ 2014) heeft gevochten in Indië in 1948/1949. Ik heb zijn dagboeken uit die tijd en zijn 150 brieven uit die tijd laten uittypen. Je kunt dus lezen wat…

Interim Financial Controller
(24-06-2016 11:00)
Voor een internationale zakelijke dienstverlener in de regio Amsterdam zijn we op zoek naar een Financial Controller. Taken / verantwoordelijkheden - Maandafsluiting - Management reporting - Forecasting / budgettering - Aansturen administratie (AR / AP) Eisen - Minimaal 4 jaar relevante ervaring als Financial Controller - Ervaring opgedaan binnen een internationale organisatie - Hands-on Start: zsm Tarief: € 40 - € 50...

Realisatie van Wordpress Toernooi Plugin budget E200-5000
(24-06-2016 10:30)
Beste freelancers, ? Wij zoeken een freelancer voor het volgende project: O.b.v. Wordpress Toenooi Plugin; Toevoegen van Spelers, dit zijn geregistreerde gebruikers van de website; Spelersnaam in de plugin is link naar Buddypress Profiel; Spelersnaam =…

Developer van Messenger App budget E30-80 per uur
(24-06-2016 10:00)
Beste freelancers, Wij zoeken iemand vooor de ontwikkeling van een messenger app gekoppeld aan een cms beheer systeem. Het betreft een native of mogelijk hybride app met multilogin en koppeling met diverse social media. Heb…

Systeembeheerder SCCM
(23-06-2016 19:00)
Voor onze internationale klant in de regio Den Haag zijn wij op zoek naar een systeembeheerder met een specialisatie in SCCM. Zij zijn een zakelijke dienstverlener met een professionele uitstraling. Voor een SSCM migratie 2007 naar 2012 hebben zij extra ondersteuning nodig...

Volledig Ondernemingsplan voor Kledingwinkel budget E250-650
(23-06-2016 18:00)
Beste freelancers, Voor een kledingwinkel wil ik voor/op dinsdag 28 juni een volledig ondernemingsplan hebben, inclusief het financiële gedeelte. Zelf heb ik op het financiële gedeelte na al zoveel mogelijk ingevuld in het voorbeeldplan van…

Bedrijfsplan voor Bestaand Beveiligingsbedrijf budget E250-500
(23-06-2016 17:30)
Beste freelancers, Ik ben opzoek naar iemand die voor een bestaande onderneming een bedrijfsplan kan opstellen. Het bedrijfsplan is inclusief financieel plan.  Het werk kan vanuit huis uitgevoerd worden. Wie kan mij helpen?

Trainer Team Foundation Server 2015 / Visual Studio 2015
(23-06-2016 16:30)
Start asap Duur 5-10 dagen, na een intake gesprek zal er i.s.m. de klant een planning moeten worden gemaakt met daarin een inschatting van de benodigde tijd Voor onze eindklant in Noord Brabant zijn wij op zoek naar een trainer Team Foundation Server 2015 / Visual Studio 2015 Op dit moment gebruikt men Team Foundation Server / Visual Studio 2015 primair voor source control voor het Sharepoint / BizTalk Development...

junior medior .Net Software Engineer
(23-06-2016 16:30)
Junior/Medior .Net Engineer Start datum: Per direct Duur: tot december 2016 Uren per week: 37,5 uur Locatie: Eindhoven Uw nieuwe werkgever For an existing global .Net system (multiple server & client site components), which is part of the DAF TOPEC truck sales application and building the new 3D Online Truck Visualization solution, we need a junior/medior software engineer who is able to: • design and build high quality solutions based on functional designs and current architecture • perform impact analysis on requested changes / improvements • quickly understand the technical domain and its pitfalls • work closely with architects, functional analyst & other software developers • responsible for release management of the system Wat heeft u nodig om succesvol te zijn? C# (must) ASP...

Freelance Vertaler Engels-Nederlands budget E20-80 per uur
(23-06-2016 15:30)
Beste freelancers, Wij zoeken een vertaler voor een reisgids over Amsterdam van het Engels naar Nederlands. De gids is momenteel verkrijgbaar in Amsterdam bij musea, boekhandels enz. De gids is nu verkrijgbaar in het Engels,…

Magento Ervaringsdeskundige Gezocht budget E20-60 per uur
(23-06-2016 14:00)
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een freelancer die regelmatig aanpassingen aan onze Magento webshop wil doen. Dit kan zijn het installeren van plugins, updaten van plugins, updaten van Magento, toevoegen van storeviews en…

Tekstschrijver voor het Schrijven van Opinie Artikel budget E350-375
(23-06-2016 12:00)
Beste freelancers, Voor het schrijven van een opinieartikel zijn we op zoek naar een professionele tekstschrijver. Het betreft een artikel (500-750 woorden) over de invloed van de klimaatverandering op de inrichting van de openbare ruimte.…

Tekstschrijver voor Online Gok Site budget E15-60
(23-06-2016 11:30)
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een enthousiaste tekstschrijver die wekelijks mijn online gokken website kan voorzien van informatieve en interessante teksten over gokken en de bijbehorende online casino’s in België. Deze teksten worden…

Party Fotograaf Gezocht 8 Juli 2016 budget E30-40 per uur
(23-06-2016 11:00)
Beste freelancers, Voor een bruiloft in de omgeving Hardenberg (Overijssel) ben ik op zoek naar een party fotograaf, voor 4 uur. De Party vindt plaats op 8 juli 2016 van  20.30 tot 00.30 uur. Vergoeding: € 120,00…

Hulp bij Inrichting van Exact Online budget E30-80 per uur
(23-06-2016 10:30)
Beste freelancers, Voor het digitaliseren van de boekhouding van een middel groot bedrijf zoeken wij iemand die voor ons kan helpen met de inrichting van het boekhoud programma Exact Online. Het werk moet op locatie worden…

Creatieve Copywriter
(23-06-2016 10:30)
Voor onze geheel nieuwe website hebben we een creatieve copywriter nodig. Het doel is om onze intrinsieke waarde te vertalen naar onze kandidaten, het bieden van de extra services richting onze doelgroep: software developers / ontwikkeaars. Searchlite is een werving en selectie bureau dat zich uitsluitend richt op de online en software developers...

Freelancer om CV te Verfraaien budget E20-30 per uur
(23-06-2016 10:00)
Beste freelancers, Ik wil graag mijn CV laten pimpen! Ik ben op zoek naar een baan in de creatieve sector alleen nu ziet mijn cv er niet zo heel creatief uit. Ik ben zelf niet grafisch…

Hulp bij PR in B2C Markt budget E50-500
(23-06-2016 09:30)
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een freelancer die mij kan helpen met PR. Ik wil mijn bedrijf onder de aandacht brengen van potentiële klanten via diverse media. Ik ben op zoek naar iemand…

Freelance opdracht: Regio Controller
(23-06-2016 08:00)
Introductie Bij één van onze opdrachtgevers binnen Bouw / Infra land hebben wij een opdracht voor een Freelance Regio Controller. De start is per direct voor de duur van minimaal 3 maanden. Organisatie Verantwoordelijk voor de financiële analyses, rapportages en budgetten van de Regio; Lid van het MT team waarin je een adviserende en proactieve rol...

Projectleider Vastgoed DJI
(22-06-2016 20:30)
Eindhoven, Noord-Brabant Temployeenet bv
Voor onze directe opdrachtgever zoeken wij de volgende kandidaat  :
 
Functienaam       :   Parttime Projectleider Vastgoed DJI       ( M / V)
 
Wij zoeken een Projectleider Vastgoed voor de sectie Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) met minimaal 5 jaar werkervaring op het gebied van projectmanagement voor een publieke opdrachtgever, bijvoorbeeld een ambassade, penitentiaire inrichting of datacenter
 
Standplaats        :      Eindhoven en Arnhem
 
Geplande start    :       4 juli,    uiterlijk 1 augustus        (gaarne ZSM uw reactie )
 
Duur                  :       MINIMAAL 1,5 JAAR ! !      ( + optie op tot verlenging ! )
 
Uren per week     :      20 uur 
 
Kandidaat deelt de werkzaamheden zelfstandig in. Wel vindt - voor zover dat voor de uitvoering van de opdracht nodig is - afstemming met integraal projectverantwoordelijke plaats in geval van samenwerking met anderen, zodat deze optimaal zal verlopen. Indien noodzakelijk voor de werkzaamheden richt kandidaat zich naar de arbeidstijden bij onze opdrachtgever.           
 
Verloning via onze eigen loonadministratie is mogelijk en kosteloos. Indicatie 6.500,-- BpM gebaseerd op een 40 urige werkweek, 8 % vakantiegeld, opbouw vakantiedagen, woon/werk reiskosten 19 cent per km of (indicatie) 70 Euro p/u zpp’er met nog een geldige VAR 2016. H.e.e.a. afhankelijk v/h het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen. Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie, ontvangen wij gaarne zsm uw CV voor vrijdag 24 juni 12.00 uur !
 
Note 1  
 
Selectiegesprekken zijn REEDS gepland op dinsdag 28 en woensdag 29 juni. Op 1 van deze dagen  (op een vooraf reeds bepaald tijdstip) moet u aanwezig kunnen zijn ! Dus op 30 juni weet je of je per 1 augustus kan beginnen. Ideaal ivm een evt opzegtermijn !
 
Note 2
 
Kandidaat moet in staat zijn om binnen 10 werkdagen na gunning een geldige
VOG-verklaring te kunnen overleggen.
 
Projectomschrijving :
 
Het Rijksvastgoedbedrijf (RVB) is verantwoordelijk voor de grootste vastgoedportefeuille van Nederland met een omvang van 81.000 hectare en 13,3 miljoen m2 bruto vloeroppervlak. De medewerkers ontwikkelen en beheren een unieke vastgoedportefeuille met onder andere rechtbanken, kazernes, magazijnen, kantoren, musea, gevangenissen, gerechtsgebouwen, paleizen en monumenten. Het Rijksvastgoedbedrijf is op 1 juli 2014 ontstaan uit de fusie van vastgoedonderdelen van het ministerie van Defensie, de Dienst Vastgoed Defensie, de Rijksgebouwendienst, het Rijksvastgoed en –ontwikkelingsbedrijf en de directie Rijksvastgoed van het ministerie van BZK.
 
De directie Transacties en Projecten (T&P) is de schakel naar de vastgoed- en bouwmarkt. De directie is o.a. verantwoordelijk voor de uitvoering van de portefeuillestrategie van het Rijksvastgoedbedrijf door (her)ontwikkeling, transformatie en transacties. Het realiseren van nieuw- en verbouwprojecten en het inkopen van alle producten, werken en diensten voor het gehele Rijksvastgoedbedrijf. De belangrijkste instrumenten zijn: het verrichten van een omvangrijke verkoopopgave van vastgoed; het contracteren van alle gebruik van vastgoed door de rijksoverheid; het genereren van inkomsten door (tijdelijk) gebruik van vastgoed door het afsluiten van (bijzondere) contracten zoals erfpacht/pacht, huur, medegebruik en bijzonder beheer.
 
Afdeling & team
 
Binnen de directie T&P is de sectie Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) onderdeel van de afdeling projecten 2. De sectie DJI voert vastgoedprojecten uit aan de inrichtingen en complexen van het Rijksvastgoedbedrijf die door DJI gebruikt worden, zoals gevangenissen met diverse regimes en TBS instellingen.
 
DJI levert een bijdrage aan de veiligheid van de samenleving door de tenuitvoerlegging van vrijheidsstraffen en vrijheidsbenemende maatregelen en door de aan onze zorg toevertrouwde personen de kans te bieden een maatschappelijk aanvaardbaar bestaan op te bouwen. Met circa 59 vestigingen verspreid over het land en zo’n 14.450 medewerkers is DJI één van de grootste organisaties van Nederland. Jaarlijks stromen er ongeveer 45.000 nieuwe justitiabelen in. De insluiting vindt plaats in verschillende soorten inrichtingen. Naast het insluiten van mensen is DJI ook verantwoordelijk voor hun dagelijkse verzorging. Medewerkers van DJI werken dus met elke doelgroep op een andere manier aan de voorbereiding op terugkeer in de maatschappij. Daarvoor is maatwerk nodig, ook in de gebouwde omgeving.
 
Functie- & Taakomschrijving
 
Je bent verantwoordelijk voor het projectmanagement gedurende de voorbereidings-, aanbestedings- en/of realisatiefase van 1 of meerdere vastgoedprojecten van het Rijksvastgoedbedrijf. Als projectleider geef je leiding aan  multidisciplinair ingerichte teams van professionals (zowel interne collega’s als extern ingehuurde specialisten) en realiseer je samen met hen diverse projecten in het kader van nieuwbouw, renovatie en/of instandhouding. Daarbij ligt het accent van de werkzaamheden niet op functionele aansturing, maar op de inhoudelijke coördinatie. Daarnaast maakt de voorbereiding, aanbesteding en realisatie deel uit van je takenpakket. Over de voortgang en de resultaten van de aan jouw portefeuille behorende projecten leg je periodiek verantwoording af aan de integraal projectverantwoordelijk functionaris van het Rijksvastgoedbedrijf. De integraal projectverantwoordelijk functionaris valt onder verantwoordelijkheid van het sectiehoofd DJI.
Je voert, in overleg met de integraal projectverantwoordelijke, zelfstandig overleg met de behoeftesteller/budgethouder, gebruikers, de gebouweigenaar en overige stakeholders. Tevens initieer en bewaak je de marktbenadering (aanbesteding). Je wordt hierbij ondersteund door collega’s van de afdeling Inkoop. Na realisatie van het project draag je het project over aan de beheersorganisatie. De projecten worden door heel Nederland uitgevoerd.
 

Sr. Projectmanager HRM-systemen
(22-06-2016 20:30)
Odijk, Utrecht Temployeenet bv
Voor onze directe opdrachtgever waar wij reeds meerdere medewerkers hebben geplaatst, 
zoeken wij de volgende kandidaat :
 
Functienaam   :   Sr. Projectmanager HRM-systemen  (M/ V)
 
Wij zoeken een Sr. Projectmanager met minimaal 10 jaar relevante project ervaring waarvan 3 jaar HRM gerelateerde projecten. Grondige kennis van personele en salaris processen en kennis van HRM-systemen zoals Youforce Self Service, Mentor, Beaufort en Gemal.
 
Werklocatie         :    Odijk
 
Geplande start    :     4 juli        (gaarne ZSM uw reactie)
 
De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 6 tot 14 weken, afhankelijk van soort screening)
Echter bij sommige functies mogen kandidaten van TemployeeNet reeds starten gedurende de looptijd van de screening !! 
 
Duur                   :     minimaal 6 maanden   (+ optie op verlenging)
 
Uren per week     :    36 uur               (7,2 uur verdeeld over of 5 dagen per week)
 
Verloning via onze eigen loonadministratie is mogelijk en kosteloos. Indicatie 7.500,-- BpM gebaseerd op een 36 urige werkweek, 8 % vakantiegeld, opbouw vakantiedagen, woon/werk reiskosten 19 cent per km of (indicatie) 85 Euro p/u zpp’er met een geldige VAR 2016. H.e.e.a. afhankelijk v/h het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen. Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in juni, ontvangen wij gaarne zsm uw CV voor zaterdag 25 juni 14.00 uur !
 
Note :
 
Selectiegesprekken zijn REEDS gepland op donderdag 30 juni. Op deze dag (op een vooraf reeds bepaald tijdstip) moet je aanwezig kunnen zijn.
 
Opdracht omschrijving :
 
De Dienst Informatie Management (IM) is onderdeel van het PDC en is verantwoordelijk voor de kwaliteit van en dienstverlening voor de informatievoorziening (IV) van de organisatie en bereidt samen met de business de IV-portefeuille voor, onder meer door middel van de intake van nieuwe informatiebehoeften. Ook de vertaling van de informatiebehoefte naar requirements tot en met de regie op de implementatie van nieuwe of gewijzigde IV behoort tot het takenpakket van de dienst.
Als senior projectmanager ben je verantwoordelijk voor het IM gedeelte van de voorgenomen implementatie van het Landelijk Mobiliteitscentrum (LMC), herinrichting van de Self Service omgeving in Youforce en implementatie van Youforce Opleidingen Manager en Performance Manager.
 
Functie omschrijving :
 
Om daarmee de beoogde business case doelstellingen te realiseren. Je bent de spin in het web, die vanuit functioneel beheer en informatiemanagement in brede zin bedenkt, coördineert. uitvoert en begeleidt, en de verbinding legt tussen functioneel beheer en informatiemanagement, architecten, techniek en business.
 
Doelstelling
Doelstelling is de implementatie van een nieuwe informatievoorziening ten behoeve van het LMC en nieuwbouw, verbouw van Self Service tegels in Youforce en implementatie van  te helpen plaatsvinden vanuit functioneel beheer. Jij bent bij uitstek degene die risico's van applicaties op de migratie en omgekeerd beheerst en zorgt dat de doelstelling van het programma worden gehaald zonder verstoring van de productie.
 
Verantwoordelijkheden
 
Als senior projectmanager ben je verantwoordelijk voor het IM gedeelte van de voorgenomen implementatie van het Landelijk Mobiliteitscentrum (LMC), herinrichting van de Self Service omgeving in Youforce en implementatie van Youforce Opleidingen Manager en Performance Manager.
- Je signaleert problemen, zoekt en herkent belangrijke informatie, rafelt vraagstukken uiteen en legt verbanden.
- Je bent een door de wol geverfde probleemoplosser voor complexe systemen met landelijke impact.
- Je staat open voor nieuwe zaken, bent leergierig en werken in een dynamische omgeving past bij jou.
- Je hebt overtuigingskracht en leervermogen. Je toont initiatief, bent klantgericht en kunt goed samenwerken.
- Je bent in staat de juiste mensen uit de keten bij elkaar te brengen en eigenaarschap te creëren.
- Je bent in staat om zowel vanuit helikopterview te kunnen werken, als traploos in te zoomen op de belangrijke details
 
Vakmatige taken
 
- Je brengt afhankelijkheden tussen functioneel beheer, informatiemanagement, ICT en de business in kaart.
- Je maakt verbinding met functioneel beheer en informatiemanagement, architecten en business over planning en wijzigingen.
- Je rapporteert over beschikbaarheid en uitgevoerde changes.
- Je handhaaft de dienstverlenings standaarden. Je ondersteunt collegas en treedt op als vraagbaak binnen en buiten je eigen vakgebied, en je bent in staat om binnen en buiten het eigen vakgebied adviserend op te treden bij incidenten, problemen, changes en projecten.
- Je analyseert, monitort en evalueert de kwaliteit en voortgang van de migratie en consolidatie aan de hand van vastgestelde indicatoren, je analyseert de oorzaak van afwijkingen en adviseert over bijsturing en je helpt de migratie projectmanager succesvol te zijn
- Je verricht operationele sturing binnen het IM team als onderdeel van het programma.
- Je maakt uitvoeringsafspraken en stuurt aan op het maken van randvoorwaardelijke afspraken en stuurt op het nakomen hiervan gericht op het realiseren van vastgestelde resultaten en implementatieregie.
- Je bent een excellente systeemintegrator, die de vele ketenpartijen, zowel intern als extern, in beweging brengt, en ervoor zorgt dat mijlpalen op tijd en binnen budget gerealiseerd worden.
- Je weet wat je moet laten testen en waar de risico’s liggen bij dergelijke migraties, je bent kundig gesprekpartner voor zowel techneuten als functioneel beheer en business
 
Geen leidinggevende taken, de inzet is in het project en de contacten zijn zowel in- als extern
 
Omschrijving juiste kandidaat :
 
Opleiding
- HBO / WO Bedrijfskunde, Bedrijfskundige Informatica.
- Prince2
- Diepgaande kennis van Youforce, Beaufort, Menot en Gemal
 
Werkervaring
- Minimaal 10 jaar relevante project ervaring waarvan 3 jaar HRM gerelateerde projecten.
- Kennis van personele en salaris processen.
- Kennis van HRM-systemen zoals Youforce Self Service, Mentor, Beaufort en Gemal
 
Vereiste vompetenties
- maatschappelijke oriëntatie
- organisatiesensitiviteit
- overtuigingskracht
- coachen
- organisatievermogen
- klantgerichtheid
- netwerkvaardigheid
- systeemdenken.

Projectleider Vastgoed V&J
(22-06-2016 20:00)
Groningen, Groningen Temployeenet bv
Voor onze directe opdrachtgever zoeken wij de volgende kandidaat  :
 
Functienaam       :   Parttime Projectleider Vastgoed V&J       ( M / V)
 
Wij zoeken een Projectleider Vastgoed voor de sectie Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) met minimaal 5 jaar werkervaring op het gebied van projectmanagement voor een publieke opdrachtgever bijvoorbeeld een ambassade, penitentiaire inrichting of datacenter.
 
Standplaats        :      Groningen
 
Geplande start    :       4 juli,    uiterlijk 1 augustus        (gaarne ZSM uw reactie )
 
Duur                  :       MINIMAAL 1,5 JAAR ! !      ( + optie op tot verlenging ! )
 
Uren per week     :      28 uur 
 
Kandidaat deelt de werkzaamheden zelfstandig in. Wel vindt - voor zover dat voor de uitvoering van de opdracht nodig is - afstemming met integraal projectverantwoordelijke plaats in geval van samenwerking met anderen, zodat deze optimaal zal verlopen. Indien noodzakelijk voor de werkzaamheden richt kandidaat zich naar de arbeidstijden bij onze opdrachtgever.           
 
Verloning via onze eigen loonadministratie is mogelijk en kosteloos. Indicatie 6.500,-- BpM gebaseerd op een 40 urige werkweek, 8 % vakantiegeld, opbouw vakantiedagen, woon/werk reiskosten 19 cent per km of (indicatie) 70 Euro p/u zpp’er met nog een geldige VAR 2016. H.e.e.a. afhankelijk v/h het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen. Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie, ontvangen wij gaarne zsm uw CV voor vrijdag 24 juni 12.00 uur !
 
Note 1  
 
Selectiegesprekken zijn REEDS gepland op dinsdag 28 en woensdag 29 juni. Op 1 van deze dagen  (op een vooraf reeds bepaald tijdstip) moet u aanwezig kunnen zijn ! Dus op 30 juni weet je of je per 1 augustus kan beginnen. Ideaal ivm een evt opzegtermijn !
 
Note 2
 
Kandidaat moet in staat zijn om binnen 10 werkdagen na gunning een geldige
VOG-verklaring te kunnen overleggen.
 
Organisatie & directie


Het Rijksvastgoedbedrijf (RVB) is verantwoordelijk voor de grootste vastgoedportefeuille van Nederland met een omvang van 81.000 hectare en 13,3 miljoen m2 bruto vloeroppervlak. De medewerkers ontwikkelen en beheren een unieke vastgoedportefeuille met onder andere rechtbanken, kazernes, magazijnen, kantoren, musea, gevangenissen, gerechtsgebouwen, paleizen en monumenten. Het Rijksvastgoedbedrijf is op 1 juli 2014 ontstaan uit de fusie van vastgoedonderdelen van het ministerie van Defensie, de Dienst Vastgoed Defensie, de Rijksgebouwendienst, het Rijksvastgoed en –ontwikkelingsbedrijf en de directie Rijksvastgoed van het ministerie van BZK.
 
De directie Transacties en Projecten (T&P) is de schakel naar de vastgoed- en bouwmarkt. De directie is o.a. verantwoordelijk voor de uitvoering van de portefeuillestrategie van het Rijksvastgoedbedrijf door (her)ontwikkeling, transformatie en transacties. Het realiseren van nieuw- en verbouwprojecten en het inkopen van alle producten, werken en diensten voor het gehele Rijksvastgoedbedrijf. De belangrijkste instrumenten zijn: het verrichten van een omvangrijke verkoopopgave van vastgoed; het contracteren van alle gebruik van vastgoed door de rijksoverheid; het genereren van inkomsten door (tijdelijk) gebruik van vastgoed door het afsluiten van (bijzondere) contracten zoals erfpacht/pacht, huur, medegebruik en bijzonder beheer.
 
Afdeling & team
Binnen de directie T&P is de sectie Veiligheid & Justitie (V&J) onderdeel van de afdeling Projecten 1. De sectie V&J voert onder andere projecten uit voor het ministerie van Veiligheid & Justitie,  voor de Rechtspraak en het ministerie van BZK.
 
Opdrachtomschrijving
Je bent verantwoordelijk voor het projectmanagement gedurende de voorbereidings-, aanbestedings- en/of realisatiefase van 1 of meerdere vastgoedprojecten van het Rijksvastgoedbedrijf.
Als projectleider geef je leiding aan  multidisciplinair ingerichte teams van professionals (zowel interne collega’s als extern ingehuurde specialisten) en realiseer je samen met hen diverse projecten in het kader van nieuwbouw, renovatie en/of instandhouding. Daarbij ligt het accent van de werkzaamheden niet op functionele aansturing, maar op de inhoudelijke coördinatie. Daarnaast maakt de voorbereiding, aanbesteding en realisatie deel uit van je takenpakket. Over de voortgang en de resultaten van de aan jouw portefeuille behorende projecten leg je periodiek verantwoording af aan de integraal projectverantwoordelijk functionaris van het Rijksvastgoedbedrijf. De integraal projectverantwoordelijk functionaris valt onder verantwoordelijkheid van het sectiehoofd.
 
Je voert, in overleg met de integraal projectverantwoordelijke, zelfstandig overleg met de behoeftesteller/budgethouder, gebruikers, de gebouweigenaar en overige stakeholders. Tevens initieer en bewaak je de marktbenadering (aanbesteding). Je wordt hierbij ondersteund door collega’s van de afdeling Inkoop. Na realisatie van het project draag je het project over aan de beheersorganisatie. De projecten worden door heel Nederland uitgevoerd.

Projectleider Vastgoed V&J
(22-06-2016 20:00)
Groningen, Groningen Temployeenet bv
Voor onze directe opdrachtgever zoeken wij de volgende kandidaat  :
 
Functienaam       :   Parttime Projectleider Vastgoed V&J       ( M / V)
 
Wij zoeken een Projectleider Vastgoed voor de sectie Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) met minimaal 5 jaar werkervaring op het gebied van projectmanagement voor een publieke opdrachtgever bijvoorbeeld een ambassade, penitentiaire inrichting of datacenter.
 
Standplaats        :      Groningen
 
Geplande start    :       4 juli,    uiterlijk 1 augustus        (gaarne ZSM uw reactie )
 
Duur                  :       MINIMAAL 1,5 JAAR ! !      ( + optie op tot verlenging ! )
 
Uren per week     :      28 uur 
 
Kandidaat deelt de werkzaamheden zelfstandig in. Wel vindt - voor zover dat voor de uitvoering van de opdracht nodig is - afstemming met integraal projectverantwoordelijke plaats in geval van samenwerking met anderen, zodat deze optimaal zal verlopen. Indien noodzakelijk voor de werkzaamheden richt kandidaat zich naar de arbeidstijden bij onze opdrachtgever.           
 
Verloning via onze eigen loonadministratie is mogelijk en kosteloos. Indicatie 6.500,-- BpM gebaseerd op een 40 urige werkweek, 8 % vakantiegeld, opbouw vakantiedagen, woon/werk reiskosten 19 cent per km of (indicatie) 70 Euro p/u zpp’er met nog een geldige VAR 2016. H.e.e.a. afhankelijk v/h het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen. Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie, ontvangen wij gaarne zsm uw CV voor vrijdag 24 juni 12.00 uur !
 
Note 1  
 
Selectiegesprekken zijn REEDS gepland op dinsdag 28 en woensdag 29 juni. Op 1 van deze dagen  (op een vooraf reeds bepaald tijdstip) moet u aanwezig kunnen zijn ! Dus op 30 juni weet je of je per 1 augustus kan beginnen. Ideaal ivm een evt opzegtermijn !
 
Note 2
 
Kandidaat moet in staat zijn om binnen 10 werkdagen na gunning een geldige
VOG-verklaring te kunnen overleggen.
 
Organisatie & directie


Het Rijksvastgoedbedrijf (RVB) is verantwoordelijk voor de grootste vastgoedportefeuille van Nederland met een omvang van 81.000 hectare en 13,3 miljoen m2 bruto vloeroppervlak. De medewerkers ontwikkelen en beheren een unieke vastgoedportefeuille met onder andere rechtbanken, kazernes, magazijnen, kantoren, musea, gevangenissen, gerechtsgebouwen, paleizen en monumenten. Het Rijksvastgoedbedrijf is op 1 juli 2014 ontstaan uit de fusie van vastgoedonderdelen van het ministerie van Defensie, de Dienst Vastgoed Defensie, de Rijksgebouwendienst, het Rijksvastgoed en –ontwikkelingsbedrijf en de directie Rijksvastgoed van het ministerie van BZK.
 
De directie Transacties en Projecten (T&P) is de schakel naar de vastgoed- en bouwmarkt. De directie is o.a. verantwoordelijk voor de uitvoering van de portefeuillestrategie van het Rijksvastgoedbedrijf door (her)ontwikkeling, transformatie en transacties. Het realiseren van nieuw- en verbouwprojecten en het inkopen van alle producten, werken en diensten voor het gehele Rijksvastgoedbedrijf. De belangrijkste instrumenten zijn: het verrichten van een omvangrijke verkoopopgave van vastgoed; het contracteren van alle gebruik van vastgoed door de rijksoverheid; het genereren van inkomsten door (tijdelijk) gebruik van vastgoed door het afsluiten van (bijzondere) contracten zoals erfpacht/pacht, huur, medegebruik en bijzonder beheer.
 
Afdeling & team
Binnen de directie T&P is de sectie Veiligheid & Justitie (V&J) onderdeel van de afdeling Projecten 1. De sectie V&J voert onder andere projecten uit voor het ministerie van Veiligheid & Justitie,  voor de Rechtspraak en het ministerie van BZK.
 
Opdrachtomschrijving
Je bent verantwoordelijk voor het projectmanagement gedurende de voorbereidings-, aanbestedings- en/of realisatiefase van 1 of meerdere vastgoedprojecten van het Rijksvastgoedbedrijf.
Als projectleider geef je leiding aan  multidisciplinair ingerichte teams van professionals (zowel interne collega’s als extern ingehuurde specialisten) en realiseer je samen met hen diverse projecten in het kader van nieuwbouw, renovatie en/of instandhouding. Daarbij ligt het accent van de werkzaamheden niet op functionele aansturing, maar op de inhoudelijke coördinatie. Daarnaast maakt de voorbereiding, aanbesteding en realisatie deel uit van je takenpakket. Over de voortgang en de resultaten van de aan jouw portefeuille behorende projecten leg je periodiek verantwoording af aan de integraal projectverantwoordelijk functionaris van het Rijksvastgoedbedrijf. De integraal projectverantwoordelijk functionaris valt onder verantwoordelijkheid van het sectiehoofd.
 
Je voert, in overleg met de integraal projectverantwoordelijke, zelfstandig overleg met de behoeftesteller/budgethouder, gebruikers, de gebouweigenaar en overige stakeholders. Tevens initieer en bewaak je de marktbenadering (aanbesteding). Je wordt hierbij ondersteund door collega’s van de afdeling Inkoop. Na realisatie van het project draag je het project over aan de beheersorganisatie. De projecten worden door heel Nederland uitgevoerd.
 

Applicatie Consultant LMS / LCMS
(22-06-2016 19:00)
Utrecht, Utrecht Temployeenet bv
Functienaam     :        Applicatie Consultant LMS / LCMS     ( M / V)
 
Standplaats        :       Utrecht 
 
Geplande start    :       4 juli        (ZSM UW REACTIE !)
 
Duur                  :        6 maanden   (+ optie op verlenging)
 
Uren per week     :      36 uur     (7,2 uur verdeeld over 5 dagen per week)           
 
Verloning via onze eigen loonadministratie is mogelijk en kosteloos. Indicatie 5.500,-- BpM gebaseerd op een 40 urige werkweek, 8 % vakantiegeld, opbouw vakantiedagen, woon/werk reiskosten 19 cent per km of (indicatie) 55 Euro p/u zpp’er met nog een geldige VAR 2016. H.e.e.a. afhankelijk v/h het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen. Vanwege de haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in DEZE WEEK, ontvangen wij gaarne zsm uw CV voor donderdag 23 juni 17.00 uur !
 
Note !  
 
Selectiegesprekken zijn REEDS gepland op woensdag 29 juni. Op deze dag (op een vooraf reeds bepaald tijdstip) moet u aanwezig kunnen zijn !
 
Functieomschrijving :
 
De Applicatie Consultant Leertechnologie is een senior medewerker die in staat is om in detail de werking van de leertechnologie en in het bijzonder de applicaties LMS en LCMS te doorgronden en de impact van de invoering van nieuwe functionele wensen op de bestaande werking te overzien. Kandidaat vertaalt deze nieuwe functies in standaard werkwijzen en participeert in (pilot) projecten waarbij nieuwe functies van zowel LMS of LCMS uitgeprobeerd en ingericht worden. Deze nieuwe inrichtingen worden vertaald naar standaard werkwijzen die voor toekomstige inrichtingen als standaard aanpak door HR T&O, Operationeel Beheer, Functioneel Beheer en Business gebruikt gaan worden. Kandidaat is voor T&O het aanspreekpunt om wensen te vertalen naar concept processen, werkwijze en inrichting. Daarnaast is kandidaat voor zowel de afdeling operationeel beheer als functioneel beheer het eerste aanspreekpunt voor de technische consequenties van functionele wensen die niet tot de standaard werkwijze behoren.
 
Taakomschrijving :
 
- Doorgronden van de werking en inrichting bij NS van leerapplicaties, in het bijzonder LMS en LCMS
- Verantwoordelijk voor het “hoe” in de gebruikte leertechnologieën.
- Vertaalt  functionele wensen naar specificaties en technische oplossingen
- Is in staat om collega’s de werking van de gebruikte leertechnologieën uit te leggen en te demonstreren
- Vertaling maken van changes naar de impact in LMS en LCMS
- Doorvoeren van voorgestelde wijzigen inclusief implementatie samen met
  de gebruikersorganisatie in de bestaande leertechnologie.
- Invoeren van de functionele wensen in de LMS / LCMS techniek.
- Naast het overzien van de impact van de oplossing ook de relaties met en consequenties naar van andere processen en systemen kunnen overzien en voorstellen doen voor oplossingen.
- Is de bron voor Functioneel Beheer voor het overzien van de technische consequenties van updates en projecten.
- Overziet alle functionele consequenties op detailniveau van LMS / LCMS in de brede context (processen, systemen, gevolgen voor gebruikers)
- Onderhoudt de contacten met leveranciers voor het afstemmen functionele en
  technische oplossingen m.b.t. de betreffende applicaties
- Is in staat om consequenties van functionele aanpassingen te vertalen naar de technisch invulling in LMS en LCMS
- Is in staat om consequenties van functionele aanpassingen te vertalen naar standaard werkprocessen van Operationeel Beheer
- Is in staat om de consequenties voor de beheer last te overzien en de gebruikers te overzien en helpt hierbij anderen in hun rol
 

Documentatie Specialist
(22-06-2016 18:30)
Documentatie Specialist - Den Haag Plaats: Den Haag Verwachte startdatum: medio Juli Verwachte einddatum: eind september Optie tot verlenging: ja Uur per week: 40 Deadline tot reageren: woensdag 29 juni (voor 12:00 uur) Interesse: Stuur dan je CV in wordformaat, motivatie en tariefindicatie Ben jij de documentatie specialist die onze opdrachtgever verder gaat helpen bij een Europese aanbesteding? Reageer dan snel! De organisatie De opdrachtgever verzamelt alles wat in of over Nederland is uitgegeven en is in veel opzichten een voorbeeldfunctie...

Powerpoint Presentatie Omzetten in Prezi budget E20-80 per uur
(22-06-2016 18:00)
Beste freelancers, Ik wil graag op korte termijn (voor dinsdag 28 juni) een PowerPoint van mijn werk om laten zetten in een prezi met hier een daar een filmpje e.d. toegevoegd. Het is voor een…

T1.3 Oeververvanging Delft
(22-06-2016 17:40)
T1.3 Oeververvanging Delft.

T1.3 Oeververvanging Delft
(22-06-2016 17:40)
T1.3 Oeververvanging Delft.

Docent voor Onderwijs aan Volwassenen met Autisme. budget E20-40 per uur
(22-06-2016 17:00)
Beste freelancers, We zijn op zoek naar een docent die onze volwassen cursisten met autisme op MBO 3/4 niveau wil begeleiden. Kennis gebieden zijn: Nederlands, Wiskunde HTML5/ CSS/ JavaScript/ PHP, MS Office 2013 en Netwerk-applicatie beheer.…

Webshop Koppelen aan Kassa Systeem in Winkel budget E250-750
(22-06-2016 16:00)
Beste freelancer, Wij zijn op zoek naar iemand die onze webwinkel die gebouwd is in Opencart kan koppelen aan ons kassa systeem in onze fysieke winkel. De webshop is reeds gebouwd en opgeleverd alleen zoeken…